Ogłoszenie z dnia 2023-09-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00575359/01 - Wynik z dnia 2023-12-28
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Roboty budowl na odc. BI był. KL Auschwitz II Birkenau na terenie PMA-B w Oświęcimiu dot. baraków mur. o nr inw. B134,
B136, B137, B138 i B139
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000276015
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Więźniów Oświęcimia 20
1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-600
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@auschitz.org
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.auschwitz.org/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa Instytucja Kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty budowl na odc. BI był. KL Auschwitz II Birkenau na terenie PMA-B w Oświęcimiu dot. baraków mur. o nr inw. B134,
B136, B137, B138 i B139
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cd88a5f4-52ca-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00395709
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cd88a5f4-52ca-11ee-9aa3-96d3b44407903.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://bip.malopolska.pl/auschwitz,a,2333200,roboty-budowlane-na-odc-bi-bylego-kl-auschwitz-ii-birkenau-na-terenie-pma-b-w-oswiecimiu-polegajace-.html
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Roboty budowlane na odc. BI byłego KL Auschwitz II Birkenau na terenie PMA-B
w Oświęcimiu, polegające na wykonaniu zadań związanych z zakresami m.in. robót elektrycznych i teletechnicznych,
budowy przyłączy kanalizacyjnych, demontażu hal namiotowych, wykonaniu adaptacji istniejących dokumentacji
projektowych przedmiotowych hal oraz montażu hal namiotowych; dotyczących baraków murowanych o nr inw. B134, B136,
B137, B138 i B139
4.2.6.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: czas realizacji ZADANIA nr 4 w zakresie demontażu hali namiotowej B-139 (T2)
4.3.6.) Waga: 15
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: czas realizacji ZADANIA nr 7 w zakresie demontażu hali namiotowej B-139
4.3.6.) Waga: 15
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Udzielenie gwarancji jakości na okres 60 miesięcy na warunkach przewidzianych w oświadczeniu gwarancyjnym w zakresie montażu hal dla ZADAŃ nr: 1,2,3,5,6,8,9 i 10
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
3.1. W przedmiotowym postępowaniu udział mogą brać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w zakresie:3.1.1. zdolności technicznej lub zawodowej.
W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby Wykonawca:
3.1.1.1. w okresie ostatnich pięciu (5) lat, przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- to w tym okresie, wykazał należyte wykonanie:
3.1.1.1.1. co najmniej jednej roboty budowlanej o wartości robót nie mniejszej niż 350 000 zł netto, polegającej na
demontażu i montażu co najmniej jednej hali namiotowej o powierzchni nie mniejszej niż: 1000 m2, przy rozpiętości
konstrukcji nie mniejszej niż 25 m i
oraz obejmującej co najmniej następujące roboty branżowe:
(1) konstrukcyjno – budowlane,
(2) instalacyjne w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
(3) instalacyjne w zakresie sieci instalacji kanalizacyjnych,
3.1.1.1.2. co najmniej jednej roboty budowlanej o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł netto w zakresie sieci instalacji
kanalizacyjnych obejmującej co najmniej roboty branżowe polegające na wykonaniu kanalizacji deszczowej
3.1.1.1.3. co najmniej jednej roboty budowlanej o wartości nie mniejszej niż 15 000 zł netto polegającej na budowie rur
metodą bezwykopową
3.1.1.1.4. co najmniej jednej roboty budowlanej o wartości nie mniejszej niż 45 000 zł netto w zakresie wykonania
wewnętrznej instalacji elektrycznej wraz z wykonaniem złącza kablowego na obiekcie zabytkowym wpisanym do rejestru
zabytków lub rejestru o podobnym charakterze prowadzonego przez organy ustanowione w tym celu w innych państwach
lub gminnej ewidencji zabytków lub inwentarza muzeum,
3.1.1.2. dysponował co najmniej następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (kluczowy personel):
3.1.1.2.1. jedną (1) osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót
w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, spełniającą łącznie następujące minimalne wymagania:
- posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez
ograniczeń,
- posiada doświadczenie przy demontażu i wznoszeniu (montażu) co
najmniej jednej hali namiotowej o powierzchni nie mniejszej niż 1000 m2 przy rozpiętości konstrukcji nie mniejszej niż 25 m;
- legitymuje się aktualnym zaświadczeniem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, potwierdzającym przynależność do
właściwej izby samorządu zawodowego wraz z wymaganym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej;
3.1.1.2.2. jedną (1) osobą która będzie pełniła rolę kierownika robót instalacji elektrycznych przy realizacji prac w
specjalności elektrycznej spełniającą łącznie minimalne wymagania:
- co najmniej 5-letnie doświadczenie, po dniu uzyskania stosownych uprawnień, w pełnieniu funkcji kierownika robót lub
budowy w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez
ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi (rozumiane jako suma przepracowanych miesięcy) z zastrzeżeniem, że
doświadczenie to obejmuje w okresie ostatnich dwóch lat przed dniem składania ofert co najmniej 6 miesięczną aktywność
zawodową we wskazanym powyżej zakresie (rozumiane jako suma przepracowanych miesięcy);
- kwalifikacje i praktykę określone w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami;
- posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej
w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych lub posiadającą uprawnienia elektryczne SEP do 1 kV D;
- legitymuje się aktualnym zaświadczeniem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, potwierdzającym przynależność do
właściwej izby samorządu zawodowego wraz z wymaganym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej- w przypadku
skorzystania z osoby posiadającej stosowne uprawnienia budowlane
3.1.1.2.3. jedną (1) osobą, która będzie pełniła rolę kierownika robót instalacyjnych przy realizacji prac w specjalności
instalacji sanitarnych, spełniającą łącznie następujące minimalne wymagania:
- posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej
w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, , określone
przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane ,
które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, uprawniające do kierowania robotami
budowlanymi,
- posiada co najmniej 3-letnie (licząc od momentu uzyskania uprawnień do kierowania robotami) doświadczenie zawodowe,
w pełnieniu funkcji kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i
kanalizacyjnych cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, (rozumiane jako suma przepracowanych miesięcy), z zastrzeżeniem,
że doświadczenie to obejmuje w okresie ostatnich dwóch lat przed dniem składania ofert co najmniej 6 miesięczną
aktywność zawodową w opisanym powyżej zakresie (rozumiane jako suma przepracowanych miesięcy).
- legitymuje się aktualnym zaświadczeniem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, potwierdzającym przynależność do
właściwej izby samorządu zawodowego wraz z wymaganym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej
3.1.1.2.4. jedną (1) osobą, która będzie pełniła funkcję projektanta
w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, spełniającą łącznie następujące minimalne wymagania:
3.1.1.2.4.1. posiada uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
3.1.1.2.4.2. posiada doświadczenie w zaprojektowaniu co najmniej jednej hali namiotowej o powierzchni nie mniejszej niż
1000 m2 przy rozpiętości konstrukcji nie mniejszej niż 25 m;
3.1.1.2.4.3. legitymuje się aktualnym zaświadczeniem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, potwierdzającym
przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego wraz z wymaganym ubezpieczeniem od odpowiedzialności
cywilnej;
3.1.1.2.5. jedną (1) osobą, która będzie pełniła funkcję projektanta w specjalności elektrycznej, spełniającą łącznie
następujące minimalne wymagania:
3.1.1.2.5.1. posiada uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci,
instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;
3.1.1.2.5.2. legitymuje się aktualnym zaświadczeniem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, potwierdzającym
przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego wraz z wymaganym ubezpieczeniem od odpowiedzialności
cywilnej;
3.1.1.2.6. jedną (1) osobą, która będzie pełniła funkcję projektanta w specjalności instalacji sanitarnych, spełniającą łącznie
następujące minimalne wymagania:
3.1.1.2.6.1. posiada uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci,
instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych
3.1.1.2.6.2. legitymuje się aktualnym zaświadczeniem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, potwierdzającym
przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego wraz z wymaganym ubezpieczeniem od odpowiedzialności
cywilnej;
UWAGA:
Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia obu funkcji przez jedną osobę, tj. posiadania odpowiednich uprawnień do projektowania i kierowania robotami łącznie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca, którego oferta
zostanie najwyżej oceniona, nie będzie wezwany do złożenia podmiotowych środków dowodowych w celu wykazania braku podstaw
wykluczenia z postępowania
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu
określonych przez Zamawiającego w Dziale V pkt 3 ppkt. 3.1. SWZ, zostanie wezwany do złożenia w terminie nie krótszym niż 5 dni
od dnia wezwania następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień ich złożenia):
2.1. Wykazu robót wykonanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z
podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane lub są wykonywane, oraz
załączeniem dowodów określających, czy te roboty zostały wykonane lub są wykonywane należycie; przy czym dowodami, o których
mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty zostały wykonane, a jeżeli
Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
Wzór Wykazu robót stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.
2.2. Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich
kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także
zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób
stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
-Formularz oferty-Oświadczenie z art. 125 ust. 1 Pzp
-Oświadczenie z art. 125 ust. 1 Pzp podmiotu udostępniającego zasoby (jeśli dotyczy)
-Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (jeżeli dotyczy)
-Zobowiązanie innego podmiotu (jeżeli dotyczy),
-Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy),
-Dowód wniesienia wadium
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania jest zobowiązany wnieść wadiumo wartości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) na czas związania ofertą.
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania
ofertą z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust.1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 Ustawy PZP.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
3.1. Pieniądzu,
3.2. Gwarancjach bankowych,
3.3. Gwarancjach ubezpieczeniowych,
3.4. Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
4. W przypadku wniesienia wadium w formach określonych powyżej w pkt 3.2.- 3.4., dokument winien być wystawiony na
Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu, ul. Więźniów Oświęcimia 20, 32-600 Oświęcim.
5. Wadium w formie pieniężnej wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
53 1130 1150 0012 1268 9790 0006
Bank Gospodarstwa Krajowego
Kod Swift (wymagany przy przelewach międzynarodowych): GOSKPLPW
6. Wnosząc wadium Wykonawca winien powołać się na nazwę niniejszego postępowania oraz nr nadany dla postępowania
przez Zamawiającego
7. Wadium w formie niepieniężnej:
7.1. Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
7.2. Treść dokumentu wadium winna zawierać nazwę niniejszego postępowania oraz nr nadany postępowaniu przez
Zamawiającego.
7.3. Udzielona gwarancja:
7.3.1. musi być gwarancją samoistną, nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie, bez konieczności
przedkładania jakichkolwiek dodatkowych dokumentów,
7.3.2. musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone
w Ustawie PZP,
7.3.3. z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty Zamawiającemu całej kwoty wadium,
7.3.4. treść gwarancji nie może zawierać klauzuli zwalniającej gwaranta od odpowiedzialności wskutek zwrotu dokumentu
gwarancji,
7.3.5. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 Ustawy PZP), Zamawiający
wymaga, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza
ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum).
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
zgodnie z SWZ6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
zgodnie z wzorem umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-09-29 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: otwarcie nastąpi przy użyciu platformy e zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-09-29 12:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Starostwa Powiatowego w Oświęcimiu.
- Świadczenie usług pocztowych, polegających na przyjmowaniu, przemieszczaniu i doręczaniu przesyłek w obrocie krajowym i zagranicznym
- Utrzymanie czystości w budynkach, utrzymanie czystości na terenach bezpośrednio przyległych do nich oraz utrzymanie zieleni i terenów przy budynkach OTBS Sp. z o.o.
- Utrzymanie czystości terenów placówek Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Oświęcimiu w 2025 roku
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych, paczek ... na rzecz Urzędu Gminy Oświęcim w roku 2025.
- Utrzymanie nawierzchni dróg, chodników i parkingów dróg publicznych - gminnych i wewnętrznych zarządzanych przez Prezydenta Miasta Oświęcim, w 2025 roku - nawierzchnie z kruszyw i asfaltowe
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty w zakresie utrzymania obiektów inżynierskich zarządzanych przez GDDKiA Oddział w Katowicach, Rejon w Zabrzu
- DRUGI PRZETARG - Modernizacja stacji uzdatniania wody w miejscowości Storkowo gm. Ińsko
- "Budowa tężni solankowej w miejscowości Bodzanów" w formule zaprojektuj i wybuduj
- Rewitalizacja parku przy zespole dworsko-folwarcznym w Biskupicach
- "Modernizacja drogi wojewódzkiej nr 892 od skrzyżowania z DW897 do granicy państwa" w ramach zadania "Łączymy Pogranicze Karpat Wschodnich".
- Przebudowa i rozbudowa drogi gminnej 270607K w km od 0+317,90 do km 0+406,00 (obiekt mostowy w km 0+365,00) w miejscowości Szymbark, Gmina Gorlice
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.