eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lesko"Remont budynku przy ul. Kazimierza Wielkiego 4 w Lesku - przetarg 2"



Ogłoszenie z dnia 2023-09-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont budynku przy ul. Kazimierza Wielkiego 4 w Lesku – przetarg 2”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Leski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 371034980

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Lesko

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-600

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: 13 4697124

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@powiat-leski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-leski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-942f7e10-3747-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Remont budynku przy ul. Kazimierza Wielkiego 4 w Lesku – przetarg 2”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-942f7e10-3747-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00395927

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00072883/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 „Remont budynku przy ul. Kazimierza Wielkiego 4 w Lesku”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00348432

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.272.1.6.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Wykonanie remontowych robót budowlanych wewnątrz budynku zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (Załącznik Nr 1 do SWZ) Zakres robót budowlanych obejmuje w szczególności:
a) Przygotowanie obiektu do prowadzonych prac remontowych w tym: Przygotowanie budynku do prowadzenia robót budowlanych w czynnym budynku.
b) Zapewnienie wszystkich mediów niezbędnych na czas prowadzenie robót remontowych dla pozostałych pracujących instytucji znajdujących się w remontowanym budynku.
c] Wykonanie robót remontowych w poszczególnych pomieszczeniach budynku zaznaczonych na rzutach poszczególnych kondygnacji budynku zgodnie z przedmiarem robót, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz Standaryzacją jednostek terenowych ARiMR (Załącznik Nr 1 do SWZ) polegającą na:
− wymianie wewnętrznej stolarki drzwiowej na antywłamaniową w wyznaczonym pomieszczeniu piwnicy.
− montaż rolet wewnętrznych antywłamaniowych na wyznaczonych oknach w pomieszczeniach piwnic,
− likwidacja drzwi i zamurowanie otworów, demontaż ścianek działowych, przemurowanie ścianek działowych,
− wymiana drzwi wewnętrznych aluminiowych pomiędzy strefami pierwszego i drugiego piętra budynku,
− montaż drzwi antywłamaniowych do pomieszczenia serwerowni na drugim piętrze,
− ułożenie w pokojach biurowych na piętrze i drugim piętrze wykładzin dywanowych w płytkach klejonych do posadzki, spełniających normy dla pomieszczeń biurowych o trudno zapalności, antystatyczności, ścieralności itp.,
− malowanie ścian i sufitów wszystkich przebudowywanych pomieszczeń w piwnicach, na pierwszym i drugim piętrze budynku,
− rozdzielenie istniejącej instalacji elektrycznej i wydzielenie oddzielnej instalacji dla remontowanych pomieszczeń piwnic, pierwszego i drugiego piętra wraz z wykonaniem oddzielnego WLZ w celu podłączenia instalacji pod podliczniki prądu, oddzielnie dla piwnic i oddzielnie dla I i II piętra,
− wykonanie wydzielonego obwodu zasilającego do serwerowni,
− zamontowanie podliczników prądu dla wydzielonej instalacji remontowanych pomieszczeń.
− wykonanie badań wykonanych instalacji elektrycznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

44112200-0 - Wykładziny podłogowe

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 168953,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 332961,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 168956,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane ORLEF Jerzy Orlef

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6880041097

7.3.3) Ulica: ul. Piłsudskiego 52G

7.3.4) Miejscowość: Lesko

7.3.5) Kod pocztowy: 38-600

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 168953,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.