Ogłoszenie z dnia 2023-09-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00337997/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja świetlicy wiejskiej w Osówce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Lubowidz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378255
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zielona 10
1.5.2.) Miejscowość: Lubowidz
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-304
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugl@uglubowidz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.uglubowidz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cedf1ad5-3062-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja świetlicy wiejskiej w Osówce2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cedf1ad5-3062-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00395971
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00003872/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Modernizacja świetlicy wiejskiej w Osówce
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00337997
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.5.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Modernizacja świetlicy wiejskiej w Osówce” , gm. Lubowidz, dz. nr ew. 333.
Ogólna charakterystyka budynku
Przedmiotem zamówienia objęty jest budynek murowany parterowy pokryty blachą. W budynku przeprowadzone będą prace wykończeniowe instalacyjne, tynkarskie i związane z wykonaniem izolacji.
Wymiary budynku
Budynek o wymiarach gabarytowych 7x5m
Powierzchnia zabudowy 35m2
Powierzchnia użytkowa 27,16m2
Wysokość 5,2m.
Powierzchnia zabudowy 35m2
Kubatura 131,95m3
OGÓLNA CHARAKTERYSTYKA ROBÓT
1. Roboty rozbiórkowe
- wykucie z muru okien i parapetów w części istniejącej,
- rozebranie ściany w części istniejącej poniżej otworu okiennego,
- powiększenie otworu do łazienki dla niepełnosprawnych w ściance działowej,
- wywóz i utylizacja gruzu,
2. Roboty murarskie
- zamurowanie części otworu okiennego,
3. Pokrycie dachu.
- demontaż rur spustowych do robót elewacyjnych oraz ich ponowny montaż (uwzględnic nowe uchwyty rur),
- wykonanie podbitki okapu.
4. Tynki i okładziny wewnętrzne.
- wykonanie tynków wewnętrznych cementowo-wapiennych kat III na ścianach i zamurowanych otworach oraz ościeżach,3
- wykonanie sufitów podwieszanych z płyt gipsowo-kartonowych wodoodpornych.
- wykonanie sufitów podwieszanych z płyt gipsowo-kartonowych ognioochronnych zapewniających klasę EI60.
- wykonanie izolacji termicznej sufitów z wełny mineralnej gr. 16 cm,
- wykonanie izolacji paroszczelnej i paroprzepuszczalnej sufitów,
- wykonanie okładzin ścian z płytek ceramicznych (glazury) w łazienkach oraz ekranu z glazury przy umywalce w kotłowni,
5. Stolarka okienna i drzwiowa.
- dostawa i montaż stolarki okiennej PCV w części nowej oraz okna w częściowo zamurowanym otworze w części starej,
- dostawa i montaż podokienników PCV,
- dostawa i montaż drzwi wejściowych aluminiowych jednoskrzydłowych szklonych szkłem bezpiecznym o szerokości w świetle min. 90 cm,
- dostawa i montaż drzwi aluminiowych dwuskrzydłowych (jedno skrzydło min 90 cm szerokości w świetle) z naświetlem szklonych szkłem bezpiecznym przejścia z części starej do nowej.
- dostawa i montaż ościeżnic i skrzydeł drzwiowych wewnętrznych (drzwi do łazienki dla niepełnosprawnych szer. 90 cmw świetle ościeżnicy).
- wykonanie wydzielenia kabin wc z HPL z drzwiami oraz ściankę przy pisuarze,
6. Podłoża pod posadzki i posadzki.
- wykonanie warstw podłoży pod posadzki w pomieszczeniach,
- wykonanie posadzek z płytek gres wraz z cokolikami.
7. Roboty malarskie.
- wewnętrzne gładzie gipsowe na ścianach,
- dwukrotne malowanie powierzchni ścian i sufitów farbami emulsyjnymi (kolorystyka do uzgodnienia z Inwestorem).
8. Elewacja i elementy zewnętrzne.
- docieplenie ścian zewnętrznych systemem lekkim mokrym,
- wykonanie parapetów zewnętrznych z blachy stalowej powlekanej,
- wykonanie opaski przy budynku z kostki brukowej betonowej,
- utwardzenie terenu przy budynku,
- wykonanie schodów zewnętrznych,
- obłożenie schodów płytkami ceramicznymi mrozoodpornymi antypoślizgowymi.
9. Instalacje elektryczne.
- wykonanie instalacji elektrycznej w budynku (gniazda, oprawy oświetleniowe, wyłączniki itp.).
- dostawa i montaż rozdzielni elektrycznej i wyłącznika ppoż.
10. Instalacje sanitarne.
10.1. Instalacja centralnego ogrzewania,
- dostawa i montaż rurociągów instalacji c.o. wraz z rozdzielaczami i szafką,
- dostawa i montaż grzejników c.o. wraz z zaworami termostatycznymi i powrotnymi,
- próby i regulacja instalacji c.o.
- podłączenie instalacji ogrzewania podłogowego w starym budynku pod nową kotłownię wraz z obudową rur,
10.2. Instalacja wodno-sanitarna.
- wykonanie instalacji wod-kan łazienek i kotłowni,
- dostawa i montaż urządzeń sanitarnych,
- dostawa i montaż przepływowych podumywalkowych podgrzewaczy wody,
- podłączenie instalacji wodnej w starym budynku.
10.3. Instalacja wentylacji.
- podłączenie wentylacji łazienek pod kominki wentylacyjne,
10.4. Przyłącze wodociągowe.
- wykonanie przyłącza wodociągowego z rur PEHD wraz z montażem nawiertaki, zaworów kulowych, wodomierza, zaworu antyskażeniowego,
- wykonanie płukania, dezynfekcji i badań wody.
10.5. Przyłącze kanalizacji sanitarnej.
- wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej z rur PCV fi 150 wraz z dostawą i montażem zbiornika szczelnego prefabrykowanego,
10.6. Technologia kotłowni.
- demontaż kotła c.o. w istniejącej kotłowni,
- montaż kotła c.o. w nowej kotłowni (kocioł z demontażu),
- montaż kompletnego osprzętu kotłowni (rury, kształtki, pompa , zawory itp.).
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: dokumentacje projektowe, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót stanowiące załączniki do SWZ.
Zakres wszystkich robót budowlanych objętych zamówieniem został wskazany w przedmiarach robót.
Zamówienie jest współfinansowane ze środków własnych budżetu Województwa Mazowieckiego w ramach programu wsparcia „Mazowsze dla lokalnych centrów integracyjnych 2023”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45410000-4 - Tynkowanie
45431000-7 - Kładzenie płytek
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45442100-8 - Roboty malarskie
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 239578,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 357993,42 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 239578,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U Jacek Różański Kompleksowe Wykończenia Wnętrz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130938323
7.3.3) Ulica: Polskie drogi 6/16
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-775
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE JACEK RÓŻAŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE JACEK RÓŻAŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 239578,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.