Ogłoszenie z dnia 2024-07-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00354678/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-06
- 2024/BZP 00373099/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych jezdni na terenie miasta Oleśnicy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Oleśnica - Sekcja Dróg Miejskich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930607446
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bolesława Krzywoustego 31c
1.5.2.) Miejscowość: Oleśnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-400
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@sdm.olesnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sdm.olesnica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9368001.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarząd dróg
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych jezdni na terenie miasta Oleśnicy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7f055866-23c9-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00394967
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00066310/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych jezdni na terenie miasta Oleśnicy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00354678
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.6.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych jezdni na terenie miasta Oleśnicy, w ilości szacunkowej 1200 m2 wraz z regulacją urządzeń i odtworzeniem oznakowania poziomego.
2. Kody CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) frezowanie planimetryczne nawierzchni na. gł. do 6 cm,
2) regulację pionową urządzeń infrastruktury podziemnej, włazy, wpusty k.d., skrzynki zasuw, pokrywy studni teletechnicznych wraz z ich ewentualną wymianą na nowe {o ile zajdzie taka konieczność - po dokonaniu przeglądu z właścicielem/użytkownikiem tych sieci}, Wykonawca winien na etapie przygotowania oferty dokonać wizji w terenie i skalkulować ewentualne koszty związane z tymi pracami,
3) remont cząstkowy istniejącej podbudowy - ostatecznie zakres zostanie potwierdzony na etapie realizacji (do wyceny należy założyć wykonanie remontu podbudowy w lokalizacjach Wałowa/Wały Jagiellońskie, Kilińskiego/Lwowska i Batalionów Chłopskich w ilości ok 50% powierzchni), w ramach remontu należy uwzględnić: rozbiórkę istniejącej podbudowy z wywozem i utylizacją odpadów do miejsca składowania i utylizacji spełniającego wymogi obowiązującego prawa w tej materii, miejsce wg. wskazania Wykonawcy; ponowne wykonanie podbudowy wraz z jej zagęszczeniem z użyciem materiału nowego dowiezionego przez Wykonawcę do miejsca wbudowania z miejsca jego pozyskania – tj. kruszywem naturalnym łamanym granitowym stabilizowanym mechanicznie o uziarnieniu 0/31,5 gr. warstwy do 20 cm,
4) skropienie podbudowy, warstwy profilująco-wyrównawczej pod warstwę ścieralną nawierzchni - emulsją asfaltową w ilości 0,4 kg/m2,
5) ułożenie warstwy wyrównawczej z mieszanki min - AC11W gr do 3 cm,
6) ułożenie nawierzchni z mieszanki mineralno- asfaltowej AC11S- gr. 5 cm,
7) uszczelnienie asfaltem krawędzi i połączeń,
8) wykonanie zastępczego oznakowania robót na czas ich wykonania, w tym organizacja ruchu zastępczego. Wykonawca we własnym zakresie wykona projekt organizacji ruchu zastępczego i uzyska stosowne opinie, uzgodnienia, zatwierdzenia projektu organizacji ruchu zastępczego w stosownym organie zarządzającym ruchem; Projekt organizacji ruchu zastępczego co do zakresu winien zaakceptować Zamawiający,
9) odtworzenie docelowego oznakowania poziomego /malowanie grubowarstwowe i cienkowarstwowe/rodzaj potwierdzony na etapie realizacji przedmiotu umowy.
4. Lokalizacja i zakres remontów: została określona w załącznikach mapowych do SWZ.
5. Szczegółowy zakres zadania i obowiązki stron określa niniejsza SWZ oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik do niniejszej SWZ. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne.
6. Wykonawca na wykonany przedmiot umowy udzieli gwarancji na okres minimum 12 miesięcy.
7. Wykonawca będzie wytwórcą odpadów powstałych w wyniku realizacji przedmiotu zamówienia i to na wykonawcy będzie ciążył obowiązek wynikający z przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2023r. poz. 1587 ze zm.). Wykonawca zobowiązany będzie do wywozu materiału z rozbiórek oraz robót ziemnych na wysypisko zlokalizowane we własnym zakresie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Do kalkulacji należy doliczyć ewentualne koszty utylizacji materiałów z rozbiórki przeznaczonych do wywozu na wysypisko.
8. Plac budowy urządza Wykonawca własnym kosztem i staraniem, a po zakończeniu prac teren przyległy do wykonanego obiektu przywróci do stanu pierwotnego.
9. Wykonawca zapewnia własnym kosztem i staraniem wprowadzenie zatwierdzonej przez organ zarządzający ruchem organizacji ruchu zastępczego na czas budowy. Projekt stałej organizacji ruchu winien być zatwierdzony przez Zamawiającego. Oznakowanie wykonywanych robót powinno być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. W sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach.
10. Wykonawca zobowiązany będzie powiadomić organ zarządzający ruchem, właściwy zarząd dróg oraz właściwego komendanta Policji o terminie wprowadzenia organizacji ruchu co najmniej na 7 dni przed dniem jej wprowadzenia.
11. Za oznakowanie podczas prowadzonych robót odpowiada Wykonawca.
12. Za bezpieczeństwo ruchu w obrębie terenu, na którym wykonywane są roboty, odpowiada Wykonawca.
13. Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność za wypadki i szkody powstałe w związku z nieprawidłowym oznakowaniem terenu budowy oraz wykonywaniem robót będących przedmiotem zamówienia.
14. Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność za ochronę instalacji i urządzeń podziemnych, zapewni ich właściwe oznaczenie i zabezpieczenie przed uszkodzeniem w czasie trwania prac.
15. Wykonawca w imieniu inwestora zobowiązany będzie do zawiadomienia właścicieli sieci zlokalizowanych w obrębie prowadzonych prac o planowanym terminie rozpoczęcia oraz zakończenia robót – zgodnie z wymaganiami poszczególnych właścicieli sieci.
16. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót i zachowania wszelkich warunków nałożonych na Inwestora i/lub Wykonawcę robót przez właścicieli i operatorów sieci zlokalizowanych w pasach drogowych oraz zarządów dróg innych kategorii. W szczególności po stronie Wykonawcy będzie załatwienie wszelkich formalności związanych z wejściem w pas drogowy drogi powiatowej oraz formalne zakończenie inwestycji z zarządem tej drogi – zgodnie z wydanymi warunkami (Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z zajęciem pasa drogowego drogi powiatowej, jeśli takie wystąpią). W przypadku konieczności wystąpienia przez Zamawiającego z pisemnymi wnioskami do odpowiednich instytucji Wykonawca przygotuje taki wniosek, przekaże do podpisu Zamawiającemu i podpisany przekaże do odpowiedniej instytucji.
17. Wykonawca ponosi odpowiedzialność na zasadzie ryzyka za wszelkie szkody wyrządzone na urządzeniach i sieciach zlokalizowanych w pasach drogowych oraz w pozostałych terenach objętych przedmiotem zamówienia przy wykonywanych lub w związku z wykonywaniem robót. Koszty z tym związane, jak również koszty strat poniesione przez operatorów lub właścicieli sieci oraz koszty odszkodowań na rzecz klientów tych operatorów wynikłe z awarii powstałych wskutek prowadzenia robót przez Wykonawcę, zarówno w ich trakcie, tuż po zakończeniu, jak również powstałych z tej samej przyczyny po upływie dłuższego czasu w przyszłości ponosi Wykonawca. Wykonawca zobowiązany jest do bezzwłocznego zgłaszania do operatorów lub właścicieli sieci każdego przypadku naruszenia lub uszkodzenia ich infrastruktury – faksem i elektronicznie, odpowiednio pod numer i adres wskazane w uzgodnieniach wydanych przez poszczególnych operatorów.
18. Wykonawca zobowiązany jest do wystąpienia z pisemnymi wnioskami do odpowiednich instytucji i operatorów o wyznaczenie upoważnionych przedstawicieli do sprawowania nadzoru nad prowadzonymi robotami – zgodnie z wydanymi warunkami. Koszty nadzorów ponosi Wykonawca.
19. Z uwagi na wynagrodzenie ryczałtowe zaleca się dokonanie wizji terenu będącego przedmiotem postępowania. Wizja lokalna nie jest wymagana do złożenia oferty i Zamawiający nie przewiduje wizji lokalnej z udziałem przedstawicieli Zamawiającego Wszystkie pojawiające się pytania i prośby wynikające z wizji lokalnej, dla swej ważności winny przybrać formę wniosku o wyjaśnienie treści SWZ zgodnie z Pzp..
20. Wykonawca będzie wykonywał roboty zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami prawa budowlanego, BHP, p.poż, sanitarnymi i ochrony środowiska, warunkami wydanymi w uzgodnieniach oraz obowiązującymi przepisami pod nadzorem osób posiadających odpowiednie uprawnienia do prowadzenia robót.
21. Wszystkie materiały użyte do realizacji niniejszego zamówienia muszą spełniać wymagania przewidziane dla wyrobów budowlanych określone w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024r. poz. 725) oraz w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1213) w tym w szczególności w art. 4 i art. 5.
22. Wykonawca będzie zobowiązany do przedłożenia, na każde żądanie Zamawiającego, dokumentu potwierdzającego, że wyrób nadaje się do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:W terminie przewidzianym na składanie ofert, wyznaczonym na dzień 24.06.2024r. godz. 10.00, w przedmiotowym postępowaniu wpłynęła jedna oferta złożona przez Wykonawcę: BIOBUD INWESTYCJE Piotr Schabikowski S.K.A., z siedzibą w m. Sokołowice 109, 56-400 Oleśnica. Zaoferowana przez Wykonawcę cena za wykonanie przedmiotu zamówienia wynosi 418 200,00 zł brutto. Cena ta przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 300 000,00 złotych brutto. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do ceny oferty z najniższą ceną. Mając powyższe na względzie należy uznać, że zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania zgodnie z podstawą prawną wskazaną w uzasadnieniu prawnym.
Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania:
art. 255 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, który stanowi, że Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
INNE PRZETARGI Z OLEŚNICY
- Opracowanie planu ogólnego gminy Oleśnica.
- Bezgotówkowa dostawa paliw płynnych do pojazdów i maszyn Miejskiej Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Oleśnicy
- ZAKUP I DOSTAWA USG WRAZ Z AKCESORIAMI NA ODDZIAŁ POŁOŻNICTWA I GINEKOLOGII DLA POWIATOWEGO ZESPOŁU SZPITALI
- Budowa dróg i modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Oleśnica
- Organizacja i świadczenie usług ratownictwa wodnego na Basenie Krytym i Aquaparku Letnim Oleśnickiego Kompleksu Rekreacyjnego.
- Remont dachu papowego i remont kominów w Szkole Podstawowej nr 4 w Oleśnicy przy ul. Paderewskiego 2
więcej: przetargi w Oleśnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Naprawy cząstkowe nawierzchni bitumicznych na drogach gminnych na terenie miasta Zgierza w 2024 r.
- Remont drogi leśnej nr 0102 w Nadleśnictwie Świerczyna
- "Remonty i konserwacje dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Radomsko"
- Remonty ulic o nawierzchni twardej (z wyłączeniem jezdni o nawierzchni bitumicznej) na terenie miasta Kalisza w 2024r.
- Remont dróg lipiec 2024-Fundusze sołeckie
- Remont chodnika wzdłuż ul. Wyspiańskiego" w Krośnie
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.