eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZąbkiModernizacja kompleksów sportowych "Moje Boisko - Orlik 2012" na terenie Miasta Ząbki



Ogłoszenie z dnia 2024-07-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja kompleksów sportowych „Moje Boisko – Orlik 2012” na terenie Miasta Ząbki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Ząbki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269717

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 10

1.5.2.) Miejscowość: Ząbki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-091

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zabki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zabki

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja kompleksów sportowych „Moje Boisko – Orlik 2012” na terenie Miasta Ząbki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d41afc33-2495-11ef-a458-c2a7c3d67e03

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00394702

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037739/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Modernizacja kompleksów sportowych „Moje boisko – Orlik 2012” na terenie Miasta Ząbki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00355908

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPU.271.11.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Modernizacja kompleksu sportowego „Moje Boisko – Orlik 2012” przy ulicy Batorego

1. Na terenie objętym zakresem robót znajduje się kompleks boisk sportowych typu „Moje Boisko-Orlik 2012”. Kompleks obejmuje boisko do gry w piłkę nożną ze sztuczną trawą, boisko wielofunkcyjne do gry w koszykówkę i siatkówkę oraz modułowe zaplecze sanitarno-magazynowy wraz z infrastrukturą towarzyszącą. Istniejące boisko piłkarskie o nawierzchni z trawy syntetycznej z zasypem z granulatu, ułożone jest na podbudowie z piasku i kruszyw kamiennych. Trawa syntetyczna jest w znacznym stopniu wyeksploatowana. Wokół boisk wykonane są piłkochwyty i ogrodzenia. Istniejące przeznaczenie terenu oraz funkcja nie ulegną zmianie.
2. Przedmiot tej części zamówienia, obejmuje m.in.:
- roboty rozbiórkowe nawierzchni boiska do piłki nożnej ze sztuczną trawą wraz z demontażem istniejącej infrastruktury i utylizacją materiału rozbiórkowego,
- roboty rozbiórkowe nawierzchni boiska wielofunkcyjnego poliuretanowo - gumowego wraz z demontażem istniejącej infrastruktury i utylizacją materiału rozbiórkowego,
- wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych wraz z wykonaniem nowej nawierzchni,
- montaż nowego wyposażenia boiska do piłki nożnej i boiska wielofunkcyjnego,
- przebudowę istniejącego ogrodzenia,
- wymianę opraw oświetleniowych wraz z żarówkami,
- remont kontenerowego zaplecza sanitarno-szatniowego.
3. Szczegółowe wymagania w odniesieniu do sposobu wykonania i odbioru robót określone są w:
 szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 3 do SWZ,
 specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik nr 5 do SWZ,
 dokumentacji – załącznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45233251-3 - Wymiana nawierzchni

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.5.) Wartość części: 1022485,77 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Modernizacja kompleksu sportowego „Moje Boisko – Orlik 2012” przy ulicy Harcerskiej

1. Na terenie objętym zakresem robót znajduje się kompleks boisk sportowych typu „Moje Boisko-Orlik 2012”. Kompleks obejmuje boisko do gry w piłkę nożną ze sztuczną trawą, boisko wielofunkcyjne do gry w koszykówkę oraz zaplecze sanitarno-magazynowy wraz z infrastrukturą towarzyszącą. Przedmiotem tej części zamówienia jest modernizacja boiska do gry w piłkę nożną wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz zaplecze sanitarno-magazynowe. Istniejące boisko piłkarskie o nawierzchni z trawy syntetycznej z zasypem z granulatu, ułożone jest na podbudowie z piasku i kruszyw kamiennych. Trawa syntetyczna jest w znacznym stopniu wyeksploatowana. Boisko otoczone jest piłkochwytami i ogrodzeniem. Istniejące przeznaczenie terenu oraz funkcja nie ulegną zmianie.
2. Przedmiot tej części zamówienia, obejmuje m.in.:
- roboty rozbiórkowe nawierzchni boiska do piłki nożnej ze sztuczną trawą wraz z demontażem istniejącej infrastruktury i utylizacją materiału rozbiórkowego,
- wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych wraz z wykonaniem nowej nawierzchni,
- montaż nowego wyposażenia boiska do piłki nożnej,
- przebudowę istniejącego ogrodzenia,
- wymianę opraw oświetleniowych wraz z żarówkami,
- remont kontenerowego zaplecza sanitarno-szatniowego.
3. Szczegółowe wymagania w odniesieniu do sposobu wykonania i odbioru robót określone są w:
 szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 4 do SWZ,
 specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik nr 6 do SWZ,
 dokumentacji – załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45233251-3 - Wymiana nawierzchni

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.5.) Wartość części: 766422,76 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Podstawa prawna:
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 1) ustawy Pzp., „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.

Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie, tj. do dnia 3 lipca 2024 r., do godz. 12.00 nie wpłynęła żadna oferta. Mając na uwadze powyższe uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania w oparciu o w/w podstawę prawną.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Podstawa prawna:
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 1) ustawy Pzp., „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.

Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie, tj. do dnia 3 lipca 2024 r., do godz. 12.00 nie wpłynęła żadna oferta. Mając na uwadze powyższe uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania w oparciu o w/w podstawę prawną.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.