Ogłoszenie z dnia 2022-10-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00346270/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-13
- 2023/BZP 00310618/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup i dostawa nowego wyposażenia do nowo wybudowanego budynku Gminnego Ośrodka Kultury i Centrum Promocji Produktu Lokalnego w Boćkach ul Dubieńska 11”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Boćki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659220
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Armii Krajowej 3
1.5.2.) Miejscowość: Boćki
1.5.3.) Kod pocztowy: 17-111
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.7.) Numer telefonu: 857319610
1.5.8.) Numer faksu: 857319612
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminabocki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gminabocki.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup i dostawa nowego wyposażenia do nowo wybudowanego budynku Gminnego Ośrodka Kultury i Centrum Promocji Produktu Lokalnego w Boćkach ul Dubieńska 11”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-84d4a352-3363-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00396171
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00090128/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Utworzenie Centrum Produktu Lokalnego w Boćkach
1.1.2 Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa części istniejącedynku Gminnego Ośrodka Kultury w Boćkach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, realizowany zgodnie z umową UDA-RPPD.08.06.00-20-0492/20 (Część/Zadanie 1). w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 na podstawie umowy nr 00003-65171-UM1000021/20 (Część/Zadanie 1).z budżetu Województwa Podlaskiego na podstawie umowy Nr DKD-I.3031.4.2022 (Część/Zadanie 2).2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00346270/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BGK.271.5.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 348567,31 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
GOK: Projektor multimedialny 1 szt., Mikrofon pojemnościowy – 2 szt., Perkusja zestaw – 1 szt., Gitara elektryczna – 1 szt., Gitara basowa – 1 szt., Studio nagraniowe( zestaw) – 1 szt., Mikrofon nagłowny – 2 szt., Aparat fotograficzny lustrzanka – 2 szt., Stół do tenisa stołowego – 1 szt., Stół do cymbergaja – 1 szt., Stół do piłkarzyków – 1 szt., Stół do bilarda – 1 szt., Maszyna do szycia – 2 szt., Stoły konferencyjne – 10 szt., Leżaki drewniane – 32 szt., Krzesła – 35 szt., Sztaluga malarska – 4 szt., Lustro na kółkach – 2 szt., Monitor komputerowy – 1 szt., Ekran projekcyjny – 1 szt., Laptop – 1 szt., Tablica informacyjna – 1 szt. (Część/Zadanie 1).CPPL: Nagłośnienie - 1 szt., Oświetlenie punktowe – 14 szt., Agregat 8 kW ze stabilizacją – 1 szt., Witryna chłodnicza – 2 szt., Most oświetleniowy aluminiowy – 1 szt., Tablica informacyjna na nodze wym. 2x3 m - 11 szt., Stojak informacyjny (potykacz) wym 2x3m - 3 szt., Tablice moderacyjne – 2 szt., Gablota zewnętrzna 18xA4 – 1 szt., Stół wystawowy – 20 szt., Krzesła- 30 szt., Szafa do zabudowy – 1 szt., Pufy modułowe – 10 szt., Gablota wewnętrzna 8xA4 – 1 szt., Rolety okienne – 4 szt. (Część/Zadanie 1).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Załącznikach: Nr 1 i Nr 1 do SWZ (Opis Przedmiotu Zamówienia).
4.5.3.) Główny kod CPV: 39290000-1 - Wyposażenie różne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
32341000-5 - Mikrofony
37310000-4 - Instrumenty muzyczne
32342410-9 - Sprzęt dźwiękowy
38650000-6 - Sprzęt fotograficzny
37461500-2 - Stoły do tenisa stołowego
37461100-8 - Stół do gry w hokeja na stole lub akcesoria
37461220-5 - Stoły do gry w piłkarzyki
37533500-8 - Stoły bilardowe
42715000-1 - Maszyny do szycia
32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający
31527000-6 - Reflektory punktowe
31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
42513200-7 - Urządzenia chłodnicze
31527260-6 - Systemy oświetleniowe
30195000-2 - Tablice
39100000-3 - Meble
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
4.5.5.) Wartość części: 227673 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
GOK: regały biurowe – 3 kpl, regały kuchenne – 2 kpl plus wyspa, biurka – 4 szt., 1 stół plus 6 krzeseł, krzesła o konstrukcji metalowej – 25 szt. (Część/Zadanie 2).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Załącznikach: Nr 1a do SWZ (Opis Przedmiotu Zamówienia).
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.5.) Wartość części: 120894,31 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 280037,79 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 829206,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 280037,79 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: w&w design Katarzyna Kaczmarczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542279606
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
W&W DESIGN KATARZYNA KACZMARCZYK
jakie przetargi wygrała firma
W&W DESIGN KATARZYNA KACZMARCZYK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28003779 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 93480 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 363022,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 148700 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Manufaktura Mebli i Drewna Andrzej Orzechowski Krystian Jaźwiński s.c.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5432190895
7.3.4) Miejscowość: Boćki
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 148700 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI BOĆKI
więcej: przetargi BOĆKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy uzupełniające wyposażenia do pracowni dydaktycznych i bazy noclegowej Branżowego Centrum Umiejętności w Dziedzinie Hotelarstwa w Biedrzychowicach
- "Modernizacja i wyposażenie pomieszczeń w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 1 w Dynowie" - zakup sprzętu, wyposażenia i pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć dydaktycznych.
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Zakroczym realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa wyposażenia edukacyjnego do na potrzeby powstającego Branżowego Centrum Umiejętności w Kalwarii Zebrzydowskiej
- Roboty budowlane wraz z dostawą wyposażenia medycznego i niemedycznego w formule "wybuduj i wyposaż" oraz pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego
więcej: Tablice »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.