eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówKompleksowa dostawa gazu ziemnego dla obiektów AST w Krakowie i Bytomiu w 2023 roku



Ogłoszenie z dnia 2022-10-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Kompleksowa dostawa gazu ziemnego dla obiektów AST w Krakowie i Bytomiu w 2023 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Sztuk Teatralnych im. Stanisława Wyspiańskiego w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000275843

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Straszewskiego 21-22

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-109

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 12 362 71 17

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ast.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ast.krakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.ast.krakow.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa dostawa gazu ziemnego dla obiektów AST w Krakowie i Bytomiu w 2023 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8b5ecdff-2928-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00396329

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00053111/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Kompleksowa dostawa gazu ziemnego dla obiektów AST w Krakowie i Bytomiu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00328214/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZKK.261.2.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 287223,05 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie kompleksowej dostawy gazu ziemnego wysokometanowego, obejmującej sprzedaż oraz dystrybucję do obiektów, na terenie Województwa Małopolskiego i Śląskiego, Akademii Sztuk Teatralnych im. Stanisława Wyspiańskiego zlokalizowanej przy ul. Straszewskiego 21-22 w Krakowie. Paliwo gazowe zużywane jest przez Zamawiającego do celów ogrzewania obiektów i ciepłej wody użytkowej. Dla każdego punktu poboru obowiązuje grupa taryfowa Operatora: W-5.1.
1.1 Zamówienie obejmuje w szczególności:
1.1.1 Kompleksową dostawę, sprzedaż i dystrybucję gazu ziemnego do obiektu AST zlokalizowanego przy ul. Straszewskiego 21-22 w Krakowie, nr punktu poboru – 8018590365500019394829, nr klienta 424355, taryfa W5, prognozowane zużycie za 12 miesięcy 622 795 kWh/h, moc zamawiana – 330 kWh/h; obiekt przyłączony do OSD – obszar tarnowski;
1.1.2 Kompleksową dostawę, sprzedaż i dystrybucję gazu ziemnego do obiektu AST zlokalizowanego przy ul. Warszawskiej 5 w Krakowie, nr punktu poboru –8018590365500019395314, nr klienta 424355, taryfa W5, prognozowane zużycie za 12 miesięcy 242 555 kWh/h, moc zamawiana – 122 kWh/h; obiekt przyłączony do OSD - obszar tarnowski;
1.1.3 Kompleksową dostawę, sprzedaż i dystrybucję gazu ziemnego do obiektu AST zlokalizowanego przy ul. Piłsudskiego 24a w Bytomiu, nr punktu poboru – 8018590365500000034031, nr klienta 424355, taryfa W5, prognozowane zużycie za 12 miesięcy 256 589 kWh/h, moc zamawiana – 121 kWh/h; obiekt przyłączony do OSD - obszar zabrzański.
1.2 Wskazane zużycie ma charakter szacunkowy i orientacyjny, który służy jedynie wycenie, a następnie porównaniu ofert, a w konsekwencji nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do zakupu gazu w podanej ilości, która może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu w okresie realizacji umowy, a rozliczenie następować będzie miesięcznie na podstawie faktycznego zużycia gazu w poszczególnych obiektach, zgodnie ze wskazaniami liczników.
1.3 Prognozowane szacunkowe zużycie gazu w okresie 12 miesięcy wynosi 1 121 939 kWh.
1.4 Dostarczany przez Wykonawcę gaz ziemny musi spełniać wymagania określone w obowiązujących przepisach, w szczególności ustawie Prawo energetyczne (tekst jedn. Dz. U. z 2022 poz. 1385, z późn. zm.) oraz aktach wykonawczych wydanych na jej podstawie, jak i innych związanych z nimi aktach obowiązującego prawa oraz polskimi normami.
1.5 Zamawiający informuje, iż nie jest zwolniony z podatku akcyzowego, dlatego też Wykonawca obliczając cenę oferty musi uwzględnić podatek akcyzowy, zgodnie z obowiązującymi w tej mierze na dzień złożenia oferty przepisami.
1.5 Zamawiający posiada obecnie zawartą z jednym wykonawcą (PGNiG Obrót Detaliczny sp. z o. o.) kompleksową umowę na sprzedaż i dystrybucję gazu ziemnego dla wszystkich punktów poboru, umowa zawarta jest na czas określony i nie wymaga wypowiedzenia. Zamawiający po raz kolejny przeprowadza procedurę zmianę sprzedawcy. Po zakończeniu postępowania Zamawiający przekaże Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, wszelkie dane niezbędne do przeprowadzenia przez Wykonawcę zmiany sprzedawcy.
1.6 Termin płatności z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia nie będzie krótszy niż do 14 dni od daty prawidłowego wystawienia, nie częściej niż raz w miesiącu, faktur VAT Zamawiającemu, ze wskazaniem punktów odbioru i zużycia i dostarczenia ich zgodnie z zapisami umowy stanowiącej załącznik do nin. SWZ. Zamawiający nie dopuszcza otrzymywania faktur wstępnych (zaliczkowych).
1.7 Termin dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionych faktur VAT ustala się na nie więcej niż 7 dni przed terminem zapłaty określonym na fakturze. W razie niezachowania tego terminu, termin płatności wskazany w fakturze VAT zostanie automatycznie przedłużony o czas opóźnienia.
1.8 Rozliczenia odbywać się będą na podstawie rzeczywistego zużycia gazu w danym okresie rozliczeniowym wg. ceny jednostkowej wynikającej z oferty Wykonawcy.
1.9 Cena jednostkowa sprzedaży gazu ziemnego może ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu) zmiany w przypadku ustawowej zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa skutkujących zmianą podatków i opłat publicznoprawnych, w tym podatku VAT, podatku akcyzowego za sprzedaż gazu ziemnego oraz zmiany wysokości stawek opłat dystrybucyjnych (sieciowa stała i sieciowa zmienna) i zmiany taryfy w przypadku wprowadzenia do stosowania nowej Taryfy Operatora Systemu Dystrybucyjnego lub nowej taryfy obowiązującej Wykonawcę, zatwierdzonej Decyzją Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09123000-7 - Gaz ziemny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

65210000-8 - Przesył gazu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 286413,42 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 286413,42 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 286413,42 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PGNiG Obrót Detaliczny sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272706082

7.3.3) Ulica: Jana Kazimierza 3

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-248

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 286413,42 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.