eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi IławaRozbiórka istniejącego i budowa nowego mostu w ciągu drogi powiatowej nr 1208N w msc. Zazdrość



Ogłoszenie z dnia 2024-07-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbiórka istniejącego i budowa nowego mostu w ciągu drogi powiatowej nr 1208N w msc. Zazdrość

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT IŁAWSKI - POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W IŁAWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510854569

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 33A

1.5.2.) Miejscowość: Iława

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-200

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzd@powiat-ilawski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://powiat-ilawski.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/920686

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbiórka istniejącego i budowa nowego mostu w ciągu drogi powiatowej nr 1208N w msc. Zazdrość

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0b56f3bc-02f7-11ef-b21f-3ab44b58c1d6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00395610

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00012545/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Rozbiórka istniejącego i budowa nowego mostu w ciągu drogi powiatowej nr 1208N w msc. Zazdrość

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00302084

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DI1.260.17.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Rozbiórka istniejącego i budowa nowego mostu w ciągu drogi powiatowej nr 1208N w msc. Zazdrość”
Przedmiotem opracowania jest dokumentacja projektowa na przebudowę mostu nad rzeką Osą wraz z dojazdami, położonego na terenie powiatu iławskiego. Inwestycja jest zlokalizowana na terenie gminy Iława na działkach nr 60; 66; 30/4 w obrębie Zazdrość oraz gminie Kisielice na dz,. 207 obręb Trupel oraz na działce nr 30/4; 66 w obrębie Zazdrość (rzeka Osa). Inwestycja ta polega na rozbiórce istniejącego mostu żelbetowego i wykonaniu w tym samym miejscu nowego mostu stalowego, z wykorzystaniem konstrukcji podatnych z blach falistych. Istniejący most znajduje się w ciągu drogi powiatowej nr 1208N w km 8+501 nad rzeką Osa. Istniejące dojazdy do mostu stanowi droga powiatowa 1208N klasy L (lokalna) odcinek Ogrodzieniec – Trupel – Laseczno – Szymbark – Gardzień.
Konstrukcja mostu jest w bardzo złym stanie technicznym. Na spodzie płyty oraz przyczółkach mostu widoczne liczne ubytki betonu, odkrywające pręty zbrojeniowe. Liczne wycieki na spodzie płyty mostu, świadczą o braku szczelności na izolacji mostu.
W ramach inwestycji przewidziano:
• rozebranie i budowa nowego obiektu mostowego
• wzmocnienie nawierzchni jezdni do 115 kN/oś i poszerzenie poprzez ułożenie nowych
• warstw bitumicznych
• remont istniejących zjazdów
• remont poboczy
• budowa peronu zatoki autobusowej
• remont istniejących przepustów pod zjazdami
• wykonanie odmulenia i profilowanie istniejących rowów przydrożnych
• wymianę oznakowania pionowego
• zagospodarowanie zieleni

Odcinek inwestycji obejmuje obiekt mostowy na rzece Osa oraz jezdnie bitumiczną, zjazdy o nawierzchni gruntowej na odcinku drogi powiatowej nr 1208N od km 8+016.do km 8+966. Zakres stanowi odcinek drogi wraz obiektem mostowym o łącznej długości 950,00 mb. Jezdni posiada nawierzchnie bitumiczną o szerokości zmiennej od 4,00 m do 5,00 m, a na obiekcie mostowym 7,10 m. Nawierzchnia drogi posiada zdeformowania w przekroju poprzecznym jak i podłużnym, wskazuje na brak stateczności istniejących warstw konstrukcyjnych. Pobocza nie umocnione, oraz lokalnie poprzerastane i zakończone wyniesionymi burtami co powoduje brak spływu wód do istniejących rowów drogowych. Występujące zjazdy są wykonane głównie jako gruntowe. Na odcinku drogi zachowano stały układ szerokości jezdni t.j. 5,50 m z poszerzeniem na obiekcie do 6,00 m. Przekrój poprzeczny jezdni zaprojektowano jako daszkowy 2%.

Konstrukcja jezdni na istniejącej nawierzchni
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S gr. 4 cm
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W gr. 5 cm
- warstwa profilująca z KSM 0/31,5 mm śr. gr. 10 cm
Konstrukcja jezdni - nowa konstrukcja (na obiekcie)
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S gr. 4 cm
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16 W gr. 5 cm
- warstwa profilująca z KSM 0/31,5 mm gr. 20 cm
- warstwa mieszanki związanej cementem 3/4 gr. 20 cm
Konstrukcja zjazdów o nawierzchni z betonu asfaltowego
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S gr. 4 cm
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W gr. 4 cm
- podbudowa z KSM 0/31,5mm gr. 20 cm
- warstwa odsączająca z piasku gr. 20 cm

Na odcinku drogi zaprojektowano przebudowę poboczy gruntowych umocnionych o szerokości 0,75 m. Pobocza należy wykonać z kruszywa stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm. W ciągu inwestycji przewidziano przystanek autobusowy oraz na obiekcie mostowym o szer. 2,00 m peron i 2,30 m chodnik. Nawierzchnię chodnika zaprojektowano z kostki betonowej gr.8 cm w kolorze szarym. Spadki podłużne chodnika należy dostosować do projektowanej niwelety jezdni, a spadki poprzeczne wynoszą 2% z pochyleniem w kierunku jezdni na przystanku oraz w kierunku przeciwnym do jezdni na moście. Zastosowano obramowanie peronu przystanku przy krawędzi jezdni krawężnikiem betonowym 15x30x100 cm , a od strony zieleńców obrzeżem betonowym o wymiarach 8x30x100 cm. Na moście jako obramowanie chodnika zastosowano krawężnik kamienny 20x30x100 cm. Z drugiej strony oczep żelbetowy.

Konstrukcja chodnika, peronu, o nawierzchni z kostki betonowej
- nawierzchnia z kostki betonowej gr. 8 cm
- podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 4 cm
- podbudowa z mieszanki związanej cementem C5/6 gr. 20 cm
- warstwa mieszanki związanej cementem . gr. 35 cm

W miejscu rozebranego mostu żelbetowego wykonawca wykona most stalowy z wykorzystaniem konstrukcji podatnej z blach falistych o rozpiętości 10,06 m i długości konstrukcji 14,00 m. Wykonawca wykona grodzice tymczasowe na czas wykonywania fundamentów. Światło poziome nowego mostu wyniesie 9,69 m, a pionowe 3,92 m. Spód konstrukcji w osi poprzecznej mostu zaprojektowano na rzędnej 91,07 m n.p.m. Konstrukcja stalowa z blachy falistej będzie posadowiona bezpośrednio na żelbetowych ławach fundamentowych, w tymczasowych ściankach szczelnych, stalowych. Grodzice zimnogięte o długości 8,00 m i wskaźniku wytrzymałości Wx nie mniejszym niż 1600 cm33 .W komorach wykonanych z grodzic stalowych należy wykonać zaprojektowane pale w ilości 40 szt i długości 7,00 m. Następnie odkopać do rzędnej 86,00 m n.p.m. obniżając poziom wody za pomocą igłofiltrów, co zabezpieczy grunt przed upłynnieniem. Dno wykopu należy zabezpieczyć 15 cm warstwą korka z betonu C12/15. Na tak wykonanym betonie podkładowym należy wykonać żelbetową ławę fundamentową do oparcia konstrukcji stalowej i fundament pod skrzydełkami, do podparcia ścianek czołowych. Ławę fundamentową należy wykonać z betonu C30/37, zbrojonego stalą AIIIN. Na środku ław fundamentowych należy zakotwić łożyska dostarczone przez producenta, w celu zamocowania konstrukcji stalowej. Wykończenie miedzy konstrukcją stalową, a ścianą czołową należy wykończyć poprzez zastosowanie kołnierza stalowego dostarczanego przez producenta konstrukcji stalowej. Zasypanie konstrukcji należy wykonać równomiernie warstwami grubości 0,15-0,30 m. Do zasypywania należy używać kruszywa mrozoodporne żwiry, pospółki, mieszanki żwirowe o gran. 0-31,5 mm. Korpus drogowy nad konstrukcją stalową i pomiędzy skrzydełkami, na długości 19,0 m będzie zabezpieczony ściankami czołowymi wykonanymi z drobnych elementów betonowych kotwionych w nasypie za pomocą geosiatek, o długości kotwienia określonej przez dostawcę systemu. Środkowa część ścianek czołowych o długości 10,09 m będzie oparta na żelbetowym wieńcu konstrukcji stalowej, a końcowe odcinki po 4,50 m będą pełniły rolę skrzydełek i będą oparte na fundamencie wykonanym razem z ławą fundamentową w ściankach szczelnych. Około 15 cm nad konstrukcją stalową należy ułożyć izolację z geowłókniny i geomembrany, ze spadkami ok. 5% od środka na zewnątrz konstrukcji, wystającą po około 1,50 m poza jej rozpiętość. Izolację należy wykonać na długości ok. 13,50 m. Na końcach tej izolacji należy wykonać drenaż, który należy wyprowadzić poza ścianki czołowe. Ściany czołowe nadłucza będą zwieńczone żelbetowym oczepem o szerokości 65 cm, wykonanym z betonu C30/37, zbrojonego stalą klasy AIIIN wykończonych 40cm deską gzymsową. Z uwagi na niejednorodność posadowienia ścianek czołowych, żelbetową belkę gzymsową należy dylatować. Dla zapewnienia bezpieczeństwa ruchu, na belkach podporęczowych należy zamontować barieroporęcze stalowe o parametrach H2/W2/B połączone ze stalowymi barierami ochronnymi na dojazdach, o parametrach N2/W2/A. Łączna długość tych barier, bez odcinków początkowych i końcowych, nie może być mniejsza niż wynikająca z testów zderzeniowych. W celu zabezpieczenia obiektu mostowego przed podmywaniem, w narożnikach obiektu mostowego, zaprojektowano umocnienie, stożków nasypu drogowego brukiem na chudym betonie z zalaniem spoin zaprawą cementową. Umocnienie tych stożków będzie oparte o zabruku dna pod mostem. Minimalna wysokość przekrycia nad konstrukcją stalową wynosi 98 cm wraz z konstrukcją drogi. Na moście i dojazdach należy wykonać nawierzchnię zgodnie z przekrojami branży drogowej o szerokości od 6,00 m na moście, do 5,50 m na dojazdach. Na całej długości dojazdów należy zastosować przekrój poprzeczny daszkowy o spadkach 2%.
Opinia geotechniczna wraz z dokumentacją badań podłoża gruntowego odnośnie warunków gruntowo – wodnych dla potrzeb projektu została wykonana przez Zakład Geologiczny „GEOL” mgr Stanisław Guz 10-685 Olsztyn ul. Barcza 31/6
Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 roku w sprawie ustalania geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych na badanym obszarze występują proste warunki gruntowo – wodne.
Roboty będą wykonywane przy zamknięciu drogi dla ruchu kołowego.
Zakres zamówienia obejmuje również:
a) opracowanie i uzyskanie zatwierdzenia projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, ustawienie na okres inwestycji stosownego oznakowania na czas prowadzenia robót.
b) plac budowy, zaplecze należy zorganizować w sposób zapewniający oszczędne korzystanie z terenu oraz minimalne jego przekształcenie, możliwie najdalej od budynków mieszkalnych, z poszanowaniem uzasadnionych interesów osób trzecich. Za szkody powstałe na skutek działań Wykonawcy w terenie przyległym lub w istniejącej infrastrukturze odpowiadać będzie Wykonawca;
c) zawiadomienie gestorów sieci o zamiarze rozpoczęcia prac oraz przestrzeganie przez wykonawcę/podwykonawcę warunków uzgodnienia. Po zakończeniu prac zgłosić do odbioru;
d) stałe oznakowanie i elementy bezpieczeństwa ruchu:
 oznakowanie stałej organizacji ruchu zgodnie z zatwierdzonym projektem,
e) stałą obsługę geodezyjną oraz wykonanie geodezyjnego pomiaru powykonawczego
(3 egz.);

UWAGA: Wykonawca w okresie trwających żniw (około 15 lipiec – 15 sierpień) będzie miał na uwadze wzmożony ruch maszyn rolniczych oraz w okresie tym w miarę możliwości umożliwi rolnikom korzystania z drogi publicznej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45221110-6 - Roboty budowlane w zakresie mostów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5334472,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6316474,35 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5334472,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Ekspertów Budownictwa Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7441680588

7.3.4) Miejscowość: Iława

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5334472,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-29

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.