Ogłoszenie z dnia 2022-10-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00322423/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„SPRZEDAŻ I DOSTAWA WORKÓW FOLIOWYCH DO SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI I USŁUG KOMUNALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230907302
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bankowa 8
1.5.2.) Miejscowość: Lubań
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-800
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 75 671 12 20
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro.obslugi@zgiukluban.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgiukluban.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.miastoluban.pl/zgiuk,a,87285,sprzedaz-i-dostawa-workow-foliowych-do-selektywnej-zbiorki-odpadow.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka odpadami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„SPRZEDAŻ I DOSTAWA WORKÓW FOLIOWYCH DO SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c6aa89a6-2536-11ed-b8b2-9a321cc30829
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00394860
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00322423/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 19/NIZ/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 948768,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa łącznie 2 390 400 sztuk worków foliowych do selektywnego zbierania:
1. Papieru;
2. Szkła;
3. Metalu i tworzyw sztucznych;
4. Trawy liści;
5. Odpadów zmieszanych (granatowe);
- wraz z nadrukiem pozycjonowanym,
- worki z taśmą ściągającą umieszczoną w tunelu górnej części worka, bez zgrzewu w dolnej części worka.
- powinny posiadać perforację służącą do odrywania pojedynczych sztuk , w tym:
1) 691 200 sztuk worków w kolorze niebieskim na papier;
2) 556 800 sztuk worków w kolorze zielonym na szkło;
3) 985 600 sztuk worków w kolorze żółtym na metale i tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe;
4) 51 200 sztuk worków w kolorze bezbarwnym - przezroczystym na trawę i liście;
5) 105 600 sztuk worków w kolorze granatowe na odpady zmieszane.
2. Dopuszcza się zmianę liczby worków w poszczególnych kolorach względem liczby określonej w opisie przedmiotu zamówienia, tj. Zamawiający będzie uprawniony do zamawiania niektórych worków w liczbach większych lub mniejszych niż określono w pkt. V, ppkt.1, przy czym ogólna ilość worków nie ulegnie zmianie.
3. Wymagane parametry, jakie winny spełniać worki do selektywnego zbierania odpadów:
a) worki w kolorze żółtym na metale i tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe – grubość minimum 40 mikronów, z folii polietylenowej LDPE o wymiarach 700x1050 mm;
b) worki w kolorze niebieskim na papier - grubość minimum 40 mikronów z folii polietylenowej LDPE o pojemności 120 litrów i wymiarach 700x1050 mm;
c) worki w kolorze zielonym na szkło - grubość minimum 60 mikronów z folii polietylenowej LDPE o pojemności 120 litrów i wymiarach 700x1050 mm;
d) worki bezbarwne - przeźroczyste na trawę liście - grubość minimum 40 mikronów z folii polietylenowej LDPE o pojemności 120 litrów i wymiarach 700x1050 mm;
e) worki w kolorze granatowym na odpady - grubość minimum 50 mikronów z folii polietylenowej LDPE o pojemności 140 litrów i wymiarach 850x1050 mm.
Worki muszą mieć niezmienną grubość i jednolitą strukturę tworzywa na całej powierzchni.
4. Nadruk na workach powinien być:
a) czytelny, pozycjonowany i w widocznym kolorze,
b) napis w rozmiarze nie mniejszym niż 50 cm x 35 cm (dla pełnego opisu),
c) estetyczny bez ubytków i zniekształceń;
d) wykonany na jednej stronie według wzoru w Opisie Przedmiotu Zamówienia,
e) dopuszcza się modyfikację wzoru nadruku na workach w przypadku zmiany aktów prawnych w zakresie oznaczenia poszczególnych frakcji odpadów.
5. Dopuszcza się różnicę w wymiarach +/- 20 mm.
6. Worki muszą spełniać wymagania dyrektywy 94/64/EC potwierdzone w polskim systemie prawnym wymagań określonych w art. 5 Ustawy z dnia 11 maja 2001 r. o opakowaniach i odpadach opakowaniowych, w zakresie dotyczącym recyklingu materiałowego (PN-EN 13430) i odzysku energii (PN-EN 13431). Parametry worków muszą spełniać wymagania określone w normie PN-EN 13592 dotyczącej worków używanych do selektywnej zbiórki odpadów w gospodarstwach domowych.
7. Worki z taśmą ściągającą umieszczoną w tunelu górnej części worka, bez zgrzewu
w dolnej części worka. Wytrzymałość worków na zgrzewie, sprawdzona poprzez wypełnienie worka ciężarem zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia. Odporne na rozdarcia podczas ich rozkładania.
8. Perforacja worka wykonana w sposób umożliwiający swobodne oderwanie pojedynczego worka z rolki, bez jego uszkodzenia.
9. Folie nie mogą zawierać szkodliwych substancji w ilościach stwarzających zagrożenie dla produktu, środowiska lub zdrowia ludzi, muszą być odporne na działanie promieni UV i niskie temperatury.
10. Szczegółowa specyfikacja poszczególnych worków zamieszczona została jako załącznik nr 1 do SWZ (Opis Przedmiotu Zamówienia).
4.5.3.) Główny kod CPV: 19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18930000-7 - Worki i torby
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1200440,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1214334,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1200440,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SIPEKO GROUP SP. Z O.O. SP.K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7922305409
7.3.3) Ulica: MAKOWISKO 162
7.3.4) Miejscowość: JAROSŁAW
7.3.5) Kod pocztowy: 37-500
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SIPEKO GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
SIPEKO GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1200440,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-04-30INNE PRZETARGI Z LUBANIA
- Sporządzenie planu ogólnego Gminy Lubań
- IZP.272.6.2025 Usługi porządkowe - sprzątanie budynku Starostwa Powiatowego w Lubaniu
- Modernizacja szkolnych obiektów sportowych. Formuła zaprojektuj i wybuduj.
- Odbudowa mostu na ul. Ludowej w Lubaniu
- "Adaptacja budynku internatu Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu" - Etap I
więcej: przetargi w Lubaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa nowych worków do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
- Sukcesywne dostawy fabrycznie nowych worków wykonanych z folii LDPE przeznaczonych do gromadzenia zmieszanych odpadów komunalnych oraz odpadów segregowanych
- Dostawa drobnego sprzetu medycznego, nebulizatorów, pisaków laboratoryjnych
- "Dostawa środków gospodarczych i czystości oraz sprzętu do sprzątania na potrzeby "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o."
- Dostawa drukarek 3D wraz z filamentami na potrzeby Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- Dostawy ręczników papierowych, papieru toaletowego, worków na odpady ujęte w pięciu zadaniach
więcej: Worki i torby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.