eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lgota Wielka › Budowa sieci kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Lgota Wielka.



Ogłoszenie z dnia 2024-07-03

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Lgota Wielka.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LGOTA WIELKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648132

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Radomszczańska 60

1.5.2.) Miejscowość: Lgota Wielka

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-565

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 44 680 13 81

1.5.8.) Numer faksu: 44 680 17 77

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@lgotawielka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lgotawielka.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa sieci kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Lgota Wielka.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-47ce6d6d-3912-11ef-b37c-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00395413

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00014426/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Lgota Wielka

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/949396

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/949396

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie odbywa się w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej platformazakupowa.pl, pod adresem https://platformazakupowa.pl/transakcja/949396
Korzystanie z platformy przez wykonawcę jest bezpłatne. Zamawiający dopuszcza opcjonalnie korzystanie z komunikacji elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej gmina@lgotawielka.pl z zastrzeżeniem sposobu i formy składania oferty. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) zwany dalej „RODO”, informuję, że:
1). Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zamawiający – Gmina Lgota Wielka reprezentowana przez Wójta Gminy Lgota Wielka ul. Radomszczańska 60, 97-565 Lgota Wielka.
2). Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w UG w Lgocie Wielkiej z Pan
Piotr Pryliński za pomocą adresu: kontakt@nawigatordanych.pl.
3). Administrator danych osobowych przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie obowiązujących przepisów prawa, zawartych umów oraz na podstawie udzielonej zgody.
4). Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Budowa kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Lgota Wielka” prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji.
5) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605), dalej „ustawa Pzp”, oraz którym dane zostaną udostępniane w ramach ustawy z dnia 6 września 2001 roku o dostępie do informacji publicznej (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 2176 ze zmianami);
6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane,
- zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych do czasu zakończenia okresu archiwizacji danych związanych z postępowaniem - dokumentacja zamówień publicznych przez okres 5 lat, umowa zawarta w wyniku postępowania 10 lat;
7) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
8) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
9) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego)
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania);
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RIG.I.271.2.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I- Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wola Blakowa w pasie drogi powiatowej 3927E obejmuje w szczególności:
1) budowę kolektora grawitacyjnego ∅ 200 dług. około 713 mb
2) odejść od kolektora głównego do granic działek ∅ 160 o dług. ok. 110 mb – sztuk 12.
3) budowę kolektora tłocznego ∅ 90 o dług. ok. 799 mb
4) budowę przepompowni ścieków P1- szt.1 – dz. nr ewid. 283/1 obręb Wola Blakowa
5) montaż instalacji elektrycznej – do podłączenia przepompowni ścieków;
6) wykonaniu i montażu dwóch tablic informacyjnych zgodnie z wytycznymi znajdującymi się na stronie https://www.gov.pl/web/premier/dzialania-informacyjne
Wyposażenie przepompowni P1 Wola Blakowa
Przepompownia zlokalizowana będzie w poboczu pasa drogi powiatowej, urządzenia towarzyszące należy umieścić w pobliżu obiektu w granicy działki.
W zakres odrębnego zadania wchodzi wykonanie instalacji zalicznikowej do przepompowni.
Zasilanie rezerwowe przewidziano z użyciem agregatu prądotwórczego przewoźnego.
Zbiornik przepompowni:
- Materiał: Polimerobeton
- Typ: Nieprzejezdny
- Wewnętrzna średnica zbiornika Di 1,20 m
- Całkowita wysokość zbiornika 4,54 m
Wyposażenie podstawowe:
- Rurociągi tłoczne wewnątrz przepompowni o średnicy DN80
- Orurowanie pompowni ze stali nierdzewnej 1.4301 (wg PN-EN 10088-1) o gr. ścianki min. 2 [mm]
- Kolana ze stali nierdzewnej 1.4301
- Zwężki ze stali nierdzewnej 1.4301
- Wywijka nierdzewna
- Kołnierze luźne ze stali nierdzewnej 1.4301 (PN-EN 10088-1, wymiary wg PN-EN 1092-1)
- Zasuwa klinowa kołn., żel. PN10, krótka, z pokrętłem (PN-EN 1171, PN-EN 558, PN-EN 1092-2)
- Zawór zwrotny kulowy żel. PN10 (PN-EN 12050-4, dł. zabudowy wg PN-EN 558, kołnierze PN-EN 1092-2)
- Prowadnice rurowe ze stali nierdzewnej 1.4301 (PN-EN 10088-1)
- Łańcuch z szeklami do pompy ze stali nierdzewnej 1.4401 (PN-EN 10088-1)
- Drabina złazowa ze stali nierdzewnej 1.4301 (PN-EN 10088-1) ze szczeblami antypoślizgowymi
wg PN-EN 14396
- Uszczelki
- Deflektor ze stali nierdzewnej 1.4301 (PN-EN 10088-1)
- Kominek wentylacyjny ze stali nierdzewnej 1.4301 (PN-EN 10088-1) - 2 szt.
- Dwie poręcze ze stali nierdzewnej 1.4301 (PN-EN 10088-1)
- Śruby połączeniowe ze stali nierdzewnej A2
- Połączenie rurociągu tłocznego RK - kołnierz/PE
- Połączenia wyrównawcze
- Elektrody, kołki, silikon itp.
- Transport, prefabrykacja, montaż na obiekcie
- Właz ze stali nierdzewnej 1.4301 o wymiarach 700 x 600 [mm]
Przepompownia zlokalizowana będzie w poboczu pasa drogi powiatowej, urządzenia towarzyszące
należy umieścić w pobliżu obiektu w granicy działki.
W zakres odrębnego zadania wchodzi wykonanie instalacji zalicznikowej do przepompowni.
Zasilanie rezerwowe przewidziano z użyciem agregatu prądotwórczego przewoźnego.
3.2.1.1. Szczegółowy opis zakresu robót, o których mowa w pkt. 3.2.1 określa:
Dla Części I zamówienia:
- kosztorys nakładczy stanowiący załącznik nr 9a do SWZ
- dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 10a do SWZ
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca załącznik nr 11a do
SWZ
Uwaga:
Z uwagi na przyjęty charakter wynagrodzenia Wykonawcy (ryczałt) kosztorysy nakładcze pełnią wyłącznie funkcję informacyjną.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert:
1) w kryterium „Cena”, w którym zamawiającemu zależy, aby wykonawca przedstawił jak najniższą wartość (cenę) dla każdej z Części zamówienia odrębnie, zostanie zastosowany następujący wzór:
Liczba Cn
zdobytych ( C) = ----------- x 100 x waga kryterium 100%
punktów Cb
Gdzie:
C – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena” dla danej części zamówienia
Cn – cena najniższa wśród ofert nieodrzuconych dla danej części zamówienia
Cb – cena oferty badanej dla danej części zamówienia
100 – wskaźnik stały
100 – procentowe znaczenie kryterium ceny

Liczba punktów, którą można uzyskać w ramach kryterium „ cena ” obliczona zostanie dla każdej z Części zamówienia odrębnie przez podzielenie ceny najniższej z ofert nieodrzuconych przez cenę ocenianej oferty i pomnożenie tak otrzymanej liczby przez 100 punktów i wagę kryterium, którą ustalono na 100%.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów w kryterium oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II – Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Brudzice ul. Leśna, obejmuje w szczególności:
1) budowę kolektora grawitacyjnego ∅ 200 dług. około 689 mb
2) budowę odejść od kolektora głównego do granic działek ∅ 160 o dług. ok. 101 mb – sztuk 15 (studnie: S2.2-S2.2.1, S1.2-S1.1, S2.1-S2.1.1, S3A.1-S3B.1, S5-S5.1, S6-S6.1, S8-S8B.1, S11-S11.1, S12-S12.1, S13-S13.1, S18-S18.1, S20-S20.1, S21-S21.1, S26-S26.1, S27-S27.1)
3) budowę kolektora tłocznego ∅ 90 o dług. ok. 633 mb
4) budowę przepompowni ścieków P1- szt.1 – dz. nr ewid. 1159/2 obręb Brudzice
5) montaż instalacji elektrycznej – do podłączenia przepompowni ścieków;
6) budowę ogrodzenia i zjazdu do przepompowni ścieków P1.
7) wykonaniu i montażu dwóch tablic informacyjnych zgodnie z wytycznymi znajdującymi się na stronie https://www.gov.pl/web/premier/dzialania-informacyjne
8) Wykonawca ma obowiązek zapewnić obsługę geodezyjną inwestycji
Wyposażenie przepompowni P1 Brudzice
Lokalizacja przepompowni sieciowej:
- przepompownia P1 – dz. nr ewid. 1159/2 obręb Brudzice
Teren wokół przepompowni należy wygrodzić i utwardzić kostką betonową zgodnie z planem
zagospodarowania. Urządzenia towarzyszące umieścić w pobliżu obiektu przy linii ogrodzenia.
W zakres odrębnego zadania wchodzi wykonanie instalacji zalicznikowej do przepompowni.
Zasilanie rezerwowe przewidziano z użyciem agregatu prądotwórczego przewoźnego.
Zbiornik przepompowni:
- Materiał: Polimerobeton
- Typ: Nieprzejezdny
- Wewnętrzna średnica zbiornika Di 1,20 m
- Całkowita wysokość zbiornika 4,00 m
Wyposażenie podstawowe:
- Rurociągi tłoczne wewnątrz przepompowni o średnicy DN80
- Orurowanie pompowni ze stali nierdzewnej 1.4301 (wg PN-EN 10088-1) o gr. ścianki min. 2 [mm]
- Kolana ze stali nierdzewnej 1.4301
- Zwężki ze stali nierdzewnej 1.4301
- Wywijka nierdzewna
- Kołnierze luźne ze stali nierdzewnej 1.4301 (PN-EN 10088-1, wymiary wg PN-EN 1092-1)
Zasuwa klinowa kołn., żel. PN10, krótka, z pokrętłem (PN-EN 1171, PN-EN 558, PN-EN 1092-2)
- Zawór zwrotny kulowy żel. PN10 (PN-EN 12050-4, dł. zabudowy wg PN-EN 558, kołnierze PN-EN 1092-2)
- Prowadnice rurowe ze stali nierdzewnej 1.4301 (PN-EN 10088-1)
- Łańcuch z szeklami do pompy ze stali nierdzewnej 1.4401 (PN-EN 10088-1)
- Drabina złazowa ze stali nierdzewnej 1.4301 (PN-EN 10088-1) ze szczeblami antypoślizgowymi
wg PN-EN 14396
- Uszczelki
- Deflektor ze stali nierdzewnej 1.4301 (PN-EN 10088-1)
- Kominek wentylacyjny ze stali nierdzewnej 1.4301 (PN-EN 10088-1) - 2 szt.
- Dwie poręcze ze stali nierdzewnej 1.4301 (PN-EN 10088-1)
- Śruby połączeniowe ze stali nierdzewnej A2
- Połączenie rurociągu tłocznego RK - kołnierz/PE
- Połączenia wyrównawcze
- Elektrody, kołki, silikon itp.
- Transport, prefabrykacja, montaż na obiekcie
- Właz ze stali nierdzewnej 1.4301 o wymiarach 700 x 600 [mm]
3.2.2.2. Szczegółowy opis zakresu robót, o których mowa w pkt. 3.2.2.1. określa:
Dla Części II zamówienia:
- kosztorys nakładczy stanowiący załącznik nr 9b do SWZ
- dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 10b do SWZ
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca załącznik nr 11b do SWZ
Uwaga: Zamówieniem nie jest objęta cała dokumentacja budowy kanalizacji sanitarnej w m. Brudzice ul. Leśna. Zakres pokazuje załącznik nr 9b – kosztorys nakładczy .
Uwaga: Z uwagi na przyjęty charakter wynagrodzenia Wykonawcy (ryczałt) kosztorysy nakładcze robot pełnią wyłącznie funkcję informacyjną.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert:
1) w kryterium „Cena”, w którym zamawiającemu zależy, aby wykonawca przedstawił jak najniższą wartość (cenę) dla każdej z Części zamówienia odrębnie, zostanie zastosowany następujący wzór:
Liczba Cn
zdobytych ( C) = ----------- x 100 x waga kryterium 100%
punktów Cb
Gdzie:
C – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena” dla danej części zamówienia
Cn – cena najniższa wśród ofert nieodrzuconych dla danej części zamówienia
Cb – cena oferty badanej dla danej części zamówienia
100 – wskaźnik stały
100 – procentowe znaczenie kryterium ceny

Liczba punktów, którą można uzyskać w ramach kryterium „ cena ” obliczona zostanie dla każdej z Części zamówienia odrębnie przez podzielenie ceny najniższej z ofert nieodrzuconych przez cenę ocenianej oferty i pomnożenie tak otrzymanej liczby przez 100 punktów i wagę kryterium, którą ustalono na 100%.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów w kryterium oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Krzywanice (Otocze).
polegająca w szczególności na :
1) budowę kolektora grawitacyjnego ∅ 200 dług. około 429 mb
2) odejść od kolektora głównego do granic działek ∅ 160 o dług. ok. 16,5 mb – sztuk 6.
3) budowę kolektora tłocznego ∅ 90 o dług. ok. 633 mb
4) budowę przepompowni ścieków KRP 8- szt.1 – dz. nr ewid. 859 obręb Krzywanice
5) montaż instalacji elektrycznej – do podłączenia przepompowni ścieków;
6) budowę ogrodzenia i zjazdu do przepompowni ścieków KRP8.
7) wykonaniu i montażu dwóch tablic informacyjnych zgodnie z wytycznymi znajdującymi się na stronie https://www.gov.pl/web/premier/dzialania-informacyjne
Wyposażenie przepompowni KRP8
- Pompownia ścieków KRP8 - w gotowym wykopie wraz z automatyką i sterowaniem - według proj. - korpus DN1400 z polimerobetonu, armatura, oruyrowanie, pompy zatapialne, urządzenia i instalacje zasilające i sterujące wraz z okablowaniem, system monitoringu użytkowany w Gminie Lgota. Zakres prac obejmuje w szczególności dostawę, montaż i uruchomienie kompletnej przepompowni ścieków (wszystkie niezbędne roboty budowlane i instalacyjne, w tym przekazane niezbędnego oprogramowania wraz z kodami źródłowymi, na zasadach określonych w umowie oraz w pkt 3.2.4 SWZ), w tym następujące wyposażenie:
a) zbiornik z polimerobetonu z dostawą na plac budowy, o średnicy 1400 mm;
b) pompy zatapialne, sztuk 2 bez rozdrabniaczy + kolana sprzęgające wraz z podstawami (żeliwo epoxy);
c) armaturę kompletną: zasuwy odcinające, zawory zwrotne (korpusy żeliwne);
d) piony tłoczne ze stali kwasoodpornej
e) złącza śrubowe ze stali kwasoodpornej,
f) konstrukcje stalowe ze stali kwasoodpornej: wspornik rozdzielnicy, właz prostokątny z kratą bezpieczeństwa zamykany na kłódkę zabezpieczony przed przypadkowym opadnięciem, pomost obsługowy z ażurową kratą przeciwpoślizgową wykonaną z tworzywa, drabina do zejścia na dno zbiornika,
g) kominki wentylacyjne nawiewny i wywiewny z PCV (zabezpieczenie przed wrzuceniem ciał stałych)
h) nasada strażacka Ø 52,
i) łańcuchy pomp i pływaków ze stali kwasoodpornej,
j) pływakowe sygnalizatory poziomu typ MAC-3 wykonane z następujących materiałów: obudowa-polipropylen, uszczelnienie wejścia kabla EPDM, kabel- uszlachetnione PVC lub guma chloroprenowa,
k) kpl. układ sterowania typ RZS,
l) sonda statyczna,
ł) wyciągarka typu kołowrotek z hamulcem

3.2.3.2.Szczegółowy opis zakresu robót, o których mowa w pkt. 3.2.3.1określa:
Dla Części III zamówienia:
- kosztorys nakładczy stanowiący załącznik nr 9c do SWZ
- kosztorys nakładczy dla studni S.14-S.15 stanowiący załącznik nr 9d do SWZ
- dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 10c do SWZ
- wyciąg z dokumentacji stanowiący załącznik nr 12a do SWZ
- wyciąg z dokumentacji stanowiący załącznik nr 12b do SWZ
- projekt zagospodarowania terenu dz. ewid. 863/1 obręb Krzywanice (S.14-S.15) załącznik nr 12 c do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert:
1) w kryterium „Cena”, w którym zamawiającemu zależy, aby wykonawca przedstawił jak najniższą wartość (cenę) dla każdej z Części zamówienia odrębnie, zostanie zastosowany następujący wzór:
Liczba Cn
zdobytych ( C) = ----------- x 100 x waga kryterium 100%
punktów Cb
Gdzie:
C – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena” dla danej części zamówienia
Cn – cena najniższa wśród ofert nieodrzuconych dla danej części zamówienia
Cb – cena oferty badanej dla danej części zamówienia
100 – wskaźnik stały
100 – procentowe znaczenie kryterium ceny

Liczba punktów, którą można uzyskać w ramach kryterium „ cena ” obliczona zostanie dla każdej z Części zamówienia odrębnie przez podzielenie ceny najniższej z ofert nieodrzuconych przez cenę ocenianej oferty i pomnożenie tak otrzymanej liczby przez 100 punktów i wagę kryterium, którą ustalono na 100%.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów w kryterium oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:. Spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie stawia warunków w powyższym zakresie.
Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie stawia warunków w powyższym zakresie.
Sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie stawia warunków w powyższym zakresie.
Zdolności technicznej lub zawodowej
dla części I Wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże, że
a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, co najmniej jedną robotę budowlaną polegające na budowie, remoncie lub przebudowie sieci kanalizacji sanitarnej, i/lub sieci kanalizacji deszczowej i/lub sieci wodociągowej o wartości zadania minimum 600 000,00 brutto zł

Informacje dodatkowe:
Dla potrzeb oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu z pkt 6.1.4.1. lit. a), jeżeli wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej waluty podawany przez NBP w oparciu o tabelę średnich kursów walut obcych, na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
b) dysponuje co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , posiadającą uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych określone przepisami Prawa Budowlanego (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 725 ze zm.) i rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Z 2019r. poz.831) wraz z przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego Inżynierów Budownictwa w rozumieniu ustawy z dnia 15 grudnia 2000 roku o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 551) lub równoważne odpowiadające im uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a także legitymuje się, co najmniej trzyletnim doświadczeniem przy pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;

dla części II Wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże, że:
a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, co najmniej jedną robotę budowlaną polegające na budowie, remoncie lub przebudowie sieci kanalizacji sanitarnej, i/lub sieci kanalizacji deszczowej i/lub sieci wodociągowej o wartości zadania minimum 390 000,00 brutto zł

Informacje dodatkowe:
Dla potrzeb oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu z pkt 6.1.4.2 lit. a), jeżeli wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej waluty podawany przez NBP w oparciu o tabelę średnich kursów walut obcych, na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
b) dysponuje co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , posiadającą uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych określone przepisami Prawa Budowlanego (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 725 ze zm.) i rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Z 2019r. poz.831) wraz z przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego Inżynierów Budownictwa w rozumieniu ustawy z dnia 15 grudnia 2000 roku o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 551) lub równoważne odpowiadające im uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a także legitymuje się, co najmniej trzyletnim doświadczeniem przy pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia

dla części III Wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże, że
a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, co najmniej jedną robotę budowlaną polegające na budowie, remoncie lub przebudowie sieci kanalizacji sanitarnej, i/lub sieci kanalizacji deszczowej i/lub sieci wodociągowej o wartości zadania minimum 400 000,00 brutto zł

Informacje dodatkowe:
Dla potrzeb oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu z pkt 6.1.4.3. lit. a), jeżeli wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej waluty podawany przez NBP w oparciu o tabelę średnich kursów walut obcych, na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
b) dysponuje co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , posiadającą uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych określone przepisami Prawa Budowlanego (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 725 ze zm.) i rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Z 2019r. poz.831) wraz z przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego Inżynierów Budownictwa w rozumieniu ustawy z dnia 15 grudnia 2000 roku o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 551) lub równoważne odpowiadające im uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a także legitymuje się, co najmniej trzyletnim doświadczeniem przy pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia

UWAGA: Wykonawca składający ofertę dla dwóch lub trzech części zobowiązany jest zsumować podane powyżej wartości robót wymagane dla części, na które składa ofertę i wykazać się jedną robotą budowlaną polegającą na budowie (rozbudowie, odbudowie), przebudowie lub remoncie sieci kanalizacji sanitarnej, i/lub sieci kanalizacji deszczowej i/lub sieci wodociągowej o wartości robót stanowiącej co najmniej sumę tych kwot wskazanych dla części, na które Wykonawca składa ofertę.

Uwaga: Wykonawca składający ofertę dla więcej niż jednej części może wykazać się tym samym kierownikiem budowy przy każdej części pod warunkiem, iż legitymuje się on co najmniej trzyletnim doświadczeniem przy pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia (dotyczy części I, części II, części III). Na podstawie art. 274 ust. 1 Pzp w zw. z § 3 Rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 13 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe potwierdzające spełnianie warunków udziału (dotyczy części I, części II, części III ):
wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do SWZ,

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wzór wykazu stanowi załączniku nr 5 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym – stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) oświadczenie, o którym mowa w pkt. 7.1. SWZ; W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa powyżej, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.
2) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, o których mowa w pkt 6.6. SWZ, (jeżeli dotyczy);
3) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w pkt 7.9.2. SWZ, (jeżeli dotyczy);
4) dowód wniesienia wadium;
5) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa, (jeżeli dotyczy).
6) dowody równoważności, jeżeli wykonawca zaoferował rozwiązania równoważne w stosunku do określonych w opisie przedmiotu zamówienia, (jeżeli dotyczy).
7) uzasadnienie zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa, (jeżeli dotyczy). W sytuacji, gdy oferta lub inne dokumenty składane w toku postępowania będą zawierać tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzega, że nie mogą być one udostępniane oraz wskazuje, że zastrzeżone informację stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu Ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu konkurencyjności. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 222 ust 5 ustawy Pzp.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości dla:
Części I 24 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia cztery tysiące 00/100)
Części II 16 000,00 PLN (słownie: szesnaście tysięcy 00/100)
Części III 16 000,00 PLN (słownie: szesnaście tysięcy 00/100)
9.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą.
Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.
Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Lgocie Wielkiej:
Nr rachunku: ESBANK - Banku Spółdzielczym w Radomsku, oddział Lgota Wielka: 07 8980 0009 2004 0028 0314 0004 z dopiskiem: „Wadium – Postępowanie RIG.I.271.2.2024” część……………….
Uwaga: Za termin wniesienia zabezpieczenia w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego.
Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020r. poz. 299).
Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone, jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy) (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – wymaga się wymienienia wszystkich wykonawców), beneficjenta gwarancji lub poręczenia (zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela (np. banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji lub poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib,
2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem,
3) kwotę gwarancji lub poręczenia,
4) termin ważności gwarancji lub poręczenia (który nie może być krótszy niż termin związania Wykonawcy złożoną przez niego ofertą), nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji lub poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż:
a) wykonawca, którego ofertę wybrano: (i) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub (ii) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub (iii) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, którego oferta została wybrana;
b) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 Pzp lub art. 128 ust. 1 Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej
5) oznaczenie postępowania, którego wadium dotyczy.
Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o którym mowa w pkt 9.4. ppkt 2-4 SWZ wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.
Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona.
Zamawiający będzie dokonywał zwrotu wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 98 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
W przypadku wspólnie ubiegających się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o którym mowa w pkt. 7.1. SWZ składa każdy z wykonawców.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są złożyć oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonują poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
W przypadku, o którym mowa w pkt 7.9. SWZ wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik wraz z ofertą winno być złożone pełnomocnictwo dla tej osoby określające jego zakres. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być sporządzone i przekazane Zamawiającemu zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. poz. 2452).
Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

. Zamawiający udzieli Wykonawcy zaliczki na poczet wykonania przedmiotu umowy:

a) W odniesieniu do Część I umowy w wysokości ...................... zł (słownie: ), co stanowi 5% ceny całkowitej podanej w ofercie;

b) W odniesieniu do Części II umowy w wysokości ...................... zł (słownie:................), co

stanowi 5% ceny całkowitej podanej w ofercie;

c) W odniesieniu do Części III umowy w wysokości ...................... zł (słownie:................), co

stanowi 5% ceny całkowitej podanej w ofercie.

Zaliczka zostanie udzielona Wykonawcy na jego wniosek na podstawie faktury pro forma przedłożonej przez Wykonawcę. Wypłata zaliczki nastąpi w terminie 10 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego faktury pro forma dla danej części.

2. Udzielona zaliczka w ramach danej części umowy zostaje zaliczona, po zrealizowaniu

całości przedmiotu umowy w ramach danej części, na poczet wynagrodzenia Wykonawcy. W przypadku odstąpienia od umowy przez Zamawiającego lub Wykonawcę bądź w przypadku

niewykonania przez Wykonawcę umowy z jakiejkolwiek przyczyny, zaliczka staje się natychmiast wymagalna i płatna Zamawiającemu przez Wykonawcę w terminie 5 dni roboczych od dnia otrzymania wezwania do zwrotu nierozliczonej części lub całości zaliczki.

Za rozliczenie zaliczki uznaje się wykonanie robót o wartości nie mniejszej niż wartość zaliczki po potwierdzeniu przez Inspektora Nadzoru ich należytego wykonania. Zamawiający może żądać zwrotu zaliczki niezależnie od przysługującego mu odszkodowania lub kar umownych.

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ
Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
Wszystkie istotne postanowienia umowy, wraz z wysokością kary w przypadku rozwiązania umowy oraz ze szczegółowym zakresem obowiązków Wykonawcy związanych z realizacją przedmiotu zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-18 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferta powinna być złożona przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-18 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-16

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zadanie współfinansowane z Rządowego Funduszu POLSKI ŁAD
Program Inwestycji Strategicznych

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.