Ogłoszenie z dnia 2023-09-13
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa specjalistycznych środków transportu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Grupa Regionalna Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego GRUPA KARKONOSKA GOPR
1.3.) Oddział zamawiającego: GRUPA KARKONOSKA GOPR
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000844011
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sudecka 79
1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-500
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 75/75 24 734
1.5.8.) Numer faksu: 75/75 24 734
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@goprkarkonosze.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gopr.org/news/przetargi
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Stowarzyszenie
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa specjalistycznych środków transportu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-187bdd75-5231-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00395300
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-187bdd75-5231-11ee-a60c-9ec5599dddc13.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe minimalne wymagania
techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji
połączenia, formatu przesyłu danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych określa Regulamin Platformy e-
Zamówienia, dostępny pod adresem:
https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/pl/regulamin/
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)
(Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – dalej „RODO”), zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest:
Naczelnik Grupy Regionalnej Górskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego - GRUPA KARKONOSKA GPOR, 58-500 Jelenia
Góra, ul. Sudecka 79, nr tel./faksu: 75/75 24 734, e-mail: naczelnik@goprkarkonosze.pl
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GOPR.271.3.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I zamówienia obejmuje zadanie pod nazwą:
„Dostawa (2) dwóch QUADÓW DLA GK GOPR”
o następujących parametrach technicznych:
Quad z fabryczną homologacją drogową dla dwóch osób na ciągnik rolniczy (T3b)
SILNIK
Typ – min. 59 kW (80KM), chłodzony cieczą
Układ zasilania paliwem - System iTCTM (inteligentne sterowanie przepustnicą) z elektronicznym wtryskiem paliwa (EFI)
Przekładnia – CVT, P/R/N/H/L, system hamowania silnikiem
Napęd – do wyboru tryby 2WD/4WD/Lock 4WD z kontrolą trakcji (BTC)
Wspomaganie kierownicy – Trzystopniowe wspomaganie kierownicy
ZAWIESZENIE
Zawieszenie przednie – Podwójne wahacze łukowe z zewnętrznym stabilizatorem poprzecznym/
Amortyzatory przednie i tylne
Zawieszenie tylne – Zawieszenie niezależne pływającoskrętne (TTI)
OPONY/FELGI
Opony o agresywnym bieżniku terenowym
Felgi aluminiowe
HAMULCE
Przód – Podwójne hamulce tarczowe z dwutłoczkowymi zaciskami hydraulicznymi
Tył - Pojedyncze hamulce tarczowe z dwutłoczkowymi zaciskami hydraulicznymi
ABS , i inne systemy bezpieczeństwa dedykowane przez producenta.
WYMIARY/POJEMNOŚĆ
Masa – maksymalnie 410 kg
Długość/szerokość/wysokość – maksymalnie 2,49 x 1,25 x 1,4m
Rozstaw osi – minimalnie 147 cm maksymalnie 155 cm
Prześwit – min. 27,0 cm
Nośność bagażnika– min przód 45kg/tył 90 kg
Pojemność przestrzeni bagażowej – min. 20 l.
Uciąg – 750kg przyczepa z hamulcami, 335kg przyczepa bez hamulców
Pojemność zbiornika paliwa – min 20,0 l
FUNKCJE
Kokpit - Wyświetlacz cyfrowy o przekątnej min 7,5 cala
Oprzyrządowanie – gniazdo elektryczne, złącze min 15A
Zapłon – System zabezpieczający kodowany cyfrowo
Oświetlenie przednie reflektory LED
Wyciągarka - Wyciągarka na linie miękkiej o uciągu min 1500kg
Niezależne Siedzenia – kierowcy i pasażera z uchwytami bocznymi do trzymania się, łatwo demontowalne.
Kierownica – aluminiowa kierownica z osłonami manetek, szyba z przodu demontowalna
Bezpieczeństwo – Wytrzymałe zderzaki przednie i tylne, błotniki
Szyba przednia średnia – łatwo demontowalna,
Kierunkowskazy zamontowane tak, żeby nie przeszkadzały przy montażu napędu alternatywnego.
WYPOSARZENIE DODATKOWE
• Głębokie kosze z przodu i z tyłu na pakunek wraz z siatkami zabezpieczającymi (mocującymi) – kosze dedykowane przez producenta min.15 cm maks, 17 cm wysokie
• Listwa oświetleniowa LED z przodu quada, stworzenie instalacji pod lampę. Lampa działająca niezależnie.
• Pałąk z tyłu i zamontowane oświetlenie LED (oświetlające tył - niezależnie od biegu wstecznego). Pałąk ma być łatwo demontowalny - rozwiązanie dedykowane do wytworzenia,produkcji- możliwość zaczepienia 2 par nart wraz z kijkami w układzie pionowym do pałąka oraz chrona pasażerów przed zgnieceniem w trakcie przewrócenia maszyny.
• Sygnalizacja świetlno dźwiękowa diodowa, z możliwością użycia samej sygnalizacji świetlnej oraz użycia samej syganlizacji dźwiękowej
• Hebel do akumulatora
• Wyprowadzenie od akumulatora przewodu do prostownika podtrzymującego
• Prostownik podtrzymujący dedykowany do quada
• Zaczep saniowy i kulowy / sugerowany uniwerslany
• Napęd alternatywny dedykowany przez producenta do quada wraz koniecznym oprzyrządowaniem (KIT) i tzw panelem sterującym, gdy jest zalecany przez producenta.
• Dostawca gwarantuje przeszkolenie na terenie GK GOPR z zakresu:
- bieżącej eksplotacji pojazdu,
- montażu i demontażu napędu alternatywnego.
• Dostawca zobowiązuje się do tzw serwisu "zerowego" przed dostarczeniem przedmiotu umowy, do siedziby Zamawiającego.
• W przypadku awarii quada, Dostawca w ciągu 48 godzin od dnia momentu zaistnienia awarii (licząc dni powszednie), jest zobowiązany przez okres trwania gwarancji do niezwłocznego przyjęcia quada przez AUTORYZOWANY PUNKT SERWISOWY.
• W przypadku wymaganego serwisu przez Producenta, Dostawca zobowiązany jest do zrobienia danych czynności w ciągu 10 dni powszedni od terminu zgłoszenia przez Zamawiającego .
• Zamawiający jest w stanie dostarczyć przedmiot umowy do AUTORYZOWANEGO PUNKTU SERWISOWEGO, gdy jego odległość nie przekracza 130 km od siedziby Zamawiającego. W innym przypadku logistyka transportu jest po stronie Dostawcy.
• Koszty transportu w przypadku wad produkcyjnych, spraw związanych z gwarancją pokrywa Dostawca.
• W przypadku serwisu przedmiotu umowy, przekraczającej 5 dni roboczych, Dostawca zobowiązany jest dostarczyć pojazd zastępczy, tej samej klasy.
• Okres gwarancji i trwania umowy – min. 24 miesiące.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34000000-7 - Sprzęt transportowy i produkty pomocnicze dla transportu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie dokonany w oparciu o następujące kryteria:
Dla części I, II, III, IV zamówienia:
1. cena brutto przedmiotu zamówienia – waga 60 %
Oferta z najniższą ceną spośród ofert nieodrzuconych otrzyma 60 punktów. Pozostałe proporcjonalnie mniej, według formuły:
Pc
Pc – ilość punktów ofert badanej w kryterium cena,
ano – najniższa cena brutto ze wszystkich ważnych ofert,
ank – cena brutto badanej oferty,
2. Termin wykonania zamówienia – waga 40%
Termin wykonania zamówienia (Pt) – waga 40%
Punkty za kryterium „termin wykonania zamówienia” zostanie przyznane w skali punktowej do 40 punktów. Ilość punktów w tym kryterium przyznana zostanie według poniższej formuły:
Zamawiający wymaga wykonanie części I, II, III, IV zamówienia w terminie do dnia 30.11.2023 r. od dnia zawarcia umowy.
Wykonawcy otrzymają dodatkowe punkty w tym kryterium oceny ofert w przypadku zaoferowania krótszego terminu wykonania zamówienia tj.:
Wykonanie zamówienia w terminie do dnia 24.11.2023 r. od dnia zawarcia umowy – 20,00 pkt;
Wykonanie zamówienia w terminie do 10.11.2023 r. od dnia zawarcia umowy – 40,00 pkt;
Oferta o terminie wykonania zamówienia krótszym niż do dnia 10.11.2023 r. od dnia zawarcia umowy otrzyma 40,00 pkt
3. Łączna liczba punktów badanej oferty będzie liczona według poniższego wzoru:
P = Pc+ Pt
P- łączna ilość punktów badanej oferty
Pc – ilość punktów badanej oferty w kryterium oceny "cena"
Pt – ilość punktów badanej oferty w kryterium oceny "termin wykonania zamówienia"
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II zamówienia obejmuje zadanie pod nazwą:
„Dostawa (2) dwóch SKUTERÓW ŚNIEŻNYCH DLA GK GOPR”
o następujących parametrach technicznych:
SILNIK
Szczegóły:
silnika chłodzony cieczą, czterosuwowy
Cylindry 2
Pojemność skokowa w zakresie od 600 cm3 do 700 cm3
Nawęglanie EFI
Zalecany rodzaj paliwa Benzyna bezołowiowa
Minimalna liczba oktanowa 95
Zbiornik paliwa min. 42 litry
UKŁAD NAPĘDOWY
Skrzynia biegów 2F/N/R z przyciskiem cofania
Sprzęgło napędowe typu eDrive II
Napędzane sprzęgło typu QRS
Układ hamulcowy :
Hamulec hydrauliczny z przewodem hamulcowym w stalowym oplocie, plastikowy cylinder główny
WYMIARY
Długość całkowita pojazdu min. 3180 mm max. 3245 mm,
Szerokość całkowita pojazdu bez dodatkowego wyposażenia: między 1200 mm a 1350 mm
Całkowita wysokość pojazdu bez dodatkowego wyposażenia: między 1300 mm a 1500 mm
Rozstaw nart między 950 mm a 1005 mm
Szerokość nominalna gasięnicy między 500 m a 550 mm
Długość nominalna gąsienicy między 3900 mm a 4000 mm
Wysokość profilu gasięnicy pomiedzy 42 mm a 46 mm
ZAWIESZENIE –
Zawieszenie tylne przegubowe, z regulowanymi amortyzatorami,
Zawieszenie przednie LFS, amortyzatory MC
OŚWIETLENIE:
LAMPY FABRYCZNE LUB DEDYKOWANE PRZEZ PRODUCENTA WRAZ Z INSTALACJĄ:
• przy włączeniu biegu wstecznego sygnalizacja za pomocą białej lampki.
• Hamulec zespolony z lampką czerwoną STOP,
• Światła długie i krótkie białe przód, lampka czerwona tył, w kloszu zespolona lampa stop.
WYPOSARZENIE DODATKOWE
• kanapa dwuosobowa z oparciem i uchwytami bocznymi dla pasażera
• fabryczna szyba przednia i lusterka boczne,
• sygnalizacja świetlno-dźwiękowa,oparta na lampa LED z możliwością włączenia również samej sygnalizacji świetlnej lub dźwiękowej. Jedna lampa sygnalizacyjna typu LED na umiejscowiona na pałąku bezpieczeństwa ujętym poniżej).
• hebel do akumulatora,
• prostownik podtrzymujący, wyjście z akumulatora do prostownika.
• pałąk bezpieczeństwa na górze z oświetleniem roboczym (listwy LED przód, tył) niezależnie włączane.
• mocowanie na 2 pary nart montowane do skrzyni, pałąk (ew. inny montaż) w układzie pionowym
• skrzynia na bagaże, wysokości min 40 cm z siatką mocującą.
• zaczep saniowy
• hamulec postojowy, tzw łapy
• Dostawca gwarantuje przeszkolenie na terenie GK GOPR z zakresu:
- bieżącej eksplotacji pojazdu,
• Dostawca zobowiązuje się do tzw serwisu "zerowego" przed dostarczeniem przedmiotu umowy, do siedziby Zamawiającego.
• W przypadku awarii przedmiotu umowy, Dostawca w ciągu 48 godzin od dnia momentu zaistnienia awarii (licząc dni powszednie), jest zobowiązany przez okres trwania gwarancji do niezwłocznego przyjęcia quada przez AUTORYZOWANY PUNKT SERWISOWY.
• W przypadku wymaganego serwisu przez Producenta, Dostawca zobowiązany jest do zrobienia danych czynności w ciągu 10 dni powszednich od terminu zgłoszenia przez Zamawiającego .
• Zamawiający jest w stanie dostarczyć przedmiot umowy do AUTORYZOWANEGO PUNKTU SERWISOWEGO, gdy jego odległość nie przekracza 130 km od siedziby Zamawiającego. W innym przypadku logistyka transportu jest po stronie Dostawcy.
• Koszty transportu w przypadku wad produkcyjnych, spraw związanych z gwarancją pokrywa Dostawca.
• W przypadku serwisu przedmiotu umowy, przekraczającej 5 dni roboczych, Dostawca zobowiązany jest dostarczyć pojazd zastępczy, tej samej klasy.
• Okres gwarancji i trwania umowy – min. 24 miesiące.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34000000-7 - Sprzęt transportowy i produkty pomocnicze dla transportu
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34421000-7 - Skutery silnikowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie dokonany w oparciu o następujące kryteria:
Dla części I, II, III, IV zamówienia:
1. cena brutto przedmiotu zamówienia – waga 60 %
Oferta z najniższą ceną spośród ofert nieodrzuconych otrzyma 60 punktów. Pozostałe proporcjonalnie mniej, według formuły:
Pc
Pc – ilość punktów ofert badanej w kryterium cena,
ano – najniższa cena brutto ze wszystkich ważnych ofert,
ank – cena brutto badanej oferty,
2. Termin wykonania zamówienia – waga 40%
Termin wykonania zamówienia (Pt) – waga 40%
Punkty za kryterium „termin wykonania zamówienia” zostanie przyznane w skali punktowej do 40 punktów. Ilość punktów w tym kryterium przyznana zostanie według poniższej formuły:
Zamawiający wymaga wykonanie części I, II, III, IV zamówienia w terminie do dnia 30.11.2023 r. od dnia zawarcia umowy.
Wykonawcy otrzymają dodatkowe punkty w tym kryterium oceny ofert w przypadku zaoferowania krótszego terminu wykonania zamówienia tj.:
Wykonanie zamówienia w terminie do dnia 24.11.2023 r. od dnia zawarcia umowy – 20,00 pkt;
Wykonanie zamówienia w terminie do 10.11.2023 r. od dnia zawarcia umowy – 40,00 pkt;
Oferta o terminie wykonania zamówienia krótszym niż do dnia 10.11.2023 r. od dnia zawarcia umowy otrzyma 40,00 pkt
3. Łączna liczba punktów badanej oferty będzie liczona według poniższego wzoru:
P = Pc+ Pt
P- łączna ilość punktów badanej oferty
Pc – ilość punktów badanej oferty w kryterium oceny "cena"
Pt – ilość punktów badanej oferty w kryterium oceny "termin wykonania zamówienia"
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III zamówienia obejmuje zadanie pod nazwą:
„Dostawa (3) trzech PRZYCZEP TRANSPORTOWYCH DLA GK GOPR”
o następujących parametrach technicznych:
1. Przyczepa niehamowana do 750 kg DMC
2. Wymiary przestrzeni ładunkowej:
(szerokość: min. 173cm max183cm, długość: min. 347 max 360cm)
3. Oś przyczepy przykręcana do środnika podłużnicy
4. Nośność osi niehamowanej: min. 1350 kg
5. Konstrukcja cynkowana ogniowo
6. Podłużnice wykonane z blachy giętej konstrukcyjnej S235 lub innej o tożsamej lub większej wytrzymałości
7. Grubość blachy, z której wykonana jest podłużnica: min. 3mm
8. Liczba gięć wzmacniających wytrzymałość podłużnicy: min. 5
9. Dyszel trapezowy dwukrotnie gięty o przekroju C nieotorowany poza otworami montażowymi
10. Podłoga płaska z pełnej sklejki wodoodpornej
11. Przyczepa wyposażona w trap uchylny o wysokości zabudowy ze wspomaganiem siłownikami gazowymi
12. Trap wyposażony w 4 uchwyty oczkowe zamocowania ładunku, umożliwiające zamocowanie do niego przyczepy ratowniczej lub sań
13. Reling przedni oporowy o wysokości 25-30cm
14. 3 szt. stopnic zewnętrznych przykręcanych do podłużnic, 2 szt. od przodu koła (po lewej i prawej) i 1 szt. od tyłu koła (po lewej)
15. Uchwyt wraz z kołem zapasowym (takim samym jak koła zamocowane do osi) mocowany do boku przyczepy
16. Półka na nosze kubełkowe nie będąca w kolizji z transportowanym quadem lub skuterem śnieżnym
17. Kliny pod koła mocowane na zewnątrz przyczepy
18. Koła z boku przestrzeni ładunkowej
19. Stelaż demontowalny z podziałem na strefę przednią o długości 2.5m i tylną 1m
20. Plandeka otwierana z każdego boku i od przodu, od góry w strefie tylnej oraz na tylnej ścianie dzielącej strefy ładunkowe
21. Wysokość przestrzeni ładunkowej: 180cm
22. Koła: 185R14C, opony wielosezonowe
23. Uchwyty podłogowe – cybanty 8 szt. nie zajmujące przestrzeni ładunkowej
24. Wytrzymałe koło manewrowe
25. Koło zapasowe 1 szt.
26. Plandeka kolor jasno- szary
27. Poprzeczki gięte o przekroju w kształcie OMEGA
28. Zamki burtowe ze sprężynami
29. Min. 3 lata gwarancji na elementy konstrukcyjne i 2 lata na eksploatacyjne, w tym opony i osie.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34000000-7 - Sprzęt transportowy i produkty pomocnicze dla transportu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie dokonany w oparciu o następujące kryteria:
Dla części I, II, III, IV zamówienia:
1. cena brutto przedmiotu zamówienia – waga 60 %
Oferta z najniższą ceną spośród ofert nieodrzuconych otrzyma 60 punktów. Pozostałe proporcjonalnie mniej, według formuły:
Pc
Pc – ilość punktów ofert badanej w kryterium cena,
ano – najniższa cena brutto ze wszystkich ważnych ofert,
ank – cena brutto badanej oferty,
2. Termin wykonania zamówienia – waga 40%
Termin wykonania zamówienia (Pt) – waga 40%
Punkty za kryterium „termin wykonania zamówienia” zostanie przyznane w skali punktowej do 40 punktów. Ilość punktów w tym kryterium przyznana zostanie według poniższej formuły:
Zamawiający wymaga wykonanie części I, II, III, IV zamówienia w terminie do dnia 30.11.2023 r. od dnia zawarcia umowy.
Wykonawcy otrzymają dodatkowe punkty w tym kryterium oceny ofert w przypadku zaoferowania krótszego terminu wykonania zamówienia tj.:
Wykonanie zamówienia w terminie do dnia 24.11.2023 r. od dnia zawarcia umowy – 20,00 pkt;
Wykonanie zamówienia w terminie do 10.11.2023 r. od dnia zawarcia umowy – 40,00 pkt;
Oferta o terminie wykonania zamówienia krótszym niż do dnia 10.11.2023 r. od dnia zawarcia umowy otrzyma 40,00 pkt
3. Łączna liczba punktów badanej oferty będzie liczona według poniższego wzoru:
P = Pc+ Pt
P- łączna ilość punktów badanej oferty
Pc – ilość punktów badanej oferty w kryterium oceny "cena"
Pt – ilość punktów badanej oferty w kryterium oceny "termin wykonania zamówienia"
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV zamówienia obejmuje zadanie pod nazwą:
„Dostawa (3) trzech ŚRODKÓW EWAKUACJI - DLA GK GOPR
o następujących parametrach technicznych:
• Środek ewakuacji o długości 220 cm i szerokości 58 cm
• Stabilizujący kadłub z ochronną osłoną głowy zapewnia bezpieczny i wygodny transport. Kadłub z poliestru wzmocnionego włóknem szklanym.
• Zewnętrzne i wewnętrzne paski sznurujące do zabezpieczenia pacjenta.
• Pokrowiec z kordury chroniący pacjenta przed warunkami pogodowymi i wiatrem. Pokrowiec ma być wyposażony okienko, dwukierunkowy zamek błyskawiczny, całkowicie zdejmowany.
• Wyposażony w dwa składane dyszle z możliwością demontażu.
• Wyposażone w dodatkowy zaczep do skutera śnieżnego
• Okres gwarancji min. 24 miesiące.
4.2.6.) Główny kod CPV: 35113000-9 - Sprzęt bezpieczeństwa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie dokonany w oparciu o następujące kryteria:
Dla części I, II, III, IV zamówienia:
1. cena brutto przedmiotu zamówienia – waga 60 %
Oferta z najniższą ceną spośród ofert nieodrzuconych otrzyma 60 punktów. Pozostałe proporcjonalnie mniej, według formuły:
Pc
Pc – ilość punktów ofert badanej w kryterium cena,
ano – najniższa cena brutto ze wszystkich ważnych ofert,
ank – cena brutto badanej oferty,
2. Termin wykonania zamówienia – waga 40%
Termin wykonania zamówienia (Pt) – waga 40%
Punkty za kryterium „termin wykonania zamówienia” zostanie przyznane w skali punktowej do 40 punktów. Ilość punktów w tym kryterium przyznana zostanie według poniższej formuły:
Zamawiający wymaga wykonanie części I, II, III, IV zamówienia w terminie do dnia 30.11.2023 r. od dnia zawarcia umowy.
Wykonawcy otrzymają dodatkowe punkty w tym kryterium oceny ofert w przypadku zaoferowania krótszego terminu wykonania zamówienia tj.:
Wykonanie zamówienia w terminie do dnia 24.11.2023 r. od dnia zawarcia umowy – 20,00 pkt;
Wykonanie zamówienia w terminie do 10.11.2023 r. od dnia zawarcia umowy – 40,00 pkt;
Oferta o terminie wykonania zamówienia krótszym niż do dnia 10.11.2023 r. od dnia zawarcia umowy otrzyma 40,00 pkt
3. Łączna liczba punktów badanej oferty będzie liczona według poniższego wzoru:
P = Pc+ Pt
P- łączna ilość punktów badanej oferty
Pc – ilość punktów badanej oferty w kryterium oceny "cena"
Pt – ilość punktów badanej oferty w kryterium oceny "termin wykonania zamówienia"
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 o ochronie konkurencji i konsumentów ( Dz. U. z 2021.275 ), z innym wykonawcą, który złożył ofertę w postępowaniu albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ)
b) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą zobowiązany jest dopełnić następujących formalności:1) przedłożyć zamawiającemu:
a) umowę konsorcjum, jeżeli zamówienie będzie realizowane przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
b) umowę spółki cywilnej w przypadku, gdy zamówienie realizowane będzie przez wykonawców będących wspólnikami spółki cywilnej, którzy zgodnie z art. 17 ustawy z dnia 6 marca 2018 r. Prawo przedsiębiorców (tekst jedn. Dz.U. 2019 poz. 1292 z późn. zm.) podlegają wpisowi do ewidencji działalności gospodarczej;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum):1) w formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia;
2) oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi
wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres
umocowania;
3) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy;
4) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród siebie Wykonawcę kierującego (lidera),
upoważnionego do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla
wszystkich partnerów;
5) zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez lidera lub od
wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia łącznie lub każdego z osobna.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranejoferty w zakresie uregulowanym w art. 454 - 455 Pzp.
2. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy
pisemnej.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-09-21 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku „Złóż ofertę” system prezentuje okno składania oferty umożliwiające przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym znajdują się dwa pola „przeciągnij” i „upuść” służące do dodawania plików.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-09-21 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-10-20
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- Usługi w zakresie ochrony osób i mienia na potrzeby Term Cieplickich Sp. z o.o.
- EW Leśna - opracowanie dokumentacji na wymianę 2 zasuw na rurociągach derywacyjnych RDI i RDII
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- Dostawa i finansowanie w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowej dwukołowej zamiatarki elewatorowej ulicznej zamiatającej zanieczyszczenia na platformę pojazdu ciągnącego.
- Bieżąca naprawa oraz konserwacja wiat przystankowych zlokalizowanych na terenie Miasta Jelenia Góra w latach 2025-2026
- Dostawa instrumentów muzycznych na potrzeby Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. Stanisława Moniuszki w Jeleniej Górze
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia na potrzeby funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Malinowie - meble i sprzęt BHP
- dostawa pojazdów czterokołowych oraz skuterów śnieżnych na potrzeby GOPR
- Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Puławach
- dostawa wyposażenia dla drogowego przejścia granicznego w Grzechotkach.
- Zakup piaskarko-solarek.
- Zakup piaskarko-solarek.
więcej: Sprzęt transportowy i produkty pomocnicze dla transportu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.