Ogłoszenie z dnia 2024-07-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00327065/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-16
- 2024/BZP 00347024/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi gminnej w ulicy Grodzkiej w Przysusze
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina i Miasto Przysucha
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223379
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Kolberga 11
1.5.2.) Miejscowość: Przysucha
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminaprzysucha.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gminaprzysucha.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-da393694-bb7e-11ee-b7da-22bd761ba7f31.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
administracja samorządowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont drogi gminnej w ulicy Grodzkiej w Przysusze2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-da393694-bb7e-11ee-b7da-22bd761ba7f3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00395383
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00069181/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Remont drogi gminnej w ulicy Grodzkiej w Przysusze
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00327065
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPI.271.6.2024.HS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego Remont drogi gminnej w ulicy Grodzkiej w Przysusze. Zadanie jest współfinansowane z środków otrzymanych z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg. 2. Przedmiot zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie istniejącej drogi gminnej o długości 416,50 m. 1) Parametry techniczne drogi: Klasa drogi – L; droga jednojezdniowa,
jednokierunkowa; szerokość jezdni zmienna od 5 m do 6 m; chodnik obustronny o zmiennej szerokości, w części południowej ulicy na odcinku od ok.km 0+340,00 do km 0+416,50 chodnik jednostronny, lewostronny; 2) Konstrukcja elementów drogi. Nawierzchnia jezdni na odcinku od km 0+000 do km 0+012 – istniejąca nawierzchnia z kostki kamiennej wraz z krawężnikami kamiennymi nie podlega wymianie. Nawierzchnia jezdni na odcinku od km 0+012 do 416,5. Remont drogi obejmuje: wymianę bitumicznych wierzchnich warstw konstrukcji nawierzchni drogowej, punktową wymianę lub wzmocnienie podbudowy oraz frezowanie korekcyjne i wymianę krawężników. Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S o grubości 4,0 cm, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W o grubości od 2 do 5 cm, podbudowa istniejąca, wymieniona lub wzmocniona z miejscowymi uzupełnieniami kruszywem łamanym o frakcji 0/31,5 mm stabilizowanym mechanicznie o grubości do 20 cm. Krawężniki betonowe o wymiarach 15x30 na ławie z betonu C12/15. Chodnik - chodnik obustronny do km 0+340, oraz jednostronny po lewej stronie jezdni w przedziale od km 0+340 do km 0+416,5. W ramach remontu chodników przewidziano wymianę podbudowy, podsypki i ułożenie nowej kostki betonowej o grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 o grubości 4 cm, podbudowa z kruszywa łamanego o frakcji 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie o grubości do 15 cm. Przed przejściem dla pieszych należy wykonać pasy z kostki betonowej integracyjnej z wypustkami o grubości 8 cm, podsypka cementowo-piaskowa 1:4 o grubości 4 cm, podbudowa z kruszywa łamanego o frakcji 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie o grubości do 15 cm. Zewnętrzne krawędzie chodników obramowane obrzeżami betonowymi o wymiarach 8x30 na ławie z betonu C12/15. Zjazdy – dostęp do drogi z przyległych do pasa drogowego nieruchomości, bezpośrednio na nawierzchnię z kostki betonowej o grubości 8 cm, na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 o grubości 4 cm, podbudowa z kruszywa łamanego o frakcji 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie o grubości do 15 cm. Odwodnienie drogowe. Wody opadowe z powierzchni ulic oraz chodników, kierowane za pomocą spadków poprzecznych i podłużnych, do istniejącej sieci studzienek wpustowych oraz częściowo na tereny zielone przylegające do pasa drogowego. Czyszczenie zatkanych, niedrożnych fragmentów kanalizacji (rury, studnie, osadniki). Oznakowanie – pionowe i poziome, obejmuje w szczególności: wymianę uszkodzonych tarcz znakowych i konstrukcji wsporczych. Wykonanie oznakowania poziomego, zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu w zakresie ulicy Grodzkiej.
Uwaga! Materiały z rozbiórki istniejącej nawierzchni drogi, typu destrukt asfaltowy, ziemia, nie przewidziane dokumentacją projektową, do wykorzystania do celów przebudowy drogi, stanowią własność Zamawiającego i zostaną złożone przez Wykonawcę w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 3) Regulacja wysokościowa istniejących urządzeń, w tym: studnie kanalizacyjne – 17 sztuk, studzienki telefoniczne – 18 sztuk, zasuwy wodociągowe – 13 sztuk, studzienki wodnościekowe – 1 sztuka. 4) Lokalizacja, stan prawny, stan istniejący: Teren inwestycji jest zlokalizowany na terenie miasta Przysucha, nr ewid. dz.: 1084, obręb Przysucha, nr 0001 , jednostka ewidencyjna 142306_4 Przysucha obszar miejski. Zadanie inwestycyjne nie zalicza się do przedsięwzięć mogących potencjalnie znacząco lub mogących znacząco oddziaływać na środowisko. Obszar inwestycji nie znajduje się na obszarze chronionym przyrodniczo w tym obszarze Natura 2000 oraz nie znajduje się w strefie konserwatorskiej. 5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym: rozwiązania konstrukcyjne poszczególnych elementów drogi, minimalne wymagania zamawiającego dotyczące parametrów technicznych, technologicznych, rozwiązań materiałowych, wymagań dotyczących wykonania i odbioru, warunków gwarancji itp. określają poniższe dokumenty: a) Opracowanie techniczne do zgłoszenia robót budowlanych – Remont dróg publicznych – ulicy Grodzkiej oraz ulicy Lubelskiej w Przysusze; b) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - Remont dróg publicznych – ulicy Grodzkiej oraz ulicy Lubelskiej w Przysusze; c) Projekt stałej organizacji ruchu aktualizacja projektu w zakresie ulicy Grodzkiej - Remont dróg publicznych – ulicy Grodzkiej oraz ulicy Lubelskiej w Przysusze. 3. Zamówienie obejmuje również roboty towarzyszące oraz tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową oraz wymaganiami zamawiającego a konieczne do uwzględnienia ze względu na przepisy prawa budowlanego oraz do ich prawidłowego ukończenia. Roboty te obejmują w szczególności: 1) Organizację, zabezpieczenie i odpowiednie oznakowanie placu budowy. 2) Przygotowanie dokumentacji do odbioru końcowego. 3) Likwidację placu budowy i jego uporządkowanie. 4. Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia: miasto Przysucha, nr ewid. dz.: 1084, obręb Przysucha, nr 0001, jednostka ewidencyjna 142306_4 Przysucha obszar miejski.
5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na okres minimum 36 miesięcy. Uwaga: Okres udzielenia gwarancji jakości stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. 6. Uwagi i uzupełnienia do opisu przedmiotu zamówienia. 1) Przedmiar robót załączony do SWZ nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia, należy go traktować jedynie jako dokument pomocniczy przy opracowaniu oferty, a zawarte w nim zestawienie robót ma jedynie zobrazować ich skalę i pomóc w oszacowaniu kosztów wykonania zadania. 2) Materiały, urządzenia i wyposażenie dostarczone przez Wykonawcę powinny odpowiadać wymaganiom dla wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (j.t.: Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z. p. zm.), posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty określone odrębnymi przepisami i spełniać warunki określone w dokumentacji projektowej oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiących załączniki do SWZ. 3) Ewentualne użycie w SWZ przy opisie przedmiotu zamówienia nazwy producenta, znaku towarowego, patentu lub pochodzenia w odniesieniu do określonych materiałów, urządzeń, itp. ma za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazania jako przykładowe i dopuszczalne przy realizacji zamówienia. Dobrane przez projektanta materiały konkretnych producentów Zamawiający traktuje jako określenie parametrów przedmiotów za pomocą podanego standardu, dopuszczając do stosowania inne odpowiedniki rynkowe z zastrzeżeniem, że będą spełniać ten sam poziom technologiczny i jakościowy oraz będą posiadać wymagane odrębnymi przepisami atesty, certyfikaty, świadectwa bezpieczeństwa i dopuszczenie do stosowania zgodnie z wymogami prawa budowlanego oraz innymi aktami prawnymi. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta, znaków towarowych, patentów itp. jeżeli występują w rysunkach lub opisach w dokumentacji projektowo – budowlanej - nie są one obowiązujące dla Wykonawcy. Szczegółowy opis potrzeb i wymagań Zamawiający określił w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 856300,79 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1440446,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 856300,79 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Budromex Radom Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 389278900
7.3.3) Ulica: Wolanowska 228
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 856300,79 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
INNE PRZETARGI PRZYSUCHA
- Dostawa zestawów jednolitego ubioru oraz wyposażenia specjalistycznego służącego do realizacji programu szkolenia w Oddziałach Przygotowania Wojskowego
- Zakup w 2025r. paliw do samochodów PZDP Przysucha
- Sukcesywne dostawy preparatów do żywienia dojelitowego oraz zestawów do podaży diet dojelitowych(2)
więcej: przetargi PRZYSUCHA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- "Budowa zbiornika retencyjnego wód opadowych i roztopowych w miejscowości Tarnawatka- Tartak"
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa drogi łączącej ul. Towarową w Komornikach z ul. Szkolną w Plewiskach (...)"
- Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Osiek Wielki (Osiedle Leśne)
- Przebudowa drogi gminnej na działce o nr ewid. 10/21 obr. ewid. Futoma o długości 310 m
- Przebudowa drogi gminnej na działce o nr ewid. 11 obr. ewid. Futoma o długości 250 m
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.