eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinEP/220/47/2023 Powtórzenie zadania: "Budowa elektrowni fotowoltaicznej o mocy do 500 kWp, wolnostojącej w SPWSZ w Szczecinie przy ul. Alfreda Sokołowskiego 11"



Ogłoszenie z dnia 2023-09-14

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
EP/220/47/2023 Powtórzenie zadania: „Budowa elektrowni fotowoltaicznej o mocy do 500 kWp, wolnostojącej w SPWSZ w Szczecinie przy ul. Alfreda Sokołowskiego 11”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony w Szczecinie

1.3.) Oddział zamawiającego: SPWSZ w Szczecinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000290274

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Arkońska 4

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 71-455

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.7.) Numer telefonu: 91 813 9076

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@spwsz.szczecin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spwsz.szczecin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.spwsz.szczecin.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

EP/220/47/2023 Powtórzenie zadania: „Budowa elektrowni fotowoltaicznej o mocy do 500 kWp, wolnostojącej w SPWSZ w Szczecinie przy ul. Alfreda Sokołowskiego 11”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b93ec0a7-385f-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00395425

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Umowa nr RPZP.02.10.00-32-C100/20-00 z dnia 20.01.2021 r. o dofinansowanie Projektu „Budowa elektrowni fotowoltaicznej o mocy do 500 kWp, wolnostojącej w Samodzielnym Publicznym Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Szczecinie przy ul. Alfreda Sokołowskiego 11” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Postępowanie prowadzone jest w związku ze ziszczeniem się okoliczności przywołanych w w/w przepisie, tj.:
1) przedmiotowe zamówienie udzielone zostanie w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego (umowa nr EP/221/12/2023 zawarta w dniu 25.01.2023 r. w wyniku wyboru oferty wykonawcy jako najkorzystniejszej w postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym w wariancie I, zgodnie z przepisami PZP, znak sprawy: EP/220/81/2022) dotychczasowemu Wykonawcy (Ozeris Sp. z o.o. Sp. komandytowa, ul. Koszarowa 4, 70-822 Szczecin i Januszowi Struzikowi, prowadzącemu działalność gospodarcza pod firmą Energo-Montaż Janusz Struzik, ul. Cicha 8, 73-130 Dobrzany),
2) zamówienie polega na powtórzeniu podobnych robót budowlanych i jest zgodne z Przedmiotem Zamówienia Podstawowego,
Uwaga: pozostała część uzasadnienia faktycznego i prawnego wyboru trybu zamówienia z wolnej ręki znajduje się w Sekcji IX - Informacje dodatkowe

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: EP/220/47/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 50000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje prace z zakresu budowy elektrowni fotowoltaicznej o mocy poniżej 500 kWp, wolnostojącej wraz z przyłączami energetycznymi do źródeł odbioru energii elektrycznej zlokalizowanej na działkach nr 2/9 i 2/15 obręb 4015 w Samodzielnym Publicznym Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym przy ul. A. Sokołowskiego 11 w Szczecinie. Przedmiotem Zadania nr 1 jest wykonanie robót budowlanych polegających na rozbiórce i wykonaniu ogrodzenia o długości 50 m na terenie Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Szczecinie przy ul. A. Sokołowskiego 11 (obręb 4015 działka 2/15). Opis przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 1 stanowi załącznik nr 1.1 do Zaproszenia do negocjacji

4.5.3.) Główny kod CPV: 45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

4.5.5.) Wartość części: 25000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje prace z zakresu budowy elektrowni fotowoltaicznej o mocy poniżej 500 kWp, wolnostojącej wraz z przyłączami energetycznymi do źródeł odbioru energii elektrycznej zlokalizowanej na działkach nr 2/9 i 2/15 obręb 4015 w Samodzielnym Publicznym Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym przy ul. A. Sokołowskiego 11 w Szczecinie. Przedmiotem Zadania nr 2 jest wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu przyłącza wody zimnej na terenie Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Szczecinie przy ul. A. Sokołowskiego 11 (obręb 4015 działka 2/15). Opis przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 2 stanowi załącznik nr 1.2 do Zaproszenia do negocjacji

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.5.) Wartość części: 25000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30750,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30750,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30750,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Ozeris Sp. z o.o. Sp. komandytowa

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Energo-Montaż Janusz Struzik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9552415175

7.3.3) Ulica: Koszarowa 4

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 70-822

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30750,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30750,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30750,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30750,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Ozeris Sp. z o.o. Sp. komandytowa

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Energo-Montaż Janusz Struzik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9552415175

7.3.3) Ulica: Koszarowa 4

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 70-822

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30750,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Pozostała część uzasadnienia faktycznego i prawnego wyboru trybu zamówienia z wolnej ręki z Sekcji III pkt 3.1.1):
3) Zamawiający w ogłoszeniu o Zamówieniu Podstawowym, zamieszczonym w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 08.11.2022 r. pod nr 2022/BZP 00427287/01, przewidział możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) PZP, których przedmiotem będą prace z zakresu budowy elektrowni fotowoltaicznej o mocy poniżej 500 kWp, wolnostojącej wraz z przyłączami energetycznymi do źródeł odbioru energii elektrycznej zlokalizowanej na działkach nr 2/9 i 2/15 obręb 4015 w Samodzielnym Publicznym Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym przy ul. A. Sokołowskiego 11 w Szczecinie, obejmujące czynności wskazane rodzajowo w załączniku nr 1A do SWZ, o wartości 887 209,15 zł netto, co stanowi równowartość 199 211,68 EUR,
4) zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7) PZP Zamawiający może udzielić zamówienia
z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości,
5) całkowita wartość przedmiotowego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu wartości Zamówienia Podstawowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.