Ogłoszenie z dnia 2023-09-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00347380/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa urządzeń elektronicznych dla UMG - 3
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Morski w Gdyni
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000145112
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Morska 81-87
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-225
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 55-86-421
1.5.8.) Numer faksu: 7412250
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@umg.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umg.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.umg.edu.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa urządzeń elektronicznych dla UMG - 32.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-78db38ab-368f-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00395662
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00019183/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.20 elektryczne i elektroniczne urządzenia kontrolno-pomiarowe
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00347380
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CRZP/129/2023/AZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1132995,4 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 46744,17 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wireless HART Adapter do co najmniej 8 urządzeń polowych.1. Pracujących w trybie Multidrop.
2. Montaż bezpośredni do urządzeń polowych za pomocą gwintu,
3. pasmo 2,4 GHz
4. Supply
5. Rated voltage Ur 7 ... 32 V DC
6. Rated current Ir < 1 mA , max. 25 mA
7. Electrical specifications
8. Output rated operating current 3.2 ... 25 mA
9. Supply loop power for field devices
10. voltage: 1 ... 2.5 V DC, adjustable in steps of 0.5 V
11. Input
12. Connection - 5 wires, 600 mm long, exiting from male thread NPT1/2
13. - 1 external grounding point
14. HART communication
15. Protocol HART 7.1, backward compatible
16. Number of devices up to 8 HART field devices (depending on installation)
17. Output
18. Interface internal antenna
19. Communication WirelessHART specifications
20. - physical layer: IEEE 802.15.4.2006
21. - frequency band: 2.4 GHz (ISM band, licence free)
22. - maximum transmit power: +10 dBm
23. - outdoor transmission range: 235 m
24. - communication standard: WirelessHART acc. to IEC 62591
25. Directive conformity
26. Radio and telecommunication terminal
27. equipment
28. The usage of 2.4 GHz equipment is bound to local restrictions. Ensure that restrictions
29. allow usage of this product before commisioning.
30. Directive 2014/53/EU EN 300 328 V2.1.1:2016
31. EN 301 489-1 V2.2.0:2017
32. EN 301 489-17 V3.2.0:2017
33. FCC CFR47 Part 15 B and C ANSI C63.4-2003 , FCC ID: X89-WA1101
34. Conformity
35. Degree of protection IEC 60529:2013
36. Ambient conditions
37. Ambient temperature -40 ... 85 °C (-40 ... 185 °F)
38. Storage temperature -40 ... 85 °C (-40 ... 185 °F)
39. Relative humidity max. 100 %
40. Mechanical specifications
41. Degree of protection IP67
42. Material aluminum alloy with polyurethane enamel paint
43. Mass 460 g
44. Dimensions 60.8 x 60.8 x 100 mm (l x w x h)
45. International approvals
46. FM approval FM 17 NUS 0010
47. Control drawing 116-0425 (cFMus)
48. CSA approval FM 17 NCA 0004
49. Control drawing 116-0425 (cFMus)
50. Gwarancja min. 12 miesiące
4.5.3.) Główny kod CPV: 31710000-6 - Sprzęt elektroniczny
4.5.5.) Wartość części: 3259 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Adapter Wireless HART (SWA70-BE2A1A1+Z1)1. BE - Dopuszczenia: ATEX II 2G Ex ia IIC T4/T3 Gb
2. 2 - Wyjście: Binarne I/O
3. A - Obudowa: F32, Polyester, IP66, NEMA typ 4 Encl.
4. 1 - Zasilanie: Bateria BU191, Lithium metal, wbudowana, klasa transportowa 9/2, UN3091
5. A - Wersja: Do bezpośredniego montażu na przetworniku
6. 1 - Przyłącze adapter: Gwint M20
7. Z1 - >>Oznaczenie: TAGCE
8. TAG - stal k.o. (52006326), TAG do podania.
9. Gwarancja min.: 24 miesiące
4.5.3.) Główny kod CPV: 31710000-6 - Sprzęt elektroniczny
4.5.5.) Wartość części: 3891 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
" Zestaw startowy z układem Altera Cyclone V SoC (płatne FWE) dedykowany do obsługi sterowania" Płytka deweloperska oparta na układzie Altera Cyclone® V.
" Ma zawierać układ programowalny FPGA, który ma nie mniej niż 40 000 elementów logicznych oraz procesor oparty na architekturze ARM Cortex-A9 o częstotliwości pracy nie gorszej niż 925 MHz.
" Płytka ma być wyposażona w komponenty takie jak: diody LED, przyciski monostabilne, przełączniki suwakowe, USB-Blaster, akcelerometr, złącze z wejściami oraz wyjściami cyfrowymi.
" Ma posiadać złącze zgodne z Arduino, co ma pozwalać na podłączanie różnorodnych shieldów i rozbudowę tej płytki.
" Płyta ma zawierać elementy potrzebne do użycia płytki w połączeniu z komputerem z systemem operacyjnym Microsoft Windows XP lub nowszym.
" Właściwości:
o FPGA:
" Ma zawierać układ FPGA nie gorszy niż Altera Cyclone® V
" Ma zawierać nie mniej niż 40 000 elementów logicznych
" Ma zawierać układ do komunikacji: EPCS
" Ma zawierać programator USB-Blaster II z trybem JTAG Mode
" Ma zawierać nie mniej niż 2 przyciski
" Ma zawierać nie mniej niż 4 przełączniki suwakowe
" Ma zawierać nie mniej niż 8 zielonych diod LED
" Ma zawierać nie miej niż trzy oscylatory 50 MHz do generowania sygnału zegarowego
" Ma zawierać nie miej niż 2 złącza 40-pinowe
" Ma zawierać złącze kompatybilne z shieldami Arduino
" Ma zawierać nie gorsze niż 10-pinowe złącze z wejściami analogowymi (dzielone z złączem Arduino)
" Ma zawierać przetwornik A/D, 4-pinowe złącze z interfejsem SPI
o HPS (Hard Processor System):
" Ma zawierać nie gorszy niż dwurdzeniowy procesor ARM Cortex-A9 o częstotliwości pracy 925 MHz
" Ma zawierać nie mniej niż 1 GB DDR3 SDRAM (szyna 32-bitowa)
" Ma zawierać Gigabajtowy Ethernet PHY z złączem RJ45
" Ma zawierać port USB OTG oraz USB micro
" Ma zawierać złącze kart pamięci microSD
" Ma zawierać akcelerometr (interfejs I2C)
" Ma zawierać konwerter USB<>UART (złącze miniUSB)
" Ma zawierać przycisk do resetowania
" Ma zawierać przycisk oraz dioda LED (do dyspozycji użytkownika)
" Ma zawierać złącze LTC 2x7
Gwarancja min. 12 miesięcy
4.5.3.) Główny kod CPV: 31710000-6 - Sprzęt elektroniczny
4.5.5.) Wartość części: 1204 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wyłącznik różnicowoprądowy z charakterystyką U do obwodów zasilania przekształtników energoelektronicznych (płatne FWE)" Typ - wyłącznik różnicowy
" Częstotliwość 50/60 Hz
" Czułość U
" Liczba biegunów 4
" Napięcie znamionowe 415 V
" Napięcie znamionowe izolacji Ui 440 V
" Ochrona selektywna tak
" Prąd znamionowy 63 A
" Sposób montażu Szyna DIN
" Stopień ochrony (IP) IP20
" Stopień zanieczyszczenia 2
" Temperatura otoczenia w warunkach pracy -25 ... 40 °C
" Wytrzymałość zwarciowa (Icw) 10 kA
" Znamionowy prąd różnicowy 100 mA
Gwarancja min. 12 miesięcy
4.5.3.) Główny kod CPV: 31710000-6 - Sprzęt elektroniczny
4.5.5.) Wartość części: 1642 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dane techniczne:Przenośny przyrząd do pomiaru grubości powłok metodami indukcji magnetycznej oraz prądów wirowych
Możliwość pracy na bateriach lub akumulatorach
Możliwość podłączania różnych sond pomiarowych.
Automatyczne rozpoznawanie sond pomiarowych.
Możliwość pomiarów w trybie ciągłym("skanowanie").
Możliwość pomiaru automatycznego w określonych odstępach czasu.
Możliwość kalibracji trój-punktowej.
Możliwość uzyskania podstawowych parametrów statystycznych takich jak wartość średnia, minimalna, maksymalna oraz odchylenie standardowe
Granice tolerancji z akustyczną sygnalizacją ich przekroczenia
Połączenie za pomocą przewodu USB do komputera
Pamięć dla co najmniej 100 kalibracji
Możliwość podziału pomiarów na serie pomiarowe z oznaczeniem daty i godziny na urządzeniu
Podświetlany kolorowy wyświetlacz
Menu w języku polskim
Oprogramowanie dostarczane wraz z urządzeniem:
możliwość pobierania danych do programu Excel
możliwość zapisu danych do plików CSV
możliwość automatycznego tworzenia raportów zgodnie z indywidualnie dostosowanym szablonem
Trzy sondy pomiarowe:
Sonda osiowa (metoda indukcji magnetycznej):
Zakres pomiarowy 0-2000 µm:
Dokładność pomiaru:
dla zakresu 0 - 100 µm: ? 1 µm
dla zakresu 100 - 1000 µm: ? 1 %
dla zakresu 1000 - 2000 µm: ? 3 %
Średnica sondy nie większa niż 11mm
Długość sondy nie większa niż 140mm
Długość przewodu nie mniejsza niż 1,3m
Nacisk sondy regulowany przez mechanizm sprężynowy
Sonda osiowa (metoda prądów wirowych):
Zakres pomiarowy nie mniejszy niż : 0 - 1200 µm
Dokładność pomiaru: dla zakresu 67 µm: ? 1 µm
dla zakresu 67 - 800 µm: ? 1,5 % odczytu
dla zakresu 800 - 1200 µm: ? 3 % odczytu
Średnica sondy nie większa niż 15mm
Długość sondy nie większa niż 100mm
Długość przewodu nie mniejsza niż 1,3m
Nacisk sondy regulowany przez mechanizm sprężynowy
Sonda dla grubych powłok (metoda prądów wirowych):
Zakres pomiarowy nie mniejszy niż : 0 - 100 mm
Dokładność pomiaru: dla zakresu 0 - 10 mm: 0,1 mm
dla zakresu 10 - 75 mm <1 %
dla zakresu 75 - 100 mm <2 %
Płaska końcówka pomiarowa o średnicy nie mniejszej niż 110mm
Dwa wzorce grubości powłoki o grubości ok. 25mm
Gwarancja min. 12 miesięcy
4.5.3.) Główny kod CPV: 31710000-6 - Sprzęt elektroniczny
4.5.5.) Wartość części: 32100 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Miernik uniwersalny typ A, 2 szt.Miernik uniwersalny typ B, 2 szt.
Miernik uniwersalny typ C, 2 szt.
Miernik laboratoryjny, 12 szt.
Szczegółowy opis w załączniku 5 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 31710000-6 - Sprzęt elektroniczny
4.5.5.) Wartość części: 4645 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak ważnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak ważnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5018,4 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5018,4 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1710,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1710,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1710,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: part-AD Artur Dyrda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5521594068
7.3.3) Ulica: Grzechynia
7.3.4) Miejscowość: Maków Podhalański
7.3.5) Kod pocztowy: 34-220
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1710,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2656,8 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2656,8 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2656,8 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: part-AD Artur Dyrda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5521594068
7.3.3) Ulica: Grzechynia
7.3.4) Miejscowość: Maków Podhalański
7.3.5) Kod pocztowy: 34-220
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2656,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39483 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39483 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39483 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ita Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 781-16-29-652
7.3.3) Ulica: Poznańska
7.3.4) Miejscowość: Skórzewo
7.3.5) Kod pocztowy: 60-185
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39483 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7067,43 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8095,69 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7067,43 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PIOTR GODZIK GOTRONIK PPHU
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971671385
7.3.3) Ulica: Słubicka
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-615
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7067,43 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Świadczenie usług wykonawstwa, doradztwa i recenzowania w projekcie - badania ekotoksykologiczne
- Program Opieki Medycznej dla Pracowników i ich Rodzin Morskiego Instytutu Rybackiego - Państwowego Instytutu Badawczego
- Zakup kubków reklamowych
- Usługi szkoleniowe w zakresie wsparcia osób z niepełnosprawnościami i szczególnymi potrzebami oraz usługi w zakresie opr. procedur dot. dostępności architekt., info.-komunikacyjnej i cyfrowej AMW
- Budowa systemu klimatyzacji w audytorium budynku nr 600 na terenie Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni w systemie "zaprojektuj i wybuduj"
- Remont stalowych słupów i elementów odwodnienia zadaszenia Placu Targowego oraz żelbetowych słupów podziemnej kondygnacji Hali Płaskiej
więcej: przetargi w Gdyni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.