Og³oszenie z dnia 2022-10-17
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00447254/01 - Wynik z dnia 2022-11-18
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawy oleju opa³owego do kot³owni przy Szkole Podstawowej w Kozielicach w sezonie grzewczym 2022-2023.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA KOZIELICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685326
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: 73
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kozielice
1.5.3.) Kod pocztowy: 74-204
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.7.) Numer telefonu: 915611131
1.5.8.) Numer faksu: 915611132
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kozielice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.kozielice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawy oleju opa³owego do kot³owni przy Szkole Podstawowej w Kozielicach w sezonie grzewczym 2022-2023.”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-07671f48-4ded-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00395243
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-10-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00037508/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Sprzeda¿ i dostawa oleju opa³owego lekkiego do kot³owni przy Szkole Podstawowej w Kozielicach w sezonie grzewczym 2022/2023
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-07671f48-4ded-11ed-8832-4e4740e186ac3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://kozielice.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zamawiaj±cy zgodnie z § 4 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie u¿ycia ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostêpnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2019r.) - zwane dalej „Rozporz±dzeniem" okre¶la dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:
1.1. dokumenty w formacie „pdf" zaleca siê podpisywaæ formatem PAdES,
1.2. dopuszcza siê podpisanie dokumentów w formacie innym ni¿ „pdf", wtedy bêdzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W zwi±zku z tym Wykonawca bêdzie zobowi±zany za³±czyæ, prócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem.
2. Zamawiaj±cy, zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporz±dzenia okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo- aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej tj.:
2.1. Sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
2.2. Komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
2.3. Zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
2.4. W³±czona obs³uga JavaScript;
2.5. Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf.
3. Zamawiaj±cy zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporz±dzenia, okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
4. Zamawiaj±cy zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporz±dzenia okre¶la informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
4.1. Plik za³±czony przez Wykonawcê na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu otwarcia ofert.
5. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim ¼ród³em czasu.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://kozielice.ezamawiajacy.pl
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (tzw. RODO) informujemy, ¿e: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urz±d Gminy w Kozielicach z siedzib±: Kozielice 73, 74-204 Kozielice. 2. Wyznaczony zosta³ inspektor ochrony danych Pan Marek Maczuga, z którym mo¿na kontaktowaæ siê telefonicznie: 91 5611130, pod adresem e-mail:informatyk@kozielice.pl lub pocztowo: Urz±d Gminy w Kozielicach, Kozielice 73, 74-204 Kozielice. 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± w celach: - wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na Administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c), tj. prowadzenie systemu gospodarki Odpadami komunalnymi polegaj±cego na odbieraniu odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci zlokalizowanych na terenie Gminy Kozielice, zwi±zanym ze z³o¿eniem deklaracji o wysoko¶ci op³aty za gospodarowanie odpadami komunalnymi;- wykonania zadañ realizowanych w interesie publicznym lub w ramach sprawowania w³adzy publicznej powierzonej Administratorowi (art. 6 ust. 1 lit. e RODO).
4. Podstaw± prawn± jest: ustawa z dnia 13 wrze¶nia 1996r. o utrzymaniu porz±dku i czysto¶ci w gminach (t. j. Dz.U. z 2021 poz. 888). 5. W zwi±zku z przetwarzaniem danych w celach, o których mowa, odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mog± byæ: organy w³adzy publicznej oraz podmioty wykonuj±ce zadania publiczne lub dzia³aj±ce na zlecenie organów w³adzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikaj± z przepisów powszechnie obowi±zuj±cego prawa; inne podmioty, które na podstawie przepisów prawa b±d¼ stosownych umów podpisanych i przetwarzaj± dane osobowe w imieniu Administratora.
6. Pani/Pana dane bêd± przechowywane przez 5 lat zgodnie z postanowieniami za³±cznika nr 3 do Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych. Ze wzglêdu na inne przepisy szczególne, okres ten mo¿e ulec wyd³u¿eniu.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 7. W zwi±zku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przys³uguj± Pani/Panu nastêpuj±ce uprawnienia: prawo dostêpu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych, prawo do ¿±dania sprostowania (poprawiania) danych osobowych, prawo do ¿±dania ograniczenia przetwarzania danych osobowych, prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych, prawo do przenoszenia danych – w stosunku do danych przetwarzanych na podstawie zgody, w przypadku gdy ich przetwarzanie odbywa siê w sposób zautomatyzowany (gdy - i w zakresie, w jakim - jest to dopuszczone obowi±zuj±cymi przepisami prawa i mo¿liwe dla administratora). 8. Podanie przez Pani±/Pana danych osobowych jest obowi±zkowe, w zakresie w jakim przes³ankê przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa. 9. Przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, i¿ przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO. 10. Pani/Pana dane osobowe nie bêd± przekazywane do pañstwa trzeciego/organizacji miê¬dzynarodowej. 11. Pani/Pana dane osobowe nie bêd± przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie bêd± profilowane. 12. Inne niezbêdne informacje: Pani/Pana numer telefonu (je¶li podano), mo¿e zostaæ wykorzystany do kontaktu w s³u¿bowych celach informacyjnych. 13. Odbiorc± Pani/Pana danych osobowych bêd± upowa¿nieni pracownicy Gminy Kozielice oraz spó³ka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. siedzib± w Warszawie (02-672) przy ul. Domaniewskiej 49, wpisana do Rejestru Przedsiêbiorców Krajowego Rejestru S±dowego, prowadzonego przez S±d Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydzia³ Gospodarczy Krajowego Rejestru S±dowego pod numerem KRS: 0000041441, REGON: 017282436, NIP: 526-25-35-153, jako w³a¶ciciel Platformy Zakupowej, na której Gmina Kozielice prowadzi postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, dzia³aj±c± pod adresem: https://kozielice.ezamawiajacy.pl
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GKD.271.1.2022.AH
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia s± sukcesywne dostawy oleju opa³owego lekkiego zgodnie z norm± PN-C-96024:2020-12 — sezonie grzewczym 2022-2023 dla szacunkowej ilo¶ci 36 000 litrów do kot³owni przy Szkole Podstawowej w Kozielicach w okresie od listopad 2022 do 30 kwietnia 2023r.
Przewiduje siê dostawy jeden raz w miesi±cu w ilo¶ci ok. 6000 litrów.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Cena oferty:
1) Cena oferty uwzglêdnia wszystkie zobowi±zania, musi byæ podana w PLN cyfrowo i s³ownie, z wyodrêbnieniem nale¿nego podatku VAT - je¿eli wystêpuje.
2) Rozliczenia miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc± bêd± prowadzone w PLN, nie dopuszcza siê rozliczenia w walutach obcych.
3) Cena podana w formularzu ofertowym (za³±cznik nr 1 do SIWZ) musi obejmowaæ wszystkie koszty w tym koszty transportu oraz za³adunku i roz³adunku przedmiotu zamówienia jak równie¿ sk³adniki zwi±zane z warunkami stawianymi przez Zamawiaj±cego.
4) Cena mo¿e byæ tylko jedna za oferowany przedmiot zamówienia, nie dopuszcza siê wariantowo¶ci cen.
5) Cenê ( za 1000 litrów oleju) nale¿y przedstawiæ w „Formularzu ofertowym" stanowi±cym za³±cznik Nr 1 do SIWZ.
6) Cena brutto w „Formularzu oferty” musi byæ zaokr±glona do dwóch miejsc po przecinku z odpowiednim zaokr±gleniem w dó³ lub w górê w nastêpuj±cy sposób: w dó³ — je¿eli kolejna liczba jest mniejsza od 5,w górê — je¿eli kolejna liczba jest wiêksza od 5 lub równa 5.
7) Za prawid³owe ustalenie nale¿nej stawki podatku VAT nale¿y do obowi±zków Wykonawcy zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i us³ug (Dz. U. z 2022 r. poz. 974 z pó¼n. zm.)
8) Je¿eli w postêpowaniu z³o¿ona bêdzie oferta, której wybór prowadzi³by do powstania u Zamawiaj±cego obowi±zku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i us³ug, Zamawiaj±cy w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i us³ug, który mia³by obowi±zek rozliczyæ zgodnie z tymi przepisami. W takim przypadku Wykonawca, sk³adaj±c ofertê, jest zobligowany poinformowaæ Zamawiaj±cego, ¿e wybór jego oferty bêdzie prowadziæ do powstania u Zamawiaj±cego obowi±zku podatkowego, wskazuj±c nazwê (rodzaj) towaru / us³ugi, których dostawa / ¶wiadczenie bêdzie prowadziæ do jego powstania, oraz wskazuj±c ich warto¶æ bez kwoty podatku.
9) Cena netto ( za 1000 litrów oleju opa³owego) podana przez ORLEN na stronie internetowej https://www.orlen.pl na dzieñ 14.10.2022r. 6196,00 z³ . pos³u¿y jedynie do wyboru najkorzystniejszej oferty. Wynagrodzenie wykonawcy okre¶lane bêdzie ka¿dorazowo po dostawie zamówionej ilo¶ci oleju na podstawie pokwitowania ilo¶ci odebranego oleju przez osoby upowa¿nione. Udzielony przez wykonawcê % upust od ceny netto producenta, bêdzie sta³y przez ca³y okres obowi±zywania umowy.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w SWZ oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.2. O udzielenie zamówienia mog± siê ubiegaæ Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1) Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
2) Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy uzna, i¿ warunek ten zosta³ spe³niony, w przypadku gdy Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada aktualn± koncesjê na obrót paliwami ciek³ymi wydan± przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki obowi±zuj±c± przez ca³y okres realizowania zamówienia.
3) uprawnieñ sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej tj.
Zamawiaj±cy uzna, i¿ warunek ten zosta³ spe³niony, w przypadku gdy Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich trzech latach przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy — w tym okresie wykonywa³ , a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych wykonuje co najmniej dwie dostawy polegaj±ce na dostarczaniu oleju opa³owego o warto¶ci co najmniej 80 000,00 z³ brutto dla ka¿dej z nich.
3. W odniesieniu do warunków dotycz±cych do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
4. Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez Wykonawców sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze Wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w SWZ oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mog± siê ubiegaæ Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1) Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
2) Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy uzna, i¿ warunek ten zosta³ spe³niony, w przypadku gdy Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada aktualn± koncesjê na obrót paliwami ciek³ymi wydan± przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki obowi±zuj±c± przez ca³y okres realizowania zamówienia.
3) uprawnieñ sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej tj.
Zamawiaj±cy uzna, i¿ warunek ten zosta³ spe³niony, w przypadku gdy Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich trzech latach przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy — w tym okresie wykonywa³ , a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych wykonuje co najmniej dwie dostawy polegaj±ce na dostarczaniu oleju opa³owego o warto¶ci co najmniej 80 000,00 z³ brutto dla ka¿dej z nich.
3. W odniesieniu do warunków dotycz±cych do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
4. Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez Wykonawców sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze Wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Z postêpowania o udzielenie zamówienia wyklucza siê Wykonawcê, w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczno¶ci, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp (obligatoryjne przes³anki wykluczenia):
1) bêd±cego osob± fizyczn±, którego prawomocnie skazano za przestêpstwo:
a) udzia³u w zorganizowanej grupie przestêpczej albo zwi±zku maj±cym na celu pope³nienie przestêpstwa lub przestêpstwa skarbowego, o którym mowa w art. 258 Kodeksu karnego,
b) handlu lud¼mi, o którym mowa w art. 189a Kodeksu karnego,
c) o Którym mowa w art. 228—230a, art. 250a Kodeksu karnego lub w art. 46 lub art. 48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie,
d) finansowania przestêpstwa o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 165a Kodeksu karnego, lub przestêpstwo udaremniania lub utrudniania stwierdzenia przestêpnego pochodzenia pieniêdzy lub ukrywania ich pochodzenia, o którym mowa w art. 299 Kodeksu karnego,
e) o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 Kodeksu karnego, lub maj±ce na celu pope³nienie tego przestêpstwa,
f) powierzenia wykonywania pracy ma³oletniemu cudzoziemcowi, o którym mowa w art. 9 ust. 2 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywaj±cym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. poz. 769),
g) przeciwko obrotowi gospodarczemu, o których mowa w art. 296—307 Kodeksu karnego, przestêpstwo oszustwa, o którym mowa w art. 286 Kodeksu karnego, przestêpstwo przeciwko wiarygodno¶ci dokumentów, o których mowa w art. 270—277d Kodeksu karnego, lub przestêpstwo skarbowe,
h) o którym mowa w art. 9 ust. 1 i 3 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywaj±cym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
— lub za odpowiedni czyn zabroniony okre¶lony w przepisach prawa obcego;
2) je¿eli urzêduj±cego cz³onka jego organu zarz±dzaj±cego lub nadzorczego, wspólnika spó³ki w spó³ce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spó³ce komandytowej lub komandytowo- akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestêpstwo, o którym mowa w pkt 1;
3) wobec którego wydano prawomocny wyrok s±du lub ostateczn± decyzjê administracyjn± o zaleganiu z uiszczeniem podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne, chyba ¿e wykonawca odpowiednio przed up³ywem terminu do sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³aty tych nale¿no¶ci;
4) wobec którego prawomocnie orzeczono zakaz ubiegania siê o zamówienia publiczne;
5) je¿eli zamawiaj±cy mo¿e stwierdziæ, na podstawie wiarygodnych przes³anek, ¿e wykonawca zawar³ z innymi wykonawcami porozumienie maj±ce na celu zak³ócenie konkurencji, w szczególno¶ci je¿eli nale¿±c do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z³o¿yli odrêbne oferty, oferty czê¶ciowe lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, chyba ¿e wyka¿±, ¿e przygotowali te oferty lub wnioski niezale¿nie od siebie;
6) je¿eli, w przypadkach, o których mowa w art. 85 ust. 1, dosz³o do zak³ócenia konkurencji wynikaj±cego z wcze¶niejszego zaanga¿owania tego wykonawcy lub podmiotu, który nale¿y z wykonawc± do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, chyba ¿e spowodowane tym zak³ócenie konkurencji mo¿e byæ wyeliminowane w inny sposób ni¿ przez wykluczenie wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiajacy nie wymaga z³ozenia przedmiotowych ¶rodków dowodowych w przedmiotowym postepowaniu5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Za³±cznik nr 1 - Wzór formularza ofertowego;Za³±cznik nr 2 - Wzór o¶wiadczenia Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia. Za³±cznik nr 3 — Wzór o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu.
Za³±cznik nr 4 - Wzór o¶wiadczenia wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia; Za³±cznik nr 5 - Wykaz dostaw;
Za³±cznik nr 6 - Projekt umowy;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-10-27 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://kozielice.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-27 10:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju napêdowego grzewczego do obiektów gminy Bielsk w roku 2025
- "Sukcesywne dostawy partiami w I pó³roczu 2025 r 24 000 l. oleju opa³owego lekkiego do SP 20 oraz do PM Nr 4 w Jaworznie z zastrze¿eniem zmniejszenia tej ilo¶ci maksymalnie o 30% "
- Zakup i dostawa oleju opa³owego grzewczego lekkiego w ilo¶ci 35 000 litrów o parametrach zgodnych z norm± PN-C-96024:2011
- Dostawa oleju opa³owego z przeznaczeniem na potrzeby kot³owni lokalnych w budynkach przy ul. Rolniczej 33 w Sieniawce oraz przy ul. Kolejowej 4 w Bogatyni
- Dostawa do Nadle¶nictwa Wipsowo paliw p³ynnych i oleju opa³owego na 2025 rok
- Sukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego do kot³owni olejowych stanowi±cych w³asno¶æ Gminy Soko³y
wiêcej: Olej opa³owy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.