Ogłoszenie z dnia 2023-09-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00357275/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi krawieckie na potrzeby Zakładu Aktywności Zawodowej w Goleniowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Aktywności Zawodowej w Goleniowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 381758010
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Produkcyjna, 3
1.5.2.) Miejscowość: Łozienica
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-100
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zaz@zaz.goleniow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zaz.goleniow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zaz-goleniow.logintrade.net/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Aktywizacja zawodowa osób niepełnosprawnych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi krawieckie na potrzeby Zakładu Aktywności Zawodowej w Goleniowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ccdaa951-3d89-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00395722
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00499993/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługi krawieckie na potrzeby ZAZ
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00357275
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/ZAZ/3/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 390000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa szycia oraz konfekcjonowania zmywaków z teflonu do użytku domowego, z materiałów w całości powierzonych przez Zamawiającego.4.5.3.) Główny kod CPV: 98393000-4 - Usługi krawieckie
4.5.5.) Wartość części: 78000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa szycia oraz konfekcjonowania zmywaków z teflonu do użytku domowego, z materiałów w całości powierzonych przez Zamawiającego.4.5.3.) Główny kod CPV: 98393000-4 - Usługi krawieckie
4.5.5.) Wartość części: 78000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa szycia oraz konfekcjonowania zmywaków z teflonu do użytku domowego, z materiałów w całości powierzonych przez Zamawiającego.4.5.3.) Główny kod CPV: 98393000-4 - Usługi krawieckie
4.5.5.) Wartość części: 78000 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa szycia oraz konfekcjonowania zmywaków z teflonu do użytku domowego, z materiałów w całości powierzonych przez Zamawiającego.4.5.3.) Główny kod CPV: 98393000-4 - Usługi krawieckie
4.5.5.) Wartość części: 78000 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa szycia oraz konfekcjonowania zmywaków z teflonu do użytku domowego, z materiałów w całości powierzonych przez Zamawiającego.4.5.3.) Główny kod CPV: 98393000-4 - Usługi krawieckie
4.5.5.) Wartość części: 78000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
oferta z najniższą ceną i jedyna złożona oferta przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie danej części zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
oferta z najniższą ceną i jedyna złożona oferta przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie danej części zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
oferta z najniższą ceną i jedyna złożona oferta przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie danej części zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
oferta z najniższą ceną i jedyna złożona oferta przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie danej części zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
oferta z najniższą ceną i jedyna złożona oferta przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie danej części zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa usługa prania, wybielania oraz maglu i usług krawieckich bielizny hotelowej na Hostelu Guido, pranie oraz usługi krawieckie ubrań sztygarskich oraz różnych akcesoriów materiałowych.
- Wynajem, pranie i serwis odzieży roboczej i ochronnej dzierżawionej i będącej własnością Zamawiającego wraz z wynajmem szaf ubraniowych
- Dostawa elementów umundurowania wyjściowego do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie
więcej: Usługi krawieckie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.