eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrzegWykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Brzeskim Centrum Medycznym w celu jego modernizacji



Ogłoszenie z dnia 2024-07-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Brzeskim Centrum Medycznym w celu jego modernizacji

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: BRZESKIE CENTRUM MEDYCZNE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000313437

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Sergiusza Mossora 1

1.5.2.) Miejscowość: Brzeg

1.5.3.) Kod pocztowy: 49-301

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.janyk@bcmbrzeg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.bcmbrzeg.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=e9c4749b-c8e2-48cc-95e6-3c3ab5525990

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Brzeskim Centrum Medycznym w celu jego modernizacji

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0ef376b5-0b15-11ef-bfd2-32fa350b5bfc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00395110

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00008334/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Brzeskim Centrum Medycznym w celu jego modernizacji.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00310029

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TP/8/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 5865160,36 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

A. Wymagania technologiczne i realizacyjne:
Kolejność wykonywania prac budowlano-montażowych należy uzgodnić z inspektorem nadzoru (lub inwestorem). Prace muszą być prowadzone w sposób nie kolidujący z działalnością leczniczą szpitala, mając na uwadze szeroko rozumiane dobro pacjentów; Roboty objęte przedmiotowym zamierzeniem budowlanym będą realizowane w działającym obiekcie i przy założeniu ciągłego funkcjonowania przebudowywanego oddziału. Prace należy prowadzić etapami (plik pn. SOR Brzeg PB_A000 Etapowanie). Przed rozpoczęciem robót Wykonawca jest zobowiązany uzgodnić z Przedmiotem projektowanego zamierzenia budowlanego jest przebudowa Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Brzeskiego Centrum Medycznego celem poprawy jego funkcjonowania.
Prace związane z projektowaną przebudową będą obejmowały fragment kondygnacji parteru budynku B3, w tym m.in.:
1) przebudowa fragmentu ściany nośnej;
2) wykonanie nowych elementów konstrukcji nośnej;
3) wyburzenie części przegród kolidujących z projektowanym układem;
4) wykonanie otworowania w ścianach istniejących pod montaż projektowanej stolarki ;
5) zamurowania otworów w ścianach istniejących w miejscach likwidowanej stolarki;
6) wykonanie nowych przegród działowych;
7) wymiana stolarki wewnętrznej i zewnętrznej;
8) usunięcie i odtworzenie warstw posadzkowych w miejscach uszkodzonych podłóg;
9) przebudowa istniejących instalacji wewnętrznych;
10) wymiana okładzin posadzek, ścian i sufitów;
11) wymiana wyposażenia stałego i ruchomego;
12) dostosowanie do wymagań zawartych w ekspertyzie stanu ochrony przeciwpożarowej oraz postanowieniu wydanym przez Komendanta PSP w Opolu;
13) wykonanie nowych odcinków zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej z uwagi na projektowaną wymianę kanalizacji podposadzkowej.
B. Wykonanie zadania obejmuje dodatkowo:
a) organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy,
b) organizację ruchu i oznakowanie budowy,
c) próby i odbiory z udziałem Zamawiającego,
d) przywrócenie terenu po zakończeniu robót do stanu pierwotnego,
e) prowadzenie prac w sposób zapewniający ciągłość funkcjonowania szpitala,
f) zagospodarowanie odpadów powstałych przy realizacji robót objętych umową zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami. Z tego też względu:
- odpady - w tym również wszelkiego rodzaju nadziemne, podziemne, nieorganiczne i organiczne pozostałości typu gruz, złom itp. - należy bez zbędnej zwłoki wywieźć na Regionalną Instalację Przetwarzania Odpadów Komunalnych lub przekazać przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów,
- składowanie w rejonie placu budowy zdemontowanych materiałów nadających się do odzysku jest możliwe w okresie nie dłuższym niż termin realizacji przedmiotu zamówienia,
- nie później niż w dniu zawiadomienia o zakończeniu robót budowlanych Wykonawca jest zobowiązany udokumentować Zamawiającemu sposób zagospodarowania powstałych w wyniku prowadzenia tych robót odpadów przedstawiając Zamawiającemu kartę przekazania odpadu na ilość nie mniejszą niż wynika to z przedmiaru lub wyjaśniając pisemnie ewentualną różnicę;
g) wykonanie w okresie udzielonej przez Wykonawcę gwarancji wymaganych przeglądów gwarancyjnych zabudowanych urządzeń na obiekcie oraz wykonanie czynności konserwacyjnych tychże urządzeń, warunkujących utrzymanie gwarancji na zasadach przez Wykonawcę udzielonej.
h) Zamawiającym zakres poszczególnych etapów oraz harmonogram prac (w części rysunkowej przedstawiono zakładany podział etapów robót);
i) harmonogram wykonania robót budowlanych będzie ustalony po zawarciu umowy, w ciągu 15 dni od rozpoczęcia prac, z inspektorem nadzoru (lub inwestorem) z uwzględnieniem założeń przedstawionych w załączniku nr 12 do SWZ;
j) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy – inspektorem nadzoru (lub inwestorem);
k) Wykonawca poda telefony kontaktowe i fax oraz wskaże osoby w zakresie niezbędnym dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia;
l) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone podczas realizacji przedmiotu zamówienia;
m) W całym cyklu realizacyjnym należy zapewnić ciągłość funkcjonowania budynku szpitala, w szczególności SOR.
Inwestycja realizowana będzie w obiektach czynnych, dlatego Wykonawca szczególnie jest zobowiązany do przestrzegania Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej (tekst jednolity Dz. U. z 2003r. Nr 169, poz. 1650 z późn. zm.) – Ogólne przepisy bezpieczeństwa i higieny pracy.
n) Na Wykonawcy spoczywa odpowiedzialność za ochronę przekazanego mu terenu budowy, w szczególności utrzymanie należytego porządku, bezpieczeństwa osób i mienia oraz właściwego zabezpieczenia terenu budowy aż do zakończenia i końcowego odbioru robót;
o) W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia mienia w toku realizacji umowy Wykonawca zobowiązany jest do jego naprawienia i doprowadzenia do stanu poprzedniego na własny koszt;
p) Wykonawca będzie przestrzegał przepisów bhp i ochrony przeciwpożarowej oraz utrzymywał sprawny sprzęt przeciwpożarowy. Materiały łatwopalne będą składowane w sposób zgodny z odpowiednimi przepisami i zabezpieczone przed dostępem osób trzecich.
C. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę.
Na podstawie 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, osób wykonujących następujące czynności związane z realizacją zamówienia: roboty sanitarne, roboty elektryczne, roboty budowlane.
Sposób weryfikacji zatrudnienia, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje z tytułu niespełnienia wymagań zostały określone w Projektowanych postanowieniach umowy.
D. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają m.in. Projektowane postanowienia umowy oraz załączniki zamieszczone na stronie internetowej prowadzonego postępowania stanowiące integralną część SWZ: dokumentacja projektowa i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych sporządzona przez Wykonawcę: Biuro Projektowo - Inwestycyjne Służby Zdrowia Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Panewnickiej 22, 40-709 Katowice.
Zamawiający udostępnia przedmiary robót, który stanowią jedynie element pomocniczy. Zamawiający umożliwia i zaleca Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32422000-7 - Elementy składowe sieci

32424000-1 - Infrastruktura sieciowa

32581000-9 - Sprzęt do przesyłu danych

45000000-7 - Roboty budowlane

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian

45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6018218,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9333465,13 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6018218,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Techniczno-Budowlany POLBAU Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7540025059

7.3.3) Ulica: ul. Grunwaldzka 25

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.5) Kod pocztowy: 45-054

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty branży elektrycznej, roboty branży sanitarnej, gazy medyczne - podwykonawcy nie są znani


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6018218,85 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-01-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Niniejsze postępowanie finansowanie jest ze środków Ministerstwa Zdrowia w ramach Umowy nr
DOI/FM/SMPL/128/MDSOR/2023/185/345 na udzielenie dotacji celowej na finansowanie realizacji inwestycji pn. „Przebudowa i wyposażenie SOR w Brzegu”

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.