eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrotoszynUsuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Powiatu Krotoszyńskiego w roku 2024



Ogłoszenie z dnia 2024-07-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Powiatu Krotoszyńskiego w roku 2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Krotoszyński

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854754

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 56 Pułku Piechoty Wlkp. 10

1.5.2.) Miejscowość: Krotoszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-700

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 62 725-42-56

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@starostwo.krotoszyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-krotoszyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_krotoszyn

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Powiatu Krotoszyńskiego w roku 2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-39eeca10-1c1b-11ef-a7c1-72acb4a2af8f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00395458

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00054519/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Usuwanie azbestu z terenu powiatu w roku 2024

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00341113

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Or.272.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Powiatu Krotoszyńskiego w roku 2024, z wyłączeniem beneficjentów Działania A1.4.1 w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności.
Prace stanowiące przedmiot zamówienia odbywać się będą na terenie 6 gmin: Kobylin, Koźmin Wlkp., Krotoszyn, Rozdrażew, Sulmierzyce, Zduny.
Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z zakresem ilościowym, rzeczowym prac i obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
Zakres prac obejmuje w szczególności:
Pakowanie, ważenie odpadów, odbiór, załadunek wcześniej zdemontowanych wyrobów zawierających azbest, transport z miejsca odbioru do miejsca unieszkodliwienia, rozładunek i unieszkodliwienie odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz prowadzenie ewidencji odpadów zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U z 2023 r., poz. 1587 ze zm.).
Wykonawca musi dysponować odpowiednim sprzętem technicznym, narzędziami i wyposażeniem zapewniającym prawidłowe, bezpieczne prowadzenie prac w zakresie odbioru wyrobów azbestowych.
Realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, wytycznymi określonymi w SWZ, przepisami BHP i z należytą starannością oraz aktualnym poziomem wiedzy technicznej, gwarantującymi wykonanie przedmiotu umowy we właściwy i bezpieczny sposób, zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami, w szczególności przepisami dotyczącymi usuwania wyrobów zawierających azbest.
Odpowiedzialność za właściwą realizację przedmiotu umowy. Wykonawca zobowiązany jest do naprawienia wszelkich szkód wynikłych z jej niewłaściwej realizacji lub zaniechań tj. zarówno szkód na nieruchomości, mieniu, zdrowiu i życiu mieszkańców oraz użytkowników, a także osób trzecich.
Niezwłoczne informowanie Zamawiającego o problemach technicznych lub okolicznościach, które mogą wpłynąć na jakość prac lub termin zakończenia prac.
Szacunkowe wielkości usług:
Szacunkowa ilość wyrobów zawierających azbest planowanych do odbioru, zapakowania, ważenia, załadunku, transportu, rozładunku i unieszkodliwienia: 410,000 Mg.
Przedstawione wielkości są wielkościami szacunkowymi określonymi na podstawie wielkości zadeklarowanych we wnioskach.
Z uwagi na fakt, iż podane ilości wyrobów zawierających azbest określone zostały w sposób szacunkowy na dzień sporządzenia SWZ (na podstawie złożonych wniosków), ilości te w trakcie realizacji umowy mogą ulec zmianie, na zasadach wskazanych w poniższym pkt. 4-8 i ust. 10.
W związku z faktem, iż wskazana wyżej ilość planowanych do odbioru wyrobów zawierających azbest, jest ilością szacunkową, Zamawiający zapewnia, iż niniejszy przedmiot zamówienia podlegał będzie realizacji w stopniu nie mniejszym niż 80% wskazanej wyżej ilości.
Zamawiający zastrzega, iż zapłaci za rzeczywistą ilość zapakowanych, zważonych, załadowanych, przetransportowanych, rozładowanych i unieszkodliwionych odpadów zawierających azbest do maksymalnej kwoty środków finansowych będących w dyspozycji Zamawiającego na realizację przedmiotowego zadania, wg stawek podanych w ofercie, z zastrzeżeniem, iż niniejszy przedmiot zamówienia podlegał będzie realizacji w stopniu nie mniejszym niż 80% wskazanej szacunkowej ilości wyrobów zawierających azbest planowanych do odbioru, zapakowania, ważenia, załadunku, transportu, rozładunku i unieszkodliwienia.
Zamawiający zastrzega, że wskazane wielkości szacunkowe mogą ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu. Powyższe może nastąpić w szczególności w przypadku różnic, które wynikły po ostatecznym zważeniu; w przypadku nieprzewidzianych rezygnacji. W takim przypadku, wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia odszkodowawcze z tytułu wykonania usług o wielkościach mniejszych/większych niż określone w niniejszej SWZ. Z zastrzeżeniem zapisów dotyczących realizacji usług w stopniu nie mniejszym niż 80% wskazanej szacunkowej ilości planowanych do odbioru, zapakowania, ważenia, załadowania, transportu, rozładunku i unieszkodliwienia wyrobów zawierających azbest.
Przy szacowaniu masy płyt azbestowo – cementowych zastosowano przelicznik 1m2 = 16 kg.
Wynagrodzenie wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy stanowić będzie iloczyn faktycznej masy wyrobów zawierających azbest oraz ceny jednostkowej zaproponowanej w ofercie wykonawcy zapakowanych, zważonych ,załadowanych, przetransportowanych, rozładowanych i unieszkodliwionych odpadów azbestowych, z zastrzeżeniem zapisów powyższego pkt. 4 SWZ
Wykonawca w ramach ceny ofertowej musi zapewnić wykonanie wszystkich czynności związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, o których mowa w niniejszej SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca wykona następujące czynności:
Przed podpisaniem umowy:
Wykonawca przedłoży w Wydziale Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa Starostwa Powiatowego w Krotoszynie kopię umowy zawartej z właścicielem składowiska posiadającego odpowiednie zezwolenie na unieszkodliwianie zdeponowanych odpadów zawierających azbest - potwierdzoną za zgodność z oryginałem.
Wykonawca przedłoży w Wydziale Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa Starostwa Powiatowego w Krotoszynie dowód zawarcia oraz opłacenia umowy ubezpieczenia OC dotyczącego prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie przedmiotu zamówienia. Ubezpieczeniem winny być objęte prace związane z realizacją zamówienia na cały okres trwania umowy związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. Wartość umowy ubezpieczenia winna być nie mniejsza niż szacunkowa wartość umowy;
W dniu podpisania umowy,
Zamawiający przekaże Wykonawcy w formie elektronicznej listę zebranych wniosków dotyczących odbioru wyrobów zawierających azbest, na podstawie której w terminie do 5 dni kalendarzowych od podpisania umowy, Wykonawca sporządzi „Harmonogram rzeczowo – terminowy realizacji prac”, zwany dalej. Harmonogramem. Harmonogram podlegał będzie akceptacji Zamawiającego. Harmonogram zostanie przekazany zamawiającemu w formacie pdf oraz xls na wskazany przez zamawiającego adres e-mail.
Wykonawca zobowiązuje się do zaakceptowania oraz realizowania Umowy zgodnie z obowiązującą u Zamawiającego „Polityką Bezpieczeństwa Ochrony Danych Osobowych”, co w szczególności dotyczy dostępu i przetwarzania danych osobowych udostępnionych przez Zamawiającego. Umowa na powierzenie przetwarzania danych osobowych, zostanie zawarta w dniu podpisania umowy na realizacje niniejszego przedmiotu zamówienia.
Przed przystąpieniem do realizacji prac Wykonawca:
Zgłosi zamiar przeprowadzenia prac w zakresie usuwania azbestu właściwemu organowi nadzoru budowlanego, właściwemu okręgowemu inspektorowi pracy oraz właściwemu państwowemu inspektorowi sanitarnemu, w terminie co najmniej 7 dni przed ich rozpoczęciem, zgodnie z § 6 ust. 2 rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 2 kwietnia 2004r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004 r., Nr 71, poz. 649 ze zmianami). Dodatkowo przekaże zamawiającemu dokumenty potwierdzające zgłoszenie przystąpienia do prac odpowiednim organom (np. potwierdzenie nadania, kserokopię zgłoszenia z pieczątką wpływu).
Na etapie realizacji prac Wykonawca będzie przestrzegał zasad bezpiecznego zabezpieczenia wyrobów zawierających azbest określonych w rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest, a w szczególności zobowiązany jest do:Zapewnienia osoby odpowiedzialnej za organizację wykonywanych prac i zabezpieczenie miejsca wykonywania tychże prac.W przypadku jeżeli Wykonawca planuje zorganizowanie zaplecza budowlanego i miejsca tymczasowego magazynowania odpadów zobowiązany jest zorganizować je we własnym zakresie i na własny koszt oraz zabezpieczyć to miejsce przed przenikaniem azbestu do środowiska.Właściwego oznakowania terenu prac.Stosowania dostępnych środków technicznych w celu zminimalizowania pylenia.Zapewnienia wagi przewoźnej o udźwigu powyżej 1 Mg posiadającej aktualny dokument legalizacji. Zapewnienia pracownikom środków ochrony indywidualnej.Zważenia wyrobów zawierających azbest w obecności dysponenta nieruchomości oraz przedstawiciela powiatu i/lub właściwej gminy. Obowiązkowego poinformowania właściciela nieruchomości, z której planuje się odbiór wyrobów zawierających azbest o terminie odbioru najpóźniej dzień przed planowanym odbiorem. Przygotowane do odbioru wyroby azbestowe z danej nieruchomości Wykonawca zobowiązany jest do odebrania w jednym dniu.
Podpisania protokołu odbioru prac dla każdej nieruchomości, na której realizowana była usługa. Protokół odbioru zostanie sporządzony przez przedstawiciela powiatu i/lub gminy obecnego przy odbiorze, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do Regulaminu usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu Powiatu Krotoszyńskiego. Protokół zostanie sporządzony w trzech egzemplarzach, po jednym egzemplarzu dla Zamawiającego, Wykonawcy usługi oraz właściciela nieruchomości.
Zapewnienia transportu odpadów azbestowych w warunkach określonych przez przepisy o przewozie towarów niebezpiecznych.
Przekazania odpadów azbestowych na składowisko przeznaczone do unieszkodliwiania tego rodzaju odpadów, z którego właścicielem zawarł umowę.
Uporządkowania terenu po zakończeniu prac.
Odbiór prac odbędzie się na zasadach określonych w niniejszej SWZ i przedłożeniu przez Wykonawcę dokumentów wskazanych w SWZ.
W przypadku jeżeli wnioskodawca nie przygotował na czas wyrobów azbestowych do odbioru, Wykonawca zobowiązuje się do ich odbioru w końcowej fazie realizacji przedsięwzięcia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90650000-8 - Usługi usuwania azbestu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

45262660-5 - Usuwanie azbestu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 229813,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 275864,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 229813,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Revol Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5223217963

7.3.3) Ulica: ul. Św. Teresy 106/10

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 91-341

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 229813,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-08-23

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.