Ogłoszenie z dnia 2022-10-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00466804/01 - Wynik z dnia 2022-11-30
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
zapewnienie m.noclegowych, m.parking., sali konf. oraz realiz. usł.gastron. na potrzeby przepr.łącznie 2 semin. jednodn. w Krakowie:1 seminarium w dn. 8.12.2022 r. i 2 seminarium w dn. 9.12.2022 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Monitorowania Jakości w Ochronie Zdrowia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350712318
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kapelanka 60
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-347
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 124278170
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@cmj.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cmj.org.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
zapewnienie m.noclegowych, m.parking., sali konf. oraz realiz. usł.gastron. na potrzeby przepr.łącznie 2 semin. jednodn. w Krakowie:1 seminarium w dn. 8.12.2022 r. i 2 seminarium w dn. 9.12.2022 r.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-90c1e4d0-4e11-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00395953
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00064569/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Zapewnienie sali / cateringu na szkolenie kadry zarządzającej i szkolenie wizytatorów
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Wsparcie procesu poprawy jakości w patomorfologii poprzez wdrożenie standardów akredytacyjnych oraz wzmocnienie kompetencji kadry zarządzającej podmiotami leczniczymi” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 (PO WER)
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://przetargi.cmj.org.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu,
dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej (tylko w przypadku awarii miniPortalu lub ePUAPu) - szczegółowy opis w pkt. 7 SWZ.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z
elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (plik elektroniczny podpisany podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej (plik podpisany podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Uwaga!kluczowym jest opatrzenie podpisem dokumentu oferty. Nie można przyjąć, że podpisanie
„Formularza złożenia oferty” obejmuje już swoim zakresem ofertę. Szczegółowy opis w pkt. 7 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): obowiązek informacyjny RODO - pkt. 20 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PAT-271-10/22
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie miejsc noclegowych, miejsc parkingowych, sali konferencyjnej oraz realizacja usług gastronomicznych na potrzeby przeprowadzenia 2 seminariów jednodniowych w Krakowie (woj. małopolskie) w terminach: 1 seminarium w dniu 8 grudnia 2022 r. i 2 seminarium w dniu 9 grudnia 2022 r. Zamawiający przewiduje udział w seminarium: Seminarium 1. – Kraków, w dniu 8.12.2022 r. – 35 uczestników; Seminarium 2. – Kraków, w dniu 9.12.2022 r. – 35 uczestników. Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 1 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ).
4.2.6.) Główny kod CPV: 55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
W przypadku mniejszego zainteresowania seminarium tj. mniejszej ilości chętnych Zamawiający może pomniejszyć liczbę uczestników maksymalnie o 40% (liczone od maksymalnej łącznej liczby uczestników z obu dni seminarium). O faktycznej liczbie uczestników Zamawiający poinformuje Wykonawcę pisemnie lub elektronicznie (mailowo), w terminie do 3 dni kalendarzowych przed datą rozpoczęcia seminarium.2) W przypadku mniejszego zainteresowania seminarium tj. mniejszej ilości chętnych uczestników Zamawiający może zredukować liczbę noclegów maksymalnie o 40% (liczone od maksymalnej łącznej liczby noclegów z obu dni seminarium). O faktycznej liczbie wykorzystanych pokoi, o których mowa w pkt. 5.1) Zamawiający poinformuje Wykonawcę pisemnie lub elektronicznie (mailowo), w terminie do 3 dni kalendarzowych przed datą rozpoczęcia danego seminarium. Szczegółowy opis w zał. 1 do SWZ.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-12-08 do 2022-12-09
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY - pkt. 14 SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 95
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium pozacenowe - aspekt społeczny (zatrudnienie osób niepełnosprawnych)
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 6
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który spełnia warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, tj.:a) posiada doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia tzn., wykaże, iż w okresie ostatnich czterech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał przynajmniej dwie usługi zapewnienia sali konferencyjnej oraz realizacji usług gastronomicznych w ramach organizowanej konferencji, szkolenia, seminarium itp. dla co najmniej 15 osób (uczestników). Szczegółowy opis w pkt. 5.3 SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 4 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; Szczegółowy opis w pkt. 6 SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia:Szczególny sposób spełniania przez takich Wykonawców warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie określa.
Szczegółowy opis w pkt. 5 SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Strony dopuszczają, poza zmianami wskazanymi w art. 455 Ustawy, możliwość zmiany umowy bez obowiązku przeprowadzania nowego postępowania w następujących przypadkach i zakresach:a) zmiana terminu wykonania zamówienia, lub innych postanowień umowy (zmiana sposobu wykonywania umowy, zmiana zakresu świadczenia wykonawcy i odpowiadająca mu zmiana wynagrodzenia wykonawcy) wywołana wystąpieniem siły wyższej lub wystąpieniem skutków już występującej siły wyższej (np. epidemii COVID – 19) mającej bezpośredni wpływ na terminowość i sposób wykonania niniejszej umowy; siła wyższa, o której mowa to zdarzenie niezależne od Wykonawcy, nie
stanowiące jego i jego podwykonawców problemów organizacyjnych, którego wystąpienia lub skutków nie mógł przewidzieć, któremu nie mógł zapobiec, ani któremu nie mógł przeciwdziałać, a które uniemożliwiają Wykonawcy
wykonanie w części lub w całości jego zobowiązania wynikającego z niniejszej umowy albo mającej bezpośredni wpływ na terminowość i sposób wykonywanej umowy; Strony za okoliczności siły wyższej uznają: ogłoszone stany klęski żywiołowej, w tym powódź i trzęsienie ziemi, upadek statku powietrznego, strajki generalne lub lokalne, działania wojenne lub
ogłoszenie stanu wojennego, atak terrorystyczny, ogłoszone stany wyjątkowe, ogłoszone stany zagrożenia epidemicznego,
ogłoszone stany epidemii, w tym również ogłoszony stan epidemii COVID -19;
b) zmiana terminu realizacji umowy w przypadku uzasadnionych trudności Zamawiającego w rekrutacji minimalnej liczby uczestników seminarium lub w przypadku gdy zmianie uległy przepisy prawne istotne dla
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-10-26 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-26 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-11-26
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:
Zamawiający przewiduje ograniczenie liczby Wykonawców, których zaprosi do negocjacji, stosując kryteria oceny ofert –Zamawiający zaprosi 3 Wykonawców, którzy złożyli oferty niepodlegające odrzuceniu i najwyżej ocenione według kryteriów wskazanych w pkt. 14 SWZ; jeżeli liczba Wykonawców jest mniejsza niż 3, Zamawiający będzie kontynuował postępowanie z uwzględnieniem złożonych ofert;SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonującychwskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: • osoba nadzorującą prawidłowe, profesjonalne wykonanie ww.
zamówienia i będącą do bezpośrednich kontaktów z Zamawiającym w trakcie trwania danego seminarium. Szczegółowy opis w pkt. 18 SWZ. Ponadto zamawiający wymaga, aby przed zawarciem umowy Wykonawca przedłożył : informację o osobie/osobach (lista osób), o których mowa w pkt 18.1. SWZ – wraz z informacją o formie jej/ich zatrudnienia oraz dokumenty potwierdzające zatrudnienie tych osób na umowę o pracę. listę osób niepełnosprawnych
zatrudnionych przy realizacji niniejszego zamówienia (o ile dotyczy). Do oferty każdy wykonawca zobowiązany jest dołączyć: Dokumenty, z których wynika umocowanie do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy (przynajmniej do złożenia oferty) – odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub CEIDG lub z innego właściwego rejestru (o ile dotyczy). Jeżeli wykonawca działa przez pełnomocnika należy dodatkowo załączyć stosowne pełnomocnictwo dla danej osoby. Wypełnione i podpisane: Formularz ofertowy – załącznik nr 2 do SWZ;
Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym w rozdziale 5 SWZ.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- ZP.159.2024 - Dostawa samochodów osobowych typu kombivan
- Dostawa energii elektrycznej oraz odkup nadwyżek energii wytworzonej w instalacjach OZE, dla trzech lokalizacji INiG-PIB w Krakowie, przez okres 12 miesięcy
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Dostawa i montaż mebli do Domu Pomocy Społecznej przy ul. Sołtysowskiej 13D w Krakowie, Centrum Usług Wspólnych w Krakowie, mieszkania treningowego w Krakowie oraz MOPS w Krakowie
- Dostawa laptopa dla CDSI - DE-dzp.272-675/24
- Świadczenie usługi serwisowania 15 sztuk respiratorów w zakresie przeprowadzenia przeglądów technicznych i napraw wraz z zapewnieniem części zamiennych dla KSS im. św. Jana Pawła II
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.261.62.2024 - kompleksową organizację i obsługę XII Ogólnopolskiego Dnia Informacyjnego Erasmus+ i Europejskiego Korpusu Solidarności, odbywającego się w dniu 14.01.2025 roku w Warszawie.
- Usługa organizacji staży uczniowskich
- USŁUGA CATERINGOWA NA WYDARZENIA MUZEALNE - CZĘŚĆ V - II POSTĘPOWANIE
- Przygotowanie kompleksowej usługi cateringowej wraz z obsługą kelnerską w związku z organizacją spotkania wigilijnego dla pracowników Akademii Mazowieckiej w Płocku.
- DZP.261.58.2024 Organizacja wydarzeń realizowanych przez Centrum Współpracy SALTO w krajach Europy Wschodniej i Kaukazu, w podziale na części.
- Obsługa gastronomiczna uczestników szkoleń, warsztatów, seminariów, narad, spotkań roboczych oraz konferencji organizowanych przez Oddział ZUS w Szczecinie
więcej: Hotelarskie usługi noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.