eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleDostawa oraz wdrożenie i audyt systemu kopii zapasowych izolowanego od środowiska produkcyjnego zdolnego do automatycznego testowania kopii na rzecz SP ZOZ OCO w Opolu.



Ogłoszenie z dnia 2023-09-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oraz wdrożenie i audyt systemu kopii zapasowych izolowanego od środowiska produkcyjnego zdolnego do automatycznego testowania kopii na rzecz SP ZOZ OCO w Opolu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ OPOLSKIE CENTRUM ONKOLOGII IM. PROF. TADEUSZA KOSZAROWSKIEGO W OPOLU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531420768

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Katowicka 66A

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-061

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bkopec@onkologia.opole.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://nowa.onkologia.opole.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa oraz wdrożenie i audyt systemu kopii zapasowych izolowanego od środowiska produkcyjnego zdolnego do automatycznego testowania kopii na rzecz SP ZOZ OCO w Opolu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a363c50d-5275-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00395398

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00096840/20/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.16 Dostawa oraz wdrożenie i audyt systemu kopii zapasowych izolowanego od środowiska produkcyjnego zdolnego do automatycznego testowania kopii na rzecz SP ZOZ OCO w Opolu.”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/817897

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Zapytania, wnioski, zawiadomienia i inne informacje istotne dla interesariuszy
postępowania należy przesyłać jako wiadomość do zamawiającego za pośrednictwem strony prowadzonego postępowania
na,platformie zakupowejhttps://platformazakupowa.pl/transakcja/817897

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Dokumenty elektroniczne w
postępowaniu muszą spełniać łącznie następujące wymagania:
1) są utrwalone w sposób umożliwiający ich wielokrotne odczytanie, zapisanie i powielenie, a także przekazanie przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej lub na informatycznym nośniku danych z zachowaniem weryfikowalności podpisu elektronicznego
2) umożliwiają prezentację treści w postaci elektronicznej, w szczególności przez wyświetlenie tej treści na monitorze ekranowym;
3) umożliwiają prezentację treści w postaci papierowej, w szczególności za pomocą wydruku;
4) zawierają dane w układzie niepozostawiającym wątpliwości co do treści i kontekstu zapisanych informacji.
Sposób sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków
komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, określa ROZPORZĄDZENIE
PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 30 grudnia 2020 r. wydane na podstawie art. 70 ustawy z dnia 11 września 2019 r. -Prawo zamówień publicznych

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z zapisami SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z zapisami SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: NZ.2800.57.2023-TP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający żąda określonej etykiety lub wskazuje mające zastosowanie wymagania określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustaw - etykiety środowiskowej (tzw. Ekoetykieta)

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Zadanie polega na dostawie, instalacji i konfiguracji kompletnego systemu do wykonywania kopii zapasowych i przeprowadzeniu audytu, który ma wykazać czy inwestycja miała wpływ na poprawienie cyberbezpieczeństwa jednostki.
Wykonawca w ramach przedmiotu umowy :
- Dostarczy fizyczny serwer zgodny ze Specyfikacją funkcjonalno – techniczną - Załącznik nr 1.
- Wykona rekonfigurację istniejącego systemu backupów wraz z podniesieniem wersji licencji oraz uruchomieniem nowych funkcjonalności SureBackup i Component Configuration Algorithm. Obecna licencja zamawiającego to Veeam Essencial 6 socket. Należy zmienić licencję na taką, która pozwala uruchomić SureBackup i Component Configuration Algorithm i zabezpieczyć kopią zapasową do 30 serwerów.
- Dostarczy i skonfiguruje bibliotekę taśmową do współpracy serwerem i oprogramowaniem veeam zgodnej ze Specyfikacją funkcjonalno – techniczną - Załącznik nr 1.
- Dostarczy i skonfiguruje dwie macierze do współpracy z serwerem i oprogramowaniem veeam zgodnych ze Specyfikacją funkcjonalno – techniczną - Załącznik nr 1.
- Dostarczy i skonfiguruje półki do istniejącej macierzy NetApp do współpracy z oprogramowaniem veeam w zakresie SureBackup zgodnej ze Specyfikacją funkcjonalno – techniczną - Załącznik nr 1.
Wykonawca po zakończeniu wdrożenia nowego systemu kopii zapasowych wykona audyt zgodny z wymogami i na warunkach Zarządzenia 8/2023/BBIICD Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia wraz z Załącznikiem nr 2 do rozporządzenia. Efektem realizacji musi być przeprowadzenie audytu systemu kopii zapasowej, którego wynik potwierdzi utworzenie odmiejscowionej kopii zapasowej i odtworzenie z niej kompletnego systemu oraz wykonanej dokumentacji bezpieczeństwa.

4.2.6.) Główny kod CPV: 48200000-0 - Pakiety oprogramowania dla sieci, internetu i intranetu

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

48820000-2 - Serwery

30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-10-18

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu (art. 112 PZP): O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający:
1.1 Warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
1.1.1 Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże się odpowiednim doświadczeniem, tzn. potwierdzi, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, (zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SWZ), – wykonał minimum 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, rozumianą jako dostawa tj. polegające na budowie środowiska obejmującego m.in. dostawę urządzeń typu macierz, serwer oraz urządzenia do backupu w tym dedupilkator wraz ich wdrożeniem o wartości każdej z tych dostaw minimum 300 000,00 zł wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
1.1.2 Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże że do realizacji przedmiotu zamówienia skierowane zostaną osoby posiadające odpowiednie uprawnienia, w tym w szczególności:
a) Kierownik Projektu (min. jedna osoba, która spełnia łącznie poniższe warunki):
- posiada znajomość metodyk zarządzania projektami potwierdzoną posiadaniem certyfikatu Prince2 Practitioner lub równoważnego wydanego przez niezależną organizację certyfikującą
- posiada znajomość metodyk zwinnych potwierdzonych zdanym egzaminem Scrum Master lub równoważnym
- posiada minimum 5 lat doświadczenia w zarządzaniu i kierowaniu zespołem
b) min. 3 specjalistami inżynierami posiadającymi uprawnienia inżyniera rozwiązań producenta dostarczanych urządzeń infrastruktury sieciowej o statusie min. Network Professional
c) min. 1 specjalistą inżynierem posiadającym certyfikację producenta oprogramowania do zarządzani domeną np. Microsoft Certfied Solutions Expert oraz posiada certyfikat na projektowanie sprzedaż i wdrażanie rozwiązań teleinformatycznych, świadczenie usług serwisowych i konsultingowych 27001:2017-06 lub równoważny
1.1.3. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada udokumentowaną aktualną certyfikację z zakresu rozwiązań sieciowych – JCNP (Juniper Certified Network Professional) tj. dysponuje co najmniej 3 inżynierami legitymującymi się wskazaną certyfikacją – załączyć do oferty.
1.1.4. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej dwoma audytorami spełniającymi wymagania dotyczące audytu bezpieczeństwa określonymi w Załączniku na 10 do SWZ

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: ) W zakresie potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy:
• oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę ,
lub
• oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę w postępowaniu - wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej,
(wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SWZ)

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia
w wyznaczonym, nie dłuższym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia wskazanych w rozdziale VIII podmiotowych środków dowodowych, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu dotyczących uprawnień oraz zdolności technicznej i zawodowej.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Na potwierdzenie zgodności oferowanej dostawy z wymaganiami określonymi w załączniku nr 1, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych w zakresie:
1.1. Urządzenia
- dokument poświadczający, że oferowany sprzęt jest produkowany zgodnie z normą ISO 9001 lub równoważną;
- dokument poświadczający, że oferowany sprzęt jest produkowany zgodnie z normą ISO 14001 lub równoważną;
- deklaracja zgodności CE;
- dokument poświadczający, że oferowany sprzęt jest serwisowany zgodnie z normą ISO 9001 lub równoważną
- dokument potwierdzający, że oferowany sprzęt będzie serwisowany przez autoryzowanego partnera producenta lub przez producenta oraz certyfikat Wykonawcy na projektowanie sprzedaż i wdrażanie rozwiązań teleinformatycznych. Świadczenie usług serwisowych i konsultingowych 27001:2017-06 lub równoważny
1.2 Wykonawca musi posiadać autoryzację producenta lub autoryzowane dystrybutora w zakresie implementacji oferowanych rozwiązań storage.
1.3 Dokumenty potwierdzające spełnienie wymogu- zgodnie z Załącznikiem nr 1 pkt.51 i 52 Specyfikacji funkcjonalno – technicznej.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

3.1 Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
a) wypełniona Specyfikacja funkcjonalno - użytkowa na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ ,
b) wypełniony Formularz Ofertowy sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ,
c) oświadczenia, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 1 niniejszej SWZ – Załącznik nr 4 SWZ,
d) przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w Rozdziale V ust. 1 niniejszej SWZ,
e) jeżeli dotyczy - zobowiązanie podmiotu trzeciego opatrzone podpisem elektronicznym
f) jeżeli dotyczy – pełnomocnictwa - opatrzone podpisem elektronicznym dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (dotyczy jedynie Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie) – dokument winien być przedstawiony w formie przewidzianej dla pełnomocnictwa

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty i zawierać w szczególności wskazanie:
a) wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia,
b) ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, obejmujący przede wszystkim:
- reprezentowanie konsorcjum w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,
- zaciąganie w imieniu konsorcjum zobowiązań,
- złożenie oferty wspólnie,
- prowadzenie korespondencji i podejmowanie zobowiązań związanych postępowaniem zamówienie publiczne.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje zmiany umowy zgodnie z zapisem w § 13 ZMIANY UMOWY - Załącznik 2 Projekt Umowy do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-09-21 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/817897

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-09-21 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-10-20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.