Ogłoszenie z dnia 2024-07-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00332402/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ZP.271.7.2024 „Modernizacja Szkoły Podstawowej w Niewieścinie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PRUSZCZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351050
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Główna 33
1.5.2.) Miejscowość: Pruszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-120
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki
1.5.7.) Numer telefonu: 52-56-24-323
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@pruszcz.pl, pruszcz@pruszcz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszcz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8b0c0332-174f-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e51.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZP.271.7.2024 „Modernizacja Szkoły Podstawowej w Niewieścinie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8b0c0332-174f-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00396076
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00013395/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Modernizacja Szkoły Podstawowej w Niewieścinie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00332402
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 200528,94 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach zamówienia planuje się dobudowę do istniejącego budynku Szkoły Podstawowej w Niewieścinie sali wielofunkcyjnej oraz korytarza. Projektowana rozbudowa o konstrukcji murowanej, jednokondygnacyjna, niepodpiwniczona, o powierzchni zabudowy 62,09 m2, kryta stropodachem płaskim o spadku 3% (1,72°). Wejście do części dobudowywanej odbywać się będzie bezpośrednio z komunikacji ogólnej (hol) poprzez otwór drzwiowy wykuty w istniejącej ścianie. W zakres prac wchodzi tynkowanie ścian na zewnątrz oraz elewacja, montaż stolarki budowlanej (okiennej i dźwiękoszczelnych drzwi), doprowadzenie wody, odprowadzenie ścieków, wykonanie ścianki mobilnej - przesuwnej oraz rozbudowa instalacji CO, instalacja elektryczna wewnętrzna, instalacja klimatyzacji i odprowadzenia skroplin, wykonanie okładzin wewnętrznych obejmujących tynkowanie ścian i sufitów, malowanie, ułożenie płytek na posadzkach. Planowana Inwestycja usytuowana jest na działce nr: 22/2, obręb Niewieścin.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 7 do SWZ) określa załączony do niniejszej SWZ Projekt budowalny, przedmiar robót oraz istotne postanowienia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262210-6 - Fundamentowanie
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 295200 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 325777,27 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 295200 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): P.H.U. Koszowski s.c. Andrzej Koszowski
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: P.H.U. Koszowski s.c. Esyta Skiba-Koszowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5590001700
7.3.3) Ulica: Szkolna 15
7.3.4) Miejscowość: Pruszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 86-120
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 295200 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI PRUSZCZ
więcej: przetargi PRUSZCZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja i dostosowanie do potrzeb osób z niepełnosprawnościami 3 łazienek w Szkole Podstawowej nr 7 w Chełmie
- Remont pomieszczeń Oddziału zamiejscowego z siedzibą Kochcice ul. Zamkowa 1 Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji pn. "Budowa żłobka przy ul. Kobiałka".
- Zaprojektowanie i budowa pawilonu dydaktycznego P-7 w technologii kontenerowej dla Akademii Wychowania Fizycznego im. Polskich Olimpijczyków we Wrocławiu
- Zakup aparatu RTG wraz z dostosowaniem i wyposażeniem pomieszczeń Pracowni Diagnostyki Obrazowej
- Przeprowadzenie prac remontowych w dwóch lokalizacjach Bursy nr 6 w Warszawie.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.