Ogłoszenie z dnia 2022-10-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00311072/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-18
- 2022/BZP 00311841/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa samochodu operacyjnego SOp
i lekkiego samochodu rozpoznawczo-ratowniczego SLRr
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000658142
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul.Maurycego Mochnackiego 4
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-016
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 17 74 70 223
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam-publ@podkarpacie.straz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/web/kwpsp-rzeszow
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/podkarpacie_straz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa samochodu operacyjnego SOpi lekkiego samochodu rozpoznawczo-ratowniczego SLRr
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0a996bd0-1ef9-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00396292
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00008539/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa samochodu operacyjnego SOp i lekkiego samochodu rozpoznawczo-ratowniczego SLRr
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00311072/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WT.2370.14.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 439024,39 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa lekkiego samochodu rozpoznawczo- ratowniczego, typu SLRr". Samochódzaoferowane przez Wykonawcę musi spełniać wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w załączniku nr 1.1 do
SWZ (opisie przedmiotu zamówienia). Zamawiający wymaga, aby oferowany samochody był fabrycznie nowy, rok produkcji
2022. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcy. Samochód musi spełniać
wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144210-3 - Wozy strażackie
4.5.5.) Wartość części: 284552,85 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „"Dostawa samochodu operacyjnego SOp". Samochód zaoferowane przez Wykonawcę musispełniać wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w załączniku nr 1.2 do SWZ (opisie przedmiotu zamówienia).
Zamawiający wymaga, aby oferowany samochody był fabrycznie nowy, rok produkcji 2022. Zamawiający dopuszcza
powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcy. Samochód musi spełniać wymagania polskich przepisów o
ruchu drogowym z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.5.5.) Wartość części: 154471,54 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 359245,74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 359245,74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 359245,74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DAKAR-TOYOTA RZESZÓW Spółka z o.o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170369600
7.3.3) Ulica: Świlcza 146 T
7.3.4) Miejscowość: Świlcza
7.3.5) Kod pocztowy: 36-072
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DAKAR-TOYOTA RZESZÓW SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
DAKAR-TOYOTA RZESZÓW SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 359245,74 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 192986,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 192986,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 192986,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: InterAuto Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością . Sp.K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9452159560
7.3.3) Ulica: ul. Jasnogórska 62
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-358
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INTER AUTO BIS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
INTER AUTO BIS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 192986,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Numer postępowania: ZP/10/2025. Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych Komisariatu Policji II w Rzeszowie przy ul. Wołyńskiej 1
- Dostawa foteli biurowych
- Remont budynku garażowego w Ośrodku Szkoleniowym w Czudcu, ul. Rzeszowska 82
- Remont toalety w budynku dydaktycznym w Tarnobrzegu, ul. Sienkiewicza 206
- Dostawa sprzętu informatycznego.
- "Zakup niezbędnego sprzętu teleinformatycznego, zabezpieczeń sieciowych, specjalistycznego sprzętu do digitalizacji muzealiów. W celu poprawy jakości infrastruktury Muzeum Okręgowego w Rzeszowie."
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup samochodu służbowego dla Gminy
- Zakup 3 samochodów osobowych kombi segmentu C z napędem hybrydowym oraz samochodu osobowego sedan segmentu D z napędem hybrydowym
- "Zakup samochodu osobowego (mikrobus 9-osobowy) przystosowanego do przewozu osób na wózkach inwalidzkich na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy w Wolbromiu"
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego z napędem 4x4 do Urzędu Gminy w Bukowinie Tatrzańskiej
- dostawa pojazdu strażackiego o masie do 3,5 t
- Dostawa dwóch samochodów osobowych na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej w Białymstoku
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.