Ogłoszenie z dnia 2023-09-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00355103/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Przygotowanie i dostawa posiłków dla uczniów Szkół Podstawowych z terenu
Gminy Łomża.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łomża
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669944
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marii Skłodowskiej-Curie 1a
1.5.2.) Miejscowość: Łomża
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-400
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminalomza.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gminalomza.pl/bip/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/gminalomza1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie i dostawa posiłków dla uczniów Szkół Podstawowych z terenuGminy Łomża.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e8489a8-3c42-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00395402
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030847/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Przygotowanie i dostawa posiłków dla uczniów Szkół Podstawowych z terenu Gminy Łomża.”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00355103
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WI.271.1.23.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Części I: Szkoła Podstawowa im. ppor. dh. Jadwigi Dziekońskiej ps. "Jadzia", ul. Szkolna 4, 18-400 Konarzyce dostawa – ok. 76 dużych zestawów obiadowych; ok. 51 małych zestawów obiadowych/ dziennie;4.5.3.) Główny kod CPV: 55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 311537,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Części II: Szkoła Podstawowa Nowe Kupiski 137, 18-400 Nowe Kupiski – ok. 38 dużych zestawów obiadowych i 27 małych zestawów obiadowych/ dziennie4.5.3.) Główny kod CPV: 55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 151564,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Części III: Szkoła Podstawowa im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Wygodzie – ok. 3 dużych zestawów obiadowych i 43 małych zestawów obiadowych/ dziennie4.5.3.) Główny kod CPV: 55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 93187,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Części IV: Szkoła Podstawowa im. Rodziny Jabłońskich w Pniewie, ul. Akacjowa 1, 18-400 Łomża – ok. ok. 14 dużych zestawów obiadowych; ok. 13 małych zestawów obiadowych/ dziennie4.5.3.) Główny kod CPV: 55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 61563,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Części V: Szkoła Podstawowa w Jarnutach Jarnuty 1, 18-400 Jarnuty – ok. 20 dużych zestawów obiadowych; ok. 30 małych zestawów obiadowych/ dziennie4.5.3.) Główny kod CPV: 55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
4.5.5.) Wartość części: 93004,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VI: Szkoła Podstawowa w Podgórzu ul. Szkolna 1, 18-400 Podgórze – ok. 5 dużych zestawów obiadowych; ok. 13 małych zestawów obiadowych/ dziennie4.5.3.) Główny kod CPV: 55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
4.5.5.) Wartość części: 42908,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VII: Szkoła Podstawowa w Puchałach, Puchały 31, 18- 400 Łomża – ok. 4 dużych zestawów obiadowych; ok. 24 małych zestawów obiadowych/dziennie4.5.3.) Główny kod CPV: 55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 38591,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 281394,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 397592,71 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 281394,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jerzy Gołaszewski Mąka i Magia
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 723 119 09 55
7.3.3) Ulica: Białostocka
7.3.4) Miejscowość: Zambrów
7.3.5) Kod pocztowy: 18-300
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Jerzy Gołaszewski Mąka i Magia
jakie przetargi wygrała firma
Jerzy Gołaszewski Mąka i Magia
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 296168,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-06-21Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie:
W dniu 24 sierpnia 2023 r. w przedmiotowym postępowaniu zostały złożone następujące oferty nie przez następujących wykonawców:
1) Części II: Szkoła Podstawowa Nowe Kupiski 137, 18-400 Nowe Kupiski:
Zajazd Herbu Wielbut Monika Kosiorek-Olbryś
ul. ul. Łomżyńska 161/161
18-400 Konarzyce
• cena brutto 202 846,68 zł
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe,
Czartoszewska Helena
Krajewo Łętowo 12
18-300 Zambrów
• cena brutto: 204 314,40 zł
1. Zamawiający- stosownie do art. 222 ust. 4 ustawy Pzp- bezpośrednio przed otwarciem ofert podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie poszczególnych części zamówienia tj.:
Części II: Szkoła Podstawowa Nowe Kupiski 137, 18-400 Nowe Kupiski: 151 564,00 zł brutto,
2. Oferta z najniższą ceną przewyższa zatem kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Części 2, 3, 4 ,5, 6 i 7 niniejszego zamówienia, a Zamawiający nie posiada środków własnych,
które mógłby dodatkowo przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia.
3. Wobec powyższego na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia publicznego.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 202846,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 202846,68 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie:
W dniu 24 sierpnia 2023 r. w przedmiotowym postępowaniu zostały złożone następujące oferty nie przez następujących wykonawców:
1) Części III: Szkoła Podstawowa im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Wygodzie.
Jerzy Gołaszewski Mąka i Magia
ul. Białostocka 57d
18-300 Zambrów
• cena brutto 114 793,20 zł
Zajazd Herbu Wielbut Monika Kosiorek-Olbryś
ul. ul. Łomżyńska 161/161
18-400 Konarzyce
• cena brutto 126 367,78 zł
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe,
Czartoszewska Helena
Krajewo Łętowo 12
18-300 Zambrów
• cena brutto: 135 302,40 zł
1. Zamawiający- stosownie do art. 222 ust. 4 ustawy Pzp- bezpośrednio przed otwarciem ofert podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie poszczególnych części zamówienia tj.:
Części III: Szkoła Podstawowa im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Wygodzie – 93 187,00 zł brutto,
2. Oferta z najniższą ceną przewyższa zatem kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Części 2, 3, 4 ,5, 6 i 7 niniejszego zamówienia, a Zamawiający nie posiada środków własnych,
które mógłby dodatkowo przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia.
3. Wobec powyższego na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia publicznego.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 114793,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 126367,78 PLN
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie:
W dniu 24 sierpnia 2023 r. w przedmiotowym postępowaniu zostały złożone następujące oferty nie przez następujących wykonawców:
Części IV: Szkoła Podstawowa im. Rodziny Jabłońskich w Pniewie, ul. Akacjowa 1, 18-400 Łomża
Zajazd Herbu Wielbut Monika Kosiorek-Olbryś
ul. ul. Łomżyńska 161/161
18-400 Konarzyce
• cena brutto 82 975,75 zł
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe,
Czartoszewska Helena
Krajewo Łętowo 12
18-300 Zambrów
• cena brutto: 84 175,20 zł
1. Zamawiający- stosownie do art. 222 ust. 4 ustawy Pzp- bezpośrednio przed otwarciem ofert podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie poszczególnych części zamówienia tj.:
Części IV: Szkoła Podstawowa im. Rodziny Jabłońskich w Pniewie, ul. Akacjowa 1, 18-400 Łomża – 61 563,00 zł brutto,
2. Oferta z najniższą ceną przewyższa zatem kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Części 2, 3, 4 ,5, 6 i 7 niniejszego zamówienia, a Zamawiający nie posiada środków własnych,
które mógłby dodatkowo przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia.
3. Wobec powyższego na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia publicznego.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 82975,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 82975,75 PLN
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie:
W dniu 24 sierpnia 2023 r. w przedmiotowym postępowaniu zostały złożone następujące oferty nie przez następujących wykonawców:
Części V: Szkoła Podstawowa w Jarnutach Jarnuty 1, 18-400 Jarnuty
Jerzy Gołaszewski Mąka i Magia
ul. Białostocka 57d
18-300 Zambrów
• cena brutto 111 780,00 zł
Zajazd Herbu Wielbut Monika Kosiorek-Olbryś
ul. ul. Łomżyńska 161/161
18-400 Konarzyce
• cena brutto 149 396,40 zł
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe,
Czartoszewska Helena
Krajewo Łętowo 12
18-300 Zambrów
• cena brutto: 153 576,00 zł
1. Zamawiający- stosownie do art. 222 ust. 4 ustawy Pzp- bezpośrednio przed otwarciem ofert podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie poszczególnych części zamówienia tj.:
Części V: Szkoła Podstawowa w Jarnutach Jarnuty 1, 18-400 Jarnuty – 93 004,00 zł brutto,
2. Oferta z najniższą ceną przewyższa zatem kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Części 2, 3, 4 ,5, 6 i 7 niniejszego zamówienia, a Zamawiający nie posiada środków własnych,
które mógłby dodatkowo przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia.
3. Wobec powyższego na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia publicznego.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 111780,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 149396,40 PLN
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie:
W dniu 24 sierpnia 2023 r. w przedmiotowym postępowaniu zostały złożone następujące oferty nie przez następujących wykonawców:
Część VI: Szkoła Podstawowa w Podgórzu ul. Szkolna 1, 18-400 Podgórze
Zajazd Herbu Wielbut Monika Kosiorek-Olbryś
ul. ul. Łomżyńska 161/161
18-400 Konarzyce
• cena brutto 52 200,29 zł
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe,
Czartoszewska Helena
Krajewo Łętowo 12
18-300 Zambrów
• cena brutto: 54 432,00 zł
1. Zamawiający- stosownie do art. 222 ust. 4 ustawy Pzp- bezpośrednio przed otwarciem ofert podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie poszczególnych części zamówienia tj.:
Część VI: Szkoła Podstawowa w Podgórzu ul. Szkolna 1, 18-400 Podgórze – 42 908,00 zł brutto,
2. Oferta z najniższą ceną przewyższa zatem kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Części 2, 3, 4 ,5, 6 i 7 niniejszego zamówienia, a Zamawiający nie posiada środków własnych,
które mógłby dodatkowo przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia.
3. Wobec powyższego na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia publicznego.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52200,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52200,29 PLN
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie:
W dniu 24 sierpnia 2023 r. w przedmiotowym postępowaniu zostały złożone następujące oferty nie przez następujących wykonawców:
Część VII: Szkoła Podstawowa w Puchałach, Puchały 31, 18- 400 Łomża
Zajazd Herbu Wielbut Monika Kosiorek-Olbryś
ul. ul. Łomżyńska 161/161
18-400 Konarzyce
• cena brutto 78 483,17 zł
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe,
Czartoszewska Helena
Krajewo Łętowo 12
18-300 Zambrów
• cena brutto: 88 636,40 zł
1. Zamawiający- stosownie do art. 222 ust. 4 ustawy Pzp- bezpośrednio przed otwarciem ofert podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie poszczególnych części zamówienia tj.:
Część VII: Szkoła Podstawowa w Puchałach, Puchały 31, 18- 400 Łomża – 38 591,00 zł brutto,
2. Oferta z najniższą ceną przewyższa zatem kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Części 2, 3, 4 ,5, 6 i 7 niniejszego zamówienia, a Zamawiający nie posiada środków własnych,
które mógłby dodatkowo przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia.
3. Wobec powyższego na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia publicznego.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78483,17 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78483,17 PLN
INNE PRZETARGI Z ŁOMŻY
- Przebudowa i rozbudowa drogi powiatowej nr 1917B Stary Cydzyn - Nowy Cydzyn w systemie "zaprojektuj i wybuduj"
- Żele, testy do diagnostyki alergii i chorób autoimmunologicznych wraz z najmem sprzętu, odczynniki, paski testowe i akcesoria, najem analizatora do parametrów fizyko-chemicznych moczu.
- Przedłużenie wsparcia dla posiadanej zapory sprzętowej (firewall Fortigate) dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
- Zakup wraz z dostawą sprzętu elektronicznego z podziałem na poszczególne części zamówienia
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Łomży w roku 2025
- Dostawa paliw płynnych dla samochodów i sprzętu Zarządu Dróg Powiatowych w Łomży
więcej: przetargi w Łomży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie przygotowania i dostarczania całodziennego wyżywienia dla pacjentów hospitalizowanych w SP WZOZ MSWiA w Bydgoszczy
- Przygotowanie, wydawanie i umożliwienie spożycia obiadów oraz zorganizowanie kolacji wigilijnej na rzecz podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
- Usługi cateringowe na potrzeby Dziennego Domu Pobytu Senior+ w Starym Kobrzyńcu
- Przygotowanie i dowóz posiłków dla uczestników Dziennego Domu Pomocy
- "Dowóz uczniów szkół ponadpodstawowych na warsztaty, zajęcia edukacyjne i inne oraz świadczenie usług cateringowych w związku z realizacją projektu "Dziś uczeń - jutro student"
- Świadczenie usług cateringowych w roku 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.