eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówŚwiadczenie kompleksowych usług cateringowych podczas spotkań organizowanych przez Wydział Polityki Społecznej i Zdrowia w roku 2024 i 2025 oraz Wydział Ewidencji Pojazdów i Kierowców w roku 2024



Ogłoszenie z dnia 2024-07-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie kompleksowych usług cateringowych podczas spotkań organizowanych przez Wydział Polityki Społecznej i Zdrowia w roku 2024 i 2025 oraz Wydział Ewidencji Pojazdów i Kierowców w roku 2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Kraków - Urząd Miasta Krakowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554353

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wszystkich Świętych 3-4

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-004

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@um.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.krakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4f939fe5-fb0f-11ee-b016-82aaee56c84c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie kompleksowych usług cateringowych podczas spotkań organizowanych przez Wydział Polityki Społecznej i Zdrowia w roku 2024 i 2025 oraz Wydział Ewidencji Pojazdów i Kierowców w roku 2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4f939fe5-fb0f-11ee-b016-82aaee56c84c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00394783

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00001987/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.31 Świadczenie usług cateringowych dla Urzędu Miasta Krakowa- zamówienie udzielane w częściach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00289959

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR-10.271.27.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 781542,22 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 290720,36 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług cateringowych podczas spotkań organizowanych przez Wydział Polityki Społecznej i Zdrowia w roku 2024 i 2025 oraz Wydział Ewidencji Pojazdów i Kierowców w roku 2024: część 1 – Świadczenie kompleksowych usług cateringowych podczas spotkań organizowanych przez Wydział Polityki Społecznej i Zdrowia w roku 2024 i 2025.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: w części 1 umowa wraz z załącznikami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55510000-8 - Usługi bufetowe

4.5.5.) Wartość części: 262406,54 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług cateringowych podczas spotkań organizowanych przez Wydział Polityki Społecznej i Zdrowia w roku 2024 i 2025 oraz Wydział Ewidencji Pojazdów i Kierowców w roku 2024: część 2 – Świadczenie kompleksowych usług cateringowych podczas spotkań organizowanych przez Wydział Ewidencji Pojazdów i Kierowców w roku 2024.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: w części 2 – umowa wraz z załącznikami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55510000-8 - Usługi bufetowe

4.5.5.) Wartość części: 28313,82 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 147000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 147000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 147000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KUKLARESTO Marcin Kukla

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120386140

7.3.3) Ulica: 142

7.3.4) Miejscowość: Łąkta Dolna

7.3.5) Kod pocztowy: 32-733

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 147000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-03-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KUKLARESTO Marcin Kukla

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120386140

7.3.3) Ulica: 142

7.3.4) Miejscowość: Łąkta Dolna

7.3.5) Kod pocztowy: 32-733

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-16

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Nr umowy: część 1 - W/I/2840/SZ/647/2024; część 2 - W/I/2825/KM/4/2024.
2. Uwaga dot. obu części a w nich: sekcji VI pkt 6.2.), 6.3.), 6.4) ogłoszenia oraz sekcji VIII pkt 8.2.) ogłoszenia: wskazano maksymalną wartość brutto wynikającą z umowy; ceny jednostkowe zaoferowane w ofertach przez Wykonawców dostępne są na stronie internetowej postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4f939fe5-fb0f-11ee-b016-82aaee56c84c w "Informacji z otwarcia ofert" oraz w załączniku do informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty pn.: "Załącznik do informacji - punktacja przyznana ofertom".
3. Uwaga do sekcji VIII pkt 8.3.) ogłoszenia - Okres realizacji zamówienia: w części 1 – od dnia zawarcia umowy do dnia 31 marca 2025 roku albo do wcześniejszego wyczerpania środków finansowych przeznaczonych na realizację przedmiotu zamówienia, określonych w § 4 ust. 1 umowy; w części 2 – od dnia zawarcia umowy do dnia 16 grudnia 2024 roku albo do wcześniejszego wyczerpania środków finansowych przeznaczonych na realizację przedmiotu zamówienia, określonych w § 4 ust. 1 umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.