Ogłoszenie z dnia 2023-09-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00329108/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-27
- 2023/BZP 00339798/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór, wywóz i zagospodarowanie odpadów komunalnych, biodegradowalnych oraz odbiór, wywóz i unieszkodliwianie odpadów medycznych powstających w SPZZOZ w Wyszkowie w związku z udzielaniem świadczeń ..
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308726
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Komisji Edukacji Narodowej 1
1.5.2.) Miejscowość: Wyszków
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-200
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.7.) Numer telefonu: 297437669
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpitalwyszkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpitalwyszkow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-52246ab8-2c78-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór, wywóz i zagospodarowanie odpadów komunalnych, biodegradowalnych oraz odbiór, wywóz i unieszkodliwianie odpadów medycznych powstających w SPZZOZ w Wyszkowie w związku z udzielaniem świadczeń ..2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-52246ab8-2c78-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00394693
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00034804/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.3.2 Odbiór odpadów z SPZZOZ w Wyszkowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00329108
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DEZ/Z/341/ZP-23/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 886600,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Odbiór, wywóz i zagospodarowanie odpadów komunalnych, biodegradowalnych oraz odbiór, wywóz i unieszkodliwianie odpadów medycznych powstających w SPZZOZ w Wyszkowie w związku z udzielaniem świadczeń zdrowotnych”.2. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 2 Szczegółowa oferta cenowa oraz Załączniku nr 5 Wzór umowy.
3. Podane szacunkowe liczby kg odpadów służą tylko do wyliczenia wartości oferowanej dla porównania ofert i nie mogą być podstawą do jakichkolwiek roszczeń wybranego Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.
4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przekazania mniejszej ilości kg odpadów, z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia wobec Zamawiającego.
5. Zamawiający zastrzega wykonanie niniejszego przedmiotu zamówienia z zachowaniem wszelkich obowiązujących przepisów w tym zakresie
6. Miejsce odbioru odpadów:
a) odpady komunalne (segregowane i niesegregowane) i biodegradowalne (pakiet nr 1 i nr 2):
1) Wyszków, ul. KEN 1, SPZZOZ w Wyszkowie – po zgłoszeniu telefonicznym dokonanym przez Zamawiającego,
b) odpady medyczne, niebezpieczne i pozostałe (pakiet nr 3):
1) Wyszków, ul. 1 Maja 9 b SPZZOZ w Wyszkowie - Pracownia Fizjoterapii i Rehabilitacji Nr 2 - dwa razy w miesiącu,
2) Wyszków, ul. KEN 1: SPZZOZ w Wyszkowie – nie rzadziej niż co 72 godziny,
4.5.3.) Główny kod CPV: 90524400-0 - Usługi gromadzenia, transportu i wywozu odpadów szpitalnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90524000-6 - Usługi w zakresie odpadów medycznych
90513300-9 - Usługi spalania odpadów
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 146800,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Odbiór, wywóz i zagospodarowanie odpadów komunalnych, biodegradowalnych oraz odbiór, wywóz i unieszkodliwianie odpadów medycznych powstających w SPZZOZ w Wyszkowie w związku z udzielaniem świadczeń zdrowotnych”.2. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 2 Szczegółowa oferta cenowa oraz Załączniku nr 5 Wzór umowy.
3. Podane szacunkowe liczby kg odpadów służą tylko do wyliczenia wartości oferowanej dla porównania ofert i nie mogą być podstawą do jakichkolwiek roszczeń wybranego Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.
4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przekazania mniejszej ilości kg odpadów, z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia wobec Zamawiającego.
5. Zamawiający zastrzega wykonanie niniejszego przedmiotu zamówienia z zachowaniem wszelkich obowiązujących przepisów w tym zakresie
6. Miejsce odbioru odpadów:
a) odpady komunalne (segregowane i niesegregowane) i biodegradowalne (pakiet nr 1 i nr 2):
1) Wyszków, ul. KEN 1, SPZZOZ w Wyszkowie – po zgłoszeniu telefonicznym dokonanym przez Zamawiającego,
b) odpady medyczne, niebezpieczne i pozostałe (pakiet nr 3):
1) Wyszków, ul. 1 Maja 9 b SPZZOZ w Wyszkowie - Pracownia Fizjoterapii i Rehabilitacji Nr 2 - dwa razy w miesiącu,
2) Wyszków, ul. KEN 1: SPZZOZ w Wyszkowie – nie rzadziej niż co 72 godziny,
4.5.3.) Główny kod CPV: 90524400-0 - Usługi gromadzenia, transportu i wywozu odpadów szpitalnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90524000-6 - Usługi w zakresie odpadów medycznych
90513300-9 - Usługi spalania odpadów
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 1800,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Odbiór, wywóz i zagospodarowanie odpadów komunalnych, biodegradowalnych oraz odbiór, wywóz i unieszkodliwianie odpadów medycznych powstających w SPZZOZ w Wyszkowie w związku z udzielaniem świadczeń zdrowotnych”.2. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 2 Szczegółowa oferta cenowa oraz Załączniku nr 5 Wzór umowy.
3. Podane szacunkowe liczby kg odpadów służą tylko do wyliczenia wartości oferowanej dla porównania ofert i nie mogą być podstawą do jakichkolwiek roszczeń wybranego Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.
4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przekazania mniejszej ilości kg odpadów, z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia wobec Zamawiającego.
5. Zamawiający zastrzega wykonanie niniejszego przedmiotu zamówienia z zachowaniem wszelkich obowiązujących przepisów w tym zakresie
6. Miejsce odbioru odpadów:
a) odpady komunalne (segregowane i niesegregowane) i biodegradowalne (pakiet nr 1 i nr 2):
1) Wyszków, ul. KEN 1, SPZZOZ w Wyszkowie – po zgłoszeniu telefonicznym dokonanym przez Zamawiającego,
b) odpady medyczne, niebezpieczne i pozostałe (pakiet nr 3):
1) Wyszków, ul. 1 Maja 9 b SPZZOZ w Wyszkowie - Pracownia Fizjoterapii i Rehabilitacji Nr 2 - dwa razy w miesiącu,
2) Wyszków, ul. KEN 1: SPZZOZ w Wyszkowie – nie rzadziej niż co 72 godziny,
4.5.3.) Główny kod CPV: 90524400-0 - Usługi gromadzenia, transportu i wywozu odpadów szpitalnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90524000-6 - Usługi w zakresie odpadów medycznych
90513300-9 - Usługi spalania odpadów
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 738000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 154677,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 176590,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 154677,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WYWÓZ NIECZYSTOŚCI STAŁYCH JADWIGA DANUTA JEŻ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550415353
7.3.3) Ulica: ul. Dolna 7
7.3.4) Miejscowość: Somianka
7.3.5) Kod pocztowy: 07-203
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WYWÓZ NIECZYSTOŚCI STAŁYCH JADWIGA DANUTA JEŻ
jakie przetargi wygrała firma
WYWÓZ NIECZYSTOŚCI STAŁYCH JADWIGA DANUTA JEŻ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 154677,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1792,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1792,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1792,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MPK Pure Home Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 551318936
7.3.3) Ulica: Kołobrzeska 5
7.3.4) Miejscowość: Ostrołęka
7.3.5) Kod pocztowy: 07-401
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1792,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 894456,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 894456,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 894456,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): EMKA S.A (EMKA S.A)
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Saba Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146249404
7.3.3) Ulica: Jaktorowska 15a
7.3.4) Miejscowość: Żyrardów
7.3.5) Kod pocztowy: 96-300
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 894456,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z WYSZKOWA
- Modernizacja łazienek oraz pomieszczenia socjalnego w Urzędzie Miejskim w Wyszkowie
- Przebudowa ul. Gen. Kazimierza Pułaskiego w Wyszkowie
- "Remont korytarzy w budynku Starostwa Powiatowego w Wyszkowie, w części A,B i C".
- Przebudowa drogi gminnej polegająca na budowie chodnika wzdłuż ulicy Kasztanowej
więcej: przetargi w Wyszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów na potrzeby "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o. "
- "Świadczenie usługi w zakresie wywozu i unieszkodliwiania odpadów komunalnych i innych z posesji Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Sp. z o. o."
- Odbiór odpadów komunalnych z PSZOK zlokalizowanego w Olszewicach, gm. Kałuszyn oraz ich zagospodarowanie w okresie od 01.05.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Usuwanie miejsc nielegalnego nagromadzenia odpadów w Gminie Strzegowo
- Zagospodarowanie odpadów o kodzie 07 02 13 - odpady tworzyw sztucznych.
- "Sukcesywny odbiór, transport oraz zagospodarowanie odpadów medycznych"
więcej: Usługi transportu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.