Ogłoszenie z dnia 2022-10-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00466938/01 - Wynik z dnia 2022-11-30
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wycena nieruchomości objętych decyzjami Starosty Chojnickiego
z podziałem na części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT CHOJNICKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351239
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: UL. 31 STYCZNIA 56
1.5.2.) Miejscowość: Chojnice
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-600
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 0523966584
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat.chojnice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.chojnice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wycena nieruchomości objętych decyzjami Starosty Chojnickiego
z podziałem na części.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-add9f718-4e01-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00395786
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00033463/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.27 Wycena nieruchomości objętych decyzjami Starosty Chojnickiego nrAB.670.8.2021zdnia20 lipca 2021r.(Cz. 1), nr AB.670.3.2022 z dnia 9 maja 2022r.(Cz. 2)oraz nrAB.670.4.2022 z dnia 5 lipca 2021r. (Cz. 3)
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/sp_chojnice/aukcje3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie
ofert,wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub
oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu
środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji
elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług
drogą elektroniczną. Postęp. prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl
pod adresem:https://platformazakupowa.pl/sp_chojnice/aukcje Instrukcje
korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania
ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce
„Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 28. Zalecenia (rekomendacje)
zamawiającego 28.1. Rozszerzenia plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z załącznikiem nr 2 do „Rozporządzenia
Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji
w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”, zwanego dalej Rozporządzeniem KRI.
28.2. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf
28.3. W celu ewentualnej kompresji danych zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeń:
28.3.1. .zip
28.3.2. .7Z
28.4. Wśród rozszerzeń powszechnych a niewystępujących w rozporządzeniu KRI występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages.
Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.
28.5. Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi maksymalnie
10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który
wynosi maksymalnie 5MB.
28.6. W przypadku stosowania przez wykonawcę kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
28.6.1. ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, zamawiający zaleca, w miarę
możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na rozszerzenie .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym w
formacie PAdES.
28.6.2. pliki w innych formatach niż pdf zaleca się opatrzyć podpisem w formacie XAdES o typie zewnętrznym. Wykonawca powinien
pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym.
28.6.3. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu.
28.7. Zamawiający zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju.
Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików.
28.8. Zamawiający zaleca, aby wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem przetestował możliwość prawidłowego wykorzystania
wybranej metody podpisania plików oferty.
28.9. Osobą składającą ofertę powinna być osoba kontaktowa podawana w dokumentacji.
28.10. Ofertę należy przygotować z należytą starannością dla podmiotu ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego i
zachowaniem odpowiedniego odstępu czasu do zakończenia przyjmowania ofert. Sugerujemy złożenie oferty na 24 godziny przed
terminem składania ofert.
28.11. Jeśli wykonawca pakuje dokumenty np. w plik o rozszerzeniu .zip zaleca się wcześniejsze podpisanie każdego ze
skompresowanych plików.
28.12. Zamawiający zaleca aby nie wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym. Może
to skutkować naruszeniem integralności plików co równoważne będzie z koniecznością odrzucenia oferty.7.10. Wykonawca,
przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
7.10.1. akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod
linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
7.10.2. zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem:
https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa
Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych
dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursie (Dz.U.z2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na
platformazakupowa.pl, szczegółowo opisane w pkt.7.9 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 29.1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuję, że:
29.2. Administratorem Państwa danych osobowych jest: Starosta Chojnicki.
29.3. Inspektorem ochrony danych osobowych w Starostwie Powiatowym w Chojnicach jest Pan Mateusz Zarychta, tel. 505-540-306, email: mateusz@epomerania.pl.
29.4. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
29.5. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
29.6. Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
29.7. Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
29.8. W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 29.9. Posiadają Państwo
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
29.10. Nie przysługuje Państwu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
29.11. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO ), w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4).
29.12. Ponadto wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
29.13. W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem wykonawcy w postępowaniu, zobowiązuje się wykonawcę do złożenia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO.
29.14. Oświadczenie wymagane od wykonawcy w zakresie wypełnienia przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO zawiera druk oferty.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.272.22.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa pn.: „Wycena nieruchomości objętych decyzjami Starosty Chojnickiego ”z podziałem na części. CZĘŚĆ I: Wycena nieruchomości objętych decyzjami Starosty Chojnickiego nr AB.670.8.2021 z dnia 20 lipca 2021r.,
Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w opisie przedmiotu zamówienia, projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załączniki do SWZ.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - CZĘŚĆ 1.
Przedmiotem części 1 umowy jest sporządzenie 34 operatów szacunkowych dla: nieruchomości położonych w obrębie ewidencyjnym Czersk, oznaczonych jako dz. nr 189/11 o pow. 0,0065 ha i dz. nr 181/2 o pow. 0,0845 ha oraz nieruchomości położonych w obrębie ewidencyjnym Łubna, gm. Czersk, oznaczonych jako dz. nr 226/8 o pow. 0,1097 ha, dz. nr 117/5 o pow. 0,0222 ha, dz. nr 117/7 o pow. 0,0158 ha, dz. nr 119/1 o pow. 0,0291 ha, dz. nr 121/6 o pow. 0,0288 ha, dz. nr 272/1 o pow. 0,0034 ha, dz. nr 126/1 o pow. 0,0027 ha, dz. nr 94/10 o pow. 0,0033 ha, dz. nr 51/1 o pow. 0,0357 ha, dz. nr 53/5 o pow. 0,0317 ha i dz. nr 116/1 o pow. 0,1770 ha oraz nieruchomości położonych w obrębie ewidencyjnym Kamienna Góra, gm. Czersk, oznaczonych jako dz. nr 205/4 o pow. 0,0051 ha, dz. nr 193/4 o pow. 0,0354 ha, dz. nr 193/5 o pow. 0,0314 ha, dz. nr 193/6 o pow. 0,0087 ha, dz. nr 170/2 o pow. 0,0031 ha, dz. nr 214/2 o pow. 0,0265 ha, dz. nr 214/3 o pow. 0,0417 ha, dz. nr 214/5 o pow. 0,0060 ha, dz. nr 192/2 o pow. 0,0068 ha, dz. nr 165/2 o pow. 0,0084 ha, dz. nr 165/3 o pow. 0,0079 ha, dz. nr 265/2 o pow. 0,0131 ha, dz. nr 215/2 o pow. 0,0152 ha, dz. nr 144/14 o pow. 0,0037 ha, dz. nr 144/16 o pow. 0,0031 ha, dz. nr 145/5 o pow. 0,0078 ha, dz. nr 145/7 o pow. 0,0084 ha, dz. nr 145/9 o pow. 0,0385 ha, dz. nr 163/1 o pow. 0,0216 ha, dz. nr 162/1 o pow. 0,0108 ha, dz. nr 156/2 o pow. 0,0026 ha, oraz, przejętych przez Powiat Chojnicki na potrzeby realizacji inwestycji drogowej na podstawie ostatecznej decyzji Starosty Chojnickiego nr AB.670.8.2021 z dnia 20 lipca 2021 r. o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej polegającej na: „Rozbudowie drogi powiatowej 2611G Czersk – Odry i 2676G uL. Łubianka w Czersku wraz z budową ścieżki rowerowej, ciągu pieszo-rowerowego, chodników, budową kanalizacji deszczowej oraz budową oświetlenia drogowego na odcinku Czersk - Kamionka, na terenie działek nr …..”
Rzeczoznawca majątkowy zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia z należytą starannością, zgodnie z aktualnymi przepisami prawa w zakresie sporządzania wycen nieruchomości i operatów szacunkowych oraz Standardami Zawodowymi Rzeczoznawców Majątkowych Polskiej Federacji Stowarzyszeń Rzeczoznawców Majątkowych, oddzielnie dla każdej działki z uwzględnieniem wszystkich składników roślinnych i budowlanych, które znajdowały się na wycenianych działkach.
Rzeczoznawca majątkowy określając wartość nieruchomości przejętych z mocy prawa na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, przyjmuje stan nieruchomości z dnia wydania decyzji Starosty Chojnickiego nr AB.670.8.2021 z dnia 20 lipca 2021 r., ceny nieruchomości z dnia ustalenia odszkodowania, a przeznaczenie nieruchomości zgodnie z art. 154 ustawy o gospodarce nieruchomościami bez uwzględnienia ustaleń decyzji. Nie uwzględnia się nakładów poczynionych na nieruchomości po dniu wydania decyzji.
Rzeczoznawca majątkowy zobowiązany jest odnieść się w operacie szacunkowym do tzw. „zasady korzyści” oraz ograniczonych praw rzeczowych ustanowionych na wycenianej nieruchomości.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-19
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
Cena ofertowa brutto –„C”. Z tytułu niniejszego kryterium max. Ilość punków: 60
Doświadczenie osoby sporządzającej operaty szacunkowe, skierowanej do realizacji zamówienia posiadającej uprawnienia zawodowe rzeczoznawcy majątkowego –„ D”- 40%,
Z tytułu niniejszego kryterium max. Ilość punków: 40
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby sporządzającej operaty szacunkowe, skierowanej do realizacji zamówienia posiadającej uprawnienia zawodowe rzeczoznawcy majątkowego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa pn.: „Wycena nieruchomości objętych decyzjami Starosty Chojnickiego ”z podziałem na części. CZĘŚĆ II Wycena nieruchomości objętych decyzjami Starosty Chojnickiego nr AB.670.3.2022 z dnia 9 maja 2022r
Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w opisie przedmiotu zamówienia, projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załączniki do SWZ.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - CZĘŚĆ 2.
Przedmiotem części 2 umowy jest sporządzenie 54 operatów szacunkowych dla nieruchomości położonych w obrębie ewidencyjnym Kruszka, gm. Chojnice, oznaczonych jako: dz. nr 144/1 opow. 0,0200 ha, dz. nr 233/5 o pow. 0,0020 ha, dz. nr 233/7 o pow. 0,0077 ha, dz. nr 233/9 o pow. 0,0008 ha, dz. nr 144/24 o pow. 0,0279 ha, dz. nr 123/1 o pow. 0,0369 ha, dz. nr 74/1 o pow. 0,0111 ha, dz. nr 121/1 o pow. 0,0175 ha, dz. nr 78/1 o pow. 0,0628 ha, dz. nr 81/6 o pow. 0,0069 ha, dz. nr 81/4 o pow. 0,0339 ha, dz. nr 79/1 o pow. 0,0799 ha, dz. nr 91/11 o pow. 0,0168 ha, dz. nr 91/13 o pow. 0,0685 ha, dz. nr 87/3 o pow. 0,0517 ha, dz. nr 91/15 o pow. 0,0011 ha, dz. nr 99/6 o pow. 0,1569 ha, dz. nr 107/7 o pow. 0,0830 ha, dz. nr 113/6 o pow. 0,1268 ha, dz. nr 113/8 o pow. 0,1436 ha, dz. nr 119/4 o pow. 0,0095 ha, dz. nr 119/5 o pow. 0,0299 ha i dz. nr 77/1 o pow. 0,0550 ha oraz nieruchomości położonych w obrębie ewidencyjnym Kłodawa, gm. Chojnice, oznaczonych jako: dz. nr 95/2 opow. 0,0035 ha, dz. nr 95/1 o pow. 0,0040 ha, dz. nr 95/8 o pow. 0,0100 ha, dz. nr 213/5 o pow. 0,0578 ha, dz. nr 213/6 o pow. 0,0231 ha, dz. nr 134/1 o pow. 0,0246 ha, dz. nr 113/2 o pow. 0,0216 ha, dz. nr 207/1 o pow. 0,0198 ha, dz. nr 213/3 o pow. 0,0317 ha, dz. nr 122/1 o pow. 0,0286 ha, dz. nr 208/1 o pow. 0,0102 ha, dz. nr 112/2 o pow. 0,0166 ha, dz. nr 206/1 o pow. 0,0222 ha, dz. nr 105/3 o pow. 0,0293 ha, dz. nr 198/1 o pow. 0,0049 ha, dz. nr 198/2 o pow. 0,0045 ha, dz. nr 107/5 o pow. 0,0420 ha, dz. nr 101/1 o pow. 0,0189 ha, dz. nr 100/3 o pow. 0,0609 ha, dz. nr 469/1 o pow. 0,0096 ha, dz. nr 96/5 o pow. 0,0039 ha, dz. nr 95/6 o pow. 0,0070 ha, dz. nr 155/9 o pow. 0,0021 ha, dz. nr 155/11 o pow. 0,0019 ha, dz. nr 155/13 o pow. 0,0025 ha, dz. nr 550 o pow. 0,2731 ha, dz. nr 549 o pow. 0,2318 ha, dz. nr 195/3 o pow. 0,0268 ha, dz. nr 197/5 o pow. 0,0843 ha, dz. nr 197/3 o pow. 0,0171 ha i dz. nr 212/1 o pow. 0,0077 ha, przejętych przez Powiat Chojnicki na potrzeby realizacji inwestycji drogowej na podstawie ostatecznej decyzji Starosty Chojnickiego nr AB.670.3.2022 z dnia 9 maja 2022 r. o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej polegającej na: „Rozbudowie drogi powiatowej nr 2623G Kłodawa – Jeziorki wraz z budową ścieżki rowerowej, ciągu pieszo-rowerowego, chodników, budową kanalizacji deszczowej oraz budową oświetlenia drogowego, na terenie działek nr (…)”.
Rzeczoznawca majątkowy zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia z należytą starannością, zgodnie z aktualnymi przepisami prawa w zakresie sporządzania wycen nieruchomości i operatów szacunkowych oraz Standardami Zawodowymi Rzeczoznawców Majątkowych Polskiej Federacji Stowarzyszeń Rzeczoznawców Majątkowych, oddzielnie dla każdej działki z uwzględnieniem wszystkich składników roślinnych i budowlanych, które znajdowały się na wycenianych działkach.
Rzeczoznawca majątkowy określając wartość nieruchomości przejętych z mocy prawa na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, przyjmuje stan nieruchomości z dnia wydania decyzji Starosty Chojnickiego nr AB.670.3.2022 z dnia 9 maja 2022 r., ceny nieruchomości z dnia ustalenia odszkodowania, a przeznaczenie nieruchomości zgodnie z art. 154 ustawy o gospodarce nieruchomościami bez uwzględnienia ustaleń decyzji. Nie uwzględnia się nakładów poczynionych na nieruchomości po dniu wydania decyzji.
Rzeczoznawca majątkowy zobowiązany jest odnieść się w operacie szacunkowym do tzw. „zasady korzyści” oraz ograniczonych praw rzeczowych ustanowionych na wycenianej nieruchomości.
Uwaga.
Zamawiający przewiduje możliwość niezrealizowania wyceny 1 działki, tj. dz. nr 144/1 o pow. 0,0200 ha, w sytuacji gdy nie będzie konieczności jej wyceny (nie będzie konieczności ustalenia odszkodowania).
4.2.6.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-19
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
Cena ofertowa brutto –„C”. Z tytułu niniejszego kryterium max. Ilość punków: 60
Doświadczenie osoby sporządzającej operaty szacunkowe, skierowanej do realizacji zamówienia posiadającej uprawnienia zawodowe rzeczoznawcy majątkowego –„ D”- 40%,
Z tytułu niniejszego kryterium max. Ilość punków: 40
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby sporządzającej operaty szacunkowe, skierowanej do realizacji zamówienia posiadającej uprawnienia zawodowe rzeczoznawcy majątkowego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa pn.: „Wycena nieruchomości objętych decyzjami Starosty Chojnickiego ”z podziałem na części. CZĘŚĆ III Wycena nieruchomości objętych decyzjami Starosty Chojnickiego nr AB.670.4.2022 z dnia 5 lipca 2022r.
Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w opisie przedmiotu zamówienia, projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załączniki do SWZ.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - CZĘŚĆ 3.
Przedmiotem części 3 umowy jest sporządzenie 35 operatów szacunkowych dla nieruchomości położonych w obrębie ewidencyjnym Gotelp, gm. Czersk, oznaczonych jako: dz. nr 137/3 o pow. 0,0051 ha, dz. nr 593 o pow. 0,0045 ha, dz. nr 592 o pow. 0,0009 ha, dz. nr 126/2 o pow. 0,0035 ha, dz. nr 124/3 o pow. 0,0224 ha, dz. nr 117/4 o pow. 0,0020 ha, dz. nr 117/6 o pow. 0,0029 ha, dz. nr 115/1 o pow. 0,0168 ha, dz. nr 101/3 o pow. 0,0399 ha, dz. nr 91/1 o pow. 0,0965 ha, dz. nr 80/3 o pow. 0,0139 ha, dz. nr 77/7 o pow. 0,0064 ha, dz. nr 547/1 o pow. 0,1585 ha, dz. nr 546/1 o pow. 0,0098 ha, dz. nr 545/1 o pow. 0,0157 ha, dz. nr 544/1 o pow. 0,0183 ha, dz. nr 543/1 o pow. 0,0167 ha, dz. nr 542/5 o pow. 0,0465 ha, dz. nr 542/3 o pow. 0,0231 ha, dz. nr 541/5 o pow. 0,0162 ha, dz. nr 516/8 o pow. 0,0123 ha, dz. nr 516/6 o pow. 0,0392 ha, dz. nr 515/1 o pow. 0,0269 ha, dz. nr 486/2 o pow. 0,0111 ha, dz. nr 535/1 o pow. 0,0168 ha, dz. nr 533/1 o pow. 0,0081 ha, dz. nr 528/3 o pow. 0,0024 ha, dz. nr 526/1 o pow. 0,0008 ha, dz. nr 532/1 o pow. 0,0103 ha, dz. nr 530/5 o pow. 0,0110 ha, dz. nr 511/2 o pow. 0,0249 ha, dz. nr 529/5 o pow. 0,0070 ha, dz. nr 528/5 o pow. 0,0034 ha, dz. nr 525/ 1 o pow. 0,0019 ha oraz dz. nr 493/1 o pow. 0,0036 ha, przejętych przez Gminę Czersk na potrzeby realizacji inwestycji drogowej na podstawie ostatecznej decyzji Starosty Chojnickiego nr AB.670.4.2022 z dnia 5 lipca 2022 r. o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej polegającej na: „Budowie drogi Gotelp - Pustki w gminie Czersk, w zakresie: budowy jezdni drogi gminnej, budowy ścieku, budowy progów zwalniających, budowy zjazdów, budowy chodnika, wykonania pobocza, budowy kanalizacji deszczowej, przebudowy oświetlenia ulicznego, przebudowy sieci elektroenergetycznej, przebudowy sieci telekomunikacyjnej, na terenie działek nr (…)”.
Rzeczoznawca majątkowy zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia z należytą starannością, zgodnie z aktualnymi przepisami prawa w zakresie sporządzania wycen nieruchomości i operatów szacunkowych oraz Standardami Zawodowymi Rzeczoznawców Majątkowych Polskiej Federacji Stowarzyszeń Rzeczoznawców Majątkowych, oddzielnie dla każdej działki z uwzględnieniem wszystkich składników roślinnych i budowlanych, które znajdowały się na wycenianych działkach.
Rzeczoznawca majątkowy określając wartość nieruchomości przejętych z mocy prawa na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, przyjmuje stan nieruchomości z dnia wydania decyzji Starosty Chojnickiego nr AB.670.4.2022 z dnia 5 lipca 2022 r., ceny nieruchomości z dnia ustalenia odszkodowania, a przeznaczenie nieruchomości zgodnie z art. 154 ustawy o gospodarce nieruchomościami bez uwzględnienia ustaleń decyzji. Nie uwzględnia się nakładów poczynionych na nieruchomości po dniu wydania decyzji.
Rzeczoznawca majątkowy zobowiązany jest odnieść się w operacie szacunkowym do tzw. „zasady korzyści” oraz ograniczonych praw rzeczowych ustanowionych na wycenianej nieruchomości.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-19
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
Cena ofertowa brutto –„C”. Z tytułu niniejszego kryterium max. Ilość punków: 60
Doświadczenie osoby sporządzającej operaty szacunkowe, skierowanej do realizacji zamówienia posiadającej uprawnienia zawodowe rzeczoznawcy majątkowego –„ D”- 40%,
Z tytułu niniejszego kryterium max. Ilość punków: 40
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby sporządzającej operaty szacunkowe, skierowanej do realizacji zamówienia posiadającej uprawnienia zawodowe rzeczoznawcy majątkowego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w pkt 9 SWZ oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie:10.1.4. zdolności technicznej lub zawodowej.
10.1.4.1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wskazania osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi jakie zostaną im powierzone. Wykonawca na każdą funkcję wymienioną poniżej, wskaże osoby, które musi mieć dostępne na etapie realizacji zamówienia, spełniające następujące wymagania:
10.1.4.1.1. Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia osobę, która posiada uprawnienia zawodowe rzeczoznawcy majątkowego – art. 174 ust z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami ( Dz. U. z 2022, poz. 1899 ze zm.)
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076
i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia
o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie dotyczy5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
12. Opis sposobu przygotowania oferty.12.1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na każdą część zamówienia.
12.2. Treść oferty musi odpowiadać treści SWZ.
12.3. Na ofertę składa się:
12.3.1. formularz ofertowy – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ.
12.3.2. oświadczenie, (o którym mowa w pkt 11.1.1 SWZ,) na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez zamawiającego według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.
12.3.3. zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy),
12.3.4. oświadczenie, o którym mowa w pkt 11.1.2 SWZ (dotyczy tylko wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie), na podstawie art. 117 ust. 4 Pzp, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy – dotyczy tylko wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, zgodnie z załącznikiem nr 10 do SWZ.
12.3.5. oświadczenie, o którym mowa w pkt 11.1.3 SWZ (w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby), podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby, zgodnie z załącznikiem nr 9 do SWZ. (w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby),
12.3.6. pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu wykonawcy, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentów rejestrowych lub w przypadku o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
20.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.20.2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w pkt 11.1.1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
20.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie składane na podstawie art. 117 ust. 4 Pzp, z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy – zgodnie z załącznikiem nr 10 do SWZ.
20.4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
23. W związku z art. 455 ustawy Prawo Zamówień Publicznych zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie w przypadku:23.1. Szczegółowy przewidywany zakres zmian zawierają Projektowane postanowienia umowy - załącznik nr 7 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-10-26 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/sp_chojnice/aukcje
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-26 09:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-11-24
INNE PRZETARGI Z CHOJNIC
- ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH
- Adaptacja drogi technologicznej na ciąg pieszo-rowerowy łączący ul. Droga do Władysławka z ul. Żeromskiego w Chojnicach
więcej: przetargi w Chojnicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości, będących w Zasobie KOWR OT Bydgoszcz, położonych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego - 10 zadań
- Usługa sporządzenia operatów szacunkowych mających na celu określenie wartości rynkowej prawa własności nieruchomości gruntowych położonych w Radomiu przy ul. Energetyków i Radiowej
- Usługa wycen nieruchomości
- Inżynier Kontraktu.
- usługi architektoniczne, inżynieryjne i zintegrowane usługi inżynieryjne; usługi urbanistyczne, architektura krajobrazu, związane z nimi usługi konsultacji naukowych i technicznych; usługi badań i analiz technicznych.
- świadczenie usług inżyniera dla projektu.
więcej: Usługi biegłych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.