Ogłoszenie z dnia 2022-10-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00304107/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-12
- 2022/BZP 00319871/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Rozbudowa drogi powiatowej Gorzków – Byszyce”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Wieliczce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 356378582
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Słowackiego 29
1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 123999886
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdp.wieliczka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.wieliczka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ce4cf9c4-1a20-11ed-acbd-46d0480cd9c41.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządza drogami powiatowymi zgodnie z postanowieniami ustawy o drogach publicznych.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Rozbudowa drogi powiatowej Gorzków – Byszyce”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ce4cf9c4-1a20-11ed-acbd-46d0480cd9c4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00395814
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019312/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.14 „Rozbudowa drogi powiatowej Gorzków – Byszyce”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00304107/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDP.ZP.271.13.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 11389864,48 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.2 Przedmiot zamówienia obejmuje: „Rozbudowa drogi powiatowej Gorzków – Byszyce (rozbudowa drogi powiatowej nr 2026K Mogilany – Raciborsko Dobranowice od skrzyżowania z drogą gminną nr 561067 w m. Byszyce do skrzyżowania z drogą powiatową nr 2027K w m. Gorzków zgodnie z decyzją nr AB.6740.1.3.2021 z dnia 06.12.2021 Zezwolenia na realizację inwestycji drogowej pn.: „Rozbudowa drogi powiatowej nr 2026K Mogilany – Raciborsko Dobranowice od skrzyżowania z drogą gminną nr 561067 w miejscowości Byszyce do skrzyżowania z drogą powiatową nr 2027K w miejscowości Gorzków – od km 0+000 do km 2+137,20
3.3 Planowana inwestycja zlokalizowana jest na terenie województwa małopolskiego, w powiecie wielickim, w Gminie Wieliczka w miejscowości Grabówki oraz Wieliczka.
3.4 Planowana inwestycja zlokalizowana jest na terenie województwa małopolskiego, w powiecie wielickim, w Gminie Wieliczka.
3.5 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa będąca załącznikiem C do SWZ.
1) Projekt budowlany – C1
2) Projekt wykonawczy -C2
3) Projekt stałej organizacji ruchu -C3
4) Projekt inwentaryzacji zieleni – C4
5) STWIOR -C5
6) Przedmiar robót – C6
7) Dokumentacja geologiczna – C7
8) Operat wodnoprawny – C8
9) Dokumenty formalno-prawne - C9
10) Dokumentacja fotograficzna – C10
11) Inwentaryzacja nieruchomości – C11
3.6 Wykonawca zobowiązuje się wykonać inwestycję zgodnie dokumentacja projektową opisaną w pkt. 3.5 zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi w Rzeczpospolitej Polskiej przepisami prawa powszechnie obowiązującego w tym w szczególności: ustawa prawa budowlanego, ustawy o wyrobach budowlanych, ustawy o odpadach, ustawy o elektromobilności i paliwach płynnych, ustawa prawo o ruchu drogowym, ustawy o podatku od towarów i usług, ustawy prawo zamówień publicznych, ustawa o bezpieczeństwie i higienie pracy oraz kodeksie pracy
3.7 Zamawiający i Wykonawca ustalają, że obecnie prowadzone są rozmowy dotyczące wymiany kolidującej z inwestycją drogową sieci gazowej. W przypadku uzyskania zgody gestora sieci na samodzielną wymianę przyłącza gazowego zakres robót dla Wykonawcy zostanie ograniczony o te prace. Ponadto w takim przypadku Wykonawca uzgodni z gestorem sieci termin przebudowy sieci gazowej i zezwoli wejść na teren budowy.
3.8 W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do: zapewnienia osoby kierujące budową i robotami budowlanymi posiadającej odpowiednie kwalifikacje zawodowe, zapewnienia kompleksowej obsługi geodezyjnej na czas realizacji zadania, zabezpieczenia robót w pasach dróg publicznych wraz z wykonaniem i zatwierdzeniem niezbędnych projektów tymczasowej organizacji ruchu, wykonania dokumentacji powykonawczej.
3.9 Zadanie współfinansowane jest ze środków RZĄDOWEGO FUNDUSZU POLSKI ŁAD Programu inwestycji Strategicznych. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania na dokumentach związanych z realizacją zadnia stosownych logotypów zgodnych z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 maj 2021 (Dz. U. poz.953) w sprawie określonych działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu Państwa lub z państwowych funduszy celowych.
3.10 Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i zamontowania tablicy informacyjnej w terminie do 30 dni od podpisania umowy zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 maj 2021 (Dz. U. poz.953) w sprawie określonych działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu Państwa lub z państwowych funduszy celowych.
3.11 Wykonawca w terminie do 14 dni od podpisania umowy dostarczy harmonogram rzeczowo – finansowy z uwzględnieniem § 7 ust 2,3,4,5,6 umowy (załącznik B do SWZ) Wykonawca uwzględni w harmonogramie rzeczowo-finansowym ostateczną kwotę dofinansowania określoną w promesie.
3.12 Wykonawca dostarczy w terminie 21 dni od dnia podpisania umowy kosztorys szczegółowy na podstawie którego wykonano kosztorys ofertowy.
3.13 W kosztorysie szczegółowym wartości winne być obliczone na podstawie KNNR, przyjętych czynników cenotwórczych: Robocizna, Materiał, Sprzęt (R M S), obejmujących zakres robót w pozycji kosztorysowej kosztorysu ofertowego. Kalkulacja będzie stanowiła bazowy materiał porównawczy w przypadku zmiany umowy określonej w § 13 ust. 13, ust 15. Zamawiający zastrzega iż w przypadku rażąco niskiej wartości jednego z czynników cenotwórczych R M S Wykonawca zostanie wezwany do złożenia wyjaśnień.
3.14 Wykonawca zobowiązuje się wykonać wszystkie roboty budowlane niezbędne do realizacji przedmiotu umowy, opisane dokumentacją projektową załącznik C1-C11 do SWZ. Dokumenty te będą traktowane jako wzajemnie się objaśniające. Do celów interpretacyjnych dokumenty będą miały kolejność:
3.15 Projekt budowlany
3.16 Projekt Techniczny
3.17 Projekt wykonawczy
3.18 STWIORB
3.19 Umowa
3.20 Wykonawca jest zobowiązany do powiadomienia zamawiającego o przeszkodach
3.21 w prawidłowym wykonaniu robót.
3.22 Wykonawca zobowiązuje się wykonać roboty budowlane, które nie zostały wyszczególnione w przedmiarze robót a są konieczne do realizacji przedmiotu umowy zgodnie z projektem budowlanym, projektem technicznym i wykonawczym.
3.23 Jeżeli wykonanie robót, o których mowa w ust 3.22 będzie prowadziło do zwiększenia lub zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy robót, musi być poprzedzone zmianą umowy. Wynagrodzenie z tytułu realizacji robót będzie ustalone zgodnie z §13 ust 12 umowy.
3.24 Wykonawca zobowiązuje się do realizacji robót zamiennych w stosunku do robot budowlanych opisanych w projekcie wykonawczym, jeżeli ich wykonanie jest konieczne dla realizacji Umowy zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, na zasadach określonych w § 20 (zmiany umowy) Umowy.
3.25 Inspektor nadzoru inwestorskiego, w związku z robotami budowlanymi, o których mowa w pkt. 3.22 i 3.24 ma prawo wydawania Wykonawcy na piśmie uzgodnionych z Zamawiającym poleceń a Wykonawca jest zobowiązany do wykonania tych poleceń, w szczególności poprzez: zmniejszenie lub zwiększenie ilości robót budowlanych na ilości dostosowane do potrzeb realizacji przedmiotu Umowy lub pominięcie poszczególnych robót budowlanych, opisanych w dokumentacji projektowej, jeżeli zmiana ta jest konieczna dla realizacji Umowy zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i zmiana nie stanowi istotnego odstępstwa od projektu wykonawczego,
3.26 Protokół konieczności jest sporządzany przez Kierownika budowy, akceptowany przez Zamawiającego i podpisywany przez: Kierownika budowy, Inspektora nadzoru inwestorskiego oraz Wykonawcę.
3.27 Załącznikiem do protokołu konieczności, stanowiącym jego integralną część, jest protokół z negocjacji dotyczących wyceny robót z Wykonawcą zatwierdzony przez wykonawcę i zaakceptowany przez przedstawiciela Zamawiającego.
3.28 Wykonawca zapewnia finansowanie inwestycji w części niepokrytej udziałem własnym Zamawiającego na czas poprzedzający wypłatę promesy na zasadach wskazanych w §9 ust 2 pkt 2 uchwały Rady Ministrów nr 84/2021 z dnia 01.07.2021 tj. Wypłata promesy nastąpi w dwóch transzach pierwsza po zakończeniu wydzielonego etapu prac w ramach inwestycji do wysokości 50 % dofinansowana (tj. max kwota 4 745 000,00zł), druga transza w wysokości pozostałej kwoty dofinansowania po zakończeniu realizacji zadania (tj. max 4 745 000,00zł). Wartość dofinansowania może ulec zmniejszeniu, w przypadku zmniejszenia wartości inwestycji, w takim przypadku wartość kwot ulegnie proporcjonalnie zmniejszeniu. Zapłata wynagrodzenia Wykonawcy inwestycji w całości nastąpi po wykonaniu inwestycji w terminie nie dłuższym niż 35 dni od dnia odbioru inwestycji przez Zamawiającego.
3.29 Rozlicznie zamówienia nastąpi zgodnie ze wzorem umowy - załącznik B do SWZ
3.30 Wykonawca udzieli gwarancji jakości i rękojmi za wady na okres minimum 60 miesięcy
3.31 Zamawiający może unieważnić postępowanie zgodnie z art. 257 jeżeli środki publiczne które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w całości lub części nie zostały mu przyznane.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
34900000-6 - Różny sprzęt transportowy i części zapasowe
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45231220-3 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów
45232310-8 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10997571,41 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14300759,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10997571,41 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PROFEXIM Spółka jawna H. J. Duda
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PRODiM Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120635010
7.3.3) Ulica: Chodkiewicza 9/4
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-532
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Roboty instalacyjnej sieć gazowa i wodociągowa , roboty w branży elektrycznej i teletechnicznej
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PROFEXIM SPÓŁKA JAWNA H.J.DUDA
jakie przetargi wygrała firma
PROFEXIM SPÓŁKA JAWNA H.J.DUDA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10997571,41 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- "Serwis górniczych maszyn wyciągowych zabudowanych na szybach Kinga i Daniłowicz Kopalni Soli "Wieliczka""
- "Dostawa drewna - część 1 - impregnowane stojaki i drewno wielkowymiarowe"
- "Dostawy materiałów budowlanych: część 1 - farby, lakiery, akcesoria malarskie"
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2030K Koźmice Wielkie - Janowice od skrzyżowania z drogą powiatową nr 2027K do skrzyżowania z drogą gminną nr 560915K w miejscowości Koźmice Wielkie...
- Sukcesywna dostawa worków foliowych na odpady komunalne, segregowane odpady komunalne i bioodpady dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wieliczce Sp. z o.o. w 2025 roku
- Świadczenie usługi polegającej na zorganizowaniu i prowadzeniu zajęć na basenie (pływalni krytej) dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 1 im. Kazimierza Wielkiego w Wieliczce w 2025 roku
więcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.