Ogłoszenie z dnia 2024-07-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00279419/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa organizacja dwudniowego szkolenia z zakresu nowoczesnego marketingu i promocji
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZTWO MAŁOPOLSKIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554287
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Basztowa 22
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-156
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@umwm.malopolska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f4a4b58b-f0d1-11ee-ac52-ee29f86ffd4f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa organizacja dwudniowego szkolenia z zakresu nowoczesnego marketingu i promocji2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f4a4b58b-f0d1-11ee-ac52-ee29f86ffd4f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00395322
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00066296/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.97 Szkolenia wewnętrzne specjalistyczne dla pracowników UMWM, wynikające z zakresu czynności - ZZL
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00279419
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZL-II.272.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 103380,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Kompleksowa organizacja dwudniowego szkolenia z zakresu nowoczesnego marketingu i promocji, poza siedzibą Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego na terenie województwa małopolskiego w odległości minimalnie 10 km a maksymalnie 50 km od administracyjnych granic Krakowa (odległość liczona według najkrótszej trasy samochodowej mierzonej za pomocą Google Maps) dla maksymalnie 55 pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) stanowi załącznik nr 1D do swz i będzie on wprowadzony jako załącznik nr 1 do wzoru umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Warunki realizacji zamówienia zawarte są w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy - wzorze umowy i stanowią załącznik nr 1C do swz (zwane są dalej wzorem umowy).
4. Zamawiający określił warunki przeniesienia majątkowych praw autorskich we wzorze umowy – załączniku nr 1C do swz.
5. Zamawiający stosownie do dyspozycji wynikającej z art. 95 ustawy określa, że nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78265,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 85250,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78265,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zespół Ekspertów Manager Pelczar Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6790145692
7.3.3) Ulica: ul. Czyżówka 14, lok. 0.9
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-526
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZESPÓŁ EKSPERTÓW MANAGER PELCZAR SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
ZESPÓŁ EKSPERTÓW MANAGER PELCZAR SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78265,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa mięsa czerwonego, drobiowego, wędlin i tłuszczy zwierzęcych
- Dostawa warzyw i owoców
- "świadczenie usługi całodobowego dozoru oraz bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia w Grodzkim Urzędzie Pracy w Krakowie w okresie od 01.01. 2025 do dnia 31.12.2025"
- "Świadczenie usług porządkowo-czystościowych w pomieszczeniach Grodzkiego Urzędu Pracy w Krakowie przy ul. Wąwozowej (...) i na wydzielonym terenie (...) w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r."
- Dostawa reometru dla IFJ PAN w Krakowie (DZP.260.36.2024)
- Szkolenia dla Liderów Klubów Małopolskiej Pieczy Rodzinnej
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie zajęć wyrównujących szanse edukacyjne - korepetycji z języka polskiego, języka niemieckiego, języka angielskiego, matematyki, fizyki i chemii dla 52 dzieci
- Prowadzenie zajęć/warsztatów/konsultacji/porad w ramach projektu pn.: "Wsparcie rodzin z terenu gminy Łagów"
- Usługa przeprowadzenia kursów/szkoleń w ramach projektu "SKILLS SCHOOL"
- Realizacja wsparcia psychologicznego w placówkach wsparcia dziennego (świetlice środowiskowe) prowadzonych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wodzieradach z/s w Kwiatkowicach
- Usługa szkoleniowa obejmująca przygotowanie i przeprowadzenie usługi z zakresu Język angielski w zarządzaniu projektami badawczymi, dla kadry kierowniczej, zarządzającej i administracyjnej UPWr.
- "CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD - GMINA GARWOLIN".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.