Ogłoszenie z dnia 2024-07-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00336645/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-23
- 2024/BZP 00354158/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa infrastruktury drogowej na terenie gminy Łowicz
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łowicz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148319
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Długa 12
1.5.2.) Miejscowość: Łowicz
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-400
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.7.) Numer telefonu: 46 830-26-30
1.5.8.) Numer faksu: 46 830-26-31
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ug.lowicz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.uglowicz.nv.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-33e11d1c-18db-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e51.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa infrastruktury drogowej na terenie gminy Łowicz2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-33e11d1c-18db-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00395620
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00056372/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Poprawa infrastruktury drogowej na terenie gminy Łowicz
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00336645
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.9.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania pn.: „Poprawa infrastruktury drogowej na terenie gminy Łowicz”.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Remont drogi wewnętrznej ulicy Brzozowej w miejscowości Zielkowice o długości 338,00 m polegający na wykonaniu nakładki asfaltowej.
2) Remont drogi wewnętrznej ulicy Poligonowej w miejscowości Zielkowice o długości 498,00 m polegający na wykonaniu nakładki asfaltowej,
3) Remont drogi wewnętrznej w miejscowości Strzelcew Trzcianka o długości 691,00 m polegający na wykonaniu nakładki asfaltowej na odcinku 307,00 m oraz nawierzchni z kruszywa łamanego na odcinku 384,00 m,
4) Remont drogi wewnętrznej w miejscowości Strzelcew Parcel o długości 640,00 m polegający na wykonaniu nakładki asfaltowej na odcinku 232,00 m oraz nawierzchni z kruszywa łamanego na odcinku 408,00 m,
5) Remont drogi wewnętrznej w miejscowości Otolice o długości 66,00 m polegający na wykonaniu nawierzchni z kostki betonowej o grubości 8 cm,
Powyższy zakres przyjęty we wniosku o dofinansowanie doprecyzowany jest Dokumentacją projektową wskazaną w pkt 4.4. lit. c) SWZ.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załącznikach do SWZ:
a) Załącznik Nr 9 do SWZ - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (dalej: „STWiORB”)
b) Załącznik Nr 10 do SWZ - Przedmiary robót (pomocniczo)
c) Załącznik Nr 11 do SWZ - Dokumentacja projektowa, w tym Projekty budowlane oraz Projekty Stałej Organizacji Ruchu
4. Gwarancja:
1) Długość okresu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane oraz dostarczone i wbudowane materiały wynosi min. 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego oraz stanowi kryterium oceny ofert.
2) Zamawiający określa go na okres w przedziale od 36 miesięcy (termin minimalny) do 60 miesięcy (termin maksymalny).
3) Wykonawca odpowiada z tytułu rękojmi za wady fizyczne na zasadach określonych w § 12 Projektu umowy – Załączniku Nr 5 do SWZ.
5. Źródła finansowania:
1) Zamawiający informuje, iż zamówienie jest dofinansowane ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
2) Wstępna promesa: Edycja8/2023/4086/PolskiLad z dnia 11-10-2023
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
45233140-2 - Roboty drogowe
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływy terminu składania ofert tj. do dnia 12 czerwca 2024 r. do godz. 10.00 wpłynęły 3 oferty:1. DROG-BET Marcin Głuchowski ul. Gawłowska 179A 96-500 Sochaczew 292 591,27 zł brutto
2. MABAU Sp. z o.o. Szymanów, ul. Alternatywy 9 05-532 Baniocha: 2136000,00 zł brutto
3. JKM Mirex Sp. z o.o. ul. Czerwona 9 96-100 Skierniewice: 2 230 829,60 zł brutto
Po dokonaniu oceny ofert Zamawiający odrzucił ofertę Nr 1 złożoną przez Pana Marcina Głuchowskiego prowadzącego działalność gospodarczą DROG-BET Marcin Głuchowski ul. Gawłowska 179a, 96-500 Sochaczew. Wobec powyższego w postępowaniu pozostały oferty Nr 2 i Nr 3. Z najniższą ceną ofertową w wysokości 2 136 000,00 zł pozostała w postępowaniu oferta Nr 2 złożona przez Wykonawcę MABAU Sp. z o.o. Szymanów, ul. Alternatywy 9, 05-532 Baniocha. Przed otwarciem ofert, Zamawiający działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy p.z.p., zamieścił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację, iż na realizację przedmiotowego zadania zamierza przeznaczyć kwotę w wysokości 2 000 000,00 zł.
Wobec powyższego, oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. Zachodzi zatem przesłanka do unieważnienia przedmiotowego postępowania na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy p.z.p.
Stosownie do art. 255 pkt 3 ustawy p.z.p. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Celem takiego uregulowania jest ochrona Zamawiającego przed roszczeniem o zawarcie umowy w przypadku braku środków finansowych. Co do zasady przesłankę unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy p.z.p. odnieść należy do kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, udostępnionej na stronie internetowej prowadzonego postępowania bezpośrednio przed otwarciem ofert. Zamawiający udostępnił przed otwarciem ofert informację, że na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 2 000 000,000 zł (słownie: dwa miliony złotych).
INNE PRZETARGI Z ŁOWICZA
- zorganizowanie i przeprowadzenie 10 dniowego wyjazdu terapeutycznego (9 noclegów) dla 26 osób zgodnie z założeniami projektu pn. "Rodzina z przyszłością".
- Adaptacja pracowni dla zawodów TT, TŻiUG, TF oraz adaptacja korytarza w ramach realizacji projektu pn.: "Zawodowcy z Reymonta - podniesienie jakości kształcenia zawodowego w ZSP nr 3 w Łowiczu"
więcej: przetargi w Łowiczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Letnie utrzymanie dróg i chodników na terenie miasta Lędziny w 2025r.
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1653T Korytnica - Wierzbica - Kije odc. Wierzbica - Kije
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.