eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PolkowiceModernizacja Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Polkowicach - I etap - modernizacja budynku administracyjnego.



Ogłoszenie z dnia 2024-07-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Polkowicach - I etap - modernizacja budynku administracyjnego.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Związek Gmin Zagłębia Miedziowego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390309577

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mała 1

1.5.2.) Miejscowość: Polkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zgzm.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgzm.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a5b1fadb-c387-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Polkowicach - I etap - modernizacja budynku administracyjnego.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a5b1fadb-c387-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00395638

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00053398/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Polkowicach - I etap - modernizacja budynku administracyjnego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00092581

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AD.271.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Polkowicach - I etap - modernizacja budynku administracyjnego wraz z uzyskaniem – w imieniu zamawiającego decyzji pozwolenia na użytkowanie. Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) prace rozbiórkowe: ścianek działowych, drzwi sufitów podwieszanych kolidujących z układem funkcji, demontaż infrastruktury wewnętrznej sanitarnej instalacji wody, kanalizacji sanitarnej, c.o, wewnętrzną infrastrukturę elektryczną, skucie warstwy posadzki kolidującej z nowym układem funkcjonalnym w całości w pomieszczeniach nowoutworzonych, demontaż parapetów zewnętrznych, obróbek blacharskich, skucie klinkieru na cokole budynku;
b) zmianę układu funkcji poprzez wprowadzenie nowego układu ścianek działowych;
c) wykonanie otworów okiennych w ścianach zewnętrznych i osadzenie nadproży (montaż nowej stolarki okiennej), wykonanie otworów drzwiowych w ścianach wewnętrznych (częściowe wykorzystanie drzwi z demontażu) oraz zmiana otworu drzwi wejścia głównego w ścianie zewnętrznej;
d) wykonanie wewnętrznych instalacji wody, kanalizacji sanitarnej, elektrycznej, teleinformatycznej, odgromowej, instalacji centralnego ogrzewania wraz z pompą ciepła powietrze/woda typu monoblok z modulacją mocy za pomocą technologii inwerterowej;
e) wykonanie wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej;
f) wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy 10,8 kWp (panele fotowoltaiczne monokrystaliczne o mocy 430-450W – 24 szt., inwerter hybrydowy – 1 szt.);
g) wykonanie tynków, malowanie pomieszczeń, ułożenie płytek;
h) termomodernizację budynku poprzez docieplenie ścian zewnętrznych styropianem, stropodachu poprzez wdmuchanie granulatu styropianowego w przestrzeń stropu wentylowanego, wykonanie elewacji tynkiem silikonowym wraz z wykonaniem logo (tablica) i dostawą i montażem daszków ze szkła hartowanego;
i) wykonanie zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej ks 160 mm (PVC) o długości 250,9 mb poprzedzonej rozbiórką odcinka kanalizacji sanitarnej do zbiornika bezodpływowego na ścieki;
j) dostawę i montaż agregatu prądotwórczego o mocy 60KW (75kVA) zasilanego z wewnętrznego systemu zasilania budynku, z wbudowanym układem automatyki SZR (samoczynne załączanie rezerwy);
k) rozbudowę instalacji elektrycznej do zasilania 2 szt. szlabanów wjazdowych na teren PSZOK
Charakterystyczne parametry budynku po przebudowie nie ulegają zmianie i są następujące:
Kubatura /brutto/: 1 461 m3
Powierzchnia zabudowy: 204,34 m2
Powierzchnia całkowita: 408,7 m2
Powierzchnia użytkowa budynku: 295,17m2
Wysokość budynku: 7,15 m
Ilość kondygnacji nadziemnych: 2
Ilość klatek schodowych: 1.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2080000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2080000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2080000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma „ROKOM” Roboty Ogólnobudowlane i Renowacja Obiektów Zabytkowych H.G.I. Komorowscy Sp. j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 230381395

7.3.4) Miejscowość: Kamienna Góra

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty elektryczne, sanitarne i wentylacyjne, roboty sieci kanalizacyjnych
roboty konstrukcyjne, roboty ogólnobudowlane, wykończeniowe ścian i
sufitów, roboty elewacyjne dachowe, dostawa i montaż stolarki okiennej i
drzwiowej oraz logo, docieplenie wełną wdmuchiwaną.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2080000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.