Ogłoszenie z dnia 2024-07-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00350667/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa płynów infuzyjnych, płynów do dializ oraz płynów do irygacji określonych w 2 pakietach.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288490
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Płocka 26
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-138
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: +48-22-43-12-312
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: p.ossas@igichp.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.igichp.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://igichp.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa płynów infuzyjnych, płynów do dializ oraz płynów do irygacji określonych w 2 pakietach.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c5f790c6-2262-11ef-a500-1a0072d5d2bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00395813
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00350667
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AP.26.46.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet Nr 1: 1. Aqua pro iniectione 500 ml - 2 000 szt.; 2. Aqua pro iniectione 250 ml – 200 szt.; 3. Glucosum 10 % 500ml – 60 szt.; 4. Glucosum 20% 500 ml – 80 szt.; 5. Glucosum 5% 100 ml – 520 szt.; 6. Glucosa 5% 100 ml – 520 szt.; 7. Glucosum 5 % 500 ml – 700 szt.; 8. Glucosum 5 % 500 ml – 700 szt.; 9. Glucosum 5 % 250 ml - 1 000 szt.; 10. Glucosum 5%: Natrium Chloratum 0,9 % 2 : 1, 500 ml - 3 400 szt.; 11. Glucosum 40% 500 ml – 20 szt.; 12. Mannitol 15%. 100 ml - 1 200 szt.; 13. Natrium Chloratum 0,9 % 50 ml - 2 400 szt.; 14. Natrium Chloratum 0,9 % 100 ml - 55 000 szt.; 15. Natrium Chloratum 0,9 % 100 ml - 19 800 szt.; 16. Natrium Chloratum 0,9% 250ml - 18 000 szt.; 17. Natrium Chloratum 0,9% 250ml - 1 500 szt.; 18. Natrium Chloratum 0,9% 500 ml - 14 000 szt.; 19. Natrium Chloratum 0,9% 500 ml - 2 000 szt.; 20. Natrium Chloratum 0,9% 1000 ml - 1 000 szt.; 21. Natrium Chloratum 0,9% 1000 ml – 70 szt.; 22. Płyn Ringera Lactate 500 ml – 400 szt.; 23. Płyn Ringera 500 ml – 140 szt.; 24. Płyn Ringera 250 ml – 100 szt.; 25. Płyn wieloelektrolitowy do hemofiltracji, buforowany węglowodanem, pH 7-8, o zawartości potasu 2mmol/l, osmolarność 296 mOsm/l i zawartości glucosy 5,5mmol/l, worek dwukomorowy z dodatkowym portem membranowym -5000 ml x 2 worki – 35 op.; 26. Płyn wieloelektrolitowy do hemofiltracji, buforowany węglowodanem, pH 7-8, bez potasu, osmolarność 296 mOsm/l i zawartości glucosy 5,5mmol/l, worek dwukomorowy z dodatkowym portem membranowym - 5000 ml x 2 worki – 25 op.; 27. Sukcynylowana żelatyna 4 % z zawartością wapnia 500 ml – 200 szt.; 28. Płyn wieloelektrolitowy podwójnie buforowany - octany i jabłczany 1000 ml – 150 szt.; 29. Płyn wieloelektrolitowy podwójnie buforowany - octany i jabłczany 500 ml - 12 000 szt.; 30. Płyn wieloelektrolitowy podwójnie buforowany - octany i gluconiany 1000 ml - 2 000 szt.; 31. Płyn wieloelektrolitowy podwójnie buforowany - octany i gluconiany 500 ml – 300 szt.; 32. Płyn wieloelektrolitowy zawierający Na, Cl, Ca, K, Mg buforowany octanami i cytrynianami 500 ml - 12 000 szt.; 33. Płyn do infuzji z zawartością glukozy bezwodnej-50g, chlorku sodu1g, octanu sodu-3,13g, chlorku potasu 1,5g i chlorku magnezu 0,3g - 1000 ml – 10 szt.4.5.3.) Główny kod CPV: 33692100-8 - Roztwory do wstrzykiwania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33692500-2 - Płyny dożylne
33612000-3 - Produkty lecznicze do leczenia zaburzeń w funkcjonowaniu przewodu pokarmowego
33610000-9 - Produkty lecznicze dla przewodu pokarmowego i metabolizmu
4.5.5.) Wartość części: 597035,45 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet Nr 2: 1. Aqua pro irrigatione 500 ml x 10 butelek – 400 op.; 2. Aqua pro irrigatione 500 ml x 10 butelek – 150 op.; 3. Aqua pro irrigatione 1000 ml x 6 butelek – 20 op.; 4. Natrium Chloratum 0,9% 500 ml x 10 butelek – 300 op.; 5. Natrium Chloratum 0,9% 500 ml x 10 butelek – 400 op.4.5.3.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 86680,80 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 626046,09 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 626046,09 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 626046,09 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bialmed Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 849000039
7.3.3) Ulica: Kazimierzowska 46/48 lok. 35
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-546
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 626046,09 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 85240,73 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 85240,73 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 85240,73 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bialmed Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 849000039
7.3.3) Ulica: Kazimierzowska 46/48 lok. 35
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-546
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 85240,73 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Kompleksowa usługa organizacji i obsługi Piątego Przeglądu Artystycznego Twórczości Osób Starszych
- "Dostawa urządzeń do ogrzewania pacjenta, systemów ogrzewania pacjenta oraz maceratora na potrzeby Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o."
- WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH ZWIĄZANYCH Z BUDOWĄ UL. BORKOWSKIEJ NA ODCINKU OD UL. GRANICZNEJ DO GRANICY DZIAŁKI 146/5 WRAZ BUDOWĄ OBIEKTU INŻYNIERSKIEGO NA KANALE WAWERSKIM
- Bieżąca obsługa prawna dla RZGW Wrocław
- Wybór podmiotu, który przeprowadzi szkolenie specjalizacyjne w dziedzinie chirurgicznej asysty lekarza zgodnie z obowiązującym Programem (...) dla maksymalnie 2 osób.
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w obiektach administracyjnych Urzędu m.st. Warszawy Dzielnicy Wola - numer postępowania: 37/ZP/24
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa materiałów szewnych do Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Dostawała materiałów do zabiegów bariatrycznych - powtórka
- ZP-2200-30/24 DOSTAWA WYROBÓW MEDYCZNYCH, JEDNORAZOWEGO I WIELORAZOWEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO
- Dostawa wyrobów medycznych i płynów infuzyjnych
- Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku
- Zakup wraz z dostawą płynów infuzyjnych
więcej: Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.