Ogłoszenie z dnia 2024-07-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie projektu, wykonanie zabudowy i udostępnienie stoiska wystawienniczego podczas targów ILA Berlin Air Show a także wyposażenie go w niezbędne elementy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POLSKA AGENCJA KOSMICZNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 360992221
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Trzy Lipy 3
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-172
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@polsa.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://polsa.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/polsa1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Wspieranie polskiego przemysłu kosmicznego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie projektu, wykonanie zabudowy i udostępnienie stoiska wystawienniczego podczas targów ILA Berlin Air Show a także wyposażenie go w niezbędne elementy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7b98d5b1-1754-11ef-a7c1-72acb4a2af8f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00395324
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00224073/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 BRAND HUB: zakup usługi zabudowy i wysposażenia stoiska
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Umiędzynarodowienie MŚP – BRAND HUB” działanie 2.26 w ramach Programu „Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki 2021-2027” (FENG)2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W postępowaniu (BZP: Ogłoszenie nr 2024/BZP 00300469/01 z dnia 2024-04-24) złożono 2 oferty, przy czym każda z nich została odrzucona z uwagi na jej niezgodność z treścią SWZ. Postępowanie unieważniono z uwagi na brak ofert nie podlegających odrzuceniu. W postępowaniu nie wniesiono środków ochrony prawnej wobec decyzji o odrzuceniu ofert ani unieważnieniu postępowania
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BO/21a/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 257900,30 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa atrakcyjnego wizualnie, nowoczesnego i funkcjonalnego stoiska, bezpiecznego w
użytkowaniu, posiadającego walory ekspozycyjne, zgodnego z wymogami Organizatora ILA Berlin oraz z wytycznymi i
potrzebami Zamawiającego w zał. nr 1 – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 79956000-0 - Usługi w zakresie organizacji targów i wystaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79930000-2 - Specjalne usługi projektowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Blu Experience Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 945-217-75-17
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-146
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 311436 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-06-09SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa elektronicznych systemów zarządzania kluczami (depozytorami) dla trzech jednostek Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku: Pierwszy US w Gdańsku, Trzeci US w Gdańsku oraz Pomorski UCS w Gdyni
- Dostawa zestawu demonstracyjnego systemu radiowego UWB na potrzeby projektu PDIH dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej
- Modernizacja i naprawa schodów zewnętrznych i pochylni przed wejściem głównym do budynku B Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej w Gdańsku.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Sądu Apelacyjnego w Gdańsku
- Usługi opieki nad zielenią dla UCK
- Ochrona osób i mienia w budynkach POW NFZ w Gdańsku przy ul. Marynarki Polskiej 148 i ul. Podwale Staromiejskie 69, w Delegaturze POW NFZ w Słupsku oraz dozorowanie parkingów.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i realizacja robót budowlanych II kondygnacji budynku Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
- Wykonanie zabudowy powierzchni wystawienniczej wraz z obsługą na potrzeby organizacji polskiego stoiska promocyjnego podczas targów PLMA Amsterdam 2025, odbywających się w dniach 20-21 maja 2025 r.
- Wydarzenia edukacyjno - zawodowe w ramach KPO.
- Przebudowa istniejącego lądowiska śmigłowców ratunkowych Szpital Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie
- Kompleksowa usługa organizacji, posadowienia, wyposażenia i ologowania namiotów wystawienniczych "Doradztwo rolnicze w praktyce. Krajowe Dni Pola 2025" oraz zapewnienie zakwaterowania i wyżywienia.
- Projekt przebudowy ul. Przemysłowej w Jastrzębiu-Zdroju
więcej: Specjalne usługi projektowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.