Ogłoszenie z dnia 2024-07-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00297645/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-23
- 2024/BZP 00310453/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętów komputerowych, elektronicznych i wyposażenia do pracowni zawodowych szkół powiatowych w ramach projektu pn.: „Nowoczesne kształcenie zawodowe - nowe możliwości”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Dzierżoniowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890717817
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 27
1.5.2.) Miejscowość: Dzierżoniów
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-200
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@pow.dzierzoniow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pow.dzierzoniow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-11cf07a9-fd77-11ee-885b-8267c06084531.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętów komputerowych, elektronicznych i wyposażenia do pracowni zawodowych szkół powiatowych w ramach projektu pn.: „Nowoczesne kształcenie zawodowe - nowe możliwości”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-11cf07a9-fd77-11ee-885b-8267c0608453
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00395734
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00022877/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa sprzętów komputerowych, elektronicznych i wyposażenia do pracowni zawodowych szkół powiatowych w ramach projektu pn.: „Nowoczesne kształcenie zawodowe - nowe możliwości”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie realizowane będzie w ramach projektu FEDS.08.01-IZ.00-0022/23 pn. „Nowoczesne kształcenie zawodowe - nowe możliwości”. Projekt jest dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska na lata 2021-2027.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00297645
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.272.8.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 457977,44 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 - dostawa sprzętów komputerowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do SWZ oraz w rozdziale 5 SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
30213000-5 - Komputery osobiste
30213200-7 - Komputer tablet
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48322000-1 - Pakiety oprogramowania graficznego
18939000-0 - Torby podręczne
4.5.5.) Wartość części: 292746,24 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 - dostawa sprzętów elektronicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 2 do SWZ oraz w rozdziale 5 SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30234000-8 - Nośniki do przechowywania
30231320-6 - Monitory dotykowe
30232150-0 - Drukarki atramentowe
30232130-4 - Kolorowe drukarki atramentowe
30216110-0 - Skanery komputerowe
31711000-3 - Artykuły elektroniczne
32342412-3 - Głośniki
32341000-5 - Mikrofony
32342100-3 - Słuchawki
38127000-1 - Stacje pogodowe
35613000-4 - Bezzałogowe pojazdy powietrzne
4.5.5.) Wartość części: 36853,93 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3 - dostawa elektronicznego wyposażenia gastronomicznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 3 do SWZ oraz w rozdziale 5 SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 39711000-9 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego
39711300-2 - Urządzenia elektrotermiczne
39713100-4 - Zmywarki do naczyń
39711130-9 - Chłodziarki
39711200-1 - Roboty kuchenne
39711310-5 - Elektryczne zaparzacze do kawy
39711320-8 - Elektryczne zaparzacze do herbaty
4.5.5.) Wartość części: 36122,46 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4- dostawa sprzętów fiskalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 4 do SWZ oraz w rozdziale 5 SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 35126000-3 - Urządzenia do skanowania kodów kreskowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42994230-1 - Laminatory
30174000-9 - Maszyny produkujące etykiety
39170000-4 - Meble sklepowe
38311000-8 - Wagi elektroniczne i akcesoria
4.5.5.) Wartość części: 23691,90 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 5 - dostawa wyposażenia gastronomicznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 5 do SWZ oraz w rozdziale 5 SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 39221180-2 - Naczynia do gotowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39223000-1 - Łyżki, widelce
39222200-6 - Tacki na żywność
39221200-9 - Zastawa stołowa
39221100-8 - Zastawa kuchenna
39221120-4 - Filiżanki i szklanki
39221110-1 - Naczynia
34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
4.5.5.) Wartość części: 21904,92 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 6 - dostawa wyposażenia kosmetycznego i fizjoterapeutycznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 6 do SWZ oraz w rozdziale 5 SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33154000-4 - Urządzenia do mechanoterapii
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33192000-2 - Meble medyczne
39712200-8 - Urządzenia fryzjerskie
31523200-0 - Trwałe znaki informacyjne
38311100-9 - Elektroniczne wagi analityczne
33166000-1 - Przyrządy dermatologiczne
4.5.5.) Wartość części: 46657,99 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
oferta z najniższą ceną przewyższała kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 393883,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 393883,70 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37134,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60489,02 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37134,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Optimus sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8270018155
7.3.4) Miejscowość: Sieradz
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37134,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51924,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51924,45 PLN
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta z najniższą ceną przewyższała kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45252,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45252,20 PLN
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone oferty w zakresie tej części podlegały odrzuceniu
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone oferty w zakresie tej części podlegały odrzuceniu
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z DZIERŻONIOWA
- Budowa pasywnego budynku Przedszkola Publicznego nr 7 wraz z zagospodarowaniem terenu, przebudową drogi dojazdowej oraz rozbiórce istniejącego budynku przedszkola i budynku gospodarczego (...)
- Zakup i dostawa wyposażenia dla przedszkoli publicznych w Dzierżoniowie ramach projektu "SmartPrzedszkolaki w Powiecie Dzierżoniowskim" z podziałem na cztery części zamówienia.
- Usługi szkoleniowo-kompetencyjne w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Samorząd w Dzierżoniowie"
- Wyk. rb związanych z realizacją zad pn.:"Budowa ciągu pieszo-rowerowego wzdłuż ul.Świdnickiej na odcinku od ul.Kasztanowej do ul.Jesionowej w ramach i etapu przebudowy ul.Świdnickiej w Dzierżoniowie"
- DOSTAWA PRODUKTÓW LECZNICZYCH
- PRANIE BIELIZNY SZPITALNEJ I MATERACY WRAZ Z TRANSPORTEM
więcej: przetargi w Dzierżoniowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- "Odnowienie oraz zakup licencji Microsoft Office 365 oraz CodeTwo Email Signatures for Microsoft 365 dla Instytutu Adama Mickiewicza z podziałem na zadania".
- Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu informatycznego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego.
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
- Dostawa sprzętów komputerowych dla Starostwa Powiatowego w Sieradzu
więcej: Torby podręczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.