eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KobylnicaBudowa i przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Kobylnica



Ogłoszenie z dnia 2024-07-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Kobylnica

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kobylnica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979832

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Główna 20

1.5.2.) Miejscowość: Kobylnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-251

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kobylnica@kobylnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kobylnica.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/905051

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa i przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Kobylnica

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2f2fe29d-eaa3-11ee-9c02-ce2b643d361d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00395079

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037684/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa i przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Kobylnica

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00259374

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.RB-4.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zadanie Nr 1: przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Kuleszewo, położonej na działce nr 5/11, obręb Kuleszewo wraz z budową infrastruktury towarzyszącej oraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej i dokumentacji odbiorowej, w tym w szczególności:
1) przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Kuleszewo, położonej na działce nr 5/11, obręb Kuleszewo, poprzez budowę drogi jako ciągu pieszo – jezdnego o nawierzchni utwardzonej kostką betonową typu starobruk wraz z wykonaniem obustronnych poboczy utwardzonych kruszywem łamanym, z uwzględnieniem materiałów drogowych dostarczonych przez Zamawiającego na plac budowy, które zostały szczegółowo określone w załączniku nr 1a do SWZ,
2) przebudowa istniejących i budowa nowoprojektowanych zjazdów na działki położone wzdłuż ww. drogi o nawierzchni utwardzonej kostką betonową typu starobruk,
3) budowa odwodnienia wzdłuż ww. drogi, poprzez:
a) budowę sieci kanalizacji deszczowej,
b) montaż studzienek kanalizacyjnych systemowych i ściekowych z osadnikiem,
c) montaż wpustów deszczowych,
4) regulacja istniejącej infrastruktury technicznej w postaci studni, zaworów, itp.
5) usunięcie ewentualnych kolizji z istniejącym uzbrojeniem technicznym,
6) odtworzenie terenów zielonych, poprzez ich humusowanie i obsianie warstwy trawą,
7) wykonanie organizacji ruchu na czas trwania robót budowlanych,
oraz
8) wykonanie i przyjęcie do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej,
9) wykonanie dokumentacji odbiorowej.
2. Zamawiający wskazuje, że przedmiotem zamówienia (odrębnie dla każdego z zadań) jest wykonanie robót budowlanych oraz przygotowanie dokumentacji określonych w niniejszej umowie, służącej zgłoszeniu wykonania robót właściwym organom.
3. Zamawiający zabezpieczył środki finansowe na realizację przedmiotu zamówienia w budżecie Gminy Kobylnica na rok 2024.
4. Przedmiot zamówienia jest realizowany ze środków budżetu Gminy Kobylnica oraz dofinansowany z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
5. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w pkt 1 i 2 oraz zgodnie z art. 103 ustawy Pzp za pomocą dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiącej załącznik nr 2 a do SWZ.
6. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów spełniających wymagania norm, posiadających odpowiednie certyfikaty i aprobaty techniczne oraz założone w dokumentacji projektowej i STWiORB parametry techniczne.
7. W przypadku, gdy w opisie zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że gwarantują one realizację robót w zgodzie z Prawem budowlanym i odpowiednimi normami, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w opisie zamówienia oraz zostaną one wcześniej zaakceptowane przez Zamawiającego.
8. Wykonawca zabezpieczy w ramach wynagrodzenia umownego kompleksową obsługę geodezyjną oraz sporządzi oraz sporządzi (odrębnie dla każdego zadania) w 3 egzemplarzach inwentaryzację geodezyjną powykonawczą na mapie w skali 1:500 lub 1:1000 (w przypadku braku w zasobach państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego map w skali 1:500) wraz z przyjęciem do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. W przypadku sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej na mapie w skali 1:1000, Wykonawca sporządzi dodatkową inwentaryzację geodezyjną powykonawczą na mapie w skali 1:500, na potrzeby Zamawiającego.
9. Zaleca się Wykonawcom przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej w terenie celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia.
10. Wykonawca przed złożeniem zamówienia na materiały budowlane ma obowiązek uzgodnić z inspektorem nadzoru i z przedstawicielem Zamawiającego wnioski materiałowe. W przypadku braku przedstawienia ww. materiałów do uzgodnienia, Wykonawca na żądanie Zamawiającego jest zobowiązany do wymiany materiałów, zaakceptowanych przez Zamawiającego. Brak uzgodnienia będzie traktowany jako nieprawidłowe wykonanie umowy.
11. Zamawiający wymaga od Wykonawcy rękojmi na wykonane roboty budowlane, stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia na okres 60 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.
12. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Rozdziale III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

4.5.5.) Wartość części: 319005,53 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zadanie Nr 2: budowa drogi wewnętrznej w miejscowości Kuleszewo, położonej na działce nr 5/59, obręb Kuleszewo wraz z budową infrastruktury towarzyszącej oraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej i dokumentacji odbiorowej, w tym w szczególności:
1) budowa drogi wewnętrznej w miejscowości Kuleszewo, położonej na działce nr 5/59, obręb Kuleszewo, poprzez budowę drogi jako ciągu pieszo – jezdnego o nawierzchni utwardzonej kostką betonową typu starobruk,
2) przebudowa istniejących i budowa nowoprojektowanych zjazdów na działki położone wzdłuż ww. drogi o nawierzchni utwardzonej kostką betonową typu starobruk,
3) budowa odwodnienia wzdłuż ww. drogi, poprzez:
a) budowę sieci kanalizacji deszczowej,
b) montaż studzienek kanalizacyjnych systemowych i ściekowych z osadnikiem,
c) montaż wpustów deszczowych,
4) regulacja istniejącej infrastruktury technicznej w postaci studni, zaworów, itp.
5) usunięcie ewentualnych kolizji z istniejącym uzbrojeniem technicznym,
6) odtworzenie terenów zielonych, poprzez ich humusowanie i obsianie warstwy trawą,
7) wykonanie organizacji ruchu na czas trwania robót budowlanych,
oraz
8) wykonanie i przyjęcie do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej,
9) wykonanie dokumentacji odbiorowej.
2. Zamawiający wskazuje, że przedmiotem zamówienia (odrębnie dla każdego z zadań) jest wykonanie robót budowlanych oraz przygotowanie dokumentacji określonych w niniejszej umowie, służącej zgłoszeniu wykonania robót właściwym organom.
3. Zamawiający zabezpieczył środki finansowe na realizację przedmiotu zamówienia w budżecie Gminy Kobylnica na rok 2024.
4. Przedmiot zamówienia jest realizowany ze środków budżetu Gminy Kobylnica oraz dofinansowany z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
5. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w pkt 1 i 2 oraz zgodnie z art. 103 ustawy Pzp za pomocą dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiącej załącznik nr 2 b do SWZ.
6. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów spełniających wymagania norm, posiadających odpowiednie certyfikaty i aprobaty techniczne oraz założone w dokumentacji projektowej i STWiORB parametry techniczne.
7. W przypadku, gdy w opisie zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że gwarantują one realizację robót w zgodzie z Prawem budowlanym i odpowiednimi normami, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w opisie zamówienia oraz zostaną one wcześniej zaakceptowane przez Zamawiającego.
8. Wykonawca zabezpieczy w ramach wynagrodzenia umownego kompleksową obsługę geodezyjną oraz sporządzi oraz sporządzi (odrębnie dla każdego zadania) w 3 egzemplarzach inwentaryzację geodezyjną powykonawczą na mapie w skali 1:500 lub 1:1000 (w przypadku braku w zasobach państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego map w skali 1:500) wraz z przyjęciem do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. W przypadku sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej na mapie w skali 1:1000, Wykonawca sporządzi dodatkową inwentaryzację geodezyjną powykonawczą na mapie w skali 1:500, na potrzeby Zamawiającego.
9. Zaleca się Wykonawcom przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej w terenie celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia.
10. Zamawiający wymaga od Wykonawcy rękojmi na wykonane roboty budowlane, stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia na okres 60 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.
11. Zamawiający wymaga od Wykonawcy rękojmi na wykonane roboty budowlane, stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia na okres 60 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.
12. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Rozdziale III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.5.) Wartość części: 238086,44 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zadanie Nr 3: przebudowa drogi gminnej - ul. Dębowej w miejscowości Sierakowo, położonej na działce nr 212, obręb Sierakowo wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej i dokumentacji odbiorowej, w tym w szczególności:
1) przebudowa drogi gminnej – ul. Dębowej w miejscowości Sierakowo, położonej na działce nr 212, obręb Sierakowo, poprzez budowę drogi jako ciągu pieszo – jezdnego o nawierzchni utwardzonej kostką betonową typu starobruk, z uwzględnieniem materiałów drogowych dostarczonych przez Zamawiającego na plac budowy, które zostały szczegółowo określone w załączniku nr 1b do SWZ,
2) przebudowa istniejących i budowa nowoprojektowanych zjazdów na działki położone wzdłuż ww. drogi o nawierzchni utwardzonej kostką betonową typu starobruk,
3) regulacja istniejącej infrastruktury technicznej w postaci studni, zaworów, itp.
4) usunięcie ewentualnych kolizji z istniejącym uzbrojeniem technicznym,
5) odtworzenie terenów zielonych, poprzez ich humusowanie i obsianie warstwy trawą,
6) wykonanie organizacji ruchu na czas trwania robót budowlanych,
7) wykonanie stałej organizacji ruchu poprzez montaż oznakowania poziomego,
oraz
8) wykonanie i przyjęcie do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej,
9) wykonanie dokumentacji odbiorowej.
2. Zamawiający wskazuje, że przedmiotem zamówienia (odrębnie dla każdego z zadań) jest wykonanie robót budowlanych oraz przygotowanie dokumentacji określonych w niniejszej umowie, służącej zgłoszeniu wykonania robót właściwym organom.
3. Zamawiający zabezpieczył środki finansowe na realizację przedmiotu zamówienia w budżecie Gminy Kobylnica na rok 2024.
4. Przedmiot zamówienia jest realizowany ze środków budżetu Gminy Kobylnica oraz dofinansowany z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
5. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w pkt 1 i 2 oraz zgodnie z art. 103 ustawy Pzp za pomocą dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiącej załącznik nr 2 c do SWZ.
6. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów spełniających wymagania norm, posiadających odpowiednie certyfikaty i aprobaty techniczne oraz założone w dokumentacji projektowej i STWiORB parametry techniczne.
7. W przypadku, gdy w opisie zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że gwarantują one realizację robót w zgodzie z Prawem budowlanym i odpowiednimi normami, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w opisie zamówienia oraz zostaną one wcześniej zaakceptowane przez Zamawiającego.
8. Wykonawca zabezpieczy w ramach wynagrodzenia umownego kompleksową obsługę geodezyjną oraz sporządzi oraz sporządzi (odrębnie dla każdego zadania) w 3 egzemplarzach inwentaryzację geodezyjną powykonawczą na mapie w skali 1:500 lub 1:1000 (w przypadku braku w zasobach państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego map w skali 1:500) wraz z przyjęciem do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. W przypadku sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej na mapie w skali 1:1000, Wykonawca sporządzi dodatkową inwentaryzację geodezyjną powykonawczą na mapie w skali 1:500, na potrzeby Zamawiającego.
9. Zaleca się Wykonawcom przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej w terenie celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia.
10. Wykonawca przed złożeniem zamówienia na materiały budowlane ma obowiązek uzgodnić z inspektorem nadzoru i z przedstawicielem Zamawiającego wnioski materiałowe. W przypadku braku przedstawienia ww. materiałów do uzgodnienia, Wykonawca na żądanie Zamawiającego jest zobowiązany do wymiany materiałów, zaakceptowanych przez Zamawiającego. Brak uzgodnienia będzie traktowany jako nieprawidłowe wykonanie umowy.
11. Zamawiający wymaga od Wykonawcy rękojmi na wykonane roboty budowlane, stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia na okres 60 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.
12. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Rozdziale III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

4.5.5.) Wartość części: 734500,18 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zadanie Nr 4: budowa chodnika w miejscowości Komorczyn, położonej na działce nr 153 i 163, obręb Komorczyn wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej i dokumentacji odbiorowej, w tym w szczególności:
1) budowa chodnika w ciągu ww. drogi o nawierzchni utwardzonej kostką betonową typu starobruk, z uwzględnieniem materiałów drogowych dostarczonych przez Zamawiającego na plac budowy, które zostały szczegółowo określone w załączniku nr 1c do SWZ,
2) przebudowa istniejących i budowa nowoprojektowanych zjazdów na działki położone wzdłuż budowanego chodnika o nawierzchni utwardzonej kostką betonową typu starobruk,
3) regulacja istniejącej infrastruktury technicznej w postaci studni, zaworów, itp.
4) usunięcie ewentualnych kolizji z istniejącym uzbrojeniem technicznym,
5) odtworzenie terenów zielonych, poprzez ich humusowanie i obsianie warstwy trawą,
6) wykonanie organizacji ruchu na czas trwania robót budowlanych,
7) wykonanie stałej organizacji ruchu, poprzez montaż oznakowania pionowego,
oraz
8) wykonanie i przyjęcie do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej,
9) wykonanie dokumentacji odbiorowej.
2. Zamawiający wskazuje, że przedmiotem zamówienia (odrębnie dla każdego z zadań) jest wykonanie robót budowlanych oraz przygotowanie dokumentacji określonych w niniejszej umowie, służącej zgłoszeniu wykonania robót właściwym organom.
3. Zamawiający zabezpieczył środki finansowe na realizację przedmiotu zamówienia w budżecie Gminy Kobylnica na rok 2024.
4. Przedmiot zamówienia jest realizowany ze środków budżetu Gminy Kobylnica oraz dofinansowany z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
5. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w pkt 1 i 2 oraz zgodnie z art. 103 ustawy Pzp za pomocą dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiącej załącznik nr 2d do SWZ.
6. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów spełniających wymagania norm, posiadających odpowiednie certyfikaty i aprobaty techniczne oraz założone w dokumentacji projektowej i STWiORB parametry techniczne.
7. W przypadku, gdy w opisie zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że gwarantują one realizację robót w zgodzie z Prawem budowlanym i odpowiednimi normami, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w opisie zamówienia oraz zostaną one wcześniej zaakceptowane przez Zamawiającego.
8. Wykonawca zabezpieczy w ramach wynagrodzenia umownego kompleksową obsługę geodezyjną oraz sporządzi oraz sporządzi (odrębnie dla każdego zadania) w 3 egzemplarzach inwentaryzację geodezyjną powykonawczą na mapie w skali 1:500 lub 1:1000 (w przypadku braku w zasobach państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego map w skali 1:500) wraz z przyjęciem do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. W przypadku sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej na mapie w skali 1:1000, Wykonawca sporządzi dodatkową inwentaryzację geodezyjną powykonawczą na mapie w skali 1:500, na potrzeby Zamawiającego.
9. Zaleca się Wykonawcom przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej w terenie celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia.
10. Wykonawca przed złożeniem zamówienia na materiały budowlane ma obowiązek uzgodnić z inspektorem nadzoru i z przedstawicielem Zamawiającego wnioski materiałowe. W przypadku braku przedstawienia ww. materiałów do uzgodnienia, Wykonawca na żądanie Zamawiającego jest zobowiązany do wymiany materiałów, zaakceptowanych przez Zamawiającego. Brak uzgodnienia będzie traktowany jako nieprawidłowe wykonanie umowy.
11. Zamawiający wymaga od Wykonawcy rękojmi na wykonane roboty budowlane, stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia na okres 60 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.
12. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Rozdziale III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 342940,80 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zadanie Nr 5: budowa drogi gminnej nr 114166G Zbyszewo - Zagórki, położonej na działkach nr 89/10, 88, obręb Zagórki oraz 76, obręb Zbyszewo oraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej i dokumentacji odbiorowej, w tym w szczególności:
1) budowa nowej nawierzchni jezdni utwardzonej w technologii z betonu klasy C25/30, o szerokości jezdni 3,5 m,
2) wykonanie obustronnych poboczy utwardzonych kruszywem łamanym o szerokości 0,75 m,
3) budowa mijanki o nawierzchni utwardzonej w technologii z betonu cementowego klasy C25/30 o szerokości 1,5 m i długości 25 m,
4) wycinka drzew będących w kolizji z budowaną drogą,
5) odtworzenie terenów zielonych, poprzez ich humusowanie i obsianie warstwy trawą,
6) wykonanie organizacji ruchu na czas trwania robót budowlanych,
oraz
7) wykonanie i przyjęcie do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej,
8) wykonanie dokumentacji odbiorowej.
Uwaga:
1. Przebudowa sieci elektroenergetycznej (LINII KABLOWEJ 0,4KkV) w miejscach kolizji z ww. drogą będzie wykonywana w ramach osobnego zadania przez gestora sieci, tj. ENERGA-OPERATOR S.A. Oddział w Koszalinie.
2. Przebudowa będzie wykonywana w okresie realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca przedmiotu zamówienia będzie zobowiązany udostępnić plac budowy na czas usuwania kolizji przez gestora sieci, tj. ENERGA-OPERATOR S.A. Oddział w Koszalinie.
2. Zamawiający wskazuje, że przedmiotem zamówienia (odrębnie dla każdego z zadań) jest wykonanie robót budowlanych oraz przygotowanie dokumentacji określonych w niniejszej umowie, służącej zgłoszeniu wykonania robót właściwym organom.
3. Zamawiający zabezpieczył środki finansowe na realizację przedmiotu zamówienia w budżecie Gminy Kobylnica na rok 2024.
4. Przedmiot zamówienia jest realizowany ze środków budżetu Gminy Kobylnica oraz dofinansowany z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
5. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w pkt 1 i 2 oraz zgodnie z art. 103 ustawy Pzp za pomocą dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiącej załącznik nr 2e do SWZ.
6. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów spełniających wymagania norm, posiadających odpowiednie certyfikaty i aprobaty techniczne oraz założone w dokumentacji projektowej i STWiORB parametry techniczne.
7. W przypadku, gdy w opisie zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że gwarantują one realizację robót w zgodzie z Prawem budowlanym i odpowiednimi normami, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w opisie zamówienia oraz zostaną one wcześniej zaakceptowane przez Zamawiającego.
8. Wykonawca zabezpieczy w ramach wynagrodzenia umownego kompleksową obsługę geodezyjną oraz sporządzi oraz sporządzi (odrębnie dla każdego zadania) w 3 egzemplarzach inwentaryzację geodezyjną powykonawczą na mapie w skali 1:500 lub 1:1000 (w przypadku braku w zasobach państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego map w skali 1:500) wraz z przyjęciem do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. W przypadku sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej na mapie w skali 1:1000, Wykonawca sporządzi dodatkową inwentaryzację geodezyjną powykonawczą na mapie w skali 1:500, na potrzeby Zamawiającego.
9. Zaleca się Wykonawcom przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej w terenie celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia.
10. Wykonawca przed złożeniem zamówienia na materiały budowlane ma obowiązek uzgodnić z inspektorem nadzoru i z przedstawicielem Zamawiającego wnioski materiałowe. W przypadku braku przedstawienia ww. materiałów do uzgodnienia, Wykonawca na żądanie Zamawiającego jest zobowiązany do wymiany materiałów, zaakceptowanych przez Zamawiającego. Brak uzgodnienia będzie traktowany jako nieprawidłowe wykonanie umowy.
11. Zamawiający wymaga od Wykonawcy rękojmi na wykonane roboty budowlane, stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia na okres 60 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.
12. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Rozdziale III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

4.5.5.) Wartość części: 541344,98 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 255956,15 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 255956,15 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 255956,15 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KRĘŻEL Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8393041105

7.3.3) Ulica: Kasztanowa

7.3.4) Miejscowość: Kobylnica

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 255956,15 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 149514,97 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 149514,97 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 149514,97 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KRĘŻEL Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8393041105

7.3.3) Ulica: Kasztanowa

7.3.4) Miejscowość: Kobylnica

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 149514,97 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 418021,74 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 558823,69 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 418021,74 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KRĘŻEL Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8393041105

7.3.3) Ulica: Kasztanowa

7.3.4) Miejscowość: Kobylnica

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 418021,74 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 279621,53 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 381607,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 279621,53 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KRĘŻEL Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8393041105

7.3.3) Ulica: Kasztanowa

7.3.4) Miejscowość: Kobylnica

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 279621,53 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 490770,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 491089,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 490770,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tomasz Szymczak "Szymczak"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8391234863

7.3.4) Miejscowość: Witkowo

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 490770,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.