Og³oszenie z dnia 2024-07-03
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00473686/01 - Wynik z dnia 2024-08-27
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ugi transportu sanitarnego
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szpital Powiatowy w Gryfinie Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320481747
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Parkowa 5
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Gryfino
1.5.3.) Kod pocztowy: 74-100
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciñski
1.5.7.) Numer telefonu: 519 389 119
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szpital-gryfino.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpital-gryfino.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ugi transportu sanitarnego
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-ab15a297-362b-11ef-acf6-4e696a6d8c25
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00395533
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-07-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://szpitalgryfino.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W przedmiotowym postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem platformy Zamawiaj±cego https://szpitalgryfino.ezamawiajacy.pl w sekcji „Korespondencja”.
2. O¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wp³yn± do Zamawiaj±cego, uwa¿a siê za dokumenty z³o¿one w terminie, je¶li ich czytelna tre¶æ dotrze do Zamawiaj±cego przed up³ywem tego terminu. Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wp³ywu na Platformê.
3. Wykonawca mo¿e zwróciæ siê do Zamawiaj±cego z wnioskiem o wyja¶nienie tre¶ci SWZ. Wniosek nale¿y przes³aæ za po¶rednictwem Platformy przez opcjê „Zadaj pytanie” lub przy u¿yciu zak³adki „Korespondencja”.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie, ani logowania do Platformy.
2. Ogólne zasady korzystania z Platformy:
1) zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie: Szpital Powiatowy Gryfino
https://szpitalgryfino.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl;
2) Wykonawca po wybraniu opcji „Przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl,
gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawca zak³ada konto wykonuj±c kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia has³o, nastêpnie powtarza has³o, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, wybiera polecenie „zarejestruj siê”.
3) Rejestracja konta nastêpuje automatycznie poprzez:
a) podpisanie siê pod wnioskiem podpisem elektronicznym (kwalifikowanym, osobistym lub profilem zaufanym) lub
b) kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu lub
c) je¿eli u¿ytkownik nie podpisze siê na wniosku ani nie skontaktuje siê telefonicznie. Konto zostanie aktywowane w ci±gu maksymalnie 6 godzin roboczych.
4) Po za³o¿eniu konta Wykonawca ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia Oferty w postêpowaniu. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem Platformy Zakupowej. Za datê przekazania za¶wiadczeñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wys³ania za po¶rednictwem sekcji „Korespondencja”.
3. W zak³adce „Baza Wiedzy” znajduje siê tak¿e instrukcja dla Wykonawców:
https://szpitalgryfino.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet?
MP_module=main&MP_action=publicFilesList&clientName=GG&USER_MENU_HOVER=publicFiles List.
4. Zamawiaj±cy okre¶la informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych, tj.:
1) Plik za³±czony przez Wykonawcê na Platformie i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu otwarcia ofert.
2) Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim ¼ród³em czasu.
5. Sposób sporz±dzenia podmiotowych ¶rodków dowodowych, przedmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub
o¶wiadczeñ musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz
w rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy.
6. Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych, tj. plików o wielko¶ci do 2 GB w formatach: .txt, .rtf, .pdf, .xps,
.odt, .ods, .odp, .doc, .xls, .ppt, .docx, .xlsx, .pptx, .csv, .jpg, .jpeg, .tif, .tiff, .geotiff, .png, .svg, .wav, .mp3, .avi, .mpg, .mpeg, .mp4, .m4a, .mpeg4, .ogg, .ogv, .zip, .tar, .gz, .gzip, .7z, .html, .xhtml, .css, .xml, .xsd, .gml, .rng, .xsl, .xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
7. Zamawiaj±cy wskazuje format .pdf jako zalecany.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych), informujê,
¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
Szpital Powiatowy w Gryfinie Sp. z o.o. ul. Parkowa 5; 74-100 Gryfino, tel. 519 389 119, email: sekretariat@szpital-gryfino.pl
2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych:
Inspektor Danych Osobowych Szpitala Powiatowego w Gryfinie Sp. z o.o. ul. Niepodleg³o¶ci 39; 74-100 Gryfino, tel. 519 389 119 email: iod@szpitalgryfino.pl
3. Dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c oraz e RODO w celu prawid³owego przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia i realizacji umowy.
4. Obowi±zek podania danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych.
5. Podanie danych osobowych jest wymogiem niezbêdnym. Jest Pani/Pan zobowi±zana / zobowi±zany do ich podania w zwi±zku z realizacj± celu wskazanego w pkt. 3, a ich nie podanie uniemo¿liwi realizacjê tego celu.
6. Odbiorcami anych osobowych mog± byæ:
1) pracownicy merytoryczni;
2) osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania;
3) podmioty obs³uguj±ce systemy informatyczne i teleinformatyczne;
4) podmioty ¶wiadcz±ce obs³ugê prawn±;
5) podmioty prowadz±ce dzia³alno¶æ p³atnicz±, np. banki;
6) podmioty prowadz±ce dzia³alno¶æ pocztow± lub kuriersk±;
7) inne podmioty upowa¿nione do odbioru danych osobowych na podstawie odpowiednich przepisów prawa.
7. Dane osobowe bêd± przechowywane przez okres niezbêdny do realizacji celu dla jakiego zosta³y zebrane i przechowywane
zgodnie z terminami archiwizacji okre¶lonymi przepisami prawa powszechnie obowi±zuj±cego.
8. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art.
22 RODO.
9. Posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych z zastrze¿eniem, ¿e w przypadku, gdy
skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana / zobowi±zany do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
3) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem, ¿e wyst±pienie z takim ¿±daniem nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.
10. Nie przys³uguje Pani/Panu:
1) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SZG.ZP.10.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ugi transportu sanitarnego na potrzeby Szpitala Powiatowego w Gryfinie Sp. z o.o. mieszcz±cego siê przy ul. Parkowej 5 w Gryfinie oraz jego jednostek organizacyjnych. Czê¶æ 1 dotyczy transportu pacjentów w pozycji siedz±cej i/lub le¿±cej z zespo³em podstawowym.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 60130000-8 - Us³ugi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty dla ka¿dej czê¶ci Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê kryterium:
1) cena – 60% (C) – waga kryterium (WC): 60%
najni¿sza zaoferowana cena
------------------------------------------ x 100 pkt.
cena zaoferowana w badanej ofercie
Po uwzglêdnieniu wagi Wykonawca mo¿e uzyskaæ w tym kryterium maksymalnie 60 pkt.
Ca³kowita liczba punków przyznana danej ofercie w poszczególnych czê¶ciach w kryterium „cena” zostanie obliczona wg poni¿szego wzoru:
PC = C x WC, gdzie
PC – ca³kowita liczba punktów przyznanych danej ofercie w kryterium „cena”
C – liczba punktów przyznana dla kryterium „cena”
WC – waga kryterium „cena”
2) Termin p³atno¶ci faktur (T) – 40%
Punkty zostan± przyznane w zale¿no¶ci od zaoferowanego przez Wykonawcê Termin p³atno¶ci faktur w nastêpuj±cy sposób:
a) Je¿eli Wykonawca zaproponuje termin p³atno¶ci rachunku/faktury VAT w terminie 30 dni – otrzyma 0 pkt;
b) Je¿eli Wykonawca zaproponuje termin p³atno¶ci rachunku/faktury VAT w terminie 45 dni – otrzyma 50 pkt;
c) Je¿eli Wykonawca zaproponuje termin p³atno¶ci rachunku/faktury VAT w terminie 60 dni – otrzyma 100 pkt;
Po uwzglêdnieniu wagi Wykonawca mo¿e uzyskaæ w tym kryterium maksymalnie 40 pkt.
Je¿eli Wykonawca zaproponuje termin p³atno¶ci faktur innych ni¿ podane powy¿ej, Zamawiaj±cy przyzna tak± ilo¶æ punktów jaka jest przypisana, do terminu p³atno¶ci faktur w najkrótszym terminie, tj. 30 dni – otrzyma wówczas 0 pkt.
Ca³kowita liczba punków przyznana danej ofercie w kryterium „Termin p³atno¶ci faktur” zostanie obliczona wg poni¿szego wzoru:
PT = T x WT, gdzie
PT – ca³kowita liczba punktów przyznanych danej ofercie w kryterium „termin p³atno¶ci faktur”
T – liczba punktów przyznana w kryterium „termin p³atno¶ci faktur”
WT – waga w kryterium „termin p³atno¶ci faktur”.
Okre¶lenie przez Wykonawcê w formularzu oferty terminu p³atno¶ci faktur poprzez niewype³nienie b±d¼ nieprawid³owe wype³nienie (np. zaznaczenia wiêcej ni¿ jednej kratki) spowoduje przyjêcie przez Zamawiaj±cego, i¿ Wykonawca zaoferowa³ termin p³atno¶ci faktur w terminie 30 dni, wówczas Wykonawca otrzyma 0 pkt.
w ww. kryterium oceny ofert „termin p³atno¶ci faktur”.
2. Ocena ofert zostanie dokonana w oparciu o przyznan± ka¿dej ofercie liczbê punków, z uwzglêdnieniem wag poszczególnych kryteriów.
3. Ca³kowita liczba punków przyznana danej ofercie zostanie obliczona wg poni¿szego wzoru:
P = PC + PT, gdzie
P – ca³kowita liczba punktów przyznanych danej ofercie
PC – ca³kowita liczba punktów przyznanych danej ofercie w kryterium „cena”
PJ – ca³kowita liczba punktów przyznanych danej ofercie w kryterium „termin p³atno¶ci faktur”.
4. Za ofertê najkorzystniejsz± w poszczególnych czê¶ciach zamówienia bêdzie uwa¿ana ta oferta, która otrzyma najwy¿sz± liczbê punktów spo¶ród z³o¿onych ofert. Najwy¿sz± liczb± punktów przyznanych ofercie wg powy¿szych kryteriów jest 100.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci faktur
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ugi transportu sanitarnego na potrzeby Szpitala Powiatowego w Gryfinie Sp. z o.o. mieszcz±cego siê przy ul. Parkowej 5 w Gryfinie oraz jego jednostek organizacyjnych. Czê¶æ 2 dotyczy transportu pacjentów w pozycji siedz±cej i/lub le¿±cej z zespo³em specjalistycznym.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 60130000-8 - Us³ugi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty dla ka¿dej czê¶ci Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê kryterium:
1) cena – 60% (C) – waga kryterium (WC): 60%
najni¿sza zaoferowana cena
------------------------------------------ x 100 pkt.
cena zaoferowana w badanej ofercie
Po uwzglêdnieniu wagi Wykonawca mo¿e uzyskaæ w tym kryterium maksymalnie 60 pkt.
Ca³kowita liczba punków przyznana danej ofercie w poszczególnych czê¶ciach w kryterium „cena” zostanie obliczona wg poni¿szego wzoru:
PC = C x WC, gdzie
PC – ca³kowita liczba punktów przyznanych danej ofercie w kryterium „cena”
C – liczba punktów przyznana dla kryterium „cena”
WC – waga kryterium „cena”
2) Termin p³atno¶ci faktur (T) – 40%
Punkty zostan± przyznane w zale¿no¶ci od zaoferowanego przez Wykonawcê Termin p³atno¶ci faktur w nastêpuj±cy sposób:
a) Je¿eli Wykonawca zaproponuje termin p³atno¶ci rachunku/faktury VAT w terminie 30 dni – otrzyma 0 pkt;
b) Je¿eli Wykonawca zaproponuje termin p³atno¶ci rachunku/faktury VAT w terminie 45 dni – otrzyma 50 pkt;
c) Je¿eli Wykonawca zaproponuje termin p³atno¶ci rachunku/faktury VAT w terminie 60 dni – otrzyma 100 pkt;
Po uwzglêdnieniu wagi Wykonawca mo¿e uzyskaæ w tym kryterium maksymalnie 40 pkt.
Je¿eli Wykonawca zaproponuje termin p³atno¶ci faktur innych ni¿ podane powy¿ej, Zamawiaj±cy przyzna tak± ilo¶æ punktów jaka jest przypisana, do terminu p³atno¶ci faktur w najkrótszym terminie, tj. 30 dni – otrzyma wówczas 0 pkt.
Ca³kowita liczba punków przyznana danej ofercie w kryterium „Termin p³atno¶ci faktur” zostanie obliczona wg poni¿szego wzoru:
PT = T x WT, gdzie
PT – ca³kowita liczba punktów przyznanych danej ofercie w kryterium „termin p³atno¶ci faktur”
T – liczba punktów przyznana w kryterium „termin p³atno¶ci faktur”
WT – waga w kryterium „termin p³atno¶ci faktur”.
Okre¶lenie przez Wykonawcê w formularzu oferty terminu p³atno¶ci faktur poprzez niewype³nienie b±d¼ nieprawid³owe wype³nienie (np. zaznaczenia wiêcej ni¿ jednej kratki) spowoduje przyjêcie przez Zamawiaj±cego, i¿ Wykonawca zaoferowa³ termin p³atno¶ci faktur w terminie 30 dni, wówczas Wykonawca otrzyma 0 pkt.
w ww. kryterium oceny ofert „termin p³atno¶ci faktur”.
2. Ocena ofert zostanie dokonana w oparciu o przyznan± ka¿dej ofercie liczbê punków, z uwzglêdnieniem wag poszczególnych kryteriów.
3. Ca³kowita liczba punków przyznana danej ofercie zostanie obliczona wg poni¿szego wzoru:
P = PC + PT, gdzie
P – ca³kowita liczba punktów przyznanych danej ofercie
PC – ca³kowita liczba punktów przyznanych danej ofercie w kryterium „cena”
PJ – ca³kowita liczba punktów przyznanych danej ofercie w kryterium „termin p³atno¶ci faktur”.
4. Za ofertê najkorzystniejsz± w poszczególnych czê¶ciach zamówienia bêdzie uwa¿ana ta oferta, która otrzyma najwy¿sz± liczbê punktów spo¶ród z³o¿onych ofert. Najwy¿sz± liczb± punktów przyznanych ofercie wg powy¿szych kryteriów jest 100.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci faktur
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ugi transportu sanitarnego na potrzeby Szpitala Powiatowego w Gryfinie Sp. z o.o. mieszcz±cego siê przy ul. Parkowej 5 w Gryfinie oraz jego jednostek organizacyjnych. Czê¶æ 3 dotyczy transportu krwi, materia³ów biologicznych, dokumentacji medycznej
i wyników badañ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 60130000-8 - Us³ugi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty dla ka¿dej czê¶ci Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê kryterium:
1) cena – 60% (C) – waga kryterium (WC): 60%
najni¿sza zaoferowana cena
------------------------------------------ x 100 pkt.
cena zaoferowana w badanej ofercie
Po uwzglêdnieniu wagi Wykonawca mo¿e uzyskaæ w tym kryterium maksymalnie 60 pkt.
Ca³kowita liczba punków przyznana danej ofercie w poszczególnych czê¶ciach w kryterium „cena” zostanie obliczona wg poni¿szego wzoru:
PC = C x WC, gdzie
PC – ca³kowita liczba punktów przyznanych danej ofercie w kryterium „cena”
C – liczba punktów przyznana dla kryterium „cena”
WC – waga kryterium „cena”
2) Termin p³atno¶ci faktur (T) – 40%
Punkty zostan± przyznane w zale¿no¶ci od zaoferowanego przez Wykonawcê Termin p³atno¶ci faktur w nastêpuj±cy sposób:
a) Je¿eli Wykonawca zaproponuje termin p³atno¶ci rachunku/faktury VAT w terminie 30 dni – otrzyma 0 pkt;
b) Je¿eli Wykonawca zaproponuje termin p³atno¶ci rachunku/faktury VAT w terminie 45 dni – otrzyma 50 pkt;
c) Je¿eli Wykonawca zaproponuje termin p³atno¶ci rachunku/faktury VAT w terminie 60 dni – otrzyma 100 pkt;
Po uwzglêdnieniu wagi Wykonawca mo¿e uzyskaæ w tym kryterium maksymalnie 40 pkt.
Je¿eli Wykonawca zaproponuje termin p³atno¶ci faktur innych ni¿ podane powy¿ej, Zamawiaj±cy przyzna tak± ilo¶æ punktów jaka jest przypisana, do terminu p³atno¶ci faktur w najkrótszym terminie, tj. 30 dni – otrzyma wówczas 0 pkt.
Ca³kowita liczba punków przyznana danej ofercie w kryterium „Termin p³atno¶ci faktur” zostanie obliczona wg poni¿szego wzoru:
PT = T x WT, gdzie
PT – ca³kowita liczba punktów przyznanych danej ofercie w kryterium „termin p³atno¶ci faktur”
T – liczba punktów przyznana w kryterium „termin p³atno¶ci faktur”
WT – waga w kryterium „termin p³atno¶ci faktur”.
Okre¶lenie przez Wykonawcê w formularzu oferty terminu p³atno¶ci faktur poprzez niewype³nienie b±d¼ nieprawid³owe wype³nienie (np. zaznaczenia wiêcej ni¿ jednej kratki) spowoduje przyjêcie przez Zamawiaj±cego, i¿ Wykonawca zaoferowa³ termin p³atno¶ci faktur w terminie 30 dni, wówczas Wykonawca otrzyma 0 pkt.
w ww. kryterium oceny ofert „termin p³atno¶ci faktur”.
2. Ocena ofert zostanie dokonana w oparciu o przyznan± ka¿dej ofercie liczbê punków, z uwzglêdnieniem wag poszczególnych kryteriów.
3. Ca³kowita liczba punków przyznana danej ofercie zostanie obliczona wg poni¿szego wzoru:
P = PC + PT, gdzie
P – ca³kowita liczba punktów przyznanych danej ofercie
PC – ca³kowita liczba punktów przyznanych danej ofercie w kryterium „cena”
PJ – ca³kowita liczba punktów przyznanych danej ofercie w kryterium „termin p³atno¶ci faktur”.
4. Za ofertê najkorzystniejsz± w poszczególnych czê¶ciach zamówienia bêdzie uwa¿ana ta oferta, która otrzyma najwy¿sz± liczbê punktów spo¶ród z³o¿onych ofert. Najwy¿sz± liczb± punktów przyznanych ofercie wg powy¿szych kryteriów jest 100.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci faktur
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy PZP, dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym - dla czê¶ci nr 1, 2 i 3:
Zamawiaj±cy nie stawia w tym zakresie wymagañ.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów – dla czê¶ci nr 1 i 2:
Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e jest zarejestrowany jako podmiot leczniczy w zakresie transportu sanitarnego, tj. wpisany do Rejestru Podmiotów Wykonuj±cych Dzia³alno¶æ Lecznicz± prowadzonego przez wojewodê w³a¶ciwego dla siedziby albo miejsca zamieszkania podmiotu.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, a tak¿e w przypadku, kiedy Wykonawca powo³uje siê na zdolno¶ci podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, powy¿szy warunek musi spe³niæ co najmniej jeden
z Wykonawców / podmiotów udostêpniaj±cych zasoby w ca³o¶ci.
uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów – dla czê¶ci nr 3:
Zamawiaj±cy nie stawia w tym zakresie wymagañ.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – dla czê¶ci nr 1:
Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada zdolno¶æ kredytow± lub ¶rodki finansowe w wysoko¶ci co najmniej 300 000,00 z³.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, a tak¿e w przypadku, kiedy Wykonawca powo³uje siê na zdolno¶ci podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, powy¿szy warunek musi spe³niæ co najmniej jeden z Wykonawców / podmiotów udostêpniaj±cych zasoby w ca³o¶ci.
sytuacji ekonomicznej lub finansowej – dla czê¶ci nr 2 i 3:
Zamawiaj±cy nie stawia w tym zakresie wymagañ.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – dla czê¶ci nr 1:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca posiada wymagane zdolno¶ci techniczne lub zawodowe zapewniaj±ce nale¿yte wykonanie zamówienia, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e: wykona³ nale¿ycie i prawid³owo ukoñczy³, w okresie ostatnich 3 lat przed terminem sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedn± us³ugê polegaj±c± na ¶wiadczeniu us³ugi transportu sanitarnego o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 300 000,00 z³ rocznie.
W sytuacji, gdy ww. zakres us³ug bêdzie stanowi³ czê¶æ us³ugi o szerszym zakresie, Wykonawca zobowi±zany jest wyodrêbniæ rodzajowo i kwotowo us³ugê niezbêdn± do wykazania spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia powy¿szy warunek musi spe³niæ co najmniej jeden z Wykonawców w ca³o¶ci.
zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – dla czê¶ci nr 2 i 3:
Zamawiaj±cy nie stawia w tym zakresie wymagañ.
Uwaga: W przypadku, gdy jakakolwiek warto¶æ dotycz±ca ww. warunku udzia³u w postêpowaniu wyra¿ona bêdzie w walucie obcej, Zamawiaj±cy przeliczy tê warto¶æ w oparciu o ¶redni kurs walut NBP dla danej waluty z daty wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego (za datê wszczêcia postêpowania uznaje siê datê zamieszczenia og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych). Je¿eli w tym dniu nie bêdzie opublikowany ¶redni kurs NBP, Zamawiaj±cy przyjmie kurs ¶redni z ostatniej tabeli przed wszczêciem postêpowania.
2. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu wg formu³y spe³nia – nie spe³nia w oparciu o wymagane w Rozdziale XX SWZ dokumenty.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie o aktualno¶ci
informacji zawartych w o¶wiadczeniu wstêpnym, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z
postêpowania aktualne na dzieñ z³o¿enia niniejszego o¶wiadczenia o aktualno¶ci informacji. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 8 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) Wykaz uprawnieñ do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania, tj. jest zarejestrowany jako podmiot leczniczy w zakresie transportu sanitarnego,
tj. wpisany do Rejestru Podmiotów Wykonuj±cych Dzia³alno¶æ Lecznicz± prowadzonego przez wojewodê w³a¶ciwego dla siedziby albo miejsca zamieszkania podmiotu.
Dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest wpisany do Rejestru Podmiotów Wykonuj±cych Dzia³alno¶æ Lecznicz±, np. odpis lub za¶wiadczenie o wpisie do ww. rejestru (na potwierdzenie spe³nienia przez Wykonawcê warunku udzia³u w postêpowaniu w zakresie uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej.
W przypadku sk³adania oferty wspólnej ww. dokument sk³ada ten / ci z Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±, który / którzy w ramach konsorcjum bêdzie / bêd± odpowiada³ / odpowiadali za spe³nienie tego warunku – dotyczy czê¶ci 1 i 2.
b) Wykaz us³ug wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi te zosta³y wykonane wraz z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. Wzór wykazu us³ug stanowi za³±cznik nr 9 do SWZ.
Do wykazu nale¿y za³±czyæ dowody okre¶laj±ce, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy.
Ww. dokument nale¿y z³o¿yæ w oryginale, natomiast dowody i inne dokumenty w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodno¶æ z orygina³em.
W przypadku sk³adania oferty wspólnej ww. dokument sk³ada ten / ci z Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±, który / którzy w ramach konsorcjum bêdzie / bêd± odpowiada³ / odpowiadali za spe³nienie tego warunku. – dotyczy czê¶ci 1.
c) Informacja banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±ca wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± Wykonawcy, w okresie nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem w wysoko¶ci co najmniej 300 000,00 z³.
Ww. dokument nale¿y z³o¿yæ w oryginale, natomiast dowody i inne dokumenty w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodno¶æ z orygina³em.
W przypadku sk³adania oferty wspólnej ww. dokument sk³ada ten / ci z Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±, który / którzy w ramach konsorcjum bêdzie / bêd± odpowiada³ / odpowiadali za spe³nienie tego warunku. – dotyczy czê¶ci 1.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1) Formularz oferty zgodny z za³±cznikiem nr 2 do SWZ;2) odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru, chyba ¿e Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, a Wykonawca w formularzu oferty wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów w odniesieniu do Wykonawcy;
3) pe³nomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy (np. umowa o wspó³dzia³aniu). Pe³nomocnik mo¿e byæ ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy;
4) pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy chyba, ¿e umocowanie do reprezentacji wynika z dokumentów, o których mowa w ppkt. 1;
5) aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu (wg wzoru - za³±cznik nr 3 do SWZ);
6) zobowi±zania wymagane postanowieniami rozdzia³u XIX pkt 3 SWZ,
w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu wraz z pe³nomocnictwami, je¿eli prawo do podpisania danego zobowi±zania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ppkt. 1 (wzór zobowi±zania – za³±cznik nr 4 do SWZ);
7) o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nienie warunków udzia³u
w postêpowaniu, w zakresie w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby (wg wzoru – za³±cznik nr 5 do SWZ);
8) o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy – gdy Wykonawcy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia (wg wzoru – za³±cznik nr 8 do SWZ).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku sk³adania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy (lider konsorcjum).2. W przypadku, gdy Wykonawca dzia³a przez pe³nomocnika, do oferty nale¿y do³±czyæ stosowne pe³nomocnictwo / a podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym ³±cznie przez wszystkie osoby uprawnione do reprezentacji.
3. Wykonawca mo¿e z³o¿yæ tylko jedn± ofertê w niniejszym postêpowaniu.
4. Oferta musi byæ podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby upowa¿nione do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia). Oznacza to, i¿ je¿eli z dokumentu(ów) okre¶laj±cego(ych) status prawny Wykonawcy(ów) lub pe³nomocnictwa
(pe³nomocnictw) wynika, i¿ do reprezentowania Wykonawcy(ów) upowa¿nionych jest ³±cznie kilka osób, oferta oraz dokumenty i o¶wiadczenia musz± byæ podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wszystkie te osoby.
5. Je¿eli upowa¿nienie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzaj±cego status prawny Wykonawcy (odpisu z w³a¶ciwego rejestru) do oferty nale¿y do³±czyæ orygina³ pe³nomocnictwa wystawionego przez osoby do tego upowa¿nione, podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym (czyli opatrzonego podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej
opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku, gdy dokumenty potwierdzaj±ce umocowanie do reprezentowania, zosta³y wystawione przez upowa¿nione podmioty jako dokument w postaci papierowej, przekazuje siê cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym (czyli opatrzonej podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym po¶wiadczaj±ce
zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.
6. Wykonawca nie mo¿e wyst±piæ w innych ofertach jako Wykonawca lub Wykonawca wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia.
7. Wykonawca ponosi wszelkie koszty zwi±zane z przygotowaniem i z³o¿eniem oferty.
8. Wykonawca jest ¶wiadomy, ¿e na podstawie art. 297 § 1 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. Kodeks karny, kto w celu uzyskania dla siebie lub kogo innego zamówienia publicznego, przedk³ada podrobiony, przerobiony, po¶wiadczaj±cy nieprawdê albo nierzetelny dokument albo nierzetelne, pisemne o¶wiadczenie dotycz±ce okoliczno¶ci o istotnym znaczeniu
dla uzyskania wymienionego zamówienia podlega karze pozbawienia wolno¶ci od 3 miesiêcy do lat 5.
9. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 8 do SWZ.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Strony dopuszczaj± zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku:1) zmiany danych podmiotowych Wykonawcy (np. w wyniku przekszta³cenia, przejêcia itp.);
2) konieczno¶ci przesuniêcia terminów umownych, je¿eli konieczno¶æ ta nast±pi³a na skutek okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawierania niniejszej umowy np. si³y wy¿szej;
3) konieczno¶ci przed³u¿enia terminu umowy w przypadku niewykorzystania przez Zamawiaj±cego w trakcie trwania umowy pe³nej jej warto¶ci – przy zachowaniu dotychczasowej ceny.
2. Zmiana warunków umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci i bêdzie dopuszczona w granicach unormowania ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
3. Wykonawca, bez uprzedniej pisemnej zgody Zamawiaj±cego nie mo¿e w jakiejkolwiek formie przewidzianej obowi±zuj±cym prawem zmieniæ wierzyciela Zamawiaj±cego, zbyæ na osoby trzecie ani ustanowiæ zabezpieczeñ na wierzytelno¶ciach wynikaj±cych z niniejszej umowy. Powy¿sze zastrze¿enie, do spraw zwi±zanych z realizacj± umowy, dotyczy równie¿ ustanowienia przez Wykonawcê zarz±du wierzytelno¶ci±, upowa¿nienia do administrowania wierzytelno¶ci± oraz zawierania umów z zakresie zarz±dzania p³ynno¶ci±.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-07-15 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://szpitalgryfino.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-15 10:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-08-14
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. Umowa zostaje zawarta na czas okre¶lony, tj. 12 miesi±ce od dnia podpisania umowy.2. Wykonawca jest odpowiedzialny za ca³okszta³t, w tym za przebieg oraz terminowe wykonywanie zamówienia do czasu wyga¶niêcia zobowi±zañ Wykonawcy wobec Zamawiaj±cego.
3. W postêpowaniu, obok podstaw wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia wskazanych w ustawie PZP, zastosowanie maj± równie¿ obligatoryjne podstawy wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia wskazane w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ug transportowych w zakresie przewozu osób na zajêcia WTZ przy DPS w Mnichowie oraz innych planowanych wyjazdów organizowanych w okresie od 02.01.2025 roku do dnia 31.12.2025
- Dowozy szkolne do NOREW i NSP "ARKA" we Wrze¶ni w 2025 roku
- DOWÓZ UCZNIÓW NIEPE£NOSPRAWNYCH Z TERENU GMINY MIEJSKIEJ PRZEWORSK DO PLACÓWEK O¦WIATOWYCH WRAZ Z OPIEK¡ PODCZAS PRZEWOZU W 2025 ROKU Z PODZIA£EM NA CZʦCI
- ¦wiadczenie us³ug transportu sanitarnego na potrzeby bie¿±cej dzia³alno¶ci SP ZOZ Opolskie Centrum Onkologii w Opolu
- Dowozy szkolne do placówek o¶wiatowych
- Us³uga sta³ego przewozu osób niepe³nosprawnych - uczestników Warsztatów Terapii Zajêciowej w Wolsztynie
wiêcej: (1) Us³ugi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.