eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radomsko › Remont ul. Ciepłej, ul. Ks. A. Turleja, ul. Budowlanych i ul. Energetyków w Radomsku



Ogłoszenie z dnia 2024-07-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont ul. Ciepłej, ul. Ks. A. Turleja, ul. Budowlanych i ul. Energetyków w Radomsku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Radomsko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648238

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tysiąclecia 5

1.5.2.) Miejscowość: Radomsko

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-500

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@radomsko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.radomsko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-19938220-18d6-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont ul. Ciepłej, ul. Ks. A. Turleja, ul. Budowlanych i ul. Energetyków w Radomsku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-19938220-18d6-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00395279

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00040113/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Remont ul. Ciepłej, ul. Ks. A. Turleja, ul. Budowlanych i ul. Energetyków w Radomsku - Poprawa warunków komunikacyjnych Miasta Radomska

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00337056

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZP.271.1.12.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4801563,75 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Remont ul. Ciepłej, ul. Ks. A. Turleja, ul. Budowlanych i ul. Energetyków w Radomsku” dofinansowanego ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z projektem umowy, planami sytuacyjnymi z zakresem robót do wykonania, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz zasadami wiedzy technicznej.
3. Przedmiot zamówienia w zakresie remontu: ul. Ciepłej, ul. Ks. A. Turleja, ul. Budowlanych i ul. Energetyków w Radomsku obejmuje w szczególności:
1) Wykonanie robót geodezyjnych (wytyczenie, obsługę geodezyjną i inwentaryzację geodezyjną powykonawczą);
2) Wykonanie rozbiórki istniejących nawierzchni mineralno-bitumicznych;
3) Wykonanie rozbiórki istniejących nawierzchni jezdni z elementów: beton, płyty betonowe ul. Ciepła, drobnowymiarowe elementy betonowe, granitowe wraz z podbudową;
4) Wykonanie rozbiórki istniejących krawężników, obrzeży i innych obramowań wraz z ławą fundamentową;
5) Wykonanie rozbiórki innych elementów koniecznych dla prawidłowego wykonania zamówienia objętego niniejszą umową;
6) Wbudowanie nowych krawężników: wystających, najazdowych, przejściowych i obrzeży wraz z ławą fundamentową;
7) Wykonanie jezdni o nawierzchni mineralno-bitumicznej w zakresie:
-oczyszczenie i skropienie nawierzchni (pozostałej po rozbiórce) emulsją asfaltową,
- warstwa wiążąca: AC16W – 4,00cm,
- oczyszczenie i skropienie nawierzchni emulsją asfaltową,
- warstwa ścieralna: AC11S – 5,00cm,
wraz z robotami rozbiórkowymi, przygotowawczymi, ziemnymi wraz z wykonaniem/uzupełnieniem podbudowy;
8) Wykonanie jezdni o nawierzchni mineralno-bitumicznej na odcinku ulicy Ciepłej (odcinek po rozbiórce nawierzchni z płyt betonowych) w zakresie:
- warstwa odsączająca z pospółki o grubości 15cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego – warstwa dolna (31,5-63) o grubości 15cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego – warstwa górna (0-31,5) o grubości 5cm,
- oczyszczenie i skropienie nawierzchni emulsją asfaltową,
- warstwa wiążąca: AC16W – 4,00cm,
- oczyszczenie i skropienie nawierzchni emulsją asfaltową,
- warstwa ścieralna: AC11S – 5,00cm,
wraz z robotami rozbiórkowymi, przygotowawczymi, ziemnymi wraz z wykonaniem/uzupełnieniem podbudowy;
9) Wykonanie zjazdów o nawierzchni z drobnowymiarowych elementów betonowych w zakresie:
- warstwa odsączająca z pospółki o grubości 10cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego – warstwa dolna (31,5-63) o grubości 15cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego – warstwa górna (0-31,5) o grubości 5cm,
- podsypka cementowo-piaskowa o grubości 4cm,
- kostka betonowa koloru czerwonego o grubości 8,0cm (wzór kostki: behaton),
wraz z robotami rozbiórkowymi, przygotowawczymi, ziemnymi, wykonaniem podbudowy;
10) Wykonanie chodników, dojść, utwardzeń o nawierzchni z drobnowymiarowych elementów betonowych w zakresie:
- warstwa odsączająca z pospółki o grubości 10cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego – warstwa górna (0-31,5) o grubości 10cm,
- podsypka cementowo-piaskowa o grubości 4cm,
- kostka betonowa koloru szarego o grubości 8,0cm – (wzór kostki: behaton),
wraz z robotami rozbiórkowymi, przygotowawczymi, ziemnymi, wykonaniem podbudowy;
11) Wykonanie przełożenia, uzupełnienia i regulacji wysokościowej istniejących nawierzchni, krawężników, obrzeży; przyległych do nowych wbudowanych elementów;
12) Regulację istniejącej infrastruktury technicznej, a w przypadku braku możliwości, ze względu zły stan techniczny, wymianę zwieńczenia elementów infrastruktury. Wymianę wszystkich istniejących włazów na sieci kanalizacji sanitarnej na nowe włazy pełnożeliwne włazy należy zamontować na prefabrykowanych pierścieniach dystansowych. Wymianę wszystkich istniejących włazów na sieci kanalizacji deszczowej na nowe włazy z wypełnieniem betonowym – włazy należy zamontować na prefabrykowanych pierścieniach dystansowych. Powyższe dotyczy infrastruktury zlokalizowanej na wykonywanych nawierzchniach;
13) Odtworzenie poziomej stałej organizacji ruchu;
14) Wykonanie, dostarczenie i montaż tablic informacyjnych;
Tablice informacyjne: 3 szt. z pojedynczą tablicą informacyjną i 1 szt. z dwoma tablicami informacyjnymi, każda o wymiarach 90 cm (szerokość) x 60 cm (wysokość), zgodnie z wytycznymi opisanymi Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych ze zm. Projekt i lokalizacje tablic należy uzgodnić z Zamawiającym na etapie realizacji inwestycji.
15) Wykonanie pozostałych robót i prac zgodnie z projektem umowy i dokumentacją techniczną składającą się z planów sytuacyjnych z zakresem robót do wykonania i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
1) Wzór/projekt umowy - stanowiący dodatek nr 9 do SWZ,
2) Plany sytuacyjne z zakresem robót do wykonania- stanowiące dodatek nr 10 do SWZ.
3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych- stanowiąca dodatek nr 11 do SWZ.
5. Ze względu na charakter wynagrodzenia (ryczałt) funkcję informacyjną pełnią: przedmiary robót - stanowiące dodatek nr 12.
6. Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ określił wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia w tym w umowie oraz dokumentacji technicznej.
7. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy w sytuacji, gdyby w dokumentacji technicznej, a więc w dokumentach opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy, a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, każdemu systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych, występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
Jeżeli w dokumentacji technicznej, użyto nazwy materiału(ów) lub urządzenia(ń), parametry identyfikujące producenta, pochodzenie, służą one jedynie do ustalenia charakterystyki, jakości tych materiałów lub urządzeń. Wykonawca ma obowiązek wbudować materiały lub urządzenia posiadające nie gorsze właściwości zapewniające zgodne z dokumentacją techniczną lub Specyfikacjami technicznymi funkcjonowanie elementów, części lub całego obiektu budowlanego. Tym samym dopuszcza się do stosowania przy realizacji zamówienia materiały lub urządzenia (ogólnie produkty) równoważne innych producentów.
Jeżeli użyto w SWZ lub dodatkach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Jeżeli wymagana jest określona etykieta, zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez zamawiającego etykiety.
8. Określenie wymagań dotyczących zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy - szczegóły w SWZ i dodatkach.
9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych- szczegóły w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3251162,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4033195,87 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3251162,35 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA POZIOM EUGENIUSZ MĄDRY

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 590515974

7.3.3) Ulica: Stara Droga 90

7.3.4) Miejscowość: Radomsko

7.3.5) Kod pocztowy: 97-500

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3251162,35 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.