Ogłoszenie z dnia 2024-07-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju
dla dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” – zajęcia rehabilitacyjne z opcją.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SPECJALNY OŚRODEK SZKOLNO-WYCHOWAWCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000877453
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ZAMKOWA 5
1.5.2.) Miejscowość: Puck
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-100
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.7.) Numer telefonu: +48 58 673 22 50
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@soswpuck.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.soswpuck.edu.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwojudla dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” – zajęcia rehabilitacyjne z opcją.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-26997537-23f7-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00395877
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00355057
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
UZASADNIENIE FAKTYCZNE: Uzasadnieniem faktycznym dla udzielenia niniejszego zamówienia jest to, że:
Zamówienie podstawowe Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dla dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” –zajęcia rehabilitacyjne, z podziałem na 10 części z opcją w Części 8 zostało unieważnione ponieważ w postępowaniu w Części 8 nie została złożona żadna oferta.
UZASADNIENIE PRAWNE: Art. 305 pkt 2 ustawy Zamówienie z wolnej ręki na podstawie
art. 305 pkt 2 (w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty (…), a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione);
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-26997537-23f7-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/10/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 6000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju
dla dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” –
zajęcia rehabilitacyjne z opcją.
Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach zadania z zakresu administracji rządowej, w ramach programu kompleksowego wsparcia rodzin „Za życiem” w zakresie zapewnienia realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego (zadanie 2.4, Wieloaspektowa
i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w okresie od 0. Roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie)
3. Zamawiający w ramach niniejszego zamówienia przewiduje zastosowanie opcji na zasadach określonych w Projektowanych Postanowieniach Umowy (PPU)- Załącznik nr 1 do Zaproszenia
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 8 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca nie przystąpił do negocjacjiINNE PRZETARGI Z PUCKA
- Świadczenie usług schronienia osobom bezdomnym, w schronisku dla osób bezdomnych oraz w schronisku z usługami opiekuńczymi wraz z całodziennym wyżywieniem od 1 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
- Zimowe utrzymanie dróg w sezonie 2024/2025 na terenie gminy Puck w podziale na 3 części
- "Dostawa sprzętu informatycznego dla potrzeb serwerowni".
- Zaprojektowanie, dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku jednostki ratowniczo - gaśniczej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Pucku.
- Przebudowa i remont budynku gminnego Dom Kaszubski - Rewaloryzacja Domu Pomorskiego - klubu kultury w Swarzewie.
- Przebudowa i remont budynku gminnego - Wiejskiego Klubu Kultury - Rewaloryzacja Domu Pomorskiego - klub kultury w Domatówku.
więcej: przetargi w Pucku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.