eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CieszynBudowa KP PSP z JRG wraz z uzbrojeniem i zagospodarowaniem terenu w Cieszynie ul. Motokrosowa - wykończenie, zagospodarowanie, wyposażenie - Etap 18 (z podziałem na 4 części)



Ogłoszenie z dnia 2024-07-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa KP PSP z JRG wraz z uzbrojeniem i zagospodarowaniem terenu w Cieszynie ul. Motokrosowa – wykończenie, zagospodarowanie, wyposażenie - Etap 18 (z podziałem na 4 części)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA POWIATOWA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W CIESZYNIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072191389

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Chemików 16

1.5.2.) Miejscowość: Cieszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pt@kppsp.cieszyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://kppsp.cieszyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/slaskie_straz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa KP PSP z JRG wraz z uzbrojeniem i zagospodarowaniem terenu w Cieszynie ul. Motokrosowa – wykończenie, zagospodarowanie, wyposażenie - Etap 18 (z podziałem na 4 części)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-050aee1b-136d-11ef-a7f7-6221b72ad4fc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00395536

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00190542/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa KP PSP z JRG - etap 18 (ściany, posadzki, drzwi, inst. sanitarne)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00327110

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PT.2370.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1276422 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W zakres tej części wchodzi wykonanie:
• wylewki samopoziomującej gr. 5 mm pod płytki i 10 mm pod wykładziny w budynku administracyjno-socjalnym
• posadzki z płytek ceramicznych (ceramiczne wysokospieczone, gres, granitogres) – zgodnie z opisem na rysunkach i przedmiarem
• podłogi z wykładzin winylowych lub dywanowych zgodnie z opisem i przedmiarem
• płytki ceramiczne szkliwione lub granitogres na ścianach – zgodnie z opisem technicznym i przedmiarem
• tynk mozaikowy (marmolit) na ścianach korytarzy i klatek schodowych do wys. 1,50 m
Szczegółowy opis oraz rysunki poszczególnych elementów pokazane są w załączonej dokumentacji:
• Rys. Nr PSPC3-10-01-601– rzut posadzek parteru
• Rys. Nr PSPC3-10-01-602– rzut posadzek 1. piętra
• Opis techniczny nr arch. projektu 943/2019 branża architektura „Obiekt I Projekt Wykonawczy Architektury”.
Do materiałów przetargowych części 1 dołączono również szczegółowy przedmiar robót wraz z ich opisem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45216121-8 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45431000-7 - Kładzenie płytek

4.5.5.) Wartość części: 757723 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W zakres tej części wchodzi wykonanie:
• odpowiednie przygotowanie podłoży ścian i sufitów do malowania poprzez:
a) wykonanie gładzi gipsowej na ścianach i stropach niektórych pomieszczeń,
b) szlifowanie mechaniczne istniejących tynków gipsowych w pozostałych pomieszczeniach,
• przygotowanie ścian attykowych garażu (nad bramami) poprzez przyklejenie siatki oraz wykonanie gładzi gipsowej,
• malowanie farbami emulsyjnymi (kolor biały) przygotowanych podłoży (farby dostarcza Wykonawca),
• zabezpieczenie foliami okien i ślusarki aluminiowej wewnętrznej na czas malowania,
• obsadzenie parapetów wewnętrznych – płyta MDF lakierowana gr. 2,0 cm (parapety dostarcza Zamawiający),
• naprawa ubytków i przygotowanie ścian do wykonania gładzi gipsowych i szlifowania istniejących tynków.
UWAGA: Zamawiający zaleca ocenę zakresu robót i ich wycenę przez Wykonawcę po przeprowadzeniu wizji lokalnej z udziałem przedstawiciela Zamawiającego. Zamawiający zapewni dostęp do wszystkich pomieszczeń obiektu oraz obecność swojego przedstawiciela w terminie wskazanym przez każdego z Wykonawców w okresie od ogłoszenia przetargu do dnia składania ofert.

Do materiałów przetargowych zadania 2 dołączono również szczegółowy przedmiar robót oraz dodatkowo rysunki :
• Rys. Nr PSPC3-10-00-200– Przekrój A-A
• Rys. Nr PSPC3-10-00-201– Przekrój B-B
• Rys. Nr PSPC3-10-00-202– Przekrój C-C
• Rys. Nr PSPC3-10-00-203– Przekrój D-D
• Rys. Nr PSPC3-10-00-204– Przekrój E-E

4.5.3.) Główny kod CPV: 45216121-8 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45442100-8 - Roboty malarskie

4.5.5.) Wartość części: 192682 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W zakres tej części wchodzi dostawa i montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej.
Zestawienie drzwi wewnętrznych wraz z ich szczegółowym opisem stanowi załącznik do materiałów przetargowych.
W materiałach przetargowych do zadania 3 załączono również:
• Opis techniczny nr arch. projektu 943/2019 branża architektura „Obiekt I Projekt Wykonawczy Architektury”.
• Rys. Nr PSPC3-10-01-100 – rzut parteru,
• Rys. Nr PSPC3-10-01-101– rzut 1. Piętra,
• oraz szczegółowy przedmiar robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45216121-8 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45421131-1 - Instalowanie drzwi

4.5.5.) Wartość części: 204065 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W zakres tej części wchodzi dostawa i montaż:
• grzejników wraz z osprzętem (zawory, głowice termoregulacyjne)
• wyposażenia sanitarne (miski ustępowe, umywalki, prysznice itp) wraz z osprzętem
Szczegółowe zestawienie grzejników i urządzeń sanitarnych wraz z osprzętem ujęte jest w przedmiarze robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45216121-8 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45216121-8 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej

4.5.5.) Wartość części: 121951 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 799000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1142368,34 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 799000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dawid Miś Tech – Tynk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 152132407

7.3.3) Ulica: Pawła Bobka

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 799000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 126 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 239850 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 305904,17 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 239850 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dawid Miś Tech – Tynk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 152132407

7.3.3) Ulica: Pawła Bobka

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 239850 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 126 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.