eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzeworskDostawa mebli biurowych wraz z ich montażem dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Przeworsku



Ogłoszenie z dnia 2024-07-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mebli biurowych wraz z ich montażem dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Przeworsku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Przeworski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900252

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jagiellońska 10

1.5.2.) Miejscowość: Przeworsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-200

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starosta@powiatprzeworsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiatprzeworsk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://powiatprzeworsk.logintrade.net/zapytania_email,166298,4a9e170c2ac65bae57335b7460515b51.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa mebli biurowych wraz z ich montażem dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Przeworsku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-078a638b-1d9f-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00395360

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00097837/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa wraz z montażem mebli biurowych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Przeworsku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00345460

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZ.272.11.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 19830,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowych mebli biurowych do wskazanego pomieszczenia Starostwa Powiatowego w Przeworsku przy ul. Jagiellońskiej 10, wraz z ich transportem, wniesieniem, ustawieniem i montażem.
Przez montaż należy rozumieć instalację kompletnych i gotowych do użycia mebli z uwzględnieniem ich dostosowania do pomieszczenia, w którym będą użytkowane oraz do elementów znajdujących się w tym pomieszczeniu. Montaż będzie poprzedzony dokonaniem odpowiednich pomiarów na koszt Wykonawcy i będzie polegał w szczególności na ustawieniu, powieszeniu lub wypoziomowaniu poszczególnych elementów składających się na przedmiot zamówienia.
Wymagania ogólne dotyczące mebli:
1) Dostarczone meble muszą być fabrycznie nowe i pełnowartościowe, wyprodukowane w 2024 roku oraz nie mogą nosić znamion używania i uszkodzenia.
2) Dostarczone meble winny być właściwie opakowane, powinny spełniać wymogi BHP, wykonane
w ramach bezpiecznych technologii, odpowiadające normom jakościowym, określonym we właściwych aktach prawnych i dopuszczone do wykorzystania w obiektach użyteczności publicznej, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
3) Dostarczone meble biurowe posiadać wszelkie ewentualnie wymagane prawem certyfikaty/ atesty/
świadectwa dopuszczające je do obrotu. Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia wraz z protokołem odbioru przedstawi te dokumenty.
4) Nie dopuszcza się zastosowania koloru mebli w różnych odcieniach. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany będzie, w terminie 2 dni od dnia zawarcia umowy uzyskać akceptację Zamawiającego, co do zaoferowanych mebli w szczególności kolorystyki i elementów wykończeniowych.
5) Wszystkie opisane poniżej meble, muszą stanowić jednolity wymiarowo, stylistycznie i kolorystycznie system.
6) Wszystkie zaproponowane rozwiązania mebli muszą być systemowe. Pod pojęciem systemowe Zamawiający rozumie meble, które można ze sobą łączyć w różnych konfiguracjach oraz pozwalające na ich ewentualną rozbudowę.
6. Na przedmiot zamówienia składa się dostawa niżej wymienionych mebli tj.:
1. Szafa aktowa o wymiarach 80x39x220h cm – 6 sztuk
2. Szafa aktowo-ubraniowa o wymiarach 80x39x220h cm wraz z lustrem o wymiarach 30x120h cm – 2 sztuki
3. Szafa aktowa niska (komoda) o wymiarach 140x70x75h cm – 1 sztuka
4. Biurko proste na nogach z płyty o wymiarach 140x70x78h cm– 2 sztuki
5. Biurko proste na nogach z płyty o wymiarach 190x70x78h cm– 2 sztuki
6. Kontener mobilny o wymiarach 40x 50x72h cm – 4 sztuki
7. Szuflada na klawiaturę o wymiarach 69x35x6-10,5h cm - 4 sztuki
8. Półka pod jednostkę komputerową o wymiarach 18x50x15h cm – 4 sztuki
9. Przystawka do biurek o wymiarach 140x40x78h cm – 1 sztuka
10. Odbojnica na ścianę o wymiarach 100x1,8x25h cm – 1 sztuka
11. Krzesło biurowe w kolorze czarnym – 2 sztuki
Szczegółowy opis ww. mebli znajduje się w Rozdziale IV SWZ.
Szkic ułożenia mebli został określony w załącznik nr 1a do SWZ, ma on charakter poglądowy i stanowi wzór, od którego odstępstwa nie są możliwe bez zgody Zamawiającego.
Zamawiający wymaga minimum 36 miesięcznego okresu gwarancji jakości na oferowane meble.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39130000-2 - Meble biurowe

39121100-7 - Biurka

39131000-9 - Regały biurowe

39112000-0 - Krzesła

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21062,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 359423,22 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21062,52 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pracownia Aranżacji i Wyposażenia Wnętrz Marta Skarbiecka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8721387387

7.3.3) Ulica: Armii Krajowej 4a

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-307

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21062,52 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.