eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Goleszów › Modernizacja dróg na terenie gminy Goleszów



Ogłoszenie z dnia 2024-07-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja dróg na terenie gminy Goleszów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GOLESZÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182433

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 5

1.5.2.) Miejscowość: Goleszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-440

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@goleszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.goleszow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6e1457e2-136b-11ef-a7f7-6221b72ad4fc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja dróg na terenie gminy Goleszów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6e1457e2-136b-11ef-a7f7-6221b72ad4fc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00395478

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00042565/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja dróg na terenie Gminy Goleszów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00331321

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IK.271.12.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I- Remont drogi gminnej ul. Przelotowej w Goleszowie Równi: Zaprojektowano remont nawierzchni
jezdni na długości około 438,00m polegającą na frezowaniu istniejącej nawierzchni asfaltowej na gr. 6cm,
rozebraniu podbudowy tłuczniowej gr. 15cm i wykonaniu stabilizacji podłoża spoiwem hydraulicznym na gr.
30cm i szer. 4,20m. Następnie należy wykonać podbudowę z kruszywa gr. 15cm i ułożyć dwie warstwy
nawierzchni z betonu asfaltowego, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W grubości 4cm i warstwa
ścieralna z betonu asfaltowego AC11S grubości 4cm, szerokość jezdni stała wynosząca 3,60m. Pobocza
należy uzupełnić kruszywem gr. 10cm i szer. 30cm i dwukrotnie powierzchniowo utrwalić emulsją asfaltową
wraz z przesypaniem grysami (obustronnie). Remont drogi odbywać się będzie po istniejącym śladzie, w pasie
drogowym drogi gminnej

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.5.) Wartość części: 390673,50 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II- Remont drogi gminnej ul. Nierodzimskiej w Godziszowie: zaprojektowano remont nawierzchni
jezdni na długości około 570,00m, polegający na frezowaniu istniejącej nawierzchni asfaltowej na gr. 5cm,
wykonaniu robót ziemnych – korytowanie na gł. 25cm i wykonaniu stabilizacji podłoża spoiwem hydraulicznym
na gr. 30cm i szer. 4,00m. Następnie należy odtworzyć podbudowę z kruszywa gr. 20cm i ułożyć dwie warstwy
nawierzchni z betonu asfaltowego, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W grubości 4cm i warstwa
ścieralna z betonu asfaltowego AC11S grubości 4cm, szerokość jezdni stała wynosząca 3,40m. Nawierzchnia
z betonu asfaltowego AC8S gr. 6cm na wjazdach. Pobocza należy uzupełnić kruszywem gr. 10cm i szer.
30cm i dwukrotnie powierzchniowo utrwalić emulsją asfaltową wraz z przesypaniem grysami (obustronnie).
Remont drogi odbywać się będzie po istniejącym śladzie, w pasie drogowym drogi gminnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.5.) Wartość części: 539411,86 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III- Remont drogi gminnej ul. Rolniczej w Dzięgielowie: zaprojektowano remont nawierzchni jezdni
na długości około 173,00m. Zaprojektowano remont nawierzchni jezdni polegający na frezowaniu istniejącej
nawierzchni asfaltowej na gr. 5cm, rozbiórce podbudowy z tłucznia i wykonaniu stabilizacji podłoża spoiwem
hydraulicznym na gr. 30cm. Następnie należy wykonać podbudowę z kruszywa gr. 20cm i ułożyć dwie warstwy
nawierzchni z betonu asfaltowego, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W grubości 4cm i warstwa
ścieralna z betonu asfaltowego AC11S grubości 4cm, szerokość jezdni stała wynosząca 3,40m. Dodatkowo
przewidziano remont odwodnienia poprzez wymianę galanterii betonowej , remont studni chłonnej i wymianę
rury przepustowej Ø500 pod drogą. Rów odwadniający należy oczyścić i pogłębić. Pobocza należy
wyremontować poprzez uzupełnienie kruszywem gr. 10cm i szer. 30cm i dwukrotnie powierzchniowo utrwalić
emulsją asfaltową wraz z przesypaniem grysami. Remont drogi odbywać się będzie po istniejącym śladzie, w
pasie drogowym drogi gminnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.5.) Wartość części: 254124,35 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV- Remont drogi gminnej ul. Słonecznej w Goleszowie Górnym: Zaprojektowano remont jezdni
na długości około 405m w Goleszowie Górnym, polegający na wykonaniu nowej nawierzchni z betonu
asfaltowego wraz z remontem istniejącej podbudowy. Szerokość jezdni wyniesie tak jak w stanie istniejącym
3m z lokalnymi poszerzeniami na łukach. Nawierzchnia jezdni z betonu asfaltowego o spadku poprzecznym
jednostronnym 2,0% (na granicach opracowania z dowiązaniem do stanu istniejącego). Remont drogi po
istniejącym śladzie, w pasie drogowym drogi gminnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.5.) Wartość części: 304884,05 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część V- Remont drogi gminnej ul. Bocznej w Puńcowie: Zaprojektowano remont jezdni ul. Bocznej w
Puńcowie na odcinku około 287m., polegający na wykonaniu nowej nawierzchni z betonu asfaltowego wraz z
remontem istniejącej podbudowy. Szerokość jezdni wyniesie tak jak w stanie istniejącym 3.5m z lokalnymi
poszerzeniami na łukach. Nawierzchnia jezdni z betonu asfaltowego o spadku poprzecznym jednostronnym
2,0% (na granicach opracowania z dowiązaniem do stanu istniejącego). Remont drogi po istniejącym śladzie,
w pasie drogowym drogi gminnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.5.) Wartość części: 351278,48 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 386859,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 702520,53 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 386859,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dro-most Marek Kunz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 070542070

7.3.3) Ulica: Górecka 56

7.3.4) Miejscowość: Brenna

7.3.5) Kod pocztowy: 43-438

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 386859,85 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 482876,29 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 534107,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 482876,29 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dro-most Marek Kunz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 070542070

7.3.3) Ulica: Górecka 56

7.3.4) Miejscowość: Brenna

7.3.5) Kod pocztowy: 43-438

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 482876,29 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 271030,17 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 289821,18 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 271030,17 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dro-most Marek Kunz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 070542070

7.3.3) Ulica: Górecka 56

7.3.4) Miejscowość: Brenna

7.3.5) Kod pocztowy: 43-438

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 271030,17 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia 270 000,00 zł.
W/w postępowaniu została złożona jedna oferta z kwotą 376 884,77 zł. i znacznie przekracza kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia. W tej sytuacji Zamawiający ma prawo unieważnić postępowanie bez wcześniejszego dokonywania wyboru najkorzystniejszej oferty.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia 320 000,00 zł.
W/w postępowaniu została złożona jedna oferta z kwotą 381 566,66 zł. i znacznie przekracza kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia. W tej sytuacji Zamawiający ma prawo unieważnić postępowanie bez wcześniejszego dokonywania wyboru najkorzystniejszej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.