Ogłoszenie z dnia 2022-10-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00352244/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-16
- 2022/BZP 00363841/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-26
- 2023/BZP 00467604/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-30
- 2023/BZP 00467619/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Utworzenie ogródka edukacyjnego w zakresie segregacji odpadów – zagospodarowanie terenu”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA RUMIA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675178
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sobieskiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Rumia
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-230
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.7.) Numer telefonu: 586796574
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@um.rumia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rumia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/um_rumia1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Utworzenie ogródka edukacyjnego w zakresie segregacji odpadów – zagospodarowanie terenu”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-165ea725-359e-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00395154
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017588/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.15 "Utworzenie ogródka edukacyjnego w zakresie segregacji odpadów - zagospodarowanie terenu"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00352244/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.22.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 277777,78 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest „Utworzenie ogródka edukacyjnego w zakresie segregacji odpadów – zagospodarowanie terenu”.
2) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności zagospodarowanie terenu, wykonanie ścieżki i nasadzeń, w tym:
nasadzenia zieleni (krzewów, bylin, traw) – 648 szt.,
nasadzenie drzew - 4 szt.,
wyrównanie terenu, usunięcie zanieczyszczeń i gruzu oraz zaprawienie ziemia zależnie od rodzaju roślin,
założenie trawnika z rolki – 278,62 m2,
wykonanie ścieżki z kruszywa mineralnego o szerokości 1,5 m (powierzchnia 167,65 m2) oraz obrzeża betonowego w kolorze jasnoszarym (205,35 mb),
wykonanie obrzeża betonowego w kolorze jasnoszarym oddzielającego rabaty od powierzchni trawiastej – 53,56 mb,
rozłożenie agrowłókniny pod wykonywane nasadzenia oraz ściółkowanie nasadzeń korą drobno mieloną,
elementy małej architektury, tj.:
gry terenowe – 7 szt.,
foto-ścianka – 1 szt.,
kosz na odpady – 1 szt.,
stół z dwoma siedziskami – 2 szt.,
ławka – 1 szt.,
stojak na rowery – 3 szt.,
wykonanie projektu nawodnienia oraz jego realizacja po zatwierdzeniu przez Zamawiającego,
wykonanie płotku z desek kompozytowych w kolorze szarym – 51,33 m.
3) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, warunki jego realizacji oraz obowiązki Wykonawcy określają załączniki:
a) Opis przedmiotu zamówienia – załącznik A do SWZ,
b) Wzór umowy – załącznik nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77211600-8 - Sadzenie drzew
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45232120-9 - Roboty nawadniające
77300000-3 - Usługi ogrodnicze
77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 285000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 550091,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 285000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA UNIGARTEX AGATA OLEKSY
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6811970095
7.3.3) Ulica: Towarowa
7.3.4) Miejscowość: Rumia
7.3.5) Kod pocztowy: 84-230
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
FIRMA KOP-AR Arkadiusz Ossowski – wyrównanie terenu, usunięcie zanieczyszczeń i gruzu, wykonanie ścieżki z kruszywa mineralnego oraz obrzeża betonowego, wykonanie płotku z desek kompozytowych w kolorze szarym.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA UNIGARTEX AGATA OSSOWSKA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA UNIGARTEX AGATA OSSOWSKA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 285000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z RUMI
- "Szacowanie nieruchomości w Gminie Miejskiej Rumia."
- "Utworzenie nowych miejsc przedszkolnych na terenie miasta Rumia".
- Rozbudowa Powiatowego Zespołu Szkół nr 2 w Rumi o kompleks 9 pracowni zawodowych branży mechanicznej, branży spedycyjno - logistycznej i branży hotelarsko- gastronomiczno- turystycznej
- "Budowa turbin wertykularnych we wskazanych lokalizacjach w Rumi w formule zaprojektuj i wybuduj w podziale na części".
więcej: przetargi w Rumi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie urządzeń związanych z bezpieczeństwem i odwodnieniem dróg
- Odbudowa murów oporowych podtrzymujących drogę gminną nr 112478 D ul. Targowa w Wojcieszowie
- Odbudowa drogi nr 112467D ul. Kresowa w Wojcieszowie
- Przebudowa nawierzchni dróg gminnych w m. Wojcieszów przy ul. Bolesława Chrobrego od nr 39 do nr 43c
- Remont drogi wewnętrznej na dz. 465/3 obręb Wądroże Wielkie
- Budowa, przebudowa i remont dróg gminnych w Gwiazdowie, Siekierkach Wielkich, Tarnowie i Kostrzynie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.