Ogłoszenie z dnia 2024-07-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00298206/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-23
- 2024/BZP 00305331/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-29
- 2024/BZP 00309896/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-02
- 2024/BZP 00317723/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu i wyposażenia do szkół podstawowych z terenu gminy Kłoczew
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Wspólnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 710374461
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Długa 67/4
1.5.2.) Miejscowość: Kłoczew
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-550
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: (25) 75 43 164
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cuw@kloczew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kloczew.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-63601fd8-0175-11ef-885b-8267c06084531.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu i wyposażenia do szkół podstawowych z terenu gminy Kłoczew2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-63601fd8-0175-11ef-885b-8267c0608453
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00396230
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051219/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu i wyposażenia do szkół podstawowych z terenu gminy Kłoczew
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. „Szkoły nowych możliwości - wdrożenie programów rozwojowych w szkołach podstawowych z terenu gminy Kłoczew”, Działanie 10.3 Kształcenie ogólne Priorytet X Lepsza edukacja programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00298206
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUW.271.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 512286,78 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 477277,41 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu i wyposażenia do szkół podstawowych z terenu gminy Kłoczew” - dostawa pracowni językowych do szkół podstawowych z terenu gminy Kłoczew.2. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu Nr FELU.10.3-IZ.00-0103/23 pn. „Szkoły nowych możliwości - wdrożenie programów rozwojowych w szkołach podstawowych z terenu gminy Kłoczew”, Działanie 10.3 Kształcenie ogólne Priorytet X Lepsza edukacja programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności dostawę wyposażenia pracowni językowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 2a do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213300-8 - Komputer biurkowy
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
30231300-0 - Monitory ekranowe
30237460-1 - Klawiatury komputerowe
30237410-6 - Myszka komputerowa
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
32342100-3 - Słuchawki
39121100-7 - Biurka
4.5.5.) Wartość części: 248550,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu i wyposażenia do szkół podstawowych z terenu gminy Kłoczew” - dostawa sprzętu elektronicznego do szkół podstawowych z terenu gminy Kłoczew.2. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu Nr FELU.10.3-IZ.00-0103/23 pn. „Szkoły nowych możliwości - wdrożenie programów rozwojowych w szkołach podstawowych z terenu gminy Kłoczew”, Działanie 10.3 Kształcenie ogólne Priorytet X Lepsza edukacja programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności dostawę sprzętu elektronicznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 2b do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30231320-6 - Monitory dotykowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213000-5 - Komputery osobiste
30232110-8 - Drukarki laserowe
38652100-1 - Projektory
32342412-3 - Głośniki
4.5.5.) Wartość części: 82200,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu i wyposażenia do szkół podstawowych z terenu gminy Kłoczew” - dostawa pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych z terenu gminy Kłoczew.2. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu Nr FELU.10.3-IZ.00-0103/23 pn. „Szkoły nowych możliwości - wdrożenie programów rozwojowych w szkołach podstawowych z terenu gminy Kłoczew”, Działanie 10.3 Kształcenie ogólne Priorytet X Lepsza edukacja programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności dostawę pomocy dydaktycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 2c do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 146527,41 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 278671,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 598514,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 278671,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kobis Paweł Wojtanowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120181299
7.3.3) Ulica: ul. Widok 16
7.3.4) Miejscowość: Tuchów
7.3.5) Kod pocztowy: 33-170
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 278671,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia w części nr 2 kwotę 85 923,90 zł. W postępowaniu zostały złożone cztery oferty, których wartości po dokonaniu poprawek omyłek rachunkowych, opiewały na kwotę odpowiednio: 81 174,24 zł, 332 675,91 zł, 121 251,47 zł oraz 85 938,50 zł. Oferty o wartościach 81 174,24 zł oraz 85 938,50 zł, zostały odrzucone z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. Oferta, nieodrzucona z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający dokonał analizy finansowej – Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 121251,47 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 332675,91 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 167685,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 662637,43 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 167685,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Educarium Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340157860
7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 207
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-451
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 167685,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI KŁOCZEW
więcej: przetargi KŁOCZEW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I WYPOSAŻENIA
- Dostawa serwera backupowego wraz z oprogr. oraz serwera do arch. bazy danych (...) wraz z dwoma zasilaczami awaryjnymi UPS w ramach projektu pod nazwą Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ).
- Dostawa serwerów wraz z urządzeniami sieciowymi dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
- "Dostawa tabletów oraz zestawów komputerowych - dla ZS w Sokołowie Młp."
- "Cyberbezpieczny samorząd" Zakup sprzętu i oprogramowania dla Urzędu Miejskiego Trzcianki i Centrum Usług Społecznych w Trzciance
- Zakup sprzętu komputerowego wraz z akcesoriami oraz sprzętu sieciowego na potrzeby Zarządu Transportu Publicznego w Krakowie
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.