eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › "Kompleksowa organizacja wydarzenia sportowo-kulturalno-rekreacyjnego na obiekcie MOSiR w Katowicach, tj.: Ośrodek Sportowy Słowian przy ul. 1 Maja 99". W ramach programu UNICEF ADAP 6.9



Ogłoszenie z dnia 2023-09-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Kompleksowa organizacja wydarzenia sportowo-kulturalno-rekreacyjnego na obiekcie MOSiR w Katowicach, tj.: Ośrodek Sportowy Słowian przy ul. 1 Maja 99”. W ramach programu UNICEF ADAP 6.9

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000789482

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zofii Nałkowskiej 10A

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-425

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 258 53 55

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mosir.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: mosir.katowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mosir-katowice.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Kompleksowa organizacja wydarzenia sportowo-kulturalno-rekreacyjnego na obiekcie MOSiR w Katowicach, tj.: Ośrodek Sportowy Słowian przy ul. 1 Maja 99”. W ramach programu UNICEF ADAP 6.9

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d1242571-419a-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00394672

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00053898/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Kompleksowa organizacja wydarzenia sportowo-kulturalno-rekreacyjnej na obiekcie MOSiR – OS Słowian w Katowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00364145

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/U/12/08/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 182950,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 66850,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Tytuł zamówienia: „Kompleksowa organizacja wydarzenia sportowo-kulturalno-rekreacyjnego na obiekcie MOSiR w Katowicach, tj.: Ośrodek Sportowy Słowian przy ul. 1 Maja 99”. Projekt realizowany w ramach programu UNICEF ADAP 6.9
2. Wspólny słownik CPV:
92000000-1 usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
9262000-3 Usługi w zakresie sportu
79952000-2 Usługi w zakresie organizacji imprez
79952100-3 Usługi w zakresie organizacji imprez kulturalnych
3. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w postaci kompleksowego zorganizowania wydarzenia sportowo-kulturalno-rekreacyjnego na obiekcie MOSiR w Katowicach, tj.: na terenie Ośrodka Sportowego Słowian przy ul. 1 Maja 99”. Projekt realizowany w ramach programu UNICEF ADAP 6.9
4. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu oraz sposobu realizacji zawiera niniejsza Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z załącznikami:
1) Załącznik nr 1 do SWZ - Formularz ofertowy,
2) Załącznik nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy,
3) Załącznik nr 3 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ)
4) Załącznik nr 4 do SWZ – oświadczenie z art. 125 ust. 1 Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy w związku z sankcjami nałożonymi na Federację Rosyjską
5) Załącznik nr 5 do SWZ – zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – jeśli dotyczy,
6) Załącznik nr 6 do SWZ – oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – jeśli dotyczy,
7) Załącznik nr 7 do SWZ – oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu z 125 ust. 1 Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy w związku z sankcjami nałożonymi na Federację Rosyjską
8) Załącznik nr 8 do SWZ – oświadczenie Wykonawcy o grupie kapitałowej,
9) Załącznik nr 9 do SWZ – Wykaz usług,
10) Załącznik nr 10 do SWZ – Wykaz osób,
5. Zamawiający wymaga wykonania całego przedmiotu zamówienia zgodnie z przedstawioną w ramach niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia dokumentacją postępowania, tj. zgodnie ze specyfikacją warunków zamówienia wraz z załącznikami, modyfikacjami i zmianami wnoszonymi przez Zamawiającego w trakcie trwania postępowania. Zamawiający informuje, iż przedstawiona przez Zamawiającego dokumentacja postępowania stanowi całość i należy ją rozpatrywać łącznie.
6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zorganizował i przeprowadził wydarzenie sportowo-kulturalno-rekreacyjne w którym weźmie udział około 900 osób/uczestników, w dniu wolnym od pracy (sobota) przez minimum 6 godzin zegarowych w godzinach od 10:00 do 18:00 (do czasu trwania wydarzenia nie wlicza się przerw organizacyjnych i technicznych).
7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zorganizował i przeprowadził wydarzenie sportowo-kulturalno-rekreacyjne przy użyciu sprzętów/atrakcji posiadających odpowiednie atesty/certyfikaty.
8. Zamawiający wymaga sporządzenia i dostarczenia do zaakceptowania szczegółowego scenariusza wydarzenia obejmującego cały zakres niniejszego zamówienia w terminie 1 dnia roboczego od dnia zawarcia umowy. Scenariusz zajęć będzie obejmował cały zakres niniejszego zamówienia w tym ilość stanowisk z atrakcjami i ich rozmieszczenie, rodzaj atrakcji i zajęć sportowo - kulturalno - rekreacyjnych z podziałem na godziny.
9. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zorganizował i przeprowadził wydarzenie sportowo-kulturalno-rekreacyjne w sposób profesjonalny i z zachowaniem najwyższej staranności, przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje tj.:
a) minimum czterech animatorów,
b) minimum po jednej osobie do obsługi każdego ze stanowisk,
c) minimum jedną osobę posługującą się językiem polskim i ukraińskim w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację.
1) Pod pojęciem animacji Zamawiający rozumie zajęcia z dziećmi i/lub młodzieżą i/lub dorosłymi polegające na uatrakcyjnieniu czasu wolnego poprzez zorganizowanie i przeprowadzenie gier, zabaw, warsztatów, pokazów, imprez, występów (towarzyskich, sportowych, terenowych, turystycznych, artystycznych, teatralnych, muzycznych, plastycznych) itp.
2) Pod pojęciem posługiwania się językiem polskim i ukraińskim w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację Zamawiający rozumie znajomość wymienionych języków przez jedną osobę dorosłą, która ukończyła, co najmniej szkołę średnią w Ukrainie i przybyła do Polski i rozumie język polski lub posiada potwierdzenie odbycia kursu języka polskiego lub osobę która ukończyła, co najmniej szkołę średnią w Polsce i rozumie język ukraiński lub posiada potwierdzenie odbycia kursu języka ukraińskiego. Znajomość poziomu komunikacji w języku polskim i ukraińskim może zostać zweryfikowana przez pracownika Zamawiającego posługującego się dwoma wymienionymi językami na każdym etapie realizacji umowy.
3) Liczba osób będących do dyspozycji Wykonawcy podczas realizacji wydarzenia stanowi drugie kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty. W celu potwierdzenia kompetencji osób przeznaczonych do realizacji wydarzenia Zamawiający wymaga dostarczenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych w postaci wykazu osób wraz z informacjami na temat ich doświadczenia zawodowego niezbędnego do prowadzenia zajęć oraz, że oferowane usługi spełniają określone przez Zamawiającego wymagania - zgodnie z załącznikiem nr 10 do SWZ. Doświadczenie osób będzie oceniane na podstawie wskazania minimum jednego wydarzenia w której osoba brała udział i w jakim charakterze
10. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zorganizował i przeprowadził wydarzenie sportowo-kulturalno-rekreacyjne przy pomocy osób, które odbędą szkolenie w zakresie przeciwdziałania przemocy seksualnej wśród dzieci i młodzieży udostępnione przez Zamawiającego.
11. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił ratownika medycznego podczas trwania wydarzenia.
12. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił dla każdego uczestnika niezbędne „materiały”, i „gadżety” zgodnie z OPZ.
13. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca oznaczył wszelkie dokumenty, nagrody, gadżety itp., które powstaną w związku z realizacją niniejszego zamówienia odpowiednimi logotypami (których wzory dostarczy Zamawiający).
14. Zamawiający informuję, że nie będzie ponosił kosztów dostawy, montażu, podłączenia i uruchomienia atrakcji.
15. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przez cały okres obowiązywania umowy posiadał ubezpieczenie obejmujące wszystkie ryzyka ubezpieczeniowe mogące wynikać z postanowień umowy, przez cały okres jej wykonywania, na sumę gwarancyjną 50 000,00 zł.
16. Wszystkie opisane w SWZ i załącznikach w szczególności w OPZ usługi, dostawy a także, technologie, procedury, wyposażenie stanowią minimalne wymagania Zamawiającego, co do parametrów technicznych i użytkowych.
17. W przypadku, gdy z załączonej dokumentacji postępowania wynika, iż Zamawiający opisał materiały, urządzenia, wyposażenie, sprzęt, technologie, procedury, z przywołaniem nazwy własnej, ze wskazaniem konkretnych znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, to należy je traktować jako przykładowe i Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do wskazanych przez Zamawiającego, pod warunkiem, że będą one posiadały, co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne i nie obniżą określonych standardów.
18. Zgodnie z art. 101 ust. 4 Pzp wszelkie odniesienia w opisie przedmiotu zamówienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 104 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Należy odczytywać to w ten sposób, iż każdorazowo odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
19. Wykonawcy mogą składać oferty zawierające rozwiązania równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SWZ – zgodnie z art. 101 ust. 4, 5 i 6 Pzp, jednak są zobowiązani wykazać, że oferowane przez nich rozwiązania spełniają minimalne wymagania określone przez Zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w niniejszym SWZ dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego zakresu będącego przedmiotem zamówienia.
20. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca musi wraz z formularzem ofertowym przedstawić oferowane rozwiązanie oraz dołączyć dowody dokumentujące podstawowe parametry techniczne i analizę porównawczą, z których jednoznacznie wynikać będzie, że są one w pełni równoważne do wskazanych przez Zamawiającego urządzeń, materiałów, technologii w dokumentacji postępowania. Zaproponowane rozwiązanie równoważne powinno posiadać wymagane prawem świadectwa, certyfikaty, dopuszczenia, oraz spełniać wymagania określone w dokumentacji postępowania.
21. Zamawiający wymaga aby Wykonawca w trakcie świadczenia usług oraz dostaw, montażu urządzeń uwzględnił rozmieszczenie urządzeń tak, aby nie tworzyć ograniczeń w dostępności do nich osobom niepełnosprawnym, w myśl art. 100 ustawy Pzp oraz ustawy z dnia 19 lipca 2019 roku o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r. poz. 1062 z późn. zm.).
22. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowania Podwykonawców, podmiotów udostepniających swoje zasoby i pozostałych Wykonawców występujących wspólnie o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

92620000-3 - Usługi w zakresie sportu

79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez

79952100-3 - Usługi w zakresie organizacji imprez kulturalnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający informuje, że do postępowania wpłynęły 2 oferty, które podlegały odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2) litera c), pkt 4), pkt 5) oraz, pkt 10 Pzp

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 82225,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.