Ogłoszenie z dnia 2022-10-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00358851/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dania gotowe oraz zupy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Produkcyjno Usługowo Handlowy Lasów Państwowych
1.3.) Oddział zamawiającego: ZPUH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 511001691
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marii Zientary Malewskiej 51/53
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-307
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpuh@olsztyn.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zpuh.olsztyn.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dania gotowe oraz zupy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dc834e11-396b-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00395496
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00259537/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dania gotowe
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00358851/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: HP.270.28.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa dań gotowych odpowiadających normom- dla dań mięsno warzywnych i zup z mięsem w opakowaniach szklanych lub puszkach o gra-maturze 500 g-680 g:
węglowodany 50-55%
tłuszcze 30-35%
białka 15%
Wartość kaloryczna powyżej 970 kcal.
Zamawiany asortyment obejmuje:
Część I – dania mięsno-warzywne
1. Flaki wołowe w rosole w ilości 5 000 sztuk.
2. Flaki wołowe w pomidorach w ilości 3 000 sztuk.
3. Wołowina z kaszą i warzywami w ilości 6 000 sztuk.
4. Fasolka po bretońsku z kiełbasą w ilości 9 000 sztuk.
5. Fasolka po bretońsku z boczkiem w ilości 5 500 sztuk.
6. Gołąbki w sosie pomidorowym w ilości 5 000 sztuk.
7. Pulpety w sosie pomidorowym w ilości 5 000 sztuk.
8. Leczo pieczarkowe z kiełbasą w ilości 5 500 sztuk.
Dania gotowe winny być pakowane w słoiki lub puszki.
Gramatura netto opakowania: 500 g – 680 g
Zamówienie obejmuje okres od 15.10.2022 r. do 31.03.2023 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15894300-4 - Dania gotowe
4.5.5.) Wartość części: 325000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa dań gotowych odpowiadających normom- dla dań mięsno warzywnych i zup z mięsem w opakowaniach szklanych lub puszkach o gra-maturze 500 g-680 g:
węglowodany 50-55%
tłuszcze 30-35%
białka 15%
Wartość kaloryczna powyżej 970 kcal.
Zamawiany asortyment obejmuje:
Część II-zupy z wkładką mięsną
1. Zupa grochowa z kiełbasą i boczkiem w ilości 6 000 sztuk.
2. Zupa fasolowa z kiełbasą i boczkiem w ilości 4 000 sztuk.
3. Żurek z kiełbasą w ilości 6 000 sztuk.
4. Zupa gulaszowa w ilości 6 000 sztuk.
Zupy z wkładką mięsną winny być pakowane w słoiki lub puszki;
Gramatura netto opakowania. 500 g – 680 g
Zamówienie obejmuje okres od 15.10.2022 r. do 31.03.2023 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15894300-4 - Dania gotowe
4.5.5.) Wartość części: 120000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 352826,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 352826,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 352826,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Łabimex Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6981492298
7.3.4) Miejscowość: Dębina 2
7.3.5) Kod pocztowy: 64-234
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 352826,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-10-15 do 2023-03-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 124740,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 124740,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 124740,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Łabimex Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6981492298
7.3.4) Miejscowość: Dębina 2
7.3.5) Kod pocztowy: 64-234
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 124740 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-10-15 do 2023-03-31INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa środków czystości
- Wykonanie robót budowlano-montażowych po uprzednim opracowaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla - doposażenie do zadania Elbląg "Budowa budynku warsztatowego" - postępowanie nr 25/RB
- Dostawa smoczków i butelek dla noworodków i wcześniaków
- Dostawa łodzi sonarowej
- Dostawa produktów leczniczych
- Dostawa koszulek promocyjnych z personalizowanym nadrukiem fotoluminescencyjnym
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy produktów mącznych świeżych
- SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO NR 2 W WARSZAWIE
- Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do stołówki "Leśniczanka" w Centrum Kultury i Bibliotece Publicznej w Zwierzyńcu w 2025 roku
więcej: Dania gotowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.