Ogłoszenie z dnia 2023-09-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00221713/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-18
- 2023/BZP 00241780/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Wykonanie zastępczego otworu eksploatacyjnego nr 1 w miejscowości Dzikowo, dz. Nr. 76/3 obręb 0039 Wałowice ” dla zadania pod nazwą „Modernizacja SUW oraz budowa studni głębinowej
w m. Dzikowo”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gubin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770250
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Obrońców Pokoju 20
1.5.2.) Miejscowość: Gubin
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-620
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 68 3591640
1.5.8.) Numer faksu: 683594546
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gminagubin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminagubin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-88cb60bc-f542-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Wykonanie zastępczego otworu eksploatacyjnego nr 1 w miejscowości Dzikowo, dz. Nr. 76/3 obręb 0039 Wałowice ” dla zadania pod nazwą „Modernizacja SUW oraz budowa studni głębinowejw m. Dzikowo”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-88cb60bc-f542-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00396330
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00019245/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Modernizacja SUW oraz budowa studni głębinowej w m. Dzikowo
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00221713
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GK.271.10.2023.DK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa i uruchomienie nowej studni głębinowej nr 1z wraz z dostawą i montażem nadziemnej obudowy studni na ujęciu wody w m. Dzikowo gm. Gubin wraz z niezbędnym opomiarowaniem
i oprzyrządowaniem umożliwiającym m.in. swobodny dostęp pracownikom obsługi stacji. W ramach Etapu I prac przewiduje się wykonanie studni o głębokości ok. 30,0 m p.p.t na podstawie dostępnej dokumentacji
m.in. projektu robót geologicznych o średnicy rur m.in. nadfiltrowej DN 300/330, Qekspl = 36m3/h. Etap 2 obejmuje wyposażenie i uruchomienie pomp, armatury oraz dostawę i montaż nadziemnej obudowy studni
zabezpieczonej przed podmakaniem z termiczną izolacją chroniącą przed m.in. przemarzaniem, zamknięcie studni powinno być szczelne, w konstrukcji zabezpieczonej przed niepowołanym dostępem. Studnię należy wyposażyć w
niezbędną armaturę i opomiarowanie (m.in. wodomierz z podajnikiem impulsów, zawór zwrotny, kran do poboru próbek, manometr, dodatkowe gniazdo serwisowe, lampa oświetleniowa, dogrzewanie w okolicach 0 ºC, zawiasy i materiały użyte do systemu wentylacji ze stali nierdzewnej, dodatkowe wspomaganie otwarcia pokrywy) Konstrukcja umożliwiająca
swobodny dostęp pracownikom obsługi. Wszystkie urządzenia muszą posiadać aktualny atest higieniczny i deklarację zgodności.
Studnię należy wyposażyć w dwie nowe falownikowe pompy (silnik, pompa, korpus i elementy jednego producenta wykonane ze stali nierdzewnej ) z falownikiem umiejscowionym w szafie sterowniczej wraz z niezbędnym okablowaniem i sterowaniem umiejscowionym wewnątrz budynku SUW, całe orurowanie studni, m.in. pion tłoczny wykonane ze stali nierdzewnej
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45262200-3 - Fundamentowanie i wiercenie studni wodnych
71331000-7 - Wiertnicze usługi inżynieryjne
45262220-9 - Wiercenie studni wodnych
45255110-3 - Roboty budowlane w zakresie studni
45232460-4 - Roboty sanitarne
45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 270600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 358123,97 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 270600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD STUDNIARSKI ZBIGNIEW RASZEWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970503276
7.3.3) Ulica: ul. Polna 16a
7.3.4) Miejscowość: Kożuchów
7.3.5) Kod pocztowy: 67-120
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD STUDNIARSKI ZBIGNIEW RASZEWSKI
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD STUDNIARSKI ZBIGNIEW RASZEWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 270600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI Z GUBINA
- Remont toalet stołówki oraz adaptacja wentylatorowni na zmywalnię naczyń przy Szkole Podstawowej nr 1 w Gubinie
- Ochrona mienia wraz z porządkowaniem placu nadleśnictwa
więcej: przetargi w Gubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa placu manewrowego oraz stanowiska czerpania wody p.poż."
- PRZEBUDOWA I REMONT BUDYNKU DO NIEODPŁATNEGO PRZECHOWYWANIA I REDYSTRYBUCJI ŻYWNOŚCI NA CELE SPOŁECZNE
- Wykonanie dokumentacji projektowej na przebudowę części odcinka ulicy Reja w Sztumie wraz z infrastrukturą techniczną
- Poprawa infrastruktury drogowej w gminie Dzwola
- Poprawa stanu wraz z częściową termomodernizacją zabytkowego budynku starej szkoły w Gąsawie
- Wykonanie robót remontowych w lokalu mieszkalnym przy ul. Obr. Westerplatte 5A/301 w Pruszczu Gdańskim
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.