Ogłoszenie z dnia 2024-07-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00327110/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-16
- 2024/BZP 00382636/01 - Wynik z dnia 2024-06-25
- 2024/BZP 00400366/01 - Wynik z dnia 2024-07-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa KP PSP z JRG wraz z uzbrojeniem i zagospodarowaniem terenu w Cieszynie ul. Motokrosowa – wykończenie, zagospodarowanie, wyposażenie - Etap 18 (z podziałem na 4 części)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA POWIATOWA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W CIESZYNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072191389
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Chemików 16
1.5.2.) Miejscowość: Cieszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pt@kppsp.cieszyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://kppsp.cieszyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/slaskie_straz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa KP PSP z JRG wraz z uzbrojeniem i zagospodarowaniem terenu w Cieszynie ul. Motokrosowa – wykończenie, zagospodarowanie, wyposażenie - Etap 18 (z podziałem na 4 części)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-050aee1b-136d-11ef-a7f7-6221b72ad4fc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00395536
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00190542/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Budowa KP PSP z JRG - etap 18 (ściany, posadzki, drzwi, inst. sanitarne)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00327110
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PT.2370.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1276422 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W zakres tej części wchodzi wykonanie:• wylewki samopoziomującej gr. 5 mm pod płytki i 10 mm pod wykładziny w budynku administracyjno-socjalnym
• posadzki z płytek ceramicznych (ceramiczne wysokospieczone, gres, granitogres) – zgodnie z opisem na rysunkach i przedmiarem
• podłogi z wykładzin winylowych lub dywanowych zgodnie z opisem i przedmiarem
• płytki ceramiczne szkliwione lub granitogres na ścianach – zgodnie z opisem technicznym i przedmiarem
• tynk mozaikowy (marmolit) na ścianach korytarzy i klatek schodowych do wys. 1,50 m
Szczegółowy opis oraz rysunki poszczególnych elementów pokazane są w załączonej dokumentacji:
• Rys. Nr PSPC3-10-01-601– rzut posadzek parteru
• Rys. Nr PSPC3-10-01-602– rzut posadzek 1. piętra
• Opis techniczny nr arch. projektu 943/2019 branża architektura „Obiekt I Projekt Wykonawczy Architektury”.
Do materiałów przetargowych części 1 dołączono również szczegółowy przedmiar robót wraz z ich opisem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45216121-8 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45431000-7 - Kładzenie płytek
4.5.5.) Wartość części: 757723 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W zakres tej części wchodzi wykonanie:• odpowiednie przygotowanie podłoży ścian i sufitów do malowania poprzez:
a) wykonanie gładzi gipsowej na ścianach i stropach niektórych pomieszczeń,
b) szlifowanie mechaniczne istniejących tynków gipsowych w pozostałych pomieszczeniach,
• przygotowanie ścian attykowych garażu (nad bramami) poprzez przyklejenie siatki oraz wykonanie gładzi gipsowej,
• malowanie farbami emulsyjnymi (kolor biały) przygotowanych podłoży (farby dostarcza Wykonawca),
• zabezpieczenie foliami okien i ślusarki aluminiowej wewnętrznej na czas malowania,
• obsadzenie parapetów wewnętrznych – płyta MDF lakierowana gr. 2,0 cm (parapety dostarcza Zamawiający),
• naprawa ubytków i przygotowanie ścian do wykonania gładzi gipsowych i szlifowania istniejących tynków.
UWAGA: Zamawiający zaleca ocenę zakresu robót i ich wycenę przez Wykonawcę po przeprowadzeniu wizji lokalnej z udziałem przedstawiciela Zamawiającego. Zamawiający zapewni dostęp do wszystkich pomieszczeń obiektu oraz obecność swojego przedstawiciela w terminie wskazanym przez każdego z Wykonawców w okresie od ogłoszenia przetargu do dnia składania ofert.
Do materiałów przetargowych zadania 2 dołączono również szczegółowy przedmiar robót oraz dodatkowo rysunki :
• Rys. Nr PSPC3-10-00-200– Przekrój A-A
• Rys. Nr PSPC3-10-00-201– Przekrój B-B
• Rys. Nr PSPC3-10-00-202– Przekrój C-C
• Rys. Nr PSPC3-10-00-203– Przekrój D-D
• Rys. Nr PSPC3-10-00-204– Przekrój E-E
4.5.3.) Główny kod CPV: 45216121-8 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45442100-8 - Roboty malarskie
4.5.5.) Wartość części: 192682 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W zakres tej części wchodzi dostawa i montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej.Zestawienie drzwi wewnętrznych wraz z ich szczegółowym opisem stanowi załącznik do materiałów przetargowych.
W materiałach przetargowych do zadania 3 załączono również:
• Opis techniczny nr arch. projektu 943/2019 branża architektura „Obiekt I Projekt Wykonawczy Architektury”.
• Rys. Nr PSPC3-10-01-100 – rzut parteru,
• Rys. Nr PSPC3-10-01-101– rzut 1. Piętra,
• oraz szczegółowy przedmiar robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45216121-8 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421131-1 - Instalowanie drzwi
4.5.5.) Wartość części: 204065 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W zakres tej części wchodzi dostawa i montaż:• grzejników wraz z osprzętem (zawory, głowice termoregulacyjne)
• wyposażenia sanitarne (miski ustępowe, umywalki, prysznice itp) wraz z osprzętem
Szczegółowe zestawienie grzejników i urządzeń sanitarnych wraz z osprzętem ujęte jest w przedmiarze robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45216121-8 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45216121-8 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej
4.5.5.) Wartość części: 121951 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 799000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1142368,34 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 799000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dawid Miś Tech – Tynk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 152132407
7.3.3) Ulica: Pawła Bobka
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 799000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 126 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 239850 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 305904,17 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 239850 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dawid Miś Tech – Tynk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 152132407
7.3.3) Ulica: Pawła Bobka
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 239850 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 126 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
INNE PRZETARGI Z CIESZYNA
- Opracowanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej dla zadania pn.:Rozbiórka istniejącego i budowa nowego mostu na rzece Wiśle w ciągu DP 2635 S ul. Wiejskiej w Drogomyślu
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na terenie gminy Cieszyn
- "Zimowe utrzymanie chodników, parkingów, przystanków i targowisk w sezonie zimowym 2024/2025 r. "
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Powiatowego Urzędu Pracy w Cieszynie w okresie od 01.01.2025 przez 12 miesięcy
- Świadczenie usług opiekuńczych, w tym specjalistycznych na terenie gminy Cieszyn
- Świadczenie usług opiekuńczych, w tym specjalistycznych na terenie gminy Cieszyn
więcej: przetargi w Cieszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa stanu infrastruktury przedszkolnej poprzez modernizację Przedszkola Samorządowego w Radymnie
- Wyłonienie wykonawcy w zakresie robót budowlanych, w budynku Collegium Śniadeckiego Uniwersytetu Jagiellońskiego, położonego przy ul. Kopernika 27 w Krakowie w podziale na dwie części.
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w m-ci: Bóbrka, Solina, Bereżnica Wyżna i Bukowiec oraz poprawa efektywności energetycznej oczyszczalni ścieków w Gminie Solina
- Roboty remontowe pomieszczeń w I i II Liceum Ogólnokształcącym w Sanoku w ramach projektu pn.: Poprawa warunków kształcenia ogólnego w Powiecie Sanockim
- Remont lokali mieszkalnych położonych w Radomsku przy ul.Warszyca1/11i21, ul.Warszyca4/16i6,ul.Wyszyńskiego24/,ul.Narutowicza31/3i42/2,ul.Młodzowskiej1/6,ul.Piłsudskiego25/8orazul.Plac3Maja12/4
- Roboty remontowe w Domu Studenta nr 6 przy ul. Radomskiej 11 w Warszawie
więcej: Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.