Ogłoszenie z dnia 2024-07-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00345460/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mebli biurowych wraz z ich montażem dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Przeworsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Przeworski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900252
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jagiellońska 10
1.5.2.) Miejscowość: Przeworsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-200
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starosta@powiatprzeworsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiatprzeworsk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiatprzeworsk.logintrade.net/zapytania_email,166298,4a9e170c2ac65bae57335b7460515b51.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mebli biurowych wraz z ich montażem dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Przeworsku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-078a638b-1d9f-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00395360
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00097837/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa wraz z montażem mebli biurowych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Przeworsku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00345460
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZ.272.11.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 19830,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowych mebli biurowych do wskazanego pomieszczenia Starostwa Powiatowego w Przeworsku przy ul. Jagiellońskiej 10, wraz z ich transportem, wniesieniem, ustawieniem i montażem.
Przez montaż należy rozumieć instalację kompletnych i gotowych do użycia mebli z uwzględnieniem ich dostosowania do pomieszczenia, w którym będą użytkowane oraz do elementów znajdujących się w tym pomieszczeniu. Montaż będzie poprzedzony dokonaniem odpowiednich pomiarów na koszt Wykonawcy i będzie polegał w szczególności na ustawieniu, powieszeniu lub wypoziomowaniu poszczególnych elementów składających się na przedmiot zamówienia.
Wymagania ogólne dotyczące mebli:
1) Dostarczone meble muszą być fabrycznie nowe i pełnowartościowe, wyprodukowane w 2024 roku oraz nie mogą nosić znamion używania i uszkodzenia.
2) Dostarczone meble winny być właściwie opakowane, powinny spełniać wymogi BHP, wykonane
w ramach bezpiecznych technologii, odpowiadające normom jakościowym, określonym we właściwych aktach prawnych i dopuszczone do wykorzystania w obiektach użyteczności publicznej, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
3) Dostarczone meble biurowe posiadać wszelkie ewentualnie wymagane prawem certyfikaty/ atesty/
świadectwa dopuszczające je do obrotu. Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia wraz z protokołem odbioru przedstawi te dokumenty.
4) Nie dopuszcza się zastosowania koloru mebli w różnych odcieniach. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany będzie, w terminie 2 dni od dnia zawarcia umowy uzyskać akceptację Zamawiającego, co do zaoferowanych mebli w szczególności kolorystyki i elementów wykończeniowych.
5) Wszystkie opisane poniżej meble, muszą stanowić jednolity wymiarowo, stylistycznie i kolorystycznie system.
6) Wszystkie zaproponowane rozwiązania mebli muszą być systemowe. Pod pojęciem systemowe Zamawiający rozumie meble, które można ze sobą łączyć w różnych konfiguracjach oraz pozwalające na ich ewentualną rozbudowę.
6. Na przedmiot zamówienia składa się dostawa niżej wymienionych mebli tj.:
1. Szafa aktowa o wymiarach 80x39x220h cm – 6 sztuk
2. Szafa aktowo-ubraniowa o wymiarach 80x39x220h cm wraz z lustrem o wymiarach 30x120h cm – 2 sztuki
3. Szafa aktowa niska (komoda) o wymiarach 140x70x75h cm – 1 sztuka
4. Biurko proste na nogach z płyty o wymiarach 140x70x78h cm– 2 sztuki
5. Biurko proste na nogach z płyty o wymiarach 190x70x78h cm– 2 sztuki
6. Kontener mobilny o wymiarach 40x 50x72h cm – 4 sztuki
7. Szuflada na klawiaturę o wymiarach 69x35x6-10,5h cm - 4 sztuki
8. Półka pod jednostkę komputerową o wymiarach 18x50x15h cm – 4 sztuki
9. Przystawka do biurek o wymiarach 140x40x78h cm – 1 sztuka
10. Odbojnica na ścianę o wymiarach 100x1,8x25h cm – 1 sztuka
11. Krzesło biurowe w kolorze czarnym – 2 sztuki
Szczegółowy opis ww. mebli znajduje się w Rozdziale IV SWZ.
Szkic ułożenia mebli został określony w załącznik nr 1a do SWZ, ma on charakter poglądowy i stanowi wzór, od którego odstępstwa nie są możliwe bez zgody Zamawiającego.
Zamawiający wymaga minimum 36 miesięcznego okresu gwarancji jakości na oferowane meble.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39130000-2 - Meble biurowe
39121100-7 - Biurka
39131000-9 - Regały biurowe
39112000-0 - Krzesła
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21062,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 359423,22 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21062,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pracownia Aranżacji i Wyposażenia Wnętrz Marta Skarbiecka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8721387387
7.3.3) Ulica: Armii Krajowej 4a
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-307
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Pracownia Aranżacji i Wyposażenia Wnętrz Marta Skarbiecka
jakie przetargi wygrała firma
Pracownia Aranżacji i Wyposażenia Wnętrz Marta Skarbiecka
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21062,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI Z PRZEWORSKA
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni samochodowej W21 do Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsku
- "Przebudowa drogi powiatowej nr P1592R Przeworsk - Ujezna - Pełkinie"
więcej: przetargi w Przeworsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbudowa budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego im. Komisji Edukacji Narodowej w Bardzie z Filią w Przyłęku, przy ul. Polnej 1 wraz z infrastrukturą towarzyszącą - dostawa i montaż wyposażenia.
- Zakup wyposażenia, ICT i pomocy dydaktycznych w ramach realizacji zadania pn. Edukacja na wysokim poziomie w Szkole Podstawowej w Zespole Szkolno - Przedszkolnym im. Jana Pawła II w Rząśni
- Zakup, dostawa, montaż zestawu mebli na potrzeby Oddziału Kardiologii Interwencyjnej w ramach Projektu ,,Wsparcie Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego w Ostrołęce w zakresie konsolidacji (...)".
- Budowa Oddziału Geriatrycznego w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach projektu: " Rozwój opieki geriatrycznej poprzez modernizację infrastruktury ZZOZ w Ostrowie Wielkopolskim"
- Budowa Gminnej Biblioteki Publicznej wraz z Ośrodkiem Usług Senioralnych w Teresinie
- Zakup i dostawa wyposażenia Domu Kultury w Wielu
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.