Ogłoszenie z dnia 2024-07-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00570280/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-22
- 2024/BZP 00011726/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-05
- 2024/BZP 00053334/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-19
- 2024/BZP 00067116/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-25
- 2024/BZP 00086555/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-01
- 2024/BZP 00206714/01 - Wynik z dnia 2024-02-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa SUW w Stanowie w formule zaprojektuj i wybuduj
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Bodzanów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015626
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bankowa 7
1.5.2.) Miejscowość: Bodzanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-470
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@bodzanow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bodzanow.bipgmina.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1cfa5f93-a0b1-11ee-948d-82b0c04ef8501.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa SUW w Stanowie w formule zaprojektuj i wybuduj2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1cfa5f93-a0b1-11ee-948d-82b0c04ef850
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00395127
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00034907/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.12 Rozbudowa SUW w Stanowie w formule zaprojektuj i wybuduj
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00570280
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.330.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „ Rozbudowa i modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Stanowie”. Inwestycja będzie realizowana w formule zaprojektuj-wybuduj. Zadanie polega na opracowaniu wielobranżowej dokumentacji projektowej i na jej podstawie wykonanie przebudowy i rozbudowy SUW w Stanowie oraz budowę pompowni w m. Borowice. Zadanie swoim zakresem obejmuje:- wykonanie projektów budowlanych oraz uzyskanie pozwolenia na budowę,
- uzyskanie wszystkich uzgodnieni i pozwoleń niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia,
- przebudowę oraz remont istniejącego budynku SUW,
- rozbudowę hali filtrów SUW oraz budynku agregatu,
- przebudowę układu uzdatniania wody SUW wraz z układem stertowania,
- budowa nowych zbiorników na wodę uzdatnioną o poj. 300m3 oraz włączenie ich
w układ uzdatniania wody przez wykonanie wszystkich instalacji oraz stertowania.
- wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy min. 40kW.
- budowę infrastruktury towarzyszącej, oraz zagospodarowanie terenu,
- budowa instalacji elektroenergetycznej między obiektami a nową studnią,
- budowa instalacji wodociągowej między obiektami a nową studnią.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody
45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.5.) Wartość części: 4330000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa studni głębinowej oraz remont już istniejących.Inwestycja będzie realizowana w formule zaprojektuj-wybuduj. Zadanie polega na opracowaniu wielobranżowej dokumentacji projektowej i na jej podstawie wykonanie studni głębinowej oraz remont istniejących.
Zadanie swoim zakresem obejmuje:
- wykonanie projektów budowlanych oraz uzyskanie pozwolenia na budowę,
- uzyskanie wszystkich uzgodnieni i pozwoleń niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia,
- uzyskanie pozwolenia wodno prawnego na wykonanie i eksploatację nowej studni,
- wykonanie zagospodarowania terenu studni nowej oraz już istniejących przez wykonanie utwardzenia terenu oraz ogrodzenia,
- wymianę pomp głębinowych wraz z osprzętem i rurami na nowe,
- weryfikacja stanu studzi przez ich monitoring,
- wykonanie remontu elementów studni tak aby przywrócić ich sprawności i odpowiednią wydajność.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody
45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej
45255110-3 - Roboty budowlane w zakresie studni
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45262220-9 - Wiercenie studni wodnych
4.5.5.) Wartość części: 1365000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa pompowni pośredniej wody w Borowicach.Inwestycja będzie realizowana w formule zaprojektuj-wybuduj. Zadanie polega na opracowaniu wielobranżowej dokumentacji projektowej i na jej podstawie wykonanie pompowni wody.
Zadanie swoim zakresem obejmuje:
- wykonanie projektów budowlanych oraz uzyskanie pozwolenia na budowę,
- uzyskanie wszystkich uzgodnieni i pozwoleń niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia,
- wykonanie kontenerowego budynku pompowni,
- wykonanie zbiornika retencyjnego na wodę uzdatnioną o poj. 50m3
- wykonanie zagospodarowania terenu (ogrodzenie, utwardzenie)
- wykonanie wpięcia do istniejącej sieci wodociągowej,
- wykonanie przyłącza energetycznego,
- wykonanie gruntowego zbiornika na zrzut wody.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody
45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.5.) Wartość części: 1100000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1183867,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1183867,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1183867,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REMONDIS Aqua Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 590601410
7.3.3) Ulica: Zawodzie
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-981
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Spółka REMONDIS Aqua Sp. z o.o. planuje realizować prace przy współudziale następujących podwykonawców: REMONDIS DROBIN Komunalna Sp. z o.o., PROJPRZEMEKO Sp. z o.o., BIOŚ Sp. z o.o., RADICAL SYSTEM Sp. z o.o., PUPH BARTEX Krzysztof Omański.
W zakresie: Roboty budowlane, układ technologiczny, dokumentacja projektowa, odwiert studni głębinowej, roboty elektryczne
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1183867,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 949950,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1178340,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 949950,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZOBII BUD Sp. z o.o. Sp. komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 380741207
7.3.3) Ulica: Aleksandra Fredry
7.3.4) Miejscowość: Sierpc
7.3.5) Kod pocztowy: 09-200
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
opracowanie dokumentacji projektowej
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 949950,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku na Centrum Usług Społecznych w Sępólnie Krajeńskim wraz z planem zagospodarowania oraz infrastrukturą techniczną
- "Budowa placu zabaw przy żłobku w Działoszynie"
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w gminie Markusy" - etap 1.
- "Rewaloryzacja zabytkowego młyna mechanicznego w Baboszewie na potrzeby Muzeum Mazowieckiego w Płocku - etap- I dokumentacja"
- "Budowa ul. Sielanka w Tarnowskich Górach"
- Termomodernizacja budynku Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Grabowie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.