Og³oszenie z dnia 2024-07-04
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00396881/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-04
- 2024/BZP 00547641/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-16
- 2024/BZP 00544881/01 - Wynik z dnia 2024-10-14
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
”Wykonanie instalacji fotowoltaicznej w Wojewódzkim Podkarpackim Szpitalu Psychiatrycznym w ¯urawicy”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postêpowania
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: WOJEWÓDZKI PODKARPACKI SZPITAL PSYCHIATRYCZNY IM.PROF.EUGENIUSZA BRZEZICKIEGO W ¯URAWICY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000667655
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Ró¿ana 9
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¯urawica
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-710
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wpsp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.wpsp.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiaj±cy powierzy³ przeprowadzenie postêpowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadz±cego postêpowanie: Wojewódzki Podkarpacki Szpital Psychiatryczny im. prof. Eugeniusza Brzezickiego w ¯urawicy
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000667655
Adres podmiotu prowadz±cego postêpowanie:
1.11.3.) Ulica: ul. Ró¿ana 9
1.11.4.) Miejscowo¶æ: ¯urawica
1.11.5.) Kod pocztowy: 37-710
1.11.6.) Województwo: podkarpackie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.11.9.) Numer telefonu: 16672 37 40
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wpsp.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: www.wpsp.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
”Wykonanie instalacji fotowoltaicznej w Wojewódzkim Podkarpackim Szpitalu Psychiatrycznym w ¯urawicy”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-7993a849-3933-11ef-b37c-4e696a6d8c25
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00395976
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-07-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00579974/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.5 Racjonalizacja gospodarki energetycznej szpitala poprzez monta¿ paneli fotowoltaicznych i pompy ciep³a
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci sk³adanie ofert oraz o¶wiadczeñ, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez system obs³uguj±cy proces udzielania zamówieñ publicznych Portalu e–Us³ugi SmartPZP .
3. System jest dostêpny na pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow
Korzystanie z Systemu mo¿liwe jest na 2 sposoby, pod warunkiem spe³nienia nastêpuj±cych minimalnych wymagañ technicznych:
a) Oprogramowanie zewnêtrzne (dostawcy podpisu kwalifikowanego) • Mozzilla Firefox ver. 65 i pó¼niejsze, Google Chrome ver. 66 i pó¼niejsze lub Opera ver. 58 i pó¼niejsze, Microsoft Edge ver 18 i pó¼niejsze, Internet Explorer 11 • Lista zalecanych przegl±darek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera. Zalecane jest u¿ywanie najnowszych wersji przegl±darek • system operacyjny Windows 7 i pó¼niejsze.
b) Oprogramowanie wbudowane w SmartPZP • zainstalowane ¶rodowisko Java w wersji min. 1.8 (jre) • w przypadku przegl±darek Opera, Chrome i Firefox nale¿y doinstalowaæ dodatek do przegl±darki Szafir SDK Web • oprogramowanie SzafirHost w systemie operacyjnym.
11. U¿ycie przez Wykonawcê do kontaktu z Zamawiaj±cym ¶rodków komunikacji elektronicznej zapewnionych w Systemie jest uzale¿nione od uprzedniej akceptacji przez Wykonawcê Regulaminu korzystania z us³ug Systemu na witrynie internetowej przy zak³adaniu profilu Wykonawcy.
12. Korzystanie z Systemu przez Wykonawców jest bezp³atne.
13. U¿ytkownikom Zewnêtrznym Wykonawcy przys³uguje prawo korzystania z asysty
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wojewódzki Podkarpacki Szpital Psychiatryczny im. prof. Eugeniusza Brzezickiego w ¯urawicy, ul. Ró¿ana 9, 37-710 ¯urawica, tel. (16) 672 37 40-42 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zwi±zku z ustaw± PZP w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Termomodernizacja budynku nr 4 w Wojewódzkim Podkarpackim Szpitalu Psychiatrycznym im. prof. Eugeniusza Brzezickiego w ¯urawicy (znak postêpowania: WPSP. DZP-383/2/2024,prowadzonego z zastosowaniem przepisów ustawy PZP.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd±:
• osoby i podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania na podstawie ustawy PZP
• podmioty, które na podstawie stosownych umów zawartych z administratorem ¶wiadcz± na jego rzecz us³ugi np. serwisowe, informatyczne, a tak¿e Podkarpackie Centrum Medyczne w Rzeszowie SPZOZ zapewniaj±ce obs³ugê procesu udzielania zamówieñ publicznych za po¶rednictwem centralnej platformy zakupowej.
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres prowadzenia postêpowania w zakresie udzielenia zamówienia, a nastêpnie dla celów archiwalnych przez okres wynikaj±cy z przepisów kancelaryjno–archiwalnych obowi±zuj±cych administratora.
6. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym wynikaj±cym z ustawy PZP i konieczne do przyst±pienia do postêpowania. Konsekwencje niepodania danych osobowych wynikaj± z przepisów ustawy PZP i mo¿e ni± byæ brak mo¿liwo¶ci udzia³u w postêpowaniu i odrzucenie oferty.
7. W zwi±zku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przys³uguj± Pani/Panu nastêpuj±ce uprawnienia:
- prawo dostêpu do danych osobowych,
- prawo do usuniêcia danych osobowych,
- prawo do ¿±dania sprostowania danych osobowych, z tym ¿e, skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±,
- prawo do ¿±dania ograniczenia przetwarzania danych osobowych, z tym ¿e w postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
8. Przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych w przypadku gdy uzna Pan/Pana ¿e przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych jest niezgodne z prawem.
9. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO ani nie bêd± profilowane.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WPSP. DZP - 383/5/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 1796747,97 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na jedn± czê¶æ
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Tak
4.1.12.) Maksymalna liczba czê¶ci, jaka mo¿e zostaæ udzielona jednemu wykonawcy: 1
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 1 - wykonanie instalacji fotowoltaicznej w formule „zaprojektuj i wybuduj”
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 1750626,02 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) CENA OFERTY – waga kryterium 75 %
której warto¶æ punktowa zostanie wyliczona wg wzoru:
PC = [ C min : C n ] x 75 % x 100
gdzie:
PC– ocena punktowa za kryterium/ilo¶æ punktów/,
C min – najni¿sza zaproponowana cena ofertowa brutto spo¶ród ofert nie podlegaj±cych odrzuceniu,
Cn - cena brutto badanej oferty,
2) WYD£U¯ENIE OKRESU GWARANCJI
2.1.na modu³y fotowoltaiczne (w zakresie od 21 lat do 25 lat) – waga kryterium 10 % liczonych od dnia podpisania przez Zamawiaj±cego (bez uwag) protoko³u odbioru koñcowego przedmiotu zamówienia
którego warto¶æ punktowa zostanie wyliczona wg nastêpuj±cych zasad:
a) za proponowany okres gwarancji 20 lat – 0 punktów
b) za proponowany okres gwarancji do 21 lat – 2 punkty
c) za proponowany okres gwarancji do 22 lat – 4 punktów
d) za proponowany okres gwarancji do 23 lat – 6 punktów
e) za proponowany okres gwarancji do 24 lat – 8 punktów
f) za proponowany okres gwarancji do 25 lat – 10 punktów
2.2. na inwerter i pozosta³y osprzêt instalacji (w zakresie od 11 lat do 15 lat) – waga kryterium 5 % liczonych od dnia podpisania przez Zamawiaj±cego (bez uwag) protoko³u odbioru koñcowego przedmiotu zamówienia
którego warto¶æ punktowa zostanie wyliczona wg nastêpuj±cych zasad:
a) za proponowany okres gwarancji 10 lat – 0 punktów
b) za proponowany okres gwarancji do11 lat – 1 punk
c) za proponowany okres gwarancji do 12 lat – 2 punkt
d) za proponowany okres gwarancji do 13 lat – 3 punkt
e) za proponowany okres gwarancji do 14 lat – 4 punkt
f) za proponowany okres gwarancji do 15 lat – 5 punkt
2.3.na pompê ciep³a i zwi±zane z ni± urz±dzenia (w zakresie od 11 lat do 15 lat) – waga kryterium 5 % liczonych od dnia podpisania przez Zamawiaj±cego (bez uwag) protoko³u odbioru koñcowego przedmiotu zamówienia
którego warto¶æ punktowa zostanie wyliczona wg nastêpuj±cych zasad:
a) za proponowany okres gwarancji 10 lat – 0 punktów
b) za proponowany okres gwarancji do11 lat – 1 punk
c) za proponowany okres gwarancji do 12 lat – 2 punkt
d) za proponowany okres gwarancji do 13 lat – 3 punkt
e) za proponowany okres gwarancji do 14 lat – 4 punkt
f) za proponowany okres gwarancji do 15 lat – 5 punkt
2.4.na wykonane prace instalacyjne (w zakresie od 7 lat do 10 lat) – waga kryterium 5 % liczonych od dnia podpisania przez Zamawiaj±cego (bez uwag) protoko³u odbioru koñcowego przedmiotu zamówienia.
którego warto¶æ punktowa zostanie wyliczona wg nastêpuj±cych zasad:
a) za proponowany okres gwarancji 6 lat – 0 punktów
b) za proponowany okres gwarancji do7 lat – 1,25 punktu
c) za proponowany okres gwarancji do 8 lat – 2,50 punktu
d) za proponowany okres gwarancji do 9 lat – 3,75 punktów
e) za proponowany okres gwarancji do 10 lat – 5,00 punktów
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 75
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: wyd³u¿enie okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 25
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pe³nienie nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi robotami
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 46121,95 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71631300-3 - Us³ugi technicznego nadzoru budowlanego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Czê¶æ 2- sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi robotami,
1) CENA OFERTY – waga kryterium 100 %
której warto¶æ punktowa zostanie wyliczona wg wzoru:
PC = [ C min : C n ] x 100 % x 100
gdzie:
PC– ocena punktowa za kryterium/ilo¶æ punktów/,
C min – najni¿sza zaproponowana cena ofertowa brutto spo¶ród ofert nie podlegaj±cych odrzuceniu,
Cn - cena brutto badanej oferty,
2. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska najwiêkszy bilans punktów we wskazanych kryteriach oceny ofert.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w ww. zakresie.
2) nie podlegaj± wykluczeniu,
3) spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu.
4) w postêpowaniu Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia ¿aden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenia zamówienia, nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania natomiast warunki udzia³u w postêpowaniu musi spe³niæ, co najmniej jeden Wykonawca lub wszyscy Wykonawcy ³±cznie.
5) Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych.
6) w celu oceny, czy Wykonawca polegaj±c na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 118 ust. 1 ustawy Pzp, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami w stopniu uniemo¿liwiaj±cym nale¿yte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek ³±cz±cy Wykonawcê z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostêp do ich zasobów, Zamawiaj±cy ¿±da przedstawienia pisemnego zobowi±zania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, które okre¶la w szczególno¶ci:
a) zakres dostêpnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu:
b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcê, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
c) zakres i okresu dzia³u innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
d) czy podmiot, na zdolno¶ciach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuj± roboty budowlane, których wskazane zdolno¶ci dotycz±.
O udzielenie zamówienia (zgodnie z art. 112 ustawy pzp), mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu w zakresie:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym – Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owych warunków w tym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów – Zamawiaj±cy wymaga aby osoby które bêd± wykonywaæ czynno¶ci nadzoru inwestorskiego:
a) by³y wpisane na listê cz³onków Okrêgowej Izby In¿ynierów Budownictwa,
b) posiada³y ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej cz³onków Izby za szkody wyrz±dzone w zwi±zku z wykonywaniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej –– Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej dla cz³onków Izby za szkody wyrz±dzone w zwi±zku z wykonywaniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) DOTYCZ¡CEJ WYKONAWCY – Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e siê sprawowaniem nadzoru w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie nad co najmniej jedn± robot± budowlan± to¿sam± z przedmiotem zamówienia, o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 1 000 000 z³ brutto.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, jak i w przypadku pozosta³ych Wykonawców, warunek powy¿szy musi zostaæ w ca³o¶ci spe³niony przez jeden podmiot. Zamawiaj±cy nie dopuszcza ³±czenia potencja³ów wielu podmiotów w celu wykazania do¶wiadczenia w tym warunku.
b) DOTYCZ¡CEJ OSÓB – Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, i¿ dysponuje osobami niezbêdnymi do realizacji zamówienia w szczególno¶ci:
- wpisanym na listê cz³onków Okrêgowej Izby In¿ynierów Budownictwa Inspektorem nadzoru dla robót bran¿y budowlanej który posiada uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r, Prawo Budowlane tj. ( Dz. U. z 2006 r Nr 156, poz. 1118), dla robót bran¿y budowlanej
- wpisanym na listê cz³onków Okrêgowej Izby In¿ynierów Budownictwa Inspektorem nadzoru dla robót bran¿y sanitarnej który posiada uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r, Prawo Budowlane tj. ( Dz. U. z 2006 r Nr 156, poz. 1118), dla robót bran¿y sanitarnej
- wpisanym na listê cz³onków Okrêgowej Izby In¿ynierów Budownictwa Inspektorem nadzoru dla robót bran¿y elektrycznej który posiada uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r, Prawo Budowlane tj. ( Dz. U. z 2006 r Nr 156, poz. 1118), dla robót bran¿y elektrycznej
Decyzje o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tzn. uprawnienia budowlane w zakresie nadzorowania budowy i robót oraz aktualne za¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do Okrêgowej Izby In¿ynierów Budownictwa wraz z ubezpieczeniem tych osób bêd± za³±cznikami do umowy.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia przez Wykonawcê podmiotowych ¶rodków dowodowych w tym zakresie.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ wraz z ofert± o¶wiadczenia stanowi±ce wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca na dzieñ sk³adania ofert:
a) nie podlega wykluczeniu,
b) spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.
O¶wiadczenia nale¿y z³o¿yæ wg za³±cznika do SWZ nr 3 i 4 dla czê¶ci 1
lub wg za³±cznika do SWZ nr 3a i 4a dla czê¶ci 2.
2. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia Wykonawcy do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy. W przypadku gdy ofertê sk³ada spó³ka cywilna, a pe³en zakres prac wykonaj± wspólnicy wspólnie w ramach umowy spó³ki, o¶wiadczenie powinno potwierdzaæ ten fakt.
3. Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie (nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania) nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych (aktualnych na dzieñ z³o¿enia)
Dodatkowe dokumenty Wykonawcy sk³adaj±cego ofertê
w czê¶ci 1- wykonanie instalacji fotowoltaicznej w formule „zaprojektuj i wybuduj”
1) dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê 1000 000 z³.
2) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych, co najmniej dwóch robót budowlanych to¿samych z przedmiotem zamówienia, o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 1 000 000 z³. brutto ³±cznie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - za³±cznik nr 7 do SWZ.
3) Uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r, Prawo Budowlane ( Dz. U.2023.725 t.j.) wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnego do wykonania zamówienia publicznego posiadane przez Kierownika budowy - za³±cznik nr 6 do SWZ.
4) Wykonawca wyka¿e Zamawiaj±cemu, co najmniej dwóch przeszkolonych pracowników, posiadaj±cych aktualne certyfikaty Odnawialne ¬ród³a Energii (OZE)
w czê¶ci 2- sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi robotami
1) dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia.
2) Wykaz sprawowanych nadzorów nad robotami budowlanymi nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych, co najmniej jednej roboty budowlanej to¿samej z przedmiotem zamówienia, o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 1 000 000 z³. za³±cznik nr 7a do SWZ.
. Zamawiaj±cy nie dopuszcza ³±czenia potencja³ów wielu podmiotów w celu wykazania do¶wiadczenia w tym warunku.
3) dotycz±cej osób – Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, i¿ dysponuje osobami niezbêdnymi do realizacji zamówienia w szczególno¶ci:
- wpisanych na listê cz³onków Okrêgowej Izby In¿ynierów Budownictwa Inspektorem nadzoru dla robót bran¿y budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, który posiada uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r, Prawo Budowlane dla robót bran¿y budowlanej – za³±cznik 6a do SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie wymaga5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
a) o¶wiadczenia sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
b) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy. W przypadku gdy ofertê sk³ada spó³ka cywilna, a pe³en zakres prac wykonaj± wspólnicy wspólnie w ramach umowy spó³ki o¶wiadczenie powinno potwierdzaæ ten fakt.
c) zobowi±zani s± oni na wezwanie Zamawiaj±cego, z³o¿yæ podmiotowe ¶rodki dowodowe, przy czym podmiotowe ¶rodki dowodowe sk³ada odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-± spe³nienie warunku.
3. Je¿eli zosta³a wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
1. Wynagrodzenie p³atne bêdzie:a) jako zaliczka w kwocie nie mniejszej ni¿ warto¶æ procentowa wynagrodzenia odpowiadaj±ca okre¶lonemu w Regulaminie procentowi udzia³u w³asnego w planowanej warto¶ci Inwestycji. Zaliczka ta rozlicza w ca³o¶ci wk³ad w³asny Zamawiaj±cego w wysoko¶ci zgodnie z postanowieniami Uchwa³y Nr 84/2021 Rady Ministrów z dnia 1 lica 2021 r. w sprawie ustanowienia Rz±dowego Funduszu Polski £ad: Program Inwestycji Strategicznych. P³atno¶æ wynikaj±ca z udzia³u w³asnego bêdzie dokonana przed z³o¿eniem wniosku o wyp³atê z promesy.
b) dofinansowanie po zakoñczeniu realizacji Inwestycji w wysoko¶ci pozosta³ej do zap³aty kwoty wynagrodzenia.
2. Wynagrodzenie wyp³acane bêdzie:
a) w przypadku wyp³aty zaliczki – na podstawie faktur VAT wystawionych przez Zleceniobiorcê za nadzór nad odebranymi przez Zleceniodawcê robotami jednorazowo po zakoñczeniu robót i podpisaniu protoko³u odbioru koñcowego.
b) w przypadku wyp³aty dofinansowania z Rz±dowego Funduszu Polski £ad: Program Inwestycji Strategicznych stanowi±cego pozosta³± czê¶æ wynagrodzenia Zleceniobiorcy - na podstawie faktury VAT wystawionej po zakoñczeniu realizacji inwestycji (wykonaniu ca³o¶ci robót), w oparciu o protokó³ koñcowego odbioru robót (bez uwag),
3. Strony potwierdzaj±, o czym mowa wy¿ej, ¿e p³atno¶æ faktur uzale¿niona jest od otrzymania przez Inwestora ¶rodków z Funduszu na wyp³atê wynagrodzenia Zleceniobiorcê. ¦rodki te przekazywane s± Inwestorowi w oknach p³atniczych. W sytuacji dokonania przez Inwestora wyp³aty wynagrodzenia Zleceniobiorcy po terminie wskazanym w ust. 7 na skutek niezale¿nych od Inwestora opó¼nieñ w przekazaniu przez BGK ¶rodków z Funduszu, Zleceniobiorca o¶wiadcza, i¿ nie bêdzie dochodzi³ kar umownych lub odsetek z tego tytu³u.
4. Wynagrodzenie nale¿ne Zleceniobiorcê zostanie przekazane na jego rachunek bankowy wskazany w fakturze.
5. Zamawiaj±cy dopuszcza z³o¿enie faktury VAT w formie papierowej.
6. Zamawiaj±cy nie dopuszcza przesy³ania innych ustrukturyzowanych dokumentów elektronicznych, za wyj±tkiem faktury.
7. Faktury powinny byæ wystawione na : Województwo Podkarpackie, 35-010 Rzeszów aleja £ukasza Ciepliñskiego 4, NIP: 813-33-15-014.
8. Zleceniobiorca bez pisemnej zgody Inwestora nie mo¿e przenie¶æ na rzecz osób trzecich wierzytelno¶ci powsta³ych w wyniku realizacji niniejszej umowy.
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy okre¶lono w paragrafie 13 projektu umowy - za³. nr 9a do SWZ7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-07-19 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: platformy zakupowej https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-19 10:10
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-08-17
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na now± siedzibê Pañstwowej Szko³y Muzycznej I i II stopnia w Zduñskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wyk³adowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposa¿enia
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Ko¶ciuszki 40
- Remont ³azienek w Domu Zdrojowym w Szczawnie Zdrój, ul. Kolejowa 14.
- "Budowa ujêcia wody wraz z budow± sieci wodoci±gowej w miejscowo¶ci Markocin, gmina Cedynia "
- "Odrestaurowanie piwnic budynku Szpitala Jerozolimskiego w Malborku"
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.