eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NidzicaDowożenie uczniów do placówek oświatowych, dla których organem prowadzącym jest gmina Nidzica i opieka nad nimi w roku szkolnym 2024/2025



Ogłoszenie z dnia 2024-07-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowożenie uczniów do placówek oświatowych, dla których organem prowadzącym jest gmina Nidzica i opieka nad nimi w roku szkolnym 2024/2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Wspólnych w Nidzicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510333652

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kolejowa

1.5.2.) Miejscowość: Nidzica

1.5.3.) Kod pocztowy: 13-100

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 89 625 24 57

1.5.8.) Numer faksu: 89 625 24 57

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cuw@nidzica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bipcuw.nidzica.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ea7a364f-2176-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowożenie uczniów do placówek oświatowych, dla których organem prowadzącym jest gmina Nidzica i opieka nad nimi w roku szkolnym 2024/2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ea7a364f-2176-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00394880

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00021673/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowożenie uczniów do placówek oświatowych, dla których organem prowadzącym jest gmina Nidzica i opieka nad nimi w roku szkolnym 2024/2025

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00350773

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.2710.3.2024.JD

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 532953,90 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiot zamówienia obejmuje usługi transportu uczniów wraz z zapewnieniem opieki.
2.Z przewozów będą korzystać uczniowie oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych i szkół podstawowych.
3.Usługa będzie świadczona w dni nauki szkolnej wg ustalonego przez Wykonawcę w uzgodnieniu z dyrektorami szkół rozkładu kursów autobusów, który będzie dostosowany do planów zajęć placówki. Ostateczna decyzja o szczegółowym rozkładzie godzin dowozów i odwozów uczniów należy do dyrektorów poszczególnych placówek.
4.Przewozy uczniów odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2023, poz. 1047 z późn. zm.) i innych przepisach związanych z przewozem osób, w tym Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2024, poz. 502) i ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2024 r. poz. 728 z późn. zm.).
5.Wykonawca bierze na siebie odpowiedzialność za zrekompensowanie szkód wynikających z wypadków lub wszelkiego rodzaju zdarzeń wynikłych w czasie wykonywania usługi.
6.Podmiot, który będzie realizował przedmiot zamówienia będzie zobowiązany zabezpieczyć odpowiednią liczbę środków transportu z odpowiednią ilością miejsc siedzących dostosowaną do ilości dowożonych uczniów. W przypadku składania ofert na więcej niż jedną część zamówienia Wykonawca musi dysponować odpowiednią liczbą pojazdów tzn. jeden pojazd może obsługiwać tylko jedną trasę w ramach danej części zamówienia.
7.Pod pojęciem usługa transportu rozumie się bezpieczne dowożenie dzieci z miejsca ich zamieszkania do szkoły oraz odwożenie ze szkoły do miejsca zamieszkania tj. wsiadanie i wysiadanie dzieci następuje na obowiązujących przystankach komunikacyjnych położonych najbliżej miejsca zamieszkania ucznia w danej miejscowości i najbliżej szkoły, do której uczeń uczęszcza. Wykonawca musi realizować usługę za pomocą osób posiadających odpowiednie uprawnienia do wykonywania zamówienia, przy czym jeden kierowca może obsługiwać tylko jedną trasę.
8.Pod pojęciem zapewnienia opieki przez opiekuna rozumie się zapewnienie warunków bezpieczeństwa uczniom podczas przejazdu, przy wsiadaniu i wysiadaniu z autobusu oraz podczas przejścia do szkoły. Opiekunem uczniów nie może być kierowca autobusu. Opiekun autobusu ponosi odpowiedzialność za uczniów dowożonych od chwili wejścia uczniów do autobusu na przystanku w swojej miejscowości. Za bezpieczeństwo uczniów dochodzących do autobusu oraz powracających do domu po przywozie do swojej miejscowości odpowiedzialność ponoszą rodzice/ opiekunowie prawni. Podczas dowozu opiekun szkolnego autobusu odprowadza uczniów pod drzwi wejściowe szkoły i przekazuje ich wyznaczonej przez dyrektora osobie. Podczas odwozu opiekun autobusu odbiera uczniów pod drzwi wejściowe szkoły i wprowadza do autobusu zgodnie z ustalonym porządkiem. Opiekun ma obowiązek posiadania listy obecności dzieci dowożonych/odwożonych do placówki. W każdym autobusie musi być opiekun.
9. Wykonawca zobowiązany jest w trakcie świadczenia usług z udziałem uczniów do wprowadzenia i stosowania „Standardów Ochrony Małoletnich” zgodnych z ustawą z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (Dz. U. z 2024 r., poz. 560) oraz wypełniania wszystkich ciążących na nim obowiązków wynikających z w/w ustawy.
10.Przedmiot zamówienia w danej części obejmuje: Dowożenie uczniów do placówek oświatowych i opieka nad nimi na trasach:
I- Nidzica-Żelazno-Bolejny-Wólka Orłowska-Łyński Młyn-Orłowo-Łyna-Wietrzychowo-Łyna-Nibork II-Nidzica ( pojedyncza pętla)
autobus min. 35 osobowy ( 1 przywóz, 2 odwozy)

Szacunkowa liczba biletów miesięcznych:
Żelazno-Łyna- Żelazno - 13 biletów
Bolejny- Łyna- Bolejny- 7 biletów
Wólka Orłowska-Łyna- Wólka Orłowska- 5 biletów
Orłowo-Łyna- Orłowo- 10 biletów (w tym 1 bilet 3-4 latki)
Wietrzychowo- Łyna- Wietrzychowo- 16 biletów (w tym 2 bilety 3-4 latki)
Nibork- Nidzica- Nibork - 9 biletów

II- Nidzica-Wietrzychówko -Łyna-Bujaki- Dobrzyń-Łyna-Liksuy- Łyna- Radomin-Napiwoda- Nidzica
(pojedyncza pętla)
bus min. 20 osobowy ( 1 przywóz, 2 odwozy)

Szacunkowa liczba biletów miesięcznych:
Wietrzychówko- Łyna- Wietrzychówko- 1 bilet
Bujaki- Łyna- Bujaki- 3 bilety
Dobrzyń- Łyna- Dobrzyń- 17 biletów
Likusy- Łyna- Likusy- 1 bilet
Radomin- Nidzica- Radomin- 5 biletów
Radomin- Napiwoda- Radomin - 1 bilet
Nidzica- Łyna- Nidzica - 1 bilet
11.Dowożenie uczniów na wskazanych trasach będzie realizowane na podstawie biletów miesięcznych, które będą zakupywane co miesiąc na podstawie zamówień składanych przez każdą z placówek oświatowych prowadzonych przez gminę Nidzica osobno. W zamówieniach tych placówka będzie określała dokładną ilość biletów miesięcznych do konkretnych miejscowości.
12.Określona ilość biletów miesięcznych jest ilością szacunkową. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej lub większej ilości biletów miesięcznych na poszczególnych trasach jednak do łącznej wysokości, o której mowa w § 12 ust. 1 wzoru umowy, który stanowi załącznik nr 10 do SWZ. Nie może to stanowić podstawy do wnoszenia roszczeń przez wykonawcę co do ilości biletów faktycznie zakupionych przez zamawiającego podczas realizacji umowy.
13.Szczegółowy opis realizacji zamówienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 10 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 132200,60 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiot zamówienia obejmuje usługi transportu uczniów wraz z zapewnieniem opieki.
2.Z przewozów będą korzystać uczniowie oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych i szkół podstawowych.
3.Usługa będzie świadczona w dni nauki szkolnej wg ustalonego przez Wykonawcę w uzgodnieniu z dyrektorami szkół rozkładu kursów autobusów, który będzie dostosowany do planów zajęć placówki. Ostateczna decyzja o szczegółowym rozkładzie godzin dowozów i odwozów uczniów należy do dyrektorów poszczególnych placówek.
4.Przewozy uczniów odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2023, poz. 1047 z późn. zm.) i innych przepisach związanych z przewozem osób, w tym Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2024, poz. 502) i ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2024 r. poz. 728 z późn. zm.).
5.Wykonawca bierze na siebie odpowiedzialność za zrekompensowanie szkód wynikających z wypadków lub wszelkiego rodzaju zdarzeń wynikłych w czasie wykonywania usługi.
6.Podmiot, który będzie realizował przedmiot zamówienia będzie zobowiązany zabezpieczyć odpowiednią liczbę środków transportu z odpowiednią ilością miejsc siedzących dostosowaną do ilości dowożonych uczniów. W przypadku składania ofert na więcej niż jedną część zamówienia Wykonawca musi dysponować odpowiednią liczbą pojazdów tzn. jeden pojazd może obsługiwać tylko jedną trasę w ramach danej części zamówienia.
7.Pod pojęciem usługa transportu rozumie się bezpieczne dowożenie dzieci z miejsca ich zamieszkania do szkoły oraz odwożenie ze szkoły do miejsca zamieszkania tj. wsiadanie i wysiadanie dzieci następuje na obowiązujących przystankach komunikacyjnych położonych najbliżej miejsca zamieszkania ucznia w danej miejscowości i najbliżej szkoły, do której uczeń uczęszcza. Wykonawca musi realizować usługę za pomocą osób posiadających odpowiednie uprawnienia do wykonywania zamówienia, przy czym jeden kierowca może obsługiwać tylko jedną trasę.
8.Pod pojęciem zapewnienia opieki przez opiekuna rozumie się zapewnienie warunków bezpieczeństwa uczniom podczas przejazdu, przy wsiadaniu i wysiadaniu z autobusu oraz podczas przejścia do szkoły. Opiekunem uczniów nie może być kierowca autobusu. Opiekun autobusu ponosi odpowiedzialność za uczniów dowożonych od chwili wejścia uczniów do autobusu na przystanku w swojej miejscowości. Za bezpieczeństwo uczniów dochodzących do autobusu oraz powracających do domu po przywozie do swojej miejscowości odpowiedzialność ponoszą rodzice/ opiekunowie prawni. Podczas dowozu opiekun szkolnego autobusu odprowadza uczniów pod drzwi wejściowe szkoły i przekazuje ich wyznaczonej przez dyrektora osobie. Podczas odwozu opiekun autobusu odbiera uczniów pod drzwi wejściowe szkoły i wprowadza do autobusu zgodnie z ustalonym porządkiem. Opiekun ma obowiązek posiadania listy obecności dzieci dowożonych/odwożonych do placówki. W każdym autobusie musi być opiekun.
9. Wykonawca zobowiązany jest w trakcie świadczenia usług z udziałem uczniów do wprowadzenia i stosowania „Standardów Ochrony Małoletnich” zgodnych z ustawą z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (Dz. U. z 2024 r., poz. 560) oraz wypełniania wszystkich ciążących na nim obowiązków wynikających z w/w ustawy.
10.Przedmiot zamówienia w danej części obejmuje: Dowożenie uczniów do placówek oświatowych i opieka nad nimi na trasach:
I- Nidzica- Robaczewo- Zagrzewo-Nidzica ( pojedyncza pętla)
autobus min.32 osobowy ( 1 przywóz, 2 odwozy)

Szacunkowa liczba biletów miesięcznych:
Robaczewo- Nidzica-Robaczewo- 4 bilety
Zagrzewo-Nidzica- Zagrzewo- 28 biletów

II- Nidzica-Kolonia Kanigowo-Pawliki-Kamionka-Kanigowo-Siemiątki-Nidzica ( pojedyncza pętla)
autobus min.36 osobowy (1 przywóz, 2 odwozy)

Szacunkowa liczba biletów miesięcznych:
Kolonia Kanigowo-Nidzica- Kolonia Kanigowo- 6 biletów
Kamionka- Nidzica-Kamionka- 5 biletów
Kanigowo-Nidzica- Kanigowo- 24 bilety
11.Dowożenie uczniów na wskazanych trasach będzie realizowane na podstawie biletów miesięcznych, które będą zakupywane co miesiąc na podstawie zamówień składanych przez każdą z placówek oświatowych prowadzonych przez gminę Nidzica osobno. W zamówieniach tych placówka będzie określała dokładną ilość biletów miesięcznych do konkretnych miejscowości.
12.Określona ilość biletów miesięcznych jest ilością szacunkową. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej lub większej ilości biletów miesięcznych na poszczególnych trasach jednak do łącznej wysokości, o której mowa w § 12 ust. 1 wzoru umowy, który stanowi załącznik nr 10 do SWZ. Nie może to stanowić podstawy do wnoszenia roszczeń przez wykonawcę co do ilości biletów faktycznie zakupionych przez zamawiającego podczas realizacji umowy.
13.Szczegółowy opis realizacji zamówienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 10 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 131011,80 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiot zamówienia obejmuje usługi transportu uczniów wraz z zapewnieniem opieki.
2.Z przewozów będą korzystać uczniowie oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych i szkół podstawowych.
3.Usługa będzie świadczona w dni nauki szkolnej wg ustalonego przez Wykonawcę w uzgodnieniu z dyrektorami szkół rozkładu kursów autobusów, który będzie dostosowany do planów zajęć placówki. Ostateczna decyzja o szczegółowym rozkładzie godzin dowozów i odwozów uczniów należy do dyrektorów poszczególnych placówek.
4.Przewozy uczniów odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2023, poz. 1047 z późn. zm.) i innych przepisach związanych z przewozem osób, w tym Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2024, poz. 502) i ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2024 r. poz. 728 z późn. zm.).
5.Wykonawca bierze na siebie odpowiedzialność za zrekompensowanie szkód wynikających z wypadków lub wszelkiego rodzaju zdarzeń wynikłych w czasie wykonywania usługi.
6.Podmiot, który będzie realizował przedmiot zamówienia będzie zobowiązany zabezpieczyć odpowiednią liczbę środków transportu z odpowiednią ilością miejsc siedzących dostosowaną do ilości dowożonych uczniów. W przypadku składania ofert na więcej niż jedną część zamówienia Wykonawca musi dysponować odpowiednią liczbą pojazdów tzn. jeden pojazd może obsługiwać tylko jedną trasę w ramach danej części zamówienia.
7.Pod pojęciem usługa transportu rozumie się bezpieczne dowożenie dzieci z miejsca ich zamieszkania do szkoły oraz odwożenie ze szkoły do miejsca zamieszkania tj. wsiadanie i wysiadanie dzieci następuje na obowiązujących przystankach komunikacyjnych położonych najbliżej miejsca zamieszkania ucznia w danej miejscowości i najbliżej szkoły, do której uczeń uczęszcza. Wykonawca musi realizować usługę za pomocą osób posiadających odpowiednie uprawnienia do wykonywania zamówienia, przy czym jeden kierowca może obsługiwać tylko jedną trasę.
8.Pod pojęciem zapewnienia opieki przez opiekuna rozumie się zapewnienie warunków bezpieczeństwa uczniom podczas przejazdu, przy wsiadaniu i wysiadaniu z autobusu oraz podczas przejścia do szkoły. Opiekunem uczniów nie może być kierowca autobusu. Opiekun autobusu ponosi odpowiedzialność za uczniów dowożonych od chwili wejścia uczniów do autobusu na przystanku w swojej miejscowości. Za bezpieczeństwo uczniów dochodzących do autobusu oraz powracających do domu po przywozie do swojej miejscowości odpowiedzialność ponoszą rodzice/ opiekunowie prawni. Podczas dowozu opiekun szkolnego autobusu odprowadza uczniów pod drzwi wejściowe szkoły i przekazuje ich wyznaczonej przez dyrektora osobie. Podczas odwozu opiekun autobusu odbiera uczniów pod drzwi wejściowe szkoły i wprowadza do autobusu zgodnie z ustalonym porządkiem. Opiekun ma obowiązek posiadania listy obecności dzieci dowożonych/odwożonych do placówki. W każdym autobusie musi być opiekun.
9. Wykonawca zobowiązany jest w trakcie świadczenia usług z udziałem uczniów do wprowadzenia i stosowania „Standardów Ochrony Małoletnich” zgodnych z ustawą z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (Dz. U. z 2024 r., poz. 560) oraz wypełniania wszystkich ciążących na nim obowiązków wynikających z w/w ustawy.
10.Przedmiot zamówienia w danej części obejmuje: Dowożenie uczniów do placówek oświatowych i opieka nad nimi na trasach:
I- Nidzica-Módłki-Grzegórzki-Kolonia Grzegórzki- Bartoszki-Waszulki-Nidzica-Piotrowice-Magdaleniec-Nidzica (pojedyncza pętla)
autobus min. 44 osobowy ( 1 przywóz, 2 odwozy)

Szacunkowa liczba biletów miesięcznych:
Módłki- Nidzica- Módłki- 7 biletów
Grzegórzki- Nidzica- Grzegórzki- 17 biletów (w tym 1 bilet 3-4 latek)
Kolonia Grzegórzki- Nidzica- Kolonia Grzegórzki- 1 bilet
Bartoszki- Nidzica- Bartoszki- 13 biletów
Waszulki- Nidzica- Waszulki- 1 bilet
Piotrowice- Nidzica- Piotrowice- 4 bilety
Magdaleniec- Nidzica- Magdaleniec- 14 biletów

II- Nidzica-Rozdroże-Nidzica- Szerokopaś-Litwinki-Nidzica
autobus min.26 osobowy, ( 1 przywóz, 2 odwozy)

Szacunkowa liczba biletów miesięcznych:
Rozdroże- Nidzica- Rozdroże- 26 biletów ( w tym 2 bilety dla 3- 4 latka)
Szerokopaś- Nidzica- Szerokopaś- 7 biletów
Litwinki (przystanek ul. Szerokopaś) - Nidzica- Litwinki (przystanek ul. Szerokopaś) - 11 biletów
11.Dowożenie uczniów na wskazanych trasach będzie realizowane na podstawie biletów miesięcznych, które będą zakupywane co miesiąc na podstawie zamówień składanych przez każdą z placówek oświatowych prowadzonych przez gminę Nidzica osobno. W zamówieniach tych placówka będzie określała dokładną ilość biletów miesięcznych do konkretnych miejscowości.
12.Określona ilość biletów miesięcznych jest ilością szacunkową. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej lub większej ilości biletów miesięcznych na poszczególnych trasach jednak do łącznej wysokości, o której mowa w § 12 ust. 1 wzoru umowy, który stanowi załącznik nr 10 do SWZ. Nie może to stanowić podstawy do wnoszenia roszczeń przez wykonawcę co do ilości biletów faktycznie zakupionych przez zamawiającego podczas realizacji umowy.
13.Szczegółowy opis realizacji zamówienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 10 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 131704,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiot zamówienia obejmuje usługi transportu uczniów wraz z zapewnieniem opieki.
2.Z przewozów będą korzystać uczniowie oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych i szkół podstawowych.
3.Usługa będzie świadczona w dni nauki szkolnej wg ustalonego przez Wykonawcę w uzgodnieniu z dyrektorami szkół rozkładu kursów autobusów, który będzie dostosowany do planów zajęć placówki. Ostateczna decyzja o szczegółowym rozkładzie godzin dowozów i odwozów uczniów należy do dyrektorów poszczególnych placówek.
4.Przewozy uczniów odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2023, poz. 1047 z późn. zm.) i innych przepisach związanych z przewozem osób, w tym Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2024, poz. 502) i ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2024 r. poz. 728 z późn. zm.).
5.Wykonawca bierze na siebie odpowiedzialność za zrekompensowanie szkód wynikających z wypadków lub wszelkiego rodzaju zdarzeń wynikłych w czasie wykonywania usługi.
6.Podmiot, który będzie realizował przedmiot zamówienia będzie zobowiązany zabezpieczyć odpowiednią liczbę środków transportu z odpowiednią ilością miejsc siedzących dostosowaną do ilości dowożonych uczniów. W przypadku składania ofert na więcej niż jedną część zamówienia Wykonawca musi dysponować odpowiednią liczbą pojazdów tzn. jeden pojazd może obsługiwać tylko jedną trasę w ramach danej części zamówienia.
7.Pod pojęciem usługa transportu rozumie się bezpieczne dowożenie dzieci z miejsca ich zamieszkania do szkoły oraz odwożenie ze szkoły do miejsca zamieszkania tj. wsiadanie i wysiadanie dzieci następuje na obowiązujących przystankach komunikacyjnych położonych najbliżej miejsca zamieszkania ucznia w danej miejscowości i najbliżej szkoły, do której uczeń uczęszcza. Wykonawca musi realizować usługę za pomocą osób posiadających odpowiednie uprawnienia do wykonywania zamówienia, przy czym jeden kierowca może obsługiwać tylko jedną trasę.
8.Pod pojęciem zapewnienia opieki przez opiekuna rozumie się zapewnienie warunków bezpieczeństwa uczniom podczas przejazdu, przy wsiadaniu i wysiadaniu z autobusu oraz podczas przejścia do szkoły. Opiekunem uczniów nie może być kierowca autobusu. Opiekun autobusu ponosi odpowiedzialność za uczniów dowożonych od chwili wejścia uczniów do autobusu na przystanku w swojej miejscowości. Za bezpieczeństwo uczniów dochodzących do autobusu oraz powracających do domu po przywozie do swojej miejscowości odpowiedzialność ponoszą rodzice/ opiekunowie prawni. Podczas dowozu opiekun szkolnego autobusu odprowadza uczniów pod drzwi wejściowe szkoły i przekazuje ich wyznaczonej przez dyrektora osobie. Podczas odwozu opiekun autobusu odbiera uczniów pod drzwi wejściowe szkoły i wprowadza do autobusu zgodnie z ustalonym porządkiem. Opiekun ma obowiązek posiadania listy obecności dzieci dowożonych/odwożonych do placówki. W każdym autobusie musi być opiekun.
9. Wykonawca zobowiązany jest w trakcie świadczenia usług z udziałem uczniów do wprowadzenia i stosowania „Standardów Ochrony Małoletnich” zgodnych z ustawą z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (Dz. U. z 2024 r., poz. 560) oraz wypełniania wszystkich ciążących na nim obowiązków wynikających z w/w ustawy.
10.Przedmiot zamówienia w danej części obejmuje: Dowożenie uczniów do placówek oświatowych i opieka nad nimi na trasach:
I- Nidzica-Piątki-Olszewo-Borowy Młyn-Kolonia Piątki-Tatary-Kolonia Tatary- Nidzica-Waszulki-Kolonia Waszulki- Nidzica ( pojedyncza pętla)
autobus min.28 osobowy ( 1 przywóz, 2 odwozy)

Szacunkowa liczba biletów miesięcznych:
Piątki- Nidzica- Piątki- 14 biletów
Olszewo- Nidzica- Olszewo- 1 bilet
Borowy Młyn- Nidzica- Borowy Młyn- 1 bilet
Kolonia Piątki- Nidzica- Kolonia Piątki- 1 bilet
Tatary- Nidzica- Tatary- 11 biletów
Kolonia Tatry- Nidzica- Kolonia Tatry- 1 bilet
Waszulki- Nidzica- Waszulki - 16 biletów

II- Nidzica- Załuski- Frąknowo- Mogiłowo- Rączki- Januszkowo- Michałki- Szkotowo-Rączki-Załuski-Litwinki-Nidzica ( pojedyncza pętla)
autobus min.45 osobowy (2 przywozy, 3 odwozy)

Szacunkowa liczba biletów miesięcznych:
Załuski- Rączki- Załuski- 28 biletów (w tym 1 bilet 3-4 latek)
Frąknowo- Rączki- Frąknowo-5 biletów (w tym 1 bilet dla 3-4 latka)
Januszkowo- Rączki- Januszkowo- 30 biletów (w tym 4 bilety dla 3-4 latków)
Michałki- Rączki- Michałki- 10 biletów (w tym 2 bilety dla 3-4 latka)
Szkotowo- Rączki- Szkotowo- 2 bilety (w tym 1 bilet dla 3-4 latka)
Załuski-Nidzica- Załuski- 7 biletów
Litwinki-Nidzica- Litwinki- 1 bilet
Frąknowo- Nidzica- Frąknowo- 4 bilety
Januszkowo- Nidzica- Januszkowo- 3 bilety
11.Dowożenie uczniów na wskazanych trasach będzie realizowane na podstawie biletów miesięcznych, które będą zakupywane co miesiąc na podstawie zamówień składanych przez każdą z placówek oświatowych prowadzonych przez gminę Nidzica osobno. W zamówieniach tych placówka będzie określała dokładną ilość biletów miesięcznych do konkretnych miejscowości.
12.Określona ilość biletów miesięcznych jest ilością szacunkową. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej lub większej ilości biletów miesięcznych na poszczególnych trasach jednak do łącznej wysokości, o której mowa w § 12 ust. 1 wzoru umowy, który stanowi załącznik nr 10 do SWZ. Nie może to stanowić podstawy do wnoszenia roszczeń przez wykonawcę co do ilości biletów faktycznie zakupionych przez zamawiającego podczas realizacji umowy.
13.Szczegółowy opis realizacji zamówienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 10 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 138037,50 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 122820,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 180672,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 122820 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PUH Arkadiusz Tłoczkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7421497757

7.3.3) Ulica: Wadowskiego 6

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-761

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 122820,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-02 do 2025-06-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 122610,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 191816,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 122610,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PUH Arkadiusz Tłoczkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7421497757

7.3.3) Ulica: Wadowskiego 6

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-761

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 122610,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-02 do 2025-06-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 120190,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2726580,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 120190,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PUH Arkadiusz Tłoczkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7421497757

7.3.3) Ulica: Wadowskiego 6

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-761

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 120190,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-02 do 2025-06-30

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 125550,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3697500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 125550,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PUH Arkadiusz Tłoczkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7421497757

7.3.3) Ulica: Wadowskiego 6

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-761

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 125550,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-02 do 2025-06-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.