eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów"Remont budynków na terenie Szkolnego Schroniska Młodzieżowego Czudcu", zamówienie z podziałem na 5 części"



Ogłoszenie z dnia 2023-09-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont budynków na terenie Szkolnego Schroniska Młodzieżowego Czudcu”, zamówienie z podziałem na 5 części”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PODKARPACKI ZESPÓŁ PLACÓWEK WOJEWÓDZKICH W RZESZOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 385631788

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Romana Niedzielskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-036

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pzpw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pzpw.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pcen.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


jednostki organizacyjne administracji samorządowej nieposiadające osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Remont budynków na terenie Szkolnego Schroniska Młodzieżowego Czudcu”, zamówienie z podziałem na 5 części”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a18e9f6f-24a0-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00395273

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00061785/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Remont budynku uzdatniania wody wraz z remontem i uzdatnieniem studni, kompleksowy remont garażu oraz remont obróbek blacharskich dachu Sali gimnastycznej - Ośrodek w Czudcu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00310950

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-3211/11/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont obróbek blacharskich dachu Sali gimnastycznej
Szczegółowy zakres prac objętych niniejszym zamówieniem wskazany został w dokumentacji projektowej, sporządzonej odrębnie dla Części 1, Części 2, Części 3, Część 4, Część 5 zamówienia, stanowiącej załączniki do niniejszej SWZ, na którą składają się:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – część 1 - 4, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – część 5, przedmiary robót część 1-5 STWIORB – część 1 - 4, STWIORB – część 5, rzut budynku – część 1, rzuty budynków – część 2, rzuty kondygnacji III i IV – część 4, opinia techniczna – część 5, załącznik graficzny obejmujący przebieg sieci – część 5, załącznik graficzny- część 3, dokumentacja fotograficzna obrazująca obecny stan piwnicy-część 3, opinia techniczna- część 3
Uzupełnienie w zakresie opisu przedmiotu zamówienia stanowią postanowienia projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego, odpowiednio dla Części 1 Części 2 oraz Części 3, Części 4, Części 5 zamówienia, stanowiące załącznik do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

4.5.5.) Wartość części: 30484,21 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont budynku stacji uzdatniania wody
Szczegółowy zakres prac objętych niniejszym zamówieniem wskazany został w dokumentacji projektowej, sporządzonej odrębnie dla Części 1, Części 2, Części 3, Część 4, Część 5 zamówienia, stanowiącej załączniki do niniejszej SWZ, na którą składają się:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – część 1 - 4, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – część 5, przedmiary robót część 1-5 STWIORB – część 1 - 4, STWIORB – część 5, rzut budynku – część 1, rzuty budynków – część 2, rzuty kondygnacji III i IV – część 4, opinia techniczna – część 5, załącznik graficzny obejmujący przebieg sieci – część 5, załącznik graficzny- część 3, dokumentacja fotograficzna obrazująca obecny stan piwnicy-część 3, opinia techniczna- część 3
Uzupełnienie w zakresie opisu przedmiotu zamówienia stanowią postanowienia projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego, odpowiednio dla Części 1 Części 2 oraz Części 3, Części 4, Części 5 zamówienia, stanowiące załącznik do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 255166,19 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wymiana konstrukcji wsporczej-stalowej w piwnicy kotłowni
Szczegółowy zakres prac objętych niniejszym zamówieniem wskazany został w dokumentacji projektowej, sporządzonej odrębnie dla Części 1, Części 2, Części 3, Część 4, Część 5 zamówienia, stanowiącej załączniki do niniejszej SWZ, na którą składają się:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – część 1 - 4, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – część 5, przedmiary robót część 1-5 STWIORB – część 1 - 4, STWIORB – część 5, rzut budynku – część 1, rzuty budynków – część 2, rzuty kondygnacji III i IV – część 4, opinia techniczna – część 5, załącznik graficzny obejmujący przebieg sieci – część 5, załącznik graficzny- część 3, dokumentacja fotograficzna obrazująca obecny stan piwnicy-część 3, opinia techniczna- część 3
Uzupełnienie w zakresie opisu przedmiotu zamówienia stanowią postanowienia projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego, odpowiednio dla Części 1 Części 2 oraz Części 3, Części 4, Części 5 zamówienia, stanowiące załącznik do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 16500,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont pomieszczeń w budynku noclegowym
Szczegółowy zakres prac objętych niniejszym zamówieniem wskazany został w dokumentacji projektowej, sporządzonej odrębnie dla Części 1, Części 2, Części 3, Część 4, Część 5 zamówienia, stanowiącej załączniki do niniejszej SWZ, na którą składają się:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – część 1 - 4, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – część 5, przedmiary robót część 1-5 STWIORB – część 1 - 4, STWIORB – część 5, rzut budynku – część 1, rzuty budynków – część 2, rzuty kondygnacji III i IV – część 4, opinia techniczna – część 5, załącznik graficzny obejmujący przebieg sieci – część 5, załącznik graficzny- część 3, dokumentacja fotograficzna obrazująca obecny stan piwnicy-część 3, opinia techniczna- część 3
Uzupełnienie w zakresie opisu przedmiotu zamówienia stanowią postanowienia projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego, odpowiednio dla Części 1 Części 2 oraz Części 3, Części 4, Części 5 zamówienia, stanowiące załącznik do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 177835,56 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usunięcie awarii sieci ciepłowniczej na terenie SSSM w Czudcu
Szczegółowy zakres prac objętych niniejszym zamówieniem wskazany został w dokumentacji projektowej, sporządzonej odrębnie dla Części 1, Części 2, Części 3, Część 4, Część 5 zamówienia, stanowiącej załączniki do niniejszej SWZ, na którą składają się:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – część 1 - 4, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – część 5, przedmiary robót część 1-5 STWIORB – część 1 - 4, STWIORB – część 5, rzut budynku – część 1, rzuty budynków – część 2, rzuty kondygnacji III i IV – część 4, opinia techniczna – część 5, załącznik graficzny obejmujący przebieg sieci – część 5, załącznik graficzny- część 3, dokumentacja fotograficzna obrazująca obecny stan piwnicy-część 3, opinia techniczna- część 3
Uzupełnienie w zakresie opisu przedmiotu zamówienia stanowią postanowienia projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego, odpowiednio dla Części 1 Części 2 oraz Części 3, Części 4, Części 5 zamówienia, stanowiące załącznik do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 178651,44 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W ww. postępowaniu w zakresie Części 1 - Remont obróbek blacharskich dachu Sali gimnastycznej, wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W ww. postępowaniu Zamawiający w dniu 1 września 2023 r. jako najkorzystniejszą wybrał ofertę złożoną przez „GASKOP” G. Potwora, Z. Przystasz s.c.
Ww. Wykonawca w dniu 11 września 2023 r. złożył oświadczenie o rezygnacji z podpisania umowy.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie, ponieważ oferta najkorzystniejsza, która wpłynęła w niniejszym postępowaniu w zakresie Części 2 z ceną w kwocie 668 574,14,00 zł, przewyższa, kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. wartość 150 000,00 zł.
Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia zadeklarowanej kwoty do poziomu złożonej oferty, co stanowi przesłankę do unieważnienia postępowania.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie, ponieważ oferta najkorzystniejsza, która wpłynęła w niniejszym postępowaniu w zakresie Części 3 z ceną w kwocie 123 000,00 zł, przewyższa, kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. wartość 20 295,00 zł.
Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia zadeklarowanej kwoty do poziomu złożonej oferty, co stanowi przesłankę do unieważnienia postępowania.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie, ponieważ oferta najkorzystniejsza, która wpłynęła w niniejszym postępowaniu w zakresie Części 3 z ceną w kwocie 280 282,83 zł, przewyższa, kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. wartość 40 650,00 zł.
Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia zadeklarowanej kwoty do poziomu złożonej oferty, co stanowi przesłankę do unieważnienia postępowania.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W ww. postępowaniu w zakresie Części 5 - Usunięcie awarii sieci ciepłowniczej na terenie SSM w Czudcu, wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.