Ogłoszenie z dnia 2023-09-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00310950/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-17
- 2023/BZP 00323652/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont budynków na terenie Szkolnego Schroniska Młodzieżowego Czudcu”, zamówienie z podziałem na 5 części”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PODKARPACKI ZESPÓŁ PLACÓWEK WOJEWÓDZKICH W RZESZOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 385631788
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Romana Niedzielskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-036
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pzpw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pzpw.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pcen.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
jednostki organizacyjne administracji samorządowej nieposiadające osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Remont budynków na terenie Szkolnego Schroniska Młodzieżowego Czudcu”, zamówienie z podziałem na 5 części”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a18e9f6f-24a0-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00395273
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00061785/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Remont budynku uzdatniania wody wraz z remontem i uzdatnieniem studni, kompleksowy remont garażu oraz remont obróbek blacharskich dachu Sali gimnastycznej - Ośrodek w Czudcu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00310950
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-3211/11/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont obróbek blacharskich dachu Sali gimnastycznejSzczegółowy zakres prac objętych niniejszym zamówieniem wskazany został w dokumentacji projektowej, sporządzonej odrębnie dla Części 1, Części 2, Części 3, Część 4, Część 5 zamówienia, stanowiącej załączniki do niniejszej SWZ, na którą składają się:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – część 1 - 4, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – część 5, przedmiary robót część 1-5 STWIORB – część 1 - 4, STWIORB – część 5, rzut budynku – część 1, rzuty budynków – część 2, rzuty kondygnacji III i IV – część 4, opinia techniczna – część 5, załącznik graficzny obejmujący przebieg sieci – część 5, załącznik graficzny- część 3, dokumentacja fotograficzna obrazująca obecny stan piwnicy-część 3, opinia techniczna- część 3
Uzupełnienie w zakresie opisu przedmiotu zamówienia stanowią postanowienia projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego, odpowiednio dla Części 1 Części 2 oraz Części 3, Części 4, Części 5 zamówienia, stanowiące załącznik do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
4.5.5.) Wartość części: 30484,21 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont budynku stacji uzdatniania wodySzczegółowy zakres prac objętych niniejszym zamówieniem wskazany został w dokumentacji projektowej, sporządzonej odrębnie dla Części 1, Części 2, Części 3, Część 4, Część 5 zamówienia, stanowiącej załączniki do niniejszej SWZ, na którą składają się:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – część 1 - 4, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – część 5, przedmiary robót część 1-5 STWIORB – część 1 - 4, STWIORB – część 5, rzut budynku – część 1, rzuty budynków – część 2, rzuty kondygnacji III i IV – część 4, opinia techniczna – część 5, załącznik graficzny obejmujący przebieg sieci – część 5, załącznik graficzny- część 3, dokumentacja fotograficzna obrazująca obecny stan piwnicy-część 3, opinia techniczna- część 3
Uzupełnienie w zakresie opisu przedmiotu zamówienia stanowią postanowienia projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego, odpowiednio dla Części 1 Części 2 oraz Części 3, Części 4, Części 5 zamówienia, stanowiące załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 255166,19 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wymiana konstrukcji wsporczej-stalowej w piwnicy kotłowniSzczegółowy zakres prac objętych niniejszym zamówieniem wskazany został w dokumentacji projektowej, sporządzonej odrębnie dla Części 1, Części 2, Części 3, Część 4, Część 5 zamówienia, stanowiącej załączniki do niniejszej SWZ, na którą składają się:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – część 1 - 4, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – część 5, przedmiary robót część 1-5 STWIORB – część 1 - 4, STWIORB – część 5, rzut budynku – część 1, rzuty budynków – część 2, rzuty kondygnacji III i IV – część 4, opinia techniczna – część 5, załącznik graficzny obejmujący przebieg sieci – część 5, załącznik graficzny- część 3, dokumentacja fotograficzna obrazująca obecny stan piwnicy-część 3, opinia techniczna- część 3
Uzupełnienie w zakresie opisu przedmiotu zamówienia stanowią postanowienia projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego, odpowiednio dla Części 1 Części 2 oraz Części 3, Części 4, Części 5 zamówienia, stanowiące załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 16500,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont pomieszczeń w budynku noclegowymSzczegółowy zakres prac objętych niniejszym zamówieniem wskazany został w dokumentacji projektowej, sporządzonej odrębnie dla Części 1, Części 2, Części 3, Część 4, Część 5 zamówienia, stanowiącej załączniki do niniejszej SWZ, na którą składają się:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – część 1 - 4, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – część 5, przedmiary robót część 1-5 STWIORB – część 1 - 4, STWIORB – część 5, rzut budynku – część 1, rzuty budynków – część 2, rzuty kondygnacji III i IV – część 4, opinia techniczna – część 5, załącznik graficzny obejmujący przebieg sieci – część 5, załącznik graficzny- część 3, dokumentacja fotograficzna obrazująca obecny stan piwnicy-część 3, opinia techniczna- część 3
Uzupełnienie w zakresie opisu przedmiotu zamówienia stanowią postanowienia projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego, odpowiednio dla Części 1 Części 2 oraz Części 3, Części 4, Części 5 zamówienia, stanowiące załącznik do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 177835,56 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usunięcie awarii sieci ciepłowniczej na terenie SSSM w CzudcuSzczegółowy zakres prac objętych niniejszym zamówieniem wskazany został w dokumentacji projektowej, sporządzonej odrębnie dla Części 1, Części 2, Części 3, Część 4, Część 5 zamówienia, stanowiącej załączniki do niniejszej SWZ, na którą składają się:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – część 1 - 4, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – część 5, przedmiary robót część 1-5 STWIORB – część 1 - 4, STWIORB – część 5, rzut budynku – część 1, rzuty budynków – część 2, rzuty kondygnacji III i IV – część 4, opinia techniczna – część 5, załącznik graficzny obejmujący przebieg sieci – część 5, załącznik graficzny- część 3, dokumentacja fotograficzna obrazująca obecny stan piwnicy-część 3, opinia techniczna- część 3
Uzupełnienie w zakresie opisu przedmiotu zamówienia stanowią postanowienia projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego, odpowiednio dla Części 1 Części 2 oraz Części 3, Części 4, Części 5 zamówienia, stanowiące załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 178651,44 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W ww. postępowaniu w zakresie Części 1 - Remont obróbek blacharskich dachu Sali gimnastycznej, wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W ww. postępowaniu Zamawiający w dniu 1 września 2023 r. jako najkorzystniejszą wybrał ofertę złożoną przez „GASKOP” G. Potwora, Z. Przystasz s.c.
Ww. Wykonawca w dniu 11 września 2023 r. złożył oświadczenie o rezygnacji z podpisania umowy.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie, ponieważ oferta najkorzystniejsza, która wpłynęła w niniejszym postępowaniu w zakresie Części 2 z ceną w kwocie 668 574,14,00 zł, przewyższa, kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. wartość 150 000,00 zł.
Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia zadeklarowanej kwoty do poziomu złożonej oferty, co stanowi przesłankę do unieważnienia postępowania.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie, ponieważ oferta najkorzystniejsza, która wpłynęła w niniejszym postępowaniu w zakresie Części 3 z ceną w kwocie 123 000,00 zł, przewyższa, kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. wartość 20 295,00 zł.
Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia zadeklarowanej kwoty do poziomu złożonej oferty, co stanowi przesłankę do unieważnienia postępowania.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie, ponieważ oferta najkorzystniejsza, która wpłynęła w niniejszym postępowaniu w zakresie Części 3 z ceną w kwocie 280 282,83 zł, przewyższa, kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. wartość 40 650,00 zł.
Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia zadeklarowanej kwoty do poziomu złożonej oferty, co stanowi przesłankę do unieważnienia postępowania.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W ww. postępowaniu w zakresie Części 5 - Usunięcie awarii sieci ciepłowniczej na terenie SSM w Czudcu, wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dotyczącej przebudowy wybranych pomieszczeń w budynku Centrum Studenckiego PRz.
- Wsparcie i asysta techniczna Systemu szyfrowania dla Systemu telekomunikacyjnego Politechniki Rzeszowskiej
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania: Rozbudowa DW 989 polegająca na budowie mostu na rz. Stobnica wraz z rozbudową dojazdów oraz rozbiórką, budową i przebudową w m. Lutcza
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem foteli biurowych oraz krzeseł
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego
- Dostawa produktów mleczarskich do Domu Pomocy Społecznej dla Osób Przewlekle Psychicznie Chorych w Rzeszowie, ul. Załęska 7a.
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Remont łazienek w Domu Zdrojowym w Szczawnie Zdrój, ul. Kolejowa 14.
- "Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia "
- "Odrestaurowanie piwnic budynku Szpitala Jerozolimskiego w Malborku"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.