Ogłoszenie z dnia 2024-07-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Nadzór inwestorski nad pracami restauratorskimi w pomieszczeniach Żywieckiej Biblioteki Samorządowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Żywiec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182539
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 2
1.5.2.) Miejscowość: Żywiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 33 475 42 00
1.5.8.) Numer faksu: 33 475 42 02
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zywiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zywiec.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-39bfd735-12bc-11ef-a7f7-6221b72ad4fc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Nadzór inwestorski nad pracami restauratorskimi w pomieszczeniach Żywieckiej Biblioteki Samorządowej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-39bfd735-12bc-11ef-a7f7-6221b72ad4fc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00395419
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00577238/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Przeciwdziałanie degradacji wybranych pomieszczeń Żywieckiej Biblioteki Samorządowej poprzez ich odrestaurowanie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00325812
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W poprzednio prowadzonym postępowaniu w trybie podstawowym z możliwością negocjacji, do części nr 2 zamówienia nie złożono żadnej oferty.
Art. 305 pkt 2 ustawy PZP - w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: GKI.271.3.2024
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GKI.271.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 414646,74 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 8130,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie kompleksowego wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad całością prac związanych z wykonaniem prac restauratorskich, konserwatorskich i remontowo-budowlanych w pomieszczeniach budynku Żywieckiej Biblioteki Samorządowej.
Zamówienie niniejsze stanowi część nr 2 zamówienia p.n. „Przeciwdziałanie degradacji wybranych pomieszczeń Żywieckiej Biblioteki Samorządowej poprzez ich odrestaurowanie”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Projektów Budownictwa mgr inż. Jarosław Kwak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 070488518
7.3.3) Ulica: Kościuszki 42/6
7.3.4) Miejscowość: Żywiec
7.3.5) Kod pocztowy: 34-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Nadzór w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci elektrycznych i elektroenergetycznych - "Lambert - Przemysław Stana" Sp. j.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO PROJEKTÓW BUDOWNICTWA - mgr inż. JAROSŁAW KWAK
jakie przetargi wygrała firma
BIURO PROJEKTÓW BUDOWNICTWA - mgr inż. JAROSŁAW KWAK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
INNE PRZETARGI Z ŻYWCA
- Remont chodnika przy drodze powiatowej nr 1467 S ul. Komorowskich w Żywcu w km od 0+283 do km 0+439 strona prawa oraz w km 0+620 do km 0+653 strona lewa - drugie postępowanie
- Dostawa i montaż sprzętu komputerowego, RTV i sprzętu audio dla potrzeb Projektu pn.: "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności przy Zespole Szkół Budowlano-Drzewnych im. Armii Krajowej w Żywcu...
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej Nr 3 w Żywcu - etap I
- Zapewnienie nowoczesnych i bezpiecznych warunków transportu w Mieście Żywiec z podziałem na 7 zadań
- "Poprawa infrastruktury mostowo-drogowej w Powiecie Żywieckim" z podziałem na 3 części
więcej: przetargi w Żywcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nadzór inwestorski dla zadania pn.: "Modernizacja budynku biurowego Urzędu Skarbowego oraz budowa wolnostojącego budynku garażowego z przebudową przyległego parkingu w Sanoku przy ul. Kiczury 16"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Rewitalizacja obszaru miejskiego w obrębie budynku Admiral Palast w Zabrzu" - zaprojektuj i wybuduj.
- Świadczenie usług projektowania, nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi w zakresie konstrukcyjno - budowlanym dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji i Ortopedii Sp. z o.o. w Kamiennej Górze
- Modernizacja pomieszczeń budynku Urzędu Miejskiego w Łazach przez dostosowanie obiektu do osób niepełnosprawnych oraz ze szczególnymi potrzebami.
- Rewitalizacja zabytku w gminie Stare Pole (w formule "zaprojektuj i wybuduj")
- Pełnienie fun. Insp. Nadzoru Inwest. nad realizacją operacji pn. "Scalanie gruntów obrębów Chylin Wielki, Tarnów, Wólka Tarnowska i Wygoda, gm. Wierzbica, pow. chełmski, woj. lubelskie"- część nr 3
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.